رده بررسی با سپرده‌گذاری در موسسه ملل علاوه بر سود 20 درصدی کارت اعتباری بگیرید

با سپرده‌گذاری در موسسه ملل علاوه بر سود 20 درصدی کارت اعتباری بگیرید

بررسی
نویسنده: رده
31 اردیبهشت 1398

سپرده یک‌ساله ملل با سود 20 درصد

حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله موسسه ملل، جزو سپرده‌هایی است که بیشترین سود پرداختی را در بهار 98 دارد. سپرده یک‌ساله موسسه ملل با حداقل سپرده‌گذاری یک‌میلیون تومان و با نرخ سود سالیانه 20 درصد قابل‌افتتاح است. نکته مهم و قابل‌توجه اینکه شما بعد از گذشت یک ماه می‌توانید بدون ضرر و زیان از حساب خود برداشت یا کل حساب خود را ببندید. یکی دیگر از امتیازهای ویژه این حساب، دریافت کارت اعتباری به پشتوانه حساب سپرده است که در ادامه جزئیات آن را دنبال می‌کنیم.

کارت اعتباری ملل چیست؟

کارت اعتباری ملل درواقع، تسهیلاتی است که به پشتوانه سپرده‌گذاری در این موسسه به سپرده‌گذار تعلق می‌گیرد. این کارت اعتباری برای حساب‌های یک‌ساله و به دو صورت قابلیت صدور دارد. درواقع در این طرح شما به پشتوانه سپرده‌گذاری در موسسه ملل می‌توانید تا 10 درصد مبلغ سپرده خود، تسهیلاتی که در قالب کارت اعتباری خواهد بود، دریافت کنید.

نوع سپرده بلندمدت یک‌ساله
سود سپرده 20 درصد
کارت اعتباری حداقل سپرده 50 میلیون، سود تسهیلات صفر، اقساط 2 ماهه
کارت اعتباری حداقل سپرده 20 میلیون، سود تسهیلات 18 درصد، اقساط 24 ماهه

کارت اعتباری ملل بدون سود

این کارت اعتباری معادل 5 درصد مبلغ سپرده یک‌ساله‌ای صادر خواهد شد که حداقل 50 میلیون تومان باشد. به‌طور مثال برای حساب سپرده 50 میلیون تومانی، کارت اعتباری با مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان صادر خواهد شد. سود تسهیلات ارائه‌شده در قالب این کارت صفر خواهد بود و حداکثر زمان بازپرداخت آن 2 ماه تعیین‌شده است.

کارت اعتباری ملل با سود 18 درصد

در طرح دیگری که برای دریافت کارت اعتباری ملل وجود دارد، دارندگان حساب سپرده یک‌ساله با حداقل 20 میلیون تومان می‌توانند تا 10 درصد مبلغ سپرده خود تسهیلات در قابل کارت اعتباری دریافت کنند. نرخ سود تسهیلات ارائه‌شده در این طرح 18 درصد و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت اقساط 24 ماهه خواهد بود. به‌طور مثال شما با 100 میلیون تومان سپرده‌گذاری می‌توانید، 10 میلیون تومان کارت اعتباری بگیرید و دوساله اقساط آن را بپردازید.

با کارت اعتباری ملل کجا خرید کنیم؟

کارت اعتباری ملل و تسهیلاتی که در قالب کارت اعتباری صادر می‌شود، محدودیتی برای استفاده ندارد. درواقع کارت اعتباری ملل حکم یک کارت‌بانکی را برای شما دارد و می‌توانید کلیه امور بانکی ازجمله خرید و پرداخت از درگاه‌های مختلف را با این کارت انجام بدهید.

دریافت کارت اعتباری ملل بدون نیاز به ضامن

متقاضیان دریافت کارت اعتباری ملل و تسهیلاتی که به پشتوانه حساب سپرده یک‌ساله صادر می‌شود، نیازی به ارائه ضامن ندارند. درواقع حساب سپرده سرمایه‌گذاران نقش ضامن را برای پرداخت تسهیلات و صدور کارت اعتباری ایفا می‌کند و نیازی به ارائه ضامن اضافی نیست.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد