مرآت چیست؟ اعتبارسنجی در سامانه مرات بانک رسالت

همه اطلاعاتی که درباره تایید وام بانک رسالت نیاز دارید

یکی از تسهیلات مهمی که این روزها پرداخت می‌شود، تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت است که با توجه به کارمزد حداقلی، با استقبال قابل‌توجهی از سوی متقاضیان وام مواجه شده است. اگر شما هم قصد دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت را دارید یا در شرف اقدام هستید، قطعاً از سوی شعب به شما اعلام می‌شود که برای دریافت تسهیلات باید در سامانه مرآت اعتبارسنجی شوید و قطعاً برای شما این سؤال پیش می‌آید که سامانه اعتبارسنجی مرآت چیست و چطور باید در آن عضو شد. برای آشنایی با سامانه اعتبارسنجی مرآت و چگونگی عضویت در این سامانه، این مطلب را باهم بخوانیم.

سامانه اعتبارسنجی مرآت چیست؟

بدون شک یکی از شرایط مهم برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان این است که بانک، از توان مالی فرد متقاضی برای بازپرداخت اقساط اطمینان حاصل کند. در بانک قرض‌الحسنه رسالت این وظیفه بر عهده سامانه‌ای به نام مرآت است که وظیفه اعتبارسنجی متقاضی تسهیلات را دارد. این سامانه درواقع به‌صورت غیرحضوری، توان مالی و اعتباری متقاضی تسهیلات را برای بازپرداخت اقساط تسهیلات موردنیاز ارزیابی می‌کند.

 

اهمیت اعتبار سنجی در سامانه مرآت بانک رسالت

عدم بازپرداخت و بی‌تعهدی مشتریان نسبت به بدهی‌های بانکی و عدم بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بانک‌هاست که شاید باعث سخت شدن شرایط پرداخت تسهیلات نیز شده است. با توجه به همین معضل بزرگ، نیاز به اعتبارسنجی متقاضی تسهیلات بیش‌ازپیش اهمیت پیداکرده تا ریسک بانک‌ها و مؤسسات مالی برای پرداخت تسهیلات کمتر شود. در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت، سامانه مرآت نقش اعتبارسنجی و دادن رتبه اعتباری به متقاضیان حقیقی تسهیلات را بر عهده دارد و ظرفیت بدهی آن‌ها را مشخص می‌کند.

کارنامه بانکی-مالی خود را اعتبارسنجی کنید

 

اعتبار سنجی در سامانه مرآت چه مزایایی دارد؟

اعتبارسنجی مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی در سامانه مرآت، که در فرآیندی سریع انجام می‌شود، مزایای زیادی برای بانک و متقاضی تسهیلات دارد. علاوه بر انجام غیرحضوری اعتبارسنجی و مهم‌تر از همه ایمن بودن فرایند اعتبارسنجی، ارائه خدمات ارزیابی اعتباری، استانداردسازی و هماهنگ‌سازی فرآیند اعتبارسنجی، تعیین ظرفیت بدهی اعضاء بر اساس شاخص‌های اعتبارسنج، تعیین بهبوددهنده‌های اعتباری متناسب با سطح اعتبار اعضاء، محاسبه ریسک اعتباری و پیشنهاد راهکارهای مدیریت آن و قابلیت اتکای بالای خروجی‌های اعتبارسنجی با توجه به مستند بودن اطلاعات و مدارک، جزو دیگر مزایای این سامانه است.

 

چطور در سامانه مرآت اعتبارسنجی شویم؟

طرح مرآت بانک رسالت

شما برای اینکه در سامانه مرآت اعتبارسنجی شوید باید از طریق سایت www.imerat.ir در این سامانه ثبت‌نام کنید که نیاز به ارائه اطلاعات به این سامانه دارد. از جمله شماره‌حساب در بانکداری اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت که با عدد 10 آغاز می‌شود و نام و شناسه کانون که هم‌زمان با افتتاح حساب می‌توانید دریافت کنید. یکی از مدارک مهمی که برای اعتبار سنجی نیاز دارید، آپلود کردن مدرک مربوط به احراز شغل و درآمدتان مثل مانند فیش حقوقی، حکم کارگزینی، جواز کسب، پروانه و هر گواهینامه‌ای که تأیید شغل و درآمد شما باشد.

  • ثبت‌نام شما از طریق کد ملی و شماره تلفن همراه انجام می‌شود.
  • رمز عبور، از طریق پیامک و پست الکترونیک برای شما ارسال می‌شود.
  • هر شماره تلفن همراه صرفاً برای یک متقاضی قابل‌استفاده است.
  • شما از طریق اپلیکیشن مرآت نیز می‌توانید اقدام به ثبت‌نام در این سامانه کنید.

 

چه افرادی می‌توانند در سامانه مرات ثبت‌نام کنند؟

سامانه اعتبارسنجی مرآت مختصی افراد حقیقی است و تمامی افرادی حقیقی بین 18 تا 80 سال که به فعالیت‌های مختلف اشتغال دارند می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند. شاغلین دولتی و عمومی غیردولتی، شرکت‌های خصوصی، مشاغل آزاد می‌توانند برای اعتباری سنجی در سامانه مرآت عضویت پیدا کنند. اگر شما شغل دومی هم دارید، برای بهبود نتیجه اعتبارسنجی می‌توانید اطلاعات و مستندات شغلی و درآمدی شغل دومتان را هم در سایت بارگذاری کنید.

اطلاعات بیشتر درباره وام بانک رسالت

 

ثبت درخواست اعتبارسنجی در سامانه مرآت

شما بعد از انجام فرایند ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و مدارک لازم، امکان ثبت درخواست اعتبارسنجی در سامانه را دارید و فراموش نکنید که تا زمان دریافت نتیجه اعتبارسنجی امکان هیچ‌گونه ویرایشی در اطلاعات خودتان را نخواهید داشت. البته این امکان وجود دارد که هم‌زمان با بررسی درخواست شما توسط سامانه، پیامی مبنی بر اصلاح درخواست برای شما ارسال شود که باید به سایت مراجعه و ضمن اصلاح موارد خواسته‌شده، اطلاعات جدیدتان را ثبت کنید.

 

اعتبارسنجی در سامانه مرآت چقدر طول می‌کشد؟

همان‌طور که قبلاً گفتیم، فرایند اعتبارسنجی در سامانه مرآت کاملاً غیرحضوری و با سرعت بالایی انجام می‌شود. از زمانی که شما درخواست اعتبارسنجی را در سایت ثبت می‌کنید تا اعلام نتیجه آن حدود یک هفته طول می‌کشد و اعلام نتیجه اعتبارسنجی به‌صورت پیامکی به شما اطلاع داده می‌شود. شما برای اطلاع از نتیجه و جزئیات اعتبارسنجی انجام‌شده باید به سایت مراجعه و بعد از ورود به صفحه شخصی خودتان، از وضعیت پرونده خودتان مطلع شوید.

 

هزینه اعتبارسنجی در سامانه مرآت چقدر است؟

با توجه به اینکه فرآیند اعتبارسنجی، مستلزم انجام فعالیت‌های متعددی از سوی کارشناسان مختلف است، طبیعتاً امکان ارائه رایگان این خدمات وجود ندارد. البته با توجه به عدم نیاز به مراجعه به بانک برای ثبت‌نام و ارائه مدارک و انجام کاملاً غیرحضوری اعتبارسنجی، هزینه حدود 20 هزارتومانی برای عضویت در سامانه مرآت و انجام امور مربوط به آن، معقول به نظر می‌رسد که صرفاً از طریق سامانه انجام می‌شود. ضمن اینکه مدت‌زمان اعتبار گواهی اعتبارسنجی یک سال است و پس از یک سال، لازم است مجدد تقاضای اعتبارسنجی داده شود.

 

نتیجه اعتبارسنجی را چطور آنالیز کنیم؟

نتیجه اعتبارسنجی که توسط سامانه اعتبارسنجی مرآت بانک رسالت برای شما ارسال می‌شود دارای سه بخش توان بازپرداخت اقساط، ظرفیت بدهی و سقف تعهد است.

  1. توان بازپرداخت ماهیانه اقساط: حداکثر مبلغ قسطی که شما می‌توانید به‌صورت ماهیانه پرداخت کنید و مبلغ جمع اقساط کل وام‌های شما در بانک نمی‌تواند از این عدد بیشتر باشد.
  2. ظرفیت بدهی: حداکثر مبلغ وامی که در صورت داشتن شرایط لازم در بانک، شما می‌توانید دریافت کنید.
  3. سقف تعهد: حداکثر مبلغی که می‌توانید تعهد دیگران را بپذیرید و درواقع ضامن دیگران شوید.

 

رتبه‌بندی در سامانه اعتبارسنجی مرآت بانک رسالت

علاوه بر نتیجه اعتبارسنجی، رتبه‌بندی متقاضی در سامانه مرآت نیز صورت می‌گیرد که شامل رتبه‌های: ممتاز، کاملاً متناسب، متناسب و نامتناسب خواهد بود.

  • ممتاز: عدم نیاز به ارائه بهبوددهنده اعتباری (چک یا سفته)
  • کاملاً متناسب: نیاز به ارائه یک بهبوددهنده اعتباری (یک فقره چک و یک نفر متعهد معتبر، برای امضای پشت چک)
  • متناسب: نیاز به ارائه یک فقره بهبوددهنده اعتباری (چک یا سفته) توسط خودتان و یک فقره چک یا سفته توسط یک نفر متعهد معتبر.
  • نامتناسب: افرادی در این طبقه قرار می‌گیرند که اقساط وام‌های قبلی خود را با تأخیر پرداخت کرده‌اند و رفتار اعتباری مناسبی نداشته‌اند. به همین دلیل امکان استفاده از خدمات سامانه مرآت برای ایشان وجود ندارد و در صورت بهبود رفتار اعتباری، در آینده امکان استفاده از خدمات اعتبارسنجی مرآت فراهم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

136 دیدگاه
  1. نادر می‌نویسد

    هزینه برای چی ؟
    برای اعتبار سنجی هزینه میخواهید بگیرید ؟
    واقعا” که
    من که نیاز مالی دارم و میخواهم قرض بگیرم از بانک ، این هزینه های جورواجور رو چرا رو دستمون می گذارید

  2. نبی اله سهیلی می‌نویسد

    باسلام بنده کارمند شهرداری تهران بودم سال ۹۶بازنشسته شدم زمان شاغلی یک وام ازبانک رسالت گرفتم که اقساط را ازحقوق کم میکردن وبعدا طی یک سند به بانک رسالت می دادن که باعث تاخیر درپرداخت اقساط میشد حالا که رفتم از رسالت وام بگیرم رفتارنامتناسب میده استعلام را چند بار رفتم میگم بنده جانباز هستم الان به این وام نیاز ضروری دارم چکارکنم که مشگلم حل شود خواهشن مشگلم را برطرف کنید با احترام سهیلی

  3. مهرداد می‌نویسد

    سلام یگ سوال دارم مادر من وام رسالت میخواد وام بگیره شغل نداره خانه داده سرپرست خانوار نیست ایا میشه ما ضامن بشین وام ورداره؟؟

  4. اکبر می‌نویسد

    سلام چهار ماهه اعتبار سنجی کردم یکبار میگه کدملی با شماره تلفن تطابق نداره،یکبار به خاطر 100بدهی ایراد میگیرە،حدود یک ماە قبل از عید کە غیر فعالش کردە بودند ،درکل سیستم بسیار مزخرفی است مثل بقیه بانک ها استعلام سریع میگرفتند به جای یک ضامن هم دوسه تا ضامن میگرفتن واقعا مرات عاجز وکلافه ام کرده

    1. هه ژار می‌نویسد

      واقعا سیستم بلا استفاده و نامناسبی میباشد یک وام بانک ملی دارم یک قسط عقب است سودش رو هر ماه میگیرند ازم فلذا این نامناسب بودن مشتری نمیتوانم هیچ وامی دریافت کنم یکی نیست بپرسه وام رو چرا میخوای سیستم بی روح و کسل کننده ای می باشد

  5. ابی می‌نویسد

    […] قبلا یا دقیقه میرفتی بانک سریع بهت میگفت چقدر وام بهت تعلق میگیره دیگه این درد ساعت رو نداشت یه افتتاح حساب کردم تا چند وقت پول از حسابم کم میشد واقعا مسخره هست

  6. سمیه می‌نویسد

    این چه کاریه آخه ما یکم دیرکرد توپرداخت وام داشتیم الان برای اعتبارسنجی پیام دادن که به علت رفتار نامناسب اعتباری امکان تایید اعتبار وجود نداره، شما که تا قرون آخرش دیرکرد رو حساب میکنید و میگیرید، در ضمن کلی چک و سفته ام دستتونه، این چه کاریه میکنید،
    با همین روند ادامه بدید تمام مشتریاتون رو از دست خواهید داد

  7. حسین می‌نویسد

    شناسه ی کانون چه کوفتیه دیگه ؟

    14
    11
  8. حسین می‌نویسد

    چرا اطلاعات فردی ویرایش داده نمیشه من دستم خورد حذف شده الان مشخصاتمو وارد میکنم ثبت نمیشه کسی میدونه چرا؟؟؟؟

  9. حسن می‌نویسد

    همین امروز میرم حسابم صفر می کنم، دوتا قسطم کمی جابجا شده اونم چهار سال پیش حالا زده نامعتبر، چهار ساله یه قرون پول توی هیچ بانک دیگه ای نگذاشتم، این چه وضعیه

  10. عبداله می‌نویسد

    چگونه شناسه کانون بدست بیارم

    14
  11. Alimohamadi می‌نویسد

    چرا برای انجام امور بانکی پول دریافت می کنید ؟؟؟؟؟؟

    خدمات بانکی در همه جا رایگان است

    1. ن ح می‌نویسد

      با سلام؛
      لطفا با مرکز تماس مرآت تماس حاصل نمایید. در اسرع وقت و با نهایت دقت شما را راهنمایی خواهند کرد.
      02174318900

  12. علی می‌نویسد

    یک صندوق خونگی شرکت کنید شرف داره به این بدوبدوهای رسالت

    2
    1
  13. علی می‌نویسد

    اولین کاری که فردا میکنم صفر کردن و حذف کردن حسابم توی بانک(؟؟؟) رسالت است.برای دو تومن وام ،از خودت و ضامن سفته اعتبار سنجی با هزینه خودت و هرار بدبختی دیگه میخوان.بابا جمع کنید این موسسه مسخرتون

    2
    2
    1. ن ح می‌نویسد

      سلام باپشتیبانی مرآت تماس بگیرین راهنماییتون میکنن02174318900

  14. علی می‌نویسد

    مسخره ترین و […] بانک جهان بانک رسالت است

    1
    1
  15. حسن بهاالدینی می‌نویسد

    سلام بسیارسیستم خوبی است ولی بموقع باذ نمیشه و برای گرفتن رمز عبور فراموش شده دچارمشکل میشویم. لطفا برطرف فرمایید باتشکر

    1. ن ح می‌نویسد

      سلام باپشتیبانی مرآت تماس بگیرین راهنماییتون میکنن02174318900

  16. پروین می‌نویسد

    شما که تلفن جواب نمیدین چرا کارها رو غیر حضوری کردین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    10 تا شماره گذاشنین یکیشون بوق آزاد نمیخوره، 2 روزه درگیرم!
    کارمندای شعبتونم گوشی رو بر نمیدارن!

    3
    1
  17. zahra می‌نویسد

    سلام چجوری میشه شناسه کانون رو بدست بیاریم؟

    22
    13
  18. حسین می‌نویسد

    سلام . جواز کسب ندارم ولی مدرک فنی و حرفه ای دارم . میشه وام گرفت ؟

  19. علیرضاجهانی می‌نویسد

    سلام بانک رسالت وسامانه مرات به کسی وام میدهد که پاک باشد وازسایربانکها زیاد وام نگرفته واقساط عقب افتاده که آنهم حتی اگرپرداخت شده راهم بپردازید گیرمیدهد ومیگوید رفتاراعتباری نامناسب داشتید واعتبارسنجی شماراردمیکند بسیارحساس است ‌مواظب باشید به این راحتی وام نمی دهد

    1. ن ح می‌نویسد

      سلام
      باپشتیبانی مرآت تماس بگیرین راهنماییتون میکنن02174318900
      به صورت٢۴ساعته

  20. قربان محمدی می‌نویسد

    سلام من چندین سال خست که با معرفی شرکت و اداره ای که کار می کردم حساب های جداگانه در بانک رسالت افتتاح کردم و چندین نوبت درخواست تسهیلات دادم متاسفانه هر با با جمله (درانتظار تایید کانون ) مواجه میشم تماس تلفنی هم با کارشناس محترم بانک داشتم و اعلام نمودم الان بازنشسته ام مسئولان محترم شرکت و اداره عوض شده برام کانون جدید بازکنید یا مشکل را یه جوری حل کنید متاسفانه در درخواست اسفند ماه 99 دوباره همان آش و همان کاسه لطفا راهنمایی فرمایید باتشکر 1400.2.19

    1. صادق می‌نویسد

      آقای جهانی به بانک مربوطه خودت مراجعه کن یه کد کانون مربوط به شغلت رو بدن بهت وارد کنی حل میشه

    2. ن ح می‌نویسد

      سلام باسامانه پشتیبانی تماس بگیرین راهنماییتون میکنن02174318900
      به صورت٢۴ساعته

  21. نیاکان می‌نویسد

    سلام اینکه تو سامانه مرات موقع ثبت اطلاعات میگه برای کانون 4061 راهنمایی ثبت نشده یعنی چی؟

    1. ن ح می‌نویسد

      سلام
      باپشتیبانی مرآت تماس بگیرین راهنماییتون میکنن02174318900
      به صورت٢۴ساعته

  22. مریم می‌نویسد

    باسلام
    در پاسخ اعتبار سنجی من گفته شده .. مغایرت کد ملی با شماره تلفن همراه ..
    حالا در قسمت اطلاعات شخصی که می‌خوام شماره موبایل رااصلاح کنم و شماره که به اسم خودم هست را بنویسیم اجازه ویرایش شماره همراه را نمی‌دهد
    لطفاً راهنمایی کنید برای ویرایش شماره تلفن همراه چه باید کنیم؟؟؟؟

    1. ن ح می‌نویسد

      سلام لازنه تماس بگیرین باپشتیبانی خودشون براتون ویرایش انجام بدن

  23. علی می‌نویسد

    بانک رسالت بعد از دوسال پول خواباندن میگوید شما رفتار نامناسب اعتباری داشته اید…. من فقط 2 الی 3 هزار تومان دیر کرد داشته ام و 420 میلیون پول خوابانده ام حالا مشمول وام نمیشوم// در مقاله نوشته اید با بهبود رفتار اعتباری می توانید مشمول وام شوید … وقتی وامی دیکر داده نمیشود با کدام حرکت بهبود رفتاری داشته باشم؟ چرا روز اول نگفتید پول نیار شما مشمول وام نیستی ؟؟؟ بعد از دویال پول خواباندن که ارز پول یک چهارم شده میگویید؟؟؟؟ این حرکت واقعا خلاف اسلام است

    1. سمیرا می‌نویسد

      امتیار حسابتئن نمیفروشین؟

  24. عبداله می‌نویسد

    سلام رمز ورودبه مرات روفراموش کردم درخواست بازیابی رمز رو میدم کد رو واسم نمیفرسته

    1. ن ح می‌نویسد

      سلام
      باپشتیبانی مرآت تماس بگیرین راهنماییتون میکنن02174318900

  25. رضا می‌نویسد

    کد و شناسه کانون را چطور دریافت کنم

    2
    19
    1. هادی می‌نویسد

      1004280

      1. حسین می‌نویسد

        فرقی نمیکنه شناسه کانون برای کدوم بانک باشه؟
        من شیرازم

        1. Nb می‌نویسد

          شناسه کانون برای افراد مختلف هست

    2. ن ح می‌نویسد

      سلام ازسامانه ی پشتیبانی مرآت دریافت کنین02174318900

    3. ن ح می‌نویسد

      سلام ازسامانه02174318900راهنمایی بگیرین

    4. ن ح می‌نویسد

      سلام ازسامانه02174318900دریافت کنین

  26. سعید فلاح می‌نویسد

    من در زمانی که آخرین قسط وام قبلیم پرداخت نشده بود برای اعتبار سنجی اقدام کردم برای دریافت وام دوباره باید اعتبار سنجی کنم

  27. کوروش می‌نویسد

    سلام شماره ادمین از کجا پیدا میشه .

  28. سعید می‌نویسد

    با سلام خسته نباشید بنده میخواستم وارد سامانه مرآت بشم اشتباهی وارد سامانه شما یعنی رده شدم و متاسفانه اعتبار سنجی انجام دادم و هزینه ای برای کیف پول واریز نمودم البته اعتبار سنجی نتیجه نداد یعنی مبلغ پرداخت شد ولی نتیجه ای نیومد یکی از همکاران مرآت گفتند به احتمال زیاد طی 72 ساعت برگشت میخورد راهی هست که مبلغی که به اشتباه در کیف پول واریز کردم به حسابم برگرده ممنون میشم پاسخ بدید

    3
    3
    1. ن ح می‌نویسد

      سلام باپشتیبانی مرآت تماس بگیرین راهنماییتون میکنن02174318900

  29. محمد می‌نویسد

    سلام
    برای شماره کانون چه عددی باید زد و این عدد بر چه اساس است

    10
    6
    1. ن ح می‌نویسد

      سلام ازپشتیبانی مرآت راهنمایی بگیرین02174318900

  30. علیرضا می‌نویسد

    سلام شناسه کانون چی هست

    20
    4
  31. سیامک می‌نویسد

    بابا اینا دیگه کین زنگ زدم به پشتیبانی بعد از چند دقیقه میگه انتقال تما س و قطع میشه

    روی سایت میزنم راهنمایی همون صفحه بصورت خالی میاد

    کد کانون چیه من نمیدونم یکی بگه چیه

    13
  32. شهین پرداده می‌نویسد

    سلام من درخواست اعتبار سنجی زدم و بعد از چند روز پیام آمد که اصلاح اطلاعات کنید وقتی وارد مرآت شدم اصلا مشخص نکرده بود که پرونده چه اصلاحی باید بشود و بنده هم چون اطلاعات کافی نداشتم فقط فیش حقوقی و حکم خودم را البته بدون مهر آپلود کردم و نمی دونستم که آیا برای ضامن هم باید اقدام کنم یا نه و بعد از چند روز پیام آمد که در اعتبار سنجی رد شدید واقعا ناراحت کننده بود چون اصلا معلوم نبود چرا اینها رو خودم حدس زدم سوال اینه که چرا به فرد اطلاع رسانی دقیق نمی شود بنده باید چکار کنم

    3
    2
    1. ن ح می‌نویسد

      سلام
      پیام ارسال شده به شماعلت ردروبیان میکنه جهت راهنمایی بیشترباسامهنه02174318900تماس بگیرین

  33. محمد می‌نویسد

    با سامانه مرات 02174318900 تماس بگیرید

  34. مینا می‌نویسد

    بخوام کلا حساب مرآتم رو پاک کنم دوباره وارد اعتبار سنجی بشم چکار کنم

    1. ن ح می‌نویسد

      سلام ازسامانه مرآت راهنمایی بگیرین02174318900

  35. مینا می‌نویسد

    من حساب مرآتم مسدود شده چکار کنم

    3
    1
  36. عبدالحسبن محبوبی می‌نویسد

    سیستم خوبی است

  37. نگار می‌نویسد

    من با این سامانه اعتبارسنجی انجام دادم کلا اگه مدارکی که از قبل نوشته را اماده داشته باشید و گردش حسابتون هم بد نباشه یا حداقل یه ضامن با گردش مالی خوب تو بانک رسالت داشته باشید اونقدرا هم اذیت نمیکنن فقط متاسفانه زمان بره یک هفته فقط طول می کشه جواب اعتبار سنجی بیاد. شناسه کانون هم فرقی نمی کنه برای هر بانک رسالتیو بزنید مهم نیست. ولی فقط کاش تسهیلات بانک جواب تلفن هارو بدن…

  38. محمد می‌نویسد

    سلام با این نحوه وام دادن بجز اتلاف وقت مردم واذیت کردن در شرایط سخت ثمری ندارد باید پاسخگویی سریع ومطمئن و مردم پسند باشد نه دلسردی و عدم رضایت از بانک

    2
    2
    1. ن ح می‌نویسد

      سلام شماره تماس پشتیبانی مرآت02174318900به صورت٢۴ساعته تماس بگیرین راهنماییتون میکنن

  39. need می‌نویسد

    سلام . من اصلا در بانک رسالت حسابی ندارم و درخواست وام و اعتبار سنجی نداشتم. با اینحال برای من پیامک اعتبار سنجی از omerat.ir آمده. سایت اعتبار سنجی imerat.ir هست یا omerat.ir . ممکنه سازمان برای من حساب باز کرده باشه. بدون باز کردن حساب هم میشه در خواست اعتبار سنجی و وام کرد مگه؟

    7
    4
  40. محمدی می‌نویسد

    سلام وقت بخیر امروز پیامکی برام اومده کد کاربری و رمز عبور در سامانه مرآت اصلا نمیدونم چی هست سرچ کردم تا با این سایت برخوردم من جایی درخواست وام ا طریق بانک رسالت ندادم چرا چنین پیامکی آمده و مرا عضو کرده اند ؟

  41. محمود 68 می‌نویسد

    سلام ایا راهی وجود دارد بدون داشتن مدرک شغلی اعتبار سنجی انجام شود؟چگونه؟

    16
    9
  42. شبنم می‌نویسد

    من میخوام کانونم رو عوض کنم می پرسم چیکار باید بکنم میگن از راهنما بپرس آخه این چه جوابیه یه ماه درخواست وام دادم هر روز میگن این کارو باید بکنی آخه چه وضعشه

    1
    1
    1. ن ح می‌نویسد

      سلام ازپشتیبانی مرآت راهنمایی بگیرین02174318900

  43. مرضیه می‌نویسد

    شماره کانون بر اساس منطقه بندی تهران هست. مثلا کسی که تهرانپارس هست منطقه 4 تهران هست و شماره کانون را باید از پشتیبانی مرات (021) 74318900 – 10 بگیرد.
    امیدوارم بدرد دوستان بخورد

    9
    2
  44. علیرضا فرق زاری می‌نویسد

    شماره کانون چیه می خواد. از بانک گرفتم هر چی می زنم قبول نمی کنه. اینهمه مدت پولم در باک گذاشتم که وام بگیرم حالا صد تا سنگ میزاره جلو پات

    9
    1
  45. تیک توک می‌نویسد

    واقعا مسخره است این سامانه خوب بگید وام نمی دیم دیگه این همه مراحل اصلا برای چی یه جاهایی ازت مدرک می خواد ادم نمی دونه از کجا بیاره

    5
    1