رده رپورتاژ آگهی آسان‌ترین روش باز کردن حساب بانکی برای کودکان

آسان‌ترین روش باز کردن حساب بانکی برای کودکان

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
30 مهر 1402

والدین همواره در طول زندگی فارغ از سن و سال فرزندشان نگران او هستند! به همین جهت همیشه تمام تلاششان را برای تامین آینده مالی و رفاه او انجام می‌دهند. باز کردن حساب بانکی برای کودکان در شرایط اقتصادی امروز یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که پدر و مادر می‌توانند در دوران کودکی به فرزندشان هدیه دهند. با این کار بچه‌ها از همان دوران ابتدای زندگی با مفاهیم پایه‌ای همچون سواد مالی، مدیریت پول، پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و اصول مالی آشنا می‌شوند و در آینده می‌توانند با استقلال و اعتمادبه‌نفس بالاتری درمورد سرمایه و منابع مالی خود رفتار کنند.

با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارها همچون باز کردن حساب بانکی برای کودکان نیز به سمت دیجتالی‌شدن رفته است. در ادامه قصد داریم بیشتر درباره ایجاد حساب بانکی دیجیتال کودک و نوجوان زیر 18 سال صحبت کنیم، پس همراه ما باشید.

باز کردن حساب بانکی  برای کودکان با مراجعه به بانک

معمولا والدین به‌منظور حساب بانکی برای کودک خود به نزدیک‌ترین شعب بانک مراجعه و مراحل پیچیده و زمان‌بر بانکی را طی می‌کنند. برای باز کردن حساب بانکی برای کودکان در بانک نیاز به مدارک مختلف و پرداخت هزینه است. به دلیل زمان بر بودن این روش، امروزه والدین کمتر تمایل دارند از این طریق برای کودکان خود حساب بانکی ایجاد کنند. شاید بسیاری والدین هنوز ندانند که روش  آسان‌تری برای این کار وجود دارد و آن ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد از طریق اپلیکیشن زیپاد است. ایجاد این حساب برای کودکان نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارند و تمامی مراحل آن از ایجاد حساب تا صدور کارت بانکی رایگان است.

حساب دیجیتال؛ سریع‌ و آسان‌ترین روش ایجاد حساب بانکی برای کودکان

ایجاد حساب دیجیتال برای کودکان دیگر در عصر امروز کار سخت، پیچیده یا غیرمعمولی نیست و والدین خیلی راحت و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک می‌توانند تنها در عرض چند دقیقه با گوشی تلفن همراه خود برای فرزندشان حساب دیجیتال ایجاد کنند.

از آن‌جایی که آموزش مفاهیم پس‌انداز، بودجه‌بندی و مدیریت مالی به کودکان بسیار مفید است، بهتر است حین ایجاد حساب دیجیتال برای کودکان توضیح دهید که حساب بانکی چیست؟ و چگونه می‌توانند از آن استفاده کنند. زیپاد، اپلیکیشن حساب دیجیتال زیر 18 سال پاسارگاد است که با هدف بالابردن سطح سواد مالی به‌وجود آمده است. این اپلیکیشن با مزیت‌هایی که دارد کار والدین را راحت و آن‌ها را برای ایجاد حساب دیجیتال برای کودکان خود ترغیب می‌کند.

شرایط افتتاح حساب بانکی برای افراد زیر 18 سال

 مزیت‌های ایجاد حساب دیجیتال برای کودکان در اپلیکیشن زیپاد

آنلاین و رایگان

آنلاین و رایگان‌‌بودن تمامی مراحل از لحظه ایجاد حساب دیجیتال تا درخواست صدور زی‌کارت اولین مزیت ایجاد حساب دیجیتال بانکی زیر 18 سال در زیپاد است.

 ارائه کارت بانکی رایگان و به نام خود فرزند

در اپلیکیشن زیپاد پس از ایجاد حساب دیجیتال، والدین می‌توانند درخواست صدور کارت بانکی مخصوص کودک و نوجوان به‌نام زی‌کارت را بدهند. این کارت که به‌نام خود فرزندان با طرح دلخواه آن‌ها صادر می‌شود برای کودکان بالا و زیر 7 سال کارکردهای متفاوتی دارد. زی‌کارت کودکان زیر هفت سال محدودیت‌هایی دارد اما زی‌کارت کودکان بالای هفت سال دارای شماره شبا است و عملکردی مشابه کارت‌های بانکی بزرگسالان دارد.

نظارت و کنترل والدین بر روی تراکنش‌ها

بعد از ایجاد حساب دیجیتال کودک، والدین با مشخص‌کردن سقف برداشت پول و نظارت غیرمستقیم خود، می‌توانند از تمامی تراکنش‌های فرزندشان مطلع شوند.

قلک‌‌های نوین دیجیتالی

قلک‌های دیجیتال اپلیکیشن زیپاد، راهکاری مناسب به‌منظور آموزش فرهنگ پس‌انداز هستند. پدر و مادرها می‌توانند به کمک فرزندشان یک هدف (مانند خرید دوچرخه) را تعیین کرده و در راستای رسیدن به آن در دوره‌های مشخص مبلغی را به قلک واریز کنند. زمانی‌که پول موجود در قلک به مبلغ تعیین‌شده برسد، والدین به اصطلاح قلک را می‌شکنند و پول را به حساب کودک واریز می‌کنند.

باز کردن حساب بانکی برای کودکان را جدی بگیرید!

باز کردن حساب بانکی برای کودکان به‌منظور آموزش سواد مالی امری بسیار ضروری است. با توجه به حذف پول‌های کاغذی از سیستم بانکداری کشور و عدم مشاهده و لمس اسکناس‌ ممکن است کودکان تصور کنند کارت بانکی والدین جادویی است و هر روز شارژ می‌شود و هیچ‌گاه موجودی آن به اتمام نمی‌رسد! بنابراین. شما به عنوان والد بهتر است سعی کنید تا یک ذهنیت درست و منطقی برای فرزندتان ایجاد و او را با حساب بانکی کودک آشنا کنید.

اپلیکیشن کاربردی حساب دیجیتال «زیپاد»، محصول تیم کیدزی (واحد کودک و خانواده بانک پاسارگاد) است و ایجاد حساب دیجیتال در آن کار بسیار راحتی محسوب می‌شود. والدین با سیم‌کارتی که به‌ نام خودشان است، باید اپلیکیشن زیپاد را دانلود و سپس اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنند. با طی‌کردن چند مرحله بسیار کوتاه، حساب دیجیتال کودک و نوجوان شما ایجاد می‌شود و می‌توانید به‌راحتی از کلیه امکانات زیپاد استفاده کنید. پشتیبانی 24 ساعته زیپاد به شما کمک می‌کند در صورت بروز هرگونه مشکلی بلافاصله آن را برطرف کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی