رده تعریف و آموزش رمز ارز آموزش استخراج بیت کوین کش

آموزش استخراج بیت کوین کش

تعریف و آموزش رمز ارز

اگر می‌خواهید از بهترین روش‌ها، دستگاه‌ها و استخرهای استخراج چیزی بدانید، این مطلب را بخوانید

نویسنده: رضا رضایی
30 بهمن 1399
استخراج بیت کوین کش

استخراج بیت‎کوین‌کش چیست؟

به‌دست‌آوردن بیت‌کوین‌کش از طریق برخی دستگاه‌ها و نرم‌افزارها استخراج بیت کوین کش می‌گویند که برای این کار حتما باید یکی از روش‎های استخراج را انتخاب و استفاده کنید، از جمله راه هایی که می‎توان از طریق آن بیت‎کوین‌کش استخراج کرد می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخراج بیت‎کوین‌کش از طریق نرم‌افزارهای مناسب
  • استخراج بیت‎کوین‌کش با گوشی
  • استخراج بیت کوین کش با کامپیوتر
  • استخراج بیت‌کوین کش از طریق سایت

بیت کوین کش چیست؟

روش  استخراج بیت کوین کش

نحوه استخراج بیت‌‏کوین با بیت‌کوین‎کش به دلیل یکسان بودن دستگاه‎ها و همچنین الگوریتم به‌کاررفته در ساخت آن‎ها یکسان است. تنها تفاوتی که نحوه استخراج بیت‎کوین و بیت‎کوین‌کش می‎توان پیدا کرد در حجم بلوک آن‎هاست. به این صورت که در بیت کوین کش حجم بلوک 8 مگابایت است اما در بیت‎کوین حجم بلوک یک مگابایت است. لازم است بدانید که هر مقدار که بلوک استخراج شده بزرگ‌تر باشد، قدرت محاسباتی بیشتری نیاز است و همچنین هزینه بیشتری نیز در پی دارد.

 

بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین کش

همان‌گونه که در بالا نیز به آن اشاره شد دستگاه‌هایی که می‌توان با آن بیت کوین کش استخراج کرد با دستگاه‎های استخراج بیت‎کوین یکسان است که شامل موارد زیر می‎شود:

دستگاه‎های برند بیت‎مین

یکی از معتبرترین شرکت‎های تولیدکننده دستگاه‎های استخراج رمزارز است و دستگاه‎های تولید شده خود را به اسم انت ماینر (Antminer) در بازار ارائه می‌کند، این دستگاه یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین کش است.

دستگاه‎های برند واتس ماینر

چندین سال است که این شرکت در زمینه تولید دستگاه‎های استخراج فعالیت می‎کند، گفتنی است که این شرکت با تولید و ارائه دستگاه‎هایی با قیمت کمتر کار را برای شرکت بیت‎مین کمی دشوار کرده است و در حال رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند. از جمله دیگر دستگاه‎های مناسب استخراج بیت‏‌کوین‎کش می‎توان موارد زیر را نام برد:

  • انت ماینر
  • واتس ماینر
  • اینوسیلیکون

علاوه بر دستگاه استخراج، دیگر تجهیزات تکمیلی نیز لازم است تا بتوان استخراج بیت‎کوین‌کش را انجام داد، این تجهیزات شامل موارد زیر می‎شود:

  1. منبع تغذیه یا پاور برق
  2. سیستم خنک‌کننده
  3. اینترنت پایدار بدون قطعی اتصال

پیش از خرید دستگاه‎های استخراج نکاتی را باید در نظر داشت:

  • نرخ هش خروجی
  • میزان برق مصرفی
  • قیمت دستگاه

قیمت لحظه‌ای بیت کوین کش

محاسبه استخراج بیت کوین کش

برای محاسبه استخراج بیت کوین کش لازم است که به برخی اطلاعات دسترسی داشته باشید تا بتوانید به شکل دقیق‎تری استخراج را محاسبه کنید:

  • هزینه برق مصرفی توسط دستگاه‎ها
  • میزان هش ریت دستگاه
  • مقدار کارمزد استخراج هر یک بیت‎کوین‏‌کش

چنانچه تمامی اطلاعات ذکر شده را در دسترس دارید، می‌توانید محاسبه استخراج بیت کوین کش را انجام دهید. اما برای محاسبه و واردکردن این فاکتورها نیاز به یک نرم‌افزار یا ماشین‌حساب استخراج رمزارز است که در اکثر موارد در اختیار ماینرها گذاشته می‎شود تا بتوانند میزان سودآوری استخراج بیت کوین کش را محاسبه کنند.

 

استخر استخراج بیت کوین کش

برای استخراج بیت کوین کش ابتدا باید یکی از راه‎های استخراج را انتخاب و به آن متصل شوید، لازم به ذکر است که علاوه بر استخراج انفرادی و تهیه دستگاه‏های استخراج، برای گرفتن پاداش استخراج بیت‌کوین‎کش راه‎های دیگری نیز وجود دارد که می‎توانید استخراج بیت‎کوین‎کش انجام دهید، یکی از این راه‎ها ملحق شدن به استخرهای استخراج است که ما در این بخش استخراج بیت‌کوین‎کش در f2pool را برای شما شرح خواهیم داد که سومین استخر استخراج موجود در جهان است.

  1. سایت رسمی f2pool شوید و ثبت‌نام را انجام دهید. برای ثبت‌نام در صفحه اصلی گزینه Sing up را انتخاب کنید و در فرم نشان داده در صفحه جدید تمامی اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
  2. پس از تکمیل فرم و ثبت‌نام یک ایمیل دریافت خواهید کرد که لازم است آن را فعال کنید . پس از فعال‌کردن پیغامی مبنی‌بر فعال‌شدن حساب دریافت خواهید کرد.
  3. باید مجددا به صفحه وارد شوید، رمز عبور و نام و نام کاربری خود را وارد کنید و پس از گذراندن مراحلی که برای تشخیص شما گذاشته شده است می‎توانید وارد حساب خود شوید. در این مرحله باید آدرس کیف پول انتخابی خود را وارد کنید و در ادامه رمزارز انتخابی را در صفحه انتخاب کنید.

اکنون شما می‏‌توانید با نصب نرم‌افزارهای مناسب بیت‏‌کوین‏‌کش استخراج کنید.

بیت کوین کش چیست

خریدوفروش بیت کوین کش

برای خریدوفروش بیت کوین کش ابتدا لازم است مراحلی را انجام دهید تا بتوانید خریدوفروش را انجام دهید.

  1. ثبت‌نام در سایت‎ها یا صرافی‏‌های معتبر و ایجاد حساب کاربری
  2. کامل کردن مراحل ثبت‌نام و احراز هویت
  3. شارژ کردن حساب یا کیف پول به واحد رمزارز موردنظر
  4. حالا شما می‌توانید اقدام به خرید، فروش یا مبادله رمزارز کنید یا برای برداشت وجه از حساب به شکل ریال درخواست ارسال کنید.

خرید بیت کوین کش

پس از ایجاد حساب کاربری و نصب کیف پول برای انجام خرید رمزارز بیت‌کوین‌کش لازم است که اعتبار حساب خود را افزایش دهید؛ با واریز شتابی از طریق درگاه‎های پرداختی امن یا واریز بانکی و افزایش اعتبار با استفاده فیش واریزی

فروش بیت کوین کش

با ۲ روش می‎توانید رمزارز خود را به فروش برسانید. پیش از آنکه روش‎های فروش بیت کوین کش را ذکر کنیم لازم است بدانید که همیشه پیش از خریدوفروش این رمزارز با استفاده از نمودار قیمت‌های یک هفته اخیر زمان مناسب را برای خریدوفروش انتخاب کنید تا بتوانید با قیمت بهتر و مناسب‎تری رمزارز موردنظر خود را خریداری یا به فروش برسانید:

  • فروش به‌صورت سفارش محدود: در این روش قیمت رمزارز توسط خود شما انتخاب می‌شود ولی امکان فروش بسیار کم است.
  • فروش به‌صورت سفارش سریع: در این روش قیمت با توجه نمودار لحظه‎ای قیمت بیت‎کوین‌کش توسط صرافی یا سایت موردنظر تعیین می‎شود و فروش به‌صورت صددرصدی انجام می‎گردد.

جدول قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال

صفر تا 100 استخراج بیت کوین کش

پیش از هر اقدامی باید از مقدار هزینه موردنیاز برای استخراج اطلاعاتی کسب کنید، سپس یک کیف پول مناسب که از رمزارز بیت‎کوین‌کش پشتیبانی کند را انتخاب و تهیه کنید تا بتوانید پاداش استخراج‏‌ها را در آن نگهداری کنید. برای ایجاد امنیت بهتر است یک نسخه پشتیبانی از کیف پول خود در روی دستگاهی دیگر نصب کنید، تا در صورت بروز هر حادثه‌ای که موجب خراب‌شدن یا ازدست‌رفتن دستگاه شما شود بتوانید مجددا کیف پول خود را برگردانید.

پس از انجام مراحل ذکر شده می‎بایست انتخاب کنید که آیا قصد دارید به‌تنهایی بیت‌کوین‌کش استخراج کنید یا به یک استخر استخراج ملحق شوید. پس از انتخاب روش استخراج و نحوه آن باید نرم‌افزار استخراج را نیز بر روی سیستم خود تهیه و نصب کنید. پس از آن چه به‌صورت انفرادی و چه به‌صورت گروهی می‌توانید استخراج را شروع کنید و پاداش‎های خود را از استخراج دریافت و در کیف پولتان به‌صورت امن نگهداری کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. مرتضی می‌نویسد

    من با یک نرم افزار استخراح میکنم و فعلا به کیف پول منتقل نمیکنم تا زیاد بشه .ایا خطری رمز ارز من و تهدید میکنه؟

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد