رده قوانین و مقررات

آخرین به‌روزرسانی: ۹۹/۰۷/۱۴

مقررات عمومی

  1. تمام اصول و رویه‏‌های رده منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. رده حق اصلاح و تغییر شروط این توافق‌نامه را چه به‌صورت کلی و چه به‌صورت جزئی دارد و باید شروط اصلاح‌شده یا تغییریافته را از طریق سایت اعلام کند. استفاده کاربران بعد از اعمال تغییرات، به‌معنی پذیرش همۀ تغییرات است.
  2. برای تسهیل دسترسی کاربران، رده پیوندهایی را به سایت‌های دیگر ایجاد کرده است. به‌منظور اتصال به این سایت‌ها لازم است ابتدا شرایط استفاده از آن مطالعه شود. رده در قبال محتوای موجود در این سایت‌ها هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ضمن اینکه پیوند به این سایت‌ها به‌معنای تأیید محتوا، محصولات و خدمات موجود در این سایت‌ها یا هر نوع ارتباط با اداره‌کنندگان آن‌ها نیست.
  3. زمانی که شما وارد سایت می‌شوید، رده نیز مانند اکثر سایت‌ها، از طریق روش‌های استاندارد و به‌طور خودکار آدرس سایتی را که از آن می‌آیید، اطلاعات صفحاتی از سایت را که مشاهده کرده‌اید، آی‌پی آدرس، نوع مرورگر و سیستم‌عاملی که استفاده می‌کنید دریافت می‌کند. این عمل، شناسایی علایق مشتریان و افزایش رضایت‌مندی کاربران از سایت را در پی خواهد داشت.
  4. رده از کاربران خود می‌خواهد، حتماً نام کاربری و کلمه عبور خود را در صفحاتی که دارای آدرس https://my.rade.irاست، وارد کنند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه SSL محافظت می‌شوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند https در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرس‌هایی به‌جز آدرس https://my.rade.ir مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر موردنظر است.
  5. رده به‌منظور ارائه امکانات به کاربران و جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، سرویس تیکت‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای مثال اگر کاربری وجهی را پرداخت کند و در قبال آن خدماتی را دریافت نکند، می‌تواند در قسمت تیکت‌های رده این تخلف را گزارش دهد.
  6. به دلیل سهولت در استفاده از خدمات، هزینۀ تمامی خدمات در رده برحسب «تومان» ارائه می‌شود.
  7. کاربر باید تمام درخواست‌های خود را از طریق ارسال تیکت برای بخش مربوطه در رده مطرح کند. همچنین مواردی که نیازمند بررسی و پیگیری هستند، الزاماً از طریق بخش تیکتینگ پیگیری می‌شوند. رده به درخواست‌های ارسالی از روش‌های دیگر ازجمله ایمیل، تلفن، فکس و… ترتیب اثر نخواهد داد.
  8. کاربر از هر طریقی (ایمیل، تیکت‌ها) که با رده ارتباط برقرار کند، رده خلاصه‌ای از این ارتباطات را در حساب کاربری وی با هدف ارتقای سرویس‌دهی به کاربران، نگهداری آمار و جلوگیری از کلاهبرداری و سوء‌استفاده‌های احتمالی از کاربران نگهداری می‌کند.
  9. رده هیچ‌گاه از کاربران خود، اطلاعاتی را از طریق ایمیل درخواست نخواهد کرد. سایر درخواست‌های رده از طریق تیکت‌ها و درون وب‌سایت رده انجام می‌شود و از ایمیل تنها به‌ منظور اطلاع‌رسانی و یا درخواست مشاهده لینک‌هایی درون وب‌سایت رده استفاده خواهد شد.
  10. انتشار ویروس‌های اینترنتی به‌منظور سوءاستفاده از حساب کاربران رده مجاز نیست و در صورت مشاهده با حساب کاربر خاطی برخورد شده و همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
  11. شرایط و ضوابط استفاده از مطالب وب‌سایت رده به شرح زیر است:
  • استفاده از مطالب ‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت رده کاملا مجاز است.
  • استفاده از بخشی از مطالب یک مقاله یا محتوا فقط با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله اصلی وب‌سایت رده امکان پذیر است.
  • هرگونه کپی‌برداری بدون لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت رده، پیگرد قانونی دارد و وب‌سایت شما به گوگل گزارش خواهد شد. این سیاست‌گذاری برای پاسداری از زحمات نویسندگان و متخصصان رده و حفظ حق کپی‌رایت است. همان‌طور که گفته شد، در صورت قراردادن لینک مستقیم به مقاله، مجاز به استفاده از هر کدام از مقالات ما هستید.

 

  1. کاربران باید از اهلیت قانونی لازم برای انعقاد این توافق‌نامه برخوردار باشد. چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی، به‌عنوان کاربر این توافق‌نامه را منعقد می‌کند، اختیارات قانونی لازم برای انعقاد این توافق‌نامه را دارد و تضمین می‌کند هیچ شخصی اعم از حقیقی و حقوقی ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.
  2. در‌صورتی‌که پرداخت کاربر به‌صورت ناموفق انجام پذیرد (در بازگشت از بانک به رده یا از رده به بانک) و مبلغ از حساب کاربر کسر شده باشد، این مبلغ طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت ناموفق به حساب پرداخت‌کننده برگشت می‌گردد. در صورت برنگشتن طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت، کاربر می‌بایست اطلاعات دقیق پرداخت را از طریق تیکتینگ ارسال کند تا بررسی و پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

 

محرمانگی اطلاعات

  1. رده به‌منظور پاسخ‌گویی به سؤالات، درخواست‌ها و مدیریت برنامه‌های دوسویه، امکان کسب اطلاعات شخصی کاربر شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن همراه را دارد. این اطلاعات نزد رده محرمانه تلقی می‌شود و بدون اجازۀ کاربر، جز در شرایطی که برای پیشبرد سفارش، درخواست و مدیریت برنامه‌های دوسویه لازم باشد، به اشخاص ثالث واگذار نخواهد شد. به‌علاوه در این خصوص کاربر به رده اجازه می‌دهد که اطلاعات ارائه‌شده توسط خود او (کاربر) را بین کارکنان خود (رده) برای اهداف مطروحه به اشتراک بگذارد.
  2. اطلاعات شخصی و مالی کاربر در سایت رده محرمانه تلقی می‌شود و جز به حکم قانون یا دستور مقام صالح قضایی در اختیار فرد یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.
  3. علاوه بر اطلاعاتی که کاربر ارائه می‌کند، رده از نوعی فناوری برای به‌دست‌آوردن اطلاعات مانند آدرس پروتکل اینترنتی، سیستم‌عامل رایانه، نوع مرورگر، ترافیک و دریافت مدخل ورودی به سایت، استفاده می‌کند.
  4. مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهدۀ صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که در نتیجۀ غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفاً بر عهدۀ وی است. بدین وسیله کاربر موافقت می‌کند هرگونه استفادۀ غیرمجاز از حساب کاربری و کلمۀ عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به رده اطلاع دهد.
  5. کاربر متعهد می‌شود اطلاعات صحیح و کامل خود را در زمان ثبت‌نام و همچنین زمان استفاده وارد کند. در هر صورت کاربر به اطلاعات خود دسترسی دارد و می‌تواند اطلاعات ناقص یا نادرست خود را اصلاح کند. کاربر باید اطلاعات ثبت‌نام را برای حفظ صحت و کامل‌بودن آن‌ها به‌روزرسانی کند. همچنین متعهد می‌شود که از ایمیل اشتباه (غیر از ایمیل ثبت‌شده و تأیید‌شده در زمان ثبت‌نام) استفاده نمی‌کند، هویت شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را جعل نمی‌کند یا به هر نحوی هویت اصلی خود را مخفی نمی‌کند.
  6. کاربر مطلع است که ارسال اطلاعات شخصی، چه به‌صورت حضوری و چه تلفنی و اینترنتی همیشه با خطر افشا مواجه است و هیچ سیستمی امنیت کامل را ندارد. بنابراین رده مسئولیتی در قبال نواقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. باوجود این رده تمام تلاش خود را برای به‌حداقل‌رساندن و در صورت امکان، جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفادۀ غیرصحیح از اطلاعات مندرج به کار می‌گیرد. در هیچ موردی، چنین حمایتی کمتر از استانداردهای معقول مراقبت نخواهد بود. در هر صورت رده هیچ‌گونه تعهدی درخصوص جبران خسارات فعلی یا آتی ندارد.

 

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد