رده وام قرض‌الحسنه وام بانک رسالت

وام بانک رسالت

شرکت
سود
2 %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام
300 میلیون تومان
نوع ضمانت

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدودی سپرده
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
100 %

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

  • هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
  • 60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب
  • 48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب
  • 36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب
  • 24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب
  • 12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام
5,454,545 تومان
کل سود وام
36,000,000 تومان
مجموع رقم وام و سود
336,000,000 تومان
سپرده جداگانه
-

وام بانک رسالت

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، یکی پرطرفدارترین وام‌ها در شبکه بانکی کشور است. گرفتن وام بانک رسالت با سفته هم امکانپذیر است و برای همین درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

ثبت‌نام وام بانک رسالت

بانک رسالت

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن باید با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

 وام خرید اقساطی

شرایط تسهیلات و امتیاز بانک رسالت

برای درخواست وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشید. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. البته این شرایط تنها مربوط به بانک رسالت نیست و اگر قصد گرفتن وام در هر کدام از بانک‌ها را داشته باشید، تا بدهی‌تان به بانک یا اقساط عقب‌افتاده‌تان را تسویه نکنید، امکان گرفتن وام جدید را نخواهید داشت. شرایط وام ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت یا هر مبلغ دیگری که از این بانک تسهیلات بخواهید، همین‌ فاکتورهاست.

برآورد تسهیلات بانک رسالت

برآورد تسهیلات بانک رسالت، در واقع همان شیوه امتیازدهی به سپرده‌گذاری شما در بانک رسالت است. بعد از مرحله اعتبارسنجی، چنانچه مشکلی نداشتید و شرایط وام بانک رسالت را داشتید، باید در اپلیکیشن آی کاپ بانک رسالت به بخش برآورد تسهیلات بانک رسالت بروید و ببینید با توجه مقدار سپرده‌ای که گذاشته‌اید و مدت زمانی که از سپرده‌گذاری شما گذشته تا چه سقفی می‌توانید وام بانک رسالت را بگیرید. این را هم بدانید که سقف وام بانک رسالت در حال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان است. اگر هم بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

شماره شبا بانک قرض‌الحسنه رسالت

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال 1403

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره وام بانک رسالت

سقف و میزان کارمزد وام بانک رسالت چقدر است؟

سقف وام 200 میلیون تومان و کارمزد 2 درصد است. هرماه معادل 20 درصد میانگین مبلغ سپرده‌گذاری شده امتیاز وام داده می‌شود.

آیا برای دریافت وام بانک رسالت، نیاز به گذاشتن سپرده است؟

بله. مدت زمان خواب سپرده حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه است.

نحوه ثبت نام و دریافت این وام چگونه است؟

تسهیلات بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

این وام به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

تسهیلات بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

مدت بازپرداخت وام بانک رسالت به چه صورت است؟

زمان بازپرداخت اقساط وام بانک رسالت بین 1 تا 5 سال است. با ازای هر ماه بیشتر خواب سپرده، 2 ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

آیا امکان انتقال یا فروش امتیاز وام بانک رسالت وجود دارد؟

امکان انتقال امتیاز وام وجود دارد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در پیشخوان مجازی به شخص دیگری واگذار کنید.

برای دریافت وام بانک رسالت چه نوع ضمانتی لازم است؟

امکان انتقال امتیاز وام وجود دارد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در پیشخوان مجازی به شخص دیگری واگذار کنید.

چه مدت بعد از تشکیل پرونده وام بانک رسالت واریز می‌شود؟

معمولاً دوهفته بعد از تشکیل پرونده

چه مدارکی هنگام ثبت نام وام بانک رسالت موردنیاز است؟

علاوه بر مدارک هویتی، مدرک مربوط به احراز شغل و درآمدتان مانند فیش حقوقی، حکم کارگزینی، جواز کسب، پروانه و هر گواهینامه‌ای که تأیید شغل و درآمد شما باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,949 دیدگاه
  1. دیوانه شدم می‌نویسد

    خدایا چه اشتباهی بود کردم من این چه کاری بود که من کردم مگه چه گناهی مرتکب شدم که منو فرستادی سمت بانک رسالت که الان 2 ساله پولم خوابیده وام نگرفتم ولی برادرم پولشو خوابوند مهر ایران الان قسطش داره تمام میشه من هنوز اندر خم یک کوچه ام . آخه خدا چرا چرا چرا … واقعا دارم گریه میکنم باورتون میشه از دست بانک رسالت

    1. ناشناس می‌نویسد

      شما با این پیامت احتمالا و بطور قطع فقط میخواستی تبلیغ بانک مهر ایران را بکنی.پس چرا دور و بریاما وام از این بانک گرفتن؟ هانننن

    2. مجتبی می‌نویسد

      مهر ایران بهتره

  2. محمدرضا نرگسی ( دکترای مهند می‌نویسد

    برای دوستانی که تصور می کنند که بانک ها محض رضای خدا موش می گیرند بگم که برنامه ای نوشته ام که نشان می دهد بانک در این ماجرا سود اندکی می برد در اقتصاد مسئله داریم ، با عنوان ارزش اولیه. ارزش اولیه کمک می کند بفهمیم هم اکنون چ پولی به شما داده شود ( یا از شما گرفته می شود) اگر در طرح شرکت نکنید. مسئله را به صورت زیر فرمول بندی می نمایم تا اهل فن متوجه صحت حل آن باشند:
    (ببنید فرض کنید سود سالیانه x درصد باشد
    بانک مقدار A تومان از شما می گیرد
    بعد از پنج ماه مقدار 1.98A به شما باز می گرداند
    و از ماه ششم تا هفدهم مقدار A/12 از شما ماهانه دریافت می کند)
    نتیجه:
    اگر این مسئله را حل نمایید ، ارزش اولیه با سود سالیانه ی x درصد ، برابر -0.005A می شود
    مثلا اگر A برابر ، ده میلیون تومن باشد، در این صورت انگار شما هیچ پولی نداده اید و هیچ پولی از بانک دریافت نکرده اید اما 50 هزار تومن از جیب از دست می دهید اگر در این طرح شرکت کنید. یعنی اگر در طرح شرکت کنید، و مبنای سود آوری طرح برای شما دارای سودی مساوی با سود سالیانه بانکی باشد ( شاید طرحی داشته باشید
    که سودی بیشتر از 22 درصد بانک نصیبتان کند) در این صورت انگار شما در طرح شرکت نکرده این ولی 50 هزار تومن از دست داده اید موفق باشد

    1. محمد می‌نویسد

      حاجی اگ من حال داشتم اینقد بخونم که الان بیل گیتس آبدارچیه شرکتم بود

    2. آشنای دور می‌نویسد

      منم میگم بانک ها جایی نمی خوابند آب زیرشون بره، اینا رو همشو حساب کتاب کرده اند

    3. سلام می‌نویسد

      داداچ داری اشتباه توضیح میدی!
      یعنی شاید حرفت درست باشه ولی من که نفهمیدم چی گفتی! اگر تو دکتری منم فوق لیسانسم 😀

  3. اشکان حسینی می‌نویسد

    برای 9 میلیون وام چه مقدار باید با حساب کار کرد

  4. سجاد می‌نویسد

    میگن ورشکست کرده راستِ؟

  5. سجاد می‌نویسد

    امروز حساب باز کردم فردا میبندمش . من ضامن با حقوق بالای سه میلیون از کجا بیارم.

  6. محمد می‌نویسد

    با سلام من سپرده گذاری کردم و الان میتونم وام بگیرم اما انقدر شرایط سخته که باید از خیرش گذشت 2 ضامن /کسر از حقوق /2 فقره چک /و……..

    1. مجتبی می‌نویسد

      همشون این جوری اند

    2. محمدمهدی می‌نویسد

      داداش همین بانک رسالت واسه 5 میلیون تومن از من 3تا ضامن خواست؟!!! باورت میشه؟!!! 5 میلیوووووون. بعد مدیران بانک وام های 300 میلیون تومانی با بهره 1.5 درصد دریافت میکنن (…)

  7. zgirl می‌نویسد

    سلام من میخام 10 تومن وام بگیرم چ مبلغی و برای چ مدت باید بزارم و اقساط آن چطوری ممنون

  8. داود جنگي می‌نویسد

    من بخوام وأم 30ميليون تومني بردارم بايد چه مبلغي به چه مدتي بزارم و مبلغ اقساط و مدت اقساط چقدر ميشه از شما تشكر دارم

    1. نظر مسعود می‌نویسد

      یعنی خود رئیس بانک مرکزی هم نمیتونه از رسالت وام 30 تومنی بگیره.
      ملتو واسه 4-5 تومن سر میدوونن. 30 توووووووووومنننننننننن! دلت خوشه هااااااااااااااااااااااااا!

    2. نظر مسعود می‌نویسد

      داداش این کامنتو بخون بعد اگر خواستی برو پولاتو بذار رسالت: با سلام خدا خیرتون بده که تجربیاتتون رو میایید میگید.من یه مقدار پول داشتم میخواستم بزارم رسالت دوزار وام بگیرم بزنم به زخمم که با خوندن نظرات دوستان منصرف شدم. اجرتون با امام حسین (ع)

  9. ف.م می‌نویسد

    سلام. اگر ۶ میلیون سپرده بذارم و بعد ۶ماه بخوام ۳ میلیون وام بگیرم، دوره ی قسطام چند ماه طول میکشه و مبلغ هرقسط چقد میشه؟؟

    1. محمد می‌نویسد

      برادر برو قرضالحسنه بزارش بعد از چهار ماه خود مبلغو بت وام میدن.چرا شیش ماه صبر کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. مجتبی می‌نویسد

      18 20

  10. اکبر می‌نویسد

    سلام یه سوال داشتم من ده میلیون تومان پول برای گرفتن وام گذاشتم الان 10 ماه از اون زمان می گذره به دلیله مشلکه ضامن نتونستم وامو بگیرم الان به اصل پوله خودم نیازم دارم می خوام بدونم تا چند درصد از پوله خودمو می تونم بردارم که برای وام مشکلی پیش نیاد؟

    1. مجتبی می‌نویسد

      همشو….میانگین آخر حساب می کنند

    2. سلام می‌نویسد

      پس شما هم به درد بقیه ی مشتریان رسالت گرفتار شدی!!!
      شما الان میانگین وامت هرچی باشه امتیازش واست محفوظه. یعنی می تونی کل پولتو برداری و هر وقت ضمانتت جور شد وامو بگیری. البته اینا قانون نانوشته زیاد دارن و به شدت بهانه جو هستن. ممکن وقتی ضامنو ببری بگن مثلا چون حسابت یه ماه آخر خالی بوده وام بهت تعلق نمیگیره
      بهترین گزینه اینه که از خودشون سوال کنی

  11. یا ابا صالح المهدی می‌نویسد

    سلام دوستان گلم
    من به خاطر ازدواجم خیلی این بانک و بانک های دیگه رفتم به نظرم فقط بانک توسعه صادرات از بقیه معقولتر بود. هر مبلغی که داری به مدت 6 ماه سپرده گذاری میکنی، بعد از 6 ماه به همون اندازه وام میده با نرخ 4% و بازگشت 36 ماهه، درضمن اصل پولتم بهت میده.
    امیدوارم به حق مهدی فاطمه گره از مشکلات همه مخصوصا جوونامون باز بشه.
    یا حق

    1. مجتبی می‌نویسد

      بعیده

  12. وحید می‌نویسد

    دوستان من باید خودتان را جای مدیران ارشد این بانک قرار دهید تا متوجه شوید خروج دارای از بانک باید چقدر مشکل باشد که همه نتوانند از آن استفاده کنند…موسسه خیریه که نیست بانکه
    هر کسی که هم گفت برای رضای خدا و رفع مشکل مردم وام میدن بدونید دروغه

  13. محمد می‌نویسد

    شرايطتون بي نهايت مسخره اس و هيچ دردي رو دوا نميكنه ، فقط به حساب اينكه قرض الحسنه هست نذاريد ، شرايط وام دهي رو هم در نظر بگيريد ، اين وام شما بيشتر براي سرمايه داراس تا مردم معمولي ، چون من جووني كه تازه شروع به كار كردم از كجا بايد بيست ميليون بيارم كه شش ماه تو حساب بخوابونم تا همون مقدار وام بگيرم بعد تو سايت نوشتيد شصت ماهه در حاليكه اگه بعد از شش ماه همون بيست تومن رو بگيريد بازپرداختش يكساله اس و اين يعني مسخره ترين حالت ممكن ، قبول باشه واقعا

  14. مسعود می‌نویسد

    با سلام خدا خیرتون بده که تجربیاتتون رو میایید میگید.من یه مقدار پول داشتم میخواستم بزارم رسالت دوزار وام بگیرم بزنم به زخمم که با خوندن نظرات دوستان منصرف شدم. اجرتون با امام حسین (ع)

  15. حامد می‌نویسد

    برای جذب مشتری وقتی حساب باز می کردم گفتن چهار ماه که باشه 100 میانگین رو 10 ماهه میدن
    الان که یک ساله 20 میلیون گذاشتم رفتم وام بگیرم میگن دست ما نیست سیستم خودش حساب میکنه
    باید 20 میلیون 30 ماهه میدادن ولی الان 20 میلیون 22 ماهه میخوان بدن در ضمن سود وام هم 4 درصده
    واقعا کلاهبرداری تو روز روشنه

    1
  16. Sara می‌نویسد

    همشون یک مشت دروغگو بیشتر نیستن..هفت ماهه سی میلیون به حساب گذاشتم برای بیست میلیون وام الان که موعد دریافته میگن امتیازت به بیست نمیرسه ضمن اینکه بازپرداختت دوازده ماهه س بعلاوه لیست بلند بالا از ضامنین و مدارکهای فضایی تا سایز پای پدربزرگ خدابیامرزم..همشون دزدن

    1. آذین می‌نویسد

      سلام . اینطور هم نیست من 20 م بانک مهر گذاشتم و چند ماه بعد وام 15 م با بازپرداخت 2 ساله گرفتم اول باور نمیکردم بدن ولی انجام شد یه کم برو بیا داره طبیعتا ولی من گرفتم و راضیم. بدبین نباش دوست عزیز

      1
      1
  17. امید می‌نویسد

    وام دادن و که اینا وام میدن بیشتر زوم کارکنانش رو افراد سرپرست یا کار فرما هستش که حقوق همه زیر دستانشو تو این بانک بریزه تا خود کارفرما بتونه وام بگیره و از تسهیلات گول زننده گروه اعضأ که شامل یه سری چیزایی که با ساخت و پاخت بازم واسشون سود داره وعده میدن تا پولتون و بدون سود بدید بهشون” بدبخت اون زیر دست یا کارمند و کارگری که گول اینارو میخوره

    1. ابراهیم می‌نویسد

      چی نوشتییییی!؟فعل و فاعل همه رفته تو هم،ما که نتونستیم بخونیم یا هر چی خوندیم نفهمیدیم چی نوشتی…

  18. پیمان می‌نویسد

    من الان 500 میلیون نقد دارم واسه 20 میلیون وام واقعا ارزش نداره
    اگر بشه 200 تومن وام بده و 48 ماهه باز پرداختش باشه خوبه با سود 2 درصد
    و الا 20 تومن نمی صرفه

    1
    1. فرهاد می‌نویسد

      بابا شما اون 500 ملیونو بذار بانک سودش همون 20 تومن میشه نگران نباش.

      1
    2. شهرام نامور می‌نویسد

      سلام دوست عزیز شما همون 500م رو بخور نرو بانک من الان بیشتر یه ساله کار میکنم هنوز میانگین به 100 نرسیده خدا کنه برسه خخخخخت

  19. داوود می‌نویسد

    بعد از هفت هشت ماه سپرده گذاری به زور پنج میلیون تومن یکساله بهم میدن دو ،سه،هفده،ده،نه میلیون رو حسابم بوده که اگه میذاشتم مثلا بانک مهر ایران حداقل ده میلیون سه چهار ساله بهم میدادن خدا از بانی … نگذره کلاهبرداریه کلاهبرداری

    1. زهرا می‌نویسد

      بانك مهر كلاهي خييييلي گشادتر سر من گذاشت.فكر نكنيد اونم فرقي با اين بانك داره.
      مهر ايران به من گفته بود ٤ ماهه ١٠٠٪‏ ميانگينم بم وام ميدن و اگه ٤ ماه ديگه هم بذارم بمونه امتيازم بيشتر ميشه!! وقتي ٨ ماهم تموم شد گفتن ما فقط گردش ٤ ماهه دوم رو حساب ميكنيم.و از اونجاييكه من ٤ ماه دوم مقداري از اصل پولمو برداشته بودم باوجود دو دوره سپرده گذاري ٥٠٪‏ پولمو بم وام دادن.
      از غصه نزديك بود سكته كنم

  20. محمد می‌نویسد

    به هفتاد پشت خودم وصیت میکنم که از کنار بانک رسالت عبور نکنه واقعا بانک مزخرفه من که گول خوردم ولی دوست ندارم بقیه گول بخورن بافرمولشون کلاه میذارن بعدهم هفت خوان رستم را بایدبگذرونید همه جا بگید که وام گرفتن از بانک رسالت کار بسیار بسیار سختیه

  21. محمد می‌نویسد

    متاسفانه تمامی نظرات در خصوص بدعهدی و سنگ اندازی بانک رسالت جهت گرفتن وام حقیقت دارد. من از سال 92 که در شعبه سی متری اهواز افتتاح حساب کردم تا الان که مهر95 است نتونستم وام بگیرم.جالب اینجاست که این وام را برای خرید خودرو در سه سال پیش نیاز داشتم.فکر کنم می بایست با شکایت از این بانک نزد بانک مرکزی، مشتریان گرفتار احقاق حق کنند. یا علی

    1. مرتضی رمضانی می‌نویسد

      من بعد9ماه پول خوابوندن 10 میلیونوام برداشتم و بعد دوروزم ریختن بحسابم ی ضامن کسرازحقوق بردم و ی چک الکی ک اصلا حسابش کارنکرده بود بی انصافی نشه دمشووووون گرم رسالت خوبه بنظرمن فقط رسالت مهر ایران حساب دارم بدرد نمیخوره بازپرداختش 36 ماهه ست ولی رسالت تا60 ماه داره

  22. ساسان می‌نویسد

    راستی من از بانک رسالت پرسیدم گفت 4ماه که پولت بخوابه به اندازه پولت بهت وام میدن با بازپرداخت 10 ماهه به ازای هر ماه اضافه 2/5 ماه به بازپرداخت اضافه میشه گفتم اگه 10 تومن 3 ساله بذارم آیا بهم 20 تومن وام میدین؟گفت بله 20 میدیم با بازپرداخت 18 ماهه.

    1. علی می‌نویسد

      اینکه نمیصرفه بهت. ده تومنت سه سال بخوابه تورمو حساب کن پس این ده تومنتو ببر باهاش کار کن تو این سه سال می تونی سه برابرش کنی

    2. داوود می‌نویسد

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    3. سلام می‌نویسد

      سلام. خالی بستن داداش.
      10 تومن یه ساله بذاری بهت 20 تمون یه ساله یا 10 تومن دو ساله میدن. یعنی 2 برابر میانگین حسابت
      من خودم گرفتم که دارم میگم. ولی کلا نگیری بهتره

  23. ساسان می‌نویسد

    با سلام
    بنده به غیر از وام ازدواج هیچ چیز دیگه نگرفتم اما میخوام از رسالت وام بگیرم.
    باید خدمت همه دوستان بزرگوار عرض کنم از نظر سنگ اندازی و اذیت کردن بستگی به شعبه و اون کارمند داره آخه مادر بنده از بانک مهر اقتصاد 50 تومن وام گرفت فقط 2 روز طول کشید،چون گردش حسابش بالای 200 میلیون بود و بالای 10 سال از مشتریان بانک بود یعنی از همون وقتی که اسم بانک بنیاد و بسیجیان بود و میشناختنش.
    یا سال 90 داداشم 5 تومن از بانک قرض الحسنه مهر ایران وام گرفت بدون دردسر الان هم خواهرم از خیلی وقته که پول توی رسالت گذاشته و میخواد وام بگیره اما چند روز پیش رفته بود رسالت که ضامن دوستش بشه گویا خیلی اذیت شده بود و کلی گیر داده بودن.
    در کل باید به شانستون اعتماد کنید ان شالله که مشکلی واسه کسی پیش نیاد.

  24. بهمن می‌نویسد

    سلام بنده 60 میلیون پول دارم میخوام بذارم یه بانکی که 60 میلیون وام بگیرم چند ماه باید صبر کنم تا وام اماده شه
    ایا پول خودم تو بانک ضامن خودم میشه؟؟
    بعدش میزان اقساط ماهیانک چقد میشه؟؟
    60 میلیون بگیرم چقد باید پس بدم؟؟

    1
    1. مجتبی می‌نویسد

      مسکن

    2. علی می‌نویسد

      داداش مگه پول زیادی داری که می خوای پول خودتو بخوابونی بانک بعد یه وامی بگیری بعد اون پول خودتو هم ضامنش بدی اشتباه بزرگیه!!!

  25. عزيزي می‌نویسد

    منظورم از متن زير بانك رسالته

  26. عزيزي می‌نویسد

    با سلام من كارمند هستم چند تا از همكارام وام 10 تومني گرفتن.يكيشون 3 تا 10 تومني بنام اعضاي خانواده اش برداشته خيلي به دردش خورد و گذاشت رو پول خونه اش يه خونه بهتر خريد اون همكاراي ديگه هم ماشينشونو عوض كردن و براي جفتشون شرايط زندگي بهتر شد. ضمنا به اين همكارمون كه 3 تا وام برداشته، جايزه خوش حسابي دادن 10 تومن بدون ضامن بهش دادن.براي كارمندهاي با حقوق بالاي 3 تومن و داراي چك عاليه.خداييش نه فاميل اين بانكيا هستم نه رفاقتي باهاشون دارن.10ميليون 200 تومن كارمزد داره.زندگيتون بهتر ميشه.

    1
    1
    1. محمد می‌نویسد

      خدا لعنت کند کسی که مردم را گول بزند بانک رسالت بقدری اذیت میکنند که از گرفتن حق خود پشیمون میشی بسیار بسیار مزخرفه شما پارتی درجه یک داشتی

    2. آذرخش می‌نویسد

      شما مطمئن باش یا فامیلشون هستی، یا از خودشون، یا قراره فامیلشون بشی وگرنه ما غیر سنگ انداختن چیزی ندیدیم.

    3. محمد می‌نویسد

      بله دادش من همه می دونن اگر سه تا وام ۱۰ تومنی بگیری خیلی به دردت میخوره ولی بحث اینه که آیا میشه گرفت یا نه؟! کسی که وام از بانک رسالت میخاد بگیره باید تا ۳ نسل اینطرف و اونطرفش کارمند باشند و بتونه همه جور ضمانتی رو بده تا دوزار وام بهش بدن
      به جرات میگم: با شرایطی که رسالت گذاشته بالغ بر ۹۵٪ ملت ایران نمیتونن وامشو دریافت کنن. خیلی ها میان حساب باز می کنن و میانگین لازم رو دریافت می کنن ولی به خاطر شرایط غیرمنصفانه ضمانت این بانک نهایتا از دریافت این وام که حقشون هست محروم میشن.
      خودتم میگی کارمندای بالای سه تومن حقوق با چک(و البته ۱۰-۱۲ تا ضامن معتبر زیر ۶۰ سال!!!). به درد ما بدبخت بی چاره ها نمیخوره. اسم خودشم گذاشته قرض الحسنه!!!!!!!!!

  27. ارین می‌نویسد

    این بانک به خدا از تموم بانک های ایران نزول خور تره والااااا به خدا اون بانک ها میگن 20% درصد سود داره ولی این بانک با روش جدید نزول خورری از شما 27% سود میگیره تازه اگه وام بده باید خدارو شکر کنی من رفتم بانک میگه 3 تا ضامن بیار چهار برابر هر قسط باید حقوقشون باشه من باید ماهی هشصد قسط بدم بعد ضامن باید ماهی 3200000000حقوقش باشه من اگه تو جدو ابادم کسی بود این حقوق رو میگرفت غلط میگیردم وام بگیرم خاک تو سرم یک سال پولمو خوابوندم اینجا کاش میذاشتم یه بانک دیگه 3 یا 4 میلیون بهش سود تعلق میگرفت

  28. علی می‌نویسد

    یه بزرگی میگه وام گرفتن از بانکها مثل زیر بارون مونده که چتر دستته وقتی بارون شدید میشه چترو ازت میگرن..با احترام به همه کارکنان محترم بانکهااا ولی روشهای اکثراا بانکهای ایران نوعی سودجوی از پول و حساب مردم خوبمونه…که باعث بدگمانی به تمام زحمتکشانمان میشود پس تا اونجای که میتونی وام بی دلیل نگیرید تا شرایط بانکهاا تا ظهور اقاا امام زمان بهتر بشه… واقعاا مردم مسخره فرض کردن

    1. ایوب می‌نویسد

      بزک نمیر بهار میاد ،کمبزه با خیار میاد،،اگه چهارتا مثل شما به نام مهدی فریب نخورید ، این جماعت دزد ، چطور کارشون رو پیش ببرن

  29. فاطمه نقابت می‌نویسد

    من 10ملیون پول دارم سه ماه میخوام در بانک بگذارم ووام بگیرم راهنمایی بفرمایید

  30. Anonymous می‌نویسد

    سلام ;
    سهولت در گرفتن تسهیلات از بانک رسالت فقط و فقط به شعبه مذکور بستگی داره !!!
    من 3 تا تسهیلات از رسالت گرفتم از 2 شعبه متفاوت یکجا فقط مونده بود به خاطر 10 میلیون از من درخواست سند مالکیت کنن !!!!
    یک شعبه هم 20 میلیون با 1 ضامن کارمندی + 3 تا چک بهم دادن !!!!
    موفق باشید ./

    1. Anonymous می‌نویسد

      شعبه آزادگان کرمان

    2. سیمین می‌نویسد

      کدوم شعبه راحتتر وام دادن بهتون؟

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی