رده وام قرض‌الحسنه وام بانک رسالت

وام بانک رسالت

شرکت
سود
2 %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام
300 میلیون تومان
نوع ضمانت

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدودی سپرده
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
100 %

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

  • هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
  • 60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب
  • 48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب
  • 36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب
  • 24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب
  • 12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام
5,454,545 تومان
کل سود وام
36,000,000 تومان
مجموع رقم وام و سود
336,000,000 تومان
سپرده جداگانه
-

وام بانک رسالت

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، یکی پرطرفدارترین وام‌ها در شبکه بانکی کشور است. گرفتن وام بانک رسالت با سفته هم امکانپذیر است و برای همین درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

ثبت‌نام وام بانک رسالت

بانک رسالتوام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن باید با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

 

 وام خرید اقساطی

شرایط تسهیلات و امتیاز بانک رسالت

برای درخواست وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشید. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. البته این شرایط تنها مربوط به بانک رسالت نیست و اگر قصد گرفتن وام در هر کدام از بانک‌ها را داشته باشید، تا بدهی‌تان به بانک یا اقساط عقب‌افتاده‌تان را تسویه نکنید، امکان گرفتن وام جدید را نخواهید داشت. شرایط وام ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت یا هر مبلغ دیگری که از این بانک تسهیلات بخواهید، همین‌ فاکتورهاست.

برآورد تسهیلات بانک رسالت

برآورد تسهیلات بانک رسالت، در واقع همان شیوه امتیازدهی به سپرده‌گذاری شما در بانک رسالت است. بعد از مرحله اعتبارسنجی، چنانچه مشکلی نداشتید و شرایط وام بانک رسالت را داشتید، باید در اپلیکیشن آی کاپ بانک رسالت به بخش برآورد تسهیلات بانک رسالت بروید و ببینید با توجه مقدار سپرده‌ای که گذاشته‌اید و مدت زمانی که از سپرده‌گذاری شما گذشته تا چه سقفی می‌توانید وام بانک رسالت را بگیرید. این را هم بدانید که سقف وام بانک رسالت در حال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان است. اگر هم بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

 

شماره شبا بانک قرض‌الحسنه رسالت

 

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال 1403

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

 

سوالات متداول درباره وام بانک رسالت

سقف و میزان کارمزد وام بانک رسالت چقدر است؟

سقف وام 200 میلیون تومان و کارمزد 2 درصد است. هرماه معادل 20 درصد میانگین مبلغ سپرده‌گذاری شده امتیاز وام داده می‌شود.

آیا برای دریافت وام بانک رسالت، نیاز به گذاشتن سپرده است؟

بله. مدت زمان خواب سپرده حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه است.

نحوه ثبت نام و دریافت این وام چگونه است؟

تسهیلات بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

این وام به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

تسهیلات بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

مدت بازپرداخت وام بانک رسالت به چه صورت است؟

زمان بازپرداخت اقساط وام بانک رسالت بین 1 تا 5 سال است. با ازای هر ماه بیشتر خواب سپرده، 2 ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

آیا امکان انتقال یا فروش امتیاز وام بانک رسالت وجود دارد؟

امکان انتقال امتیاز وام وجود دارد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در پیشخوان مجازی به شخص دیگری واگذار کنید.

برای دریافت وام بانک رسالت چه نوع ضمانتی لازم است؟

امکان انتقال امتیاز وام وجود دارد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در پیشخوان مجازی به شخص دیگری واگذار کنید.

چه مدت بعد از تشکیل پرونده وام بانک رسالت واریز می‌شود؟

معمولاً دوهفته بعد از تشکیل پرونده

چه مدارکی هنگام ثبت نام وام بانک رسالت موردنیاز است؟

علاوه بر مدارک هویتی، مدرک مربوط به احراز شغل و درآمدتان مانند فیش حقوقی، حکم کارگزینی، جواز کسب، پروانه و هر گواهینامه‌ای که تأیید شغل و درآمد شما باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,927 دیدگاه
  1. محمد می‌نویسد

    با سلام از بانک رسالت وام گرفتم ولی این چیزایی که بالا نوشته کاملا اشتباه است. اگر معدل 6 ماه 20 میلیون باشه، 20 میلیون میده 12 ماه یا 10 میلیون 24 ماه

    1. ناشناس می‌نویسد

      با سلام
      در راستای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت به وبسایت این بانک به نشانیRQBANK.IRمراجعه فرمائید.

  2. علی می‌نویسد

    با سلام به همگی.
    من که از بانک رسالت وام گرفتم به هیچ مشکلی نخوردم و خیلیم راضیم.

    1. latern می‌نویسد

      حالا کارمند کدوم شعبه اش هستی شما؟ کافیه ی بار پا تو این بانک بذارید تا معلوم بشه شما داری راست میگی یا نه!!!!

  3. امیر می‌نویسد

    سلام
    دوستان کسی خبر داره فرمول محاسبه امتیاز برای دریافت وام بانک رسالت چطوریه؟
    چطور محاسبه میکنن!؟؟!

    1. جاوید می‌نویسد

      فرمول محاسبه به این شکله که شما هر مقدار پول تو حساب داشته باشی(میانگین حساب) میتونی به اندازه همون مدتی که پول تو حسابت بوده به مقدار 2برابرش وام بگیری. مثلا میانگین حسابت تو 6 ماه بوده 5 میلیون میتونی 5 میلیون یکساله یا 10 میلیون 6 ماهه وام بگیری اما…
      باید بتونی ضمانت های لازم رو جور کنی که کار آسونی نیست!!! مثلا باید حداقل 3 برار هر قسط حقوق بگیری. اگر درامد مشخصی نداری یا حقوق بگیر نیستی دور وامو خط بکش. باید ضامن کسر از حقوق با حداقل 4 برابر میزان هر قسط داشته باشی که سنش زیر 60 سال باشه. هر مقداری هم وام بخای حداقل 2تا چک ضمانت لازم داری.(در ضمن هر سازمانی برای رسالت کسر از حقوق صادر نمیکنه. مثل وزارت بهداشت چون این بانک رو معتبر نمی دونن)
      راستش اون چیزی هم که روز اول بهت میگن با شرایط واقعیشون خیلی فرق داره. ازشون بخواه روز اول هرچی ضمانت لازمه واست بنویسن و مهر و امضا کنن. چون موقع دریافت وام اینقدر سخت میگیرن که اکثرا بیخیال وام میشن. پس بهتره همون اول بدونی چه ضمانتایی رو ازت میخان تا اگر نمیتونی ضمانتارو جور کنی الکی اذیت نشی.
      اگر وام بالای 10 میلیون بخای شرایط به مراتب سختر میشه.
      به طوری کلی سعی میکنن بهت وام ندن. ایشالا که بتونی بگیری.

  4. امیر می‌نویسد

    سلام دوستان.
    من نظرات مهدی و آرش رو کاملا تایید میکنم. طبق قانون مرکزی برای دریافت وام زیر 15 میلیون یک ضامن کارمند کفایت میکند و نیازی به چک نیست. ولی وقتی میخاین از بانک رسالت وام بگیرید برای وام زیر 10 تومن هم باید چند ضامن کارمند کسر از حقوق و چند فقره چگ ببرید.شرایط این بانک برای پرداخت وام اینقدر سخته که به قل دوستان هدف اصلی اینه که صاحب حساب نتونه نهایتا وام رو دریافت کند.
    من واسه وام کم بهره بر اساس میانگین حساب بانک مهر ایران رو پیشنهاد میکنم. دوستم از این بانک با یک ضامن کارمند 5 تومن وام گرفت. من که رفتم رسالت حساب باز کردم ولی بعد از تحقیق به این نتیجه رسیدم که پولامو به این بانک منتقل نکنم.

    1. منصور می‌نویسد

      سلام به همه دوستان.من 14 م وام گرفتم.12 ماهه.کلا 280 تومان سود دادم.برای ضامن هاش سخت گیری می کنند ولی اگه کسی پا کار وایسته می تونه بگیره.به من که خیلی حال داد.

  5. مهدی می‌نویسد

    باسلام بنده حدود یک سال در شعبه رجایی شهر حساب باز کردم در طول این مدت به امید دریافت وام که نیاز مبرم بخاطر ازدواج داشتم امیدوار در زمان افتتاح حساب خیلی محترمانه به سوالات من پاسخ دادند وگفتند برای پنج ملیون یک نفر وبرای ده ملیون دو نفر ضامن نیازه در حضور پدرم که بازنشسته هستند کفتند کسر حقوق پر برای ضمانت کافیست متاسفانه برای دریافت 2نفر ضمن خواستند وپدرم را گفتند بالای 65ساله چطور موقع افتتاح با رمان دریافت قوانین تغریر میکنه من کسی برای ضمانت ندارم 20 روز دیگه عروسی دارم فقط 3 ملیون وام انقدر پیچوندن داره بانک محترم قرضالحسنه ….واقعا که قرضالپسنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. مهران می‌نویسد

    این تجربه شخص خودمه، اولا 2 درصد نیست برای من که 10 درصد حساب کردند(30میلیون3میلیون بهره اش)
    بعدش سوال من از خود سایت رده است که این اعداد حداکثر زمان بازپرداخت رو از کجا میاره و میگه؟؟؟ بانک میزان امتیاز شما رو محاسبه میکنه و اندازه همون رو یکسال به شما وام میده، نصف امتیاز دوساله، یک سوم سه ساله، یک چهارم چهارساله و…
    واقعا باید یکی برای این دروغ هایی که بانک ها برای گرفتن پول مردم سرهم میکنند بازخواستشون کنه، کلاهبرداریه تو روز روشن

  7. علی می‌نویسد

    یک همکارم 30 میلیون سپرده گذاشته بود. پس از طی شدن چند ماه و شرایط دریافت وام به او گفته بودند مدارک را کامل کنید تازه 45 روز دیگر نوبت دریافت مدارک برای بررسی وام شما می شود. خیلی ناراحت بود که چرا پولش را بی خودی در این بانک گذتاشته بود

  8. مهدی می‌نویسد

    بانک رسالت بدترین بانک برای دریافت وامه چون سیاستش اینه:
    اول سپرده مشتری رو جذب کن بعد اینقدر سنگ بنداز پیش پاش وم ضمانتای عجیب ازش بگیر که عمرا نتونه وامو دریافت کنه

    1. ایوب می‌نویسد

      اینا یک مشت دزدن آقا، آدم به اندازه ته استکان آمار احتمالات بلد باشه،میفهمه سودشون ۲۷ درصد به بالاست ،نه ۲ درصد.

  9. آرش می‌نویسد

    سلام دوستان. تجربیات منو در مورد بانک رسالت بخونید تا بفهمید چه کلاهی سرم رفت:
    به نظر من تمامی کسانی که اینجا از بانک رسالت تعریف کردن کارمندای همین بانک هستن. من مدت 4 ماهه که تو این بانک رفت و آمد میکنم. این بانک اول که میخاد پولتو بگیره کلی دروغ تحویلتون میده ولی وای به روزی که نوبت به دریافت وام برسه!!!
    تمام برنامه ریزی های لازم در این بانک صورت گرفته که مشتری نتونه وام رو بگیره. چند فقره چک کارمندی.2نفر ضامن کسر از حقوق. مدارک اشتغال به کار وام گیرنده و حداقل حقوق 3 برابر هر قسط!!! تازه این شرایط برای 6 میلیون تومن وام بود. اگر بیشتر بخاید بگیرید شرایط به مراتب سخت تر میشه!
    هر ضامنی که می برید باید تمام اسناد و مدارک بانکی و حقوقی و زندگیشو ببرید به بانک تحویل بدین. خدا شاهده من وقتی ضامنارو برده بودم شرمنده شدم. 3 نفر ضامن رو بردم واسه 6 میلیون وام. خداییش هرکی میفهمید مسخره ام میکرد!!! میگفت 6 میلیون وام ارزش این همه قشون کشی رو داره؟!!!! بعد از این همه بدبختی و تشکیل ی پرونده قطور با سه نفر ضامن و کسر از حقوق گفتن برید 20 روز دیگه وام واریز میشه!!!!! بعد چند روز زنگ زدن گفتن کپی شناسنامه کمه باز بعد یه مدت گفتن فیش حقوقی کمه!!! خلاصه واسه 2زار وام اینقدر منو کشوندن اونجا که با همه کارمندا دعوام شد. تازه من تمام اطرافیانم کارمندن و تونستم ضمانتارو جور کنم اخرشم وامو نگرفتم بعد یک ماه!
    تمام هدف این بانک اینه که با شرایط وحشتناک سختش شخص رو از گرفتن وام منصرف کنه. تازه اگر 2تا ضامن کارمند و کسر از حقوق و چک داشته باشید!!! ختم کلام: اگر میخاید مثل من پشیمون بشید و به غلط کردم بیوفتید برید تو این بانک حساب باز کنید. وقتی هم صحبت از دریافت وام میشه اینقده برخورد کارمندا بد و خشن میشه. فقط تا وقتی خوب برخورد میکنن که میخای حساب باز کنی. بعدش واسه تشکیل پرونده وام آدم حسابت نمیکنن
    اینم ایمیلم. هرکس خواست بهم ایمیل بزنه تا شماره تماس بدم زنگ بزنید تا شرح کل ماجرارو بگم واستون! اینجا مجال صحبت بیشتر از این نیست!
    arashusb@yahoo.com

    1
    1. s.s می‌نویسد

      سپاس آرش عزیز. من مقدار کمی پول بدست آوردم که می خواستم برم رسالت بزارم وام دو درصد بگیرم. ممنون که زحمت کشیدی و نظرت رو اینجا گذاشتی. ان شاءالله می زارم بانک قوامین. چون سرمایه ایه که حاصل یک عمر زحمت پدر عزیزم هست.

    2. مهدی می‌نویسد

      @ محمد
      همین کلمه 2 روز خودش نشون میده که داری دروغ میگی. خودشون میگن بعد از تکمیل مدارک باید 20 روز تو نوبت باشی. شما چجوری 2 روزه وام گرفتی؟
      نکن آقا نکن. خودتو مدیون نکن. خیلی ها مثل من با هزارتا امید پاشونو تو این بانک میذارن. چرا دروغ تحویل ملت میدی

    3. مهدی می‌نویسد

      @محمد:
      شما بدون شک پسر رئیس شعبه بانک رسالت هستی! من خودم تو این بانک این همه رفت و آمد کردم. هرکسی اومد واسه وام پشیمون و ناراضی برگشت.
      یک ضامن؟!!!!!!!!! خداوکیلی چرا دروغ میگی؟ خداشاهده واسه 5 میلیون وام از من سه تا ضامن با یه کسر از حقوق و 2 فقره چک معتبر خواستن. با کلی خواهش 3تا ضامن شد 2تا(همین خودش نوعی بی قانونیه. خودشون تعیین کننده هستن). آخرشم به خاطر چک دوم موفق نشدم ضمانتارو جور کنم. :((((((((

    4. محمد می‌نویسد

      سلام من از یکی از شعبات مشهد5 میلیون گرفتم 2 روز هم بیشتر طول نکشید اصلا هم سنگ اندازی نکردند و نهایت همکاری رو کردن 1 ضامن کارمند با نامه کسر از حقوق و چک .. پس سروکارتون به بانک مهر نیفتاده که تا 7 پشت ازتون شجره نامه میخواد

  10. خداوردی می‌نویسد

    اگه ضامن و مدارک ببریم همون روز وام رو میدن یا طول میکشه؟

    1. مهدی می‌نویسد

      نه داداش من. اولا حداقل 15 بار میفرستنت دنبال کسری مدارک. بعد از تکمیل کسری مدارک حداقل 2 هفته تا 20 روز زمان میبره. آخرشم اگر اعتراض کنی میگن ما هیچ تعهدی نسبت به پرداخت وام نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1
  11. مهرداد می‌نویسد

    سلام
    من 5میلیون وام امتیاز داشتم اونقدر منو اذیت کردند که کلا بیخیال شدم و حسابم را بستم:کلی هم به من ضرر زدند:روز روشن ملت را اذیت میکنن کسی هم جلودارشون نیست:اولش میگن فقط فیش یا گواهی کسر حقوق باشه کافیه اما موقع دریافت وام میگن…!!ا مثلا 5میلیون در اقساط 10 ماهه وام برمیداری باید باید ضامن تو ماهی بالا 2میلیون و دویست حقوق بگیره!یعنی کارگری با قانون کار کار میکنه نهایت 2میلیون وام گیرش میاد!!!دوم اگر شرکت خصوصی کار میکنی باید معتبر باشه مثل ایرانخودور!ثالثا باید چک تهیه کنی و دوتا فقره چک بدی و موارد دیگر که بری جلو بیشتر دیده میشه!تو هیچ جا هم آگهی کامل در بانک ها نزدند آقا حساب کتابشون چطوری هست و شرایط را واضح نمیگن:موقع دریافت وام میبینی اینا کی هستن

    1. مهدی می‌نویسد

      آفرین. دقیقا همین بلارو سر من آوردن. واسه 6 میلیون تومن وام داغونتون میکنن. اینقدر سر میدوونن که بیخیال وام بشید
      سخترین و بدترین شرایط ممکن رو واستون میذارن
      واسه 6 تومن وام 3تا ضامن از من گرفتن. تمام مدارک زندگانی طرف رو ازتون میخان!!! به هر بهونه ای وامو به تاخیر میندازن.هرچی میبردم باز میگفتن یه چیزی کمه. باور کنید واسه یه وام بیشتر از چندین ساعت مرخصی گرفتم و 10 بار رفتم آخر به نتیجه نرسیدم
      خداییش از هر بانکی وام 30 درصد بگیرید بهتر از اینکه برید سمت این بانک.
      باور کنید هرکی به امید وام پاشو تو این بانک بذاره پشیمون میشه

  12. ناصر می‌نویسد

    باسلام سقف وامش ۲۰ میلیون اگه یکسال بخوابونید همون مقدار وام میدن باز پرداخت یکساله
    به ازای هر ماه بیشتر ۲ ماه و نیم باز پرداخت بیشتر میشه

  13. محمد می‌نویسد

    من از بانک رسالت اهواز شعبه زیتون سوال کردم ، گفت سقف پرداخت تسهیلات 30 میلیون، فرقی نداره چقدر بخوابانی، هر چقدر بیشتر بخوابانی زودتر به مبلغت میرسی ولی اقساطش زیاد میشه، همچنین من شنیده بودم 4 ماه که پول خوابانده باشه، باز پرداختش 1 ساله ، یعنی به ازای هر ماه 3 ماه مبلغ اقساط بیشتر میشه ، و اگر 5 ماه نگه داری، میشه 15 ماه که بازهم میگن بانک اقساط رو 14 ماهه میبنده ولی بانک گفته به ازای هر 1 ماه و نیم ،3 ماه به اقساط اضافه میشه
    لطفا با توجه به این توضیحات دوستانی که اطلاع دارن اگه میتونن به این سوالات جواب بدن 1- سقف پرداختی تسهیلات توسط بانک چقدر هست؟
    2- آیا این صحت دارد که به ازای هر ماه نگهداشت پول نزد بانک ، 3 ماه به تعداد اقساط اضافه میشه و اگر بعد از مثلا 6 ماه تسهیلات شد 50 میلیون تومان و نخوای 50 تا رو بگیری و مثلا 40 تاش رو بگیری، این کم کردن رو تعداد اقساط تاثیر داره؟ و آیا هر 1 ماه و نیم نگهداشت 3 ماه افزایش اقساط داره؟
    3- امکان اضافه کردن مبلغ روی مبلغ اولیه در هر زمان وجود داره؟
    4- معمولا بعد از تکمیل مدارک چقدر طول میکشه تا پرداخت انجام بشه با تشکر

    1. مهدی می‌نویسد

      سلام، سقف خاصی نداره، من همکار داشتم امتیاز گردش حسابش به 400 میلیون هم رسیده بود فقط گفتن یه ساله باید پس بدی ک واسش مقدور نبود گفت 200 تاشو بیشتر نمیخوام، ولی بقیشو میتونست به فامیل درجه یکش انتقال بده

  14. Masi می‌نویسد

    من بيست ميليون پول نقد دارم ميخوام از وام بانك استفاده كنم ميشه لطفا راهنمايي كنين

  15. م می‌نویسد

    همش دروغه..بعدش میگن چندتا ضامن با کسرحقوق بیار ..هی جلوت سنگ میندازن پشیمونت کنن…مردم مسخره گرفتن…

    1
  16. حامد می‌نویسد

    سلام خسته نباشید بنده چندی پیش حدودا شیش ماه یک سئوال راجببه وام پرسیدم که بنده اگر با حسابم بازی شود مثلا 3میلیون واریز 400برداشت یا به همیتگن صورت که تا الان 20میلیون طی5ماه بازی با حساب شده.روزی ک برای باز کردن حساب رفتم همین سئوال پرسیدم جوابم را به این طور دادند ک بانک میانگین حساب میگیره بر اساس میانگینتون به شما امتیاز برای وام داده میشود حالا بعد از شش ماه میگویند هیچ چیز به شما تعلق نمیگیرد ایا برای جلب مشتری اینگونه تبلیغ ها انجام میشود یا حقیقی است اگر این چنین هست لطف کنید بنده را راهنمایی کنید.متشکرم.

    1. بهنام می‌نویسد

      سلام منظور از اینکه با حساب بازی بشه این نیس که پول از حساب برداری این کار به ضرر شما و بانک هست شما باید پول بیشتری را تو حسابتون بخوابونی تا وام بیشتری بگیری مثلا اگه شما 10 میلیون تومن را به مدت یک ماه در حسابتون داشته باشی بیست در صد اون که میشه2 میلیون تومن را به شما وام میدن . حالا اگه 2 ماه شد 4 تومن وام می گیری و اگه 3 ماه شد 6 تومن وام می گیری .

    2. زینب می‌نویسد

      نه من فکر نمیکنم همچین چیزی باشه. فقط کافیه که ساعت ۱۲ شب مقدار پول توی حسابتون رو در نظر بگیرید. هر قدر هم کار کنید با پولتون مهم نیست

  17. علی می‌نویسد

    آقا اگه ۲۰ تومن رو ۱۵ ماه بخابونیم تو بانک ۲۰ تومن با بازپرداخت ۳۶ ماهه میده یا نه؟

    1. بهنام می‌نویسد

      دقیقا درست حساب کردی ولی 2 تا ضامن می خاد

    2. زینب می‌نویسد

      بله دقیقا همین مقدار میشه

  18. امیر می‌نویسد

    این معدل حساب رو چطوری محاسبه میکنن ؟؟؟؟

    1. بهنام می‌نویسد

      سلام . ببین شما اگه مثلا 10 میلیون تومن را 1 ماه در حسابتون داشته باشید 20 در صد اونا وام می گیری اگه 2 ماه شد 40 در صد واگه 3 ماه شد 60 در صد و 4 ماه 80 درصد و 5 ماه معادل پولتونا بهتون می دن خوب تمام این وام ها با بازپرداخت 12 ماهه به شما داده می شه حالا اگه به جای 5 ماه 10 ماه پولتونا بخوابونید 24 ماهه میدن و اگه 15 ماه پولتونا بخوابونید 36 ماهه و حداکثر بازپرداخت هم 60 ماهه هست

  19. هادی می‌نویسد

    باسلام و خسته نباشید من مراجعه کردم به یکی از شعب بانک در شهراهواز که کارمند اونجا موقع افتتاح حساب به من گفتن که باید به مدت زمان خواب 5 ماه باشه که بشه معادل اون رو بهتون بدیم درحالی که الان دیدم که زده 3 ماه چرا اینهمه تناقض میشه توضیح بدید و جوابیه رو به ایمیل من ارسال کنید باتشکر از وقتی که گزاشتید

    1. بهنام می‌نویسد

      عزیزم 3 ماه حداقل زمانی هست که باید پول در حسابتون باشه تا میانگینشا بهتون وام بدن و بعد از 3 ماه 60 در صد پولتونا بهتون وام می دن و بعد از 5 ماه معادل پولتونا بهتون وام میدن

  20. m.gh می‌نویسد

    باسلام من وام 4میلیون تومان از بانک رسالت گرفتم با بازپرداخت 14 ماهه. اما با فرمولهای مربوط به بهره بانکی که حساب میکنم میشه ماهی 289 هزار تومان ولی بانک ماهانه 330هزار تومان محاسبه کرده…لطفا راهنمایی کنید؟

    1
    1. داود می‌نویسد

      بانک رسالت معمولا یک یا دو تا از اقساطش رو تنفس می ده، یعنی اگر 24 ماهه بازپرداخت کنی قسط اول و سیزدم رو کمتر از سایر اقساط است و میزان این دو تا قصط دقیقا سود کل وام است یعنی می اد سود رو تو دو تا قسط ازت می گیره، کل وام رو تو 22 ماه بخاطر همین که مبلغ اقصاطت بیشتر از اون چیزی هست که شما فکر می کنی. یعنی احتمالا میزان سود وام شما با احتساب 2% می شه 80 هزار تومان که طی دو قسط (اول و سیزدهم) از شما می گیرن و مبلغ 4 میلیون رو تقسیم بر 12 می کنن که میشه تقریبا ماهی 333 هزار توامن.

  21. امیر حسین می‌نویسد

    من حساب باز کردم سپرده برای وام با حسابم هم زیاد کار کردم از کجا باید بدونم چقدر وام بهم تعلق میگیره

    1
    1. یاور می‌نویسد

      من یاور هستم
      برو سامانه پیشخوان بانک رسالت اونجا به گزینه داره برآورد تسهیلات اونجا اطلاعاتت رو بزنی بهت نشون میده

    2. بهنام می‌نویسد

      سلام به یکی از شعبه های بانک رسالت مراجعه کنید و از کارمندی که مسئول وام هست بپرسید بهتون میگه . فقط کارت ملی و شماره حساب یا شماره کارتتونا یادتون نره

    3. رامین می‌نویسد

      بری شعبه اونجا با کد ملیت میانگین یا همون امتیازتو میگن.من یکساله الکی باز کردم خالیه خالیه.2و500 میانگین دارم

  22. مهدی می‌نویسد

    با سلام،من الان نزدیک 8ماه مبلغ بیست میلیون تو حساب دارم میخاستم بدونم اگه 15ملیون وام بگیرم چندتا ضامن میخاد،باز پرداختش چن ماه است

    1
    1. بهنام می‌نویسد

      16 تومن وام میدن با بازپرداخت 24 ماهه.

    2. وحید اقا می‌نویسد

      عزیز شما 15 میلیون 25 ماه می تونید وام بگیرید و به ازای هر ده میلیون یک ضامن لازم داره البته ضامن به مبلغ قسط و رئیس شعبه هم بستگی داره…قابل چونه است کارمند چک دار یا کسر از حقوق و یا کاسب با کارکرد و مانده حساب خوب…

  23. سیامک می‌نویسد

    ضامن‌ها کسر از حقوق هم لازم دارند؟

    1. وحید اقا می‌نویسد

      کارمند رسمی با چک یا کسر از حقوق….یعنی اگر جک داشته باشه کسر از حقوق لازم نیست..

      1
    2. اتنا می‌نویسد

      وقتی گفته ضامن رسمی یعنی حتما کسر از حقوق لازمه .. من ندیدم ضاممن رسمی بدون کسر از حوق باشه

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی