رده خبر اپلیکیشن «تاپ» بانک پارسیان به بازار آمد

اپلیکیشن «تاپ» بانک پارسیان به بازار آمد

خبر
نویسنده: رده
10 دی 1394
به گزارش رده و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این نرم‌افزار با دارا بودن محیط نرم‌افزاری مبتنی بر بالاترین استانداردهای امنیتی فضایی کاملاً امن برای انجام خدمات پرداخت برای هم‌وطنان عزیز ایجاد نموده است.
آقای مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با اعلام این خبر افزود: این نرم‌افزار به‌راحتی بر روی گوشی‌های اندروید نصب می‌گردد و کاربران پس از نصب آن می‌توانند از خدمات متنوع آن با استفاده از اینترنت یا کد USSD بهره‌مند شوند.
مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان درباره امکانات اپلیکیشن تاپ گفت: هم‌اکنون عملیات پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم‌کارت به‌صورت Top-Up برای کاربر و دیگران، پرداخت‌های خیریه و … فراهم است.
همچنین در منوی پرداخت قبض این نرم‌افزار امکان پرداخت قبوض موبایل و نیز خدماتی از طریق شناسه قبض و پرداخت و نیز انجام عملیات پرداخت قبض از طریق بارکد خوان برای کاربران فراهم است.
ایشان همچنین در بخش دیگری از معرفی این نرم‌افزار افزود: امکان تعریف طیف متنوعی از کارت‌های بانکی عضو شتاب برای کاربر فراهم‌شده است و به‌محض ورود شماره کارت نیازی به واردکردن مجدد آن برای خریدهای بعدی وجود نخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان همچنین امکان جدید پرداخت بدون کارت را نیز از دیگر ویژگی‌ها و برتری‌های اپلیکیشن تاپ دانست و در این خصوص گفت: به‌زودی و در نسخه جدید امکان ویژه و نوین خرید بدون کارت فراهم خواهد شد. این روش می‌تواند کاربرد بسیاری در کسب‌وکارها و مشاغل گوناگون همانند رستوران‌ها، مغازه‌ها، پرداخت در محل به‌ویژه خریدهای اینترنتی، سازمان‌های اتوبوس‌رانی و …. داشته باشد و در حال عملیاتی شدن است.
شایان‌ذکر است در اپلیکیشن تاپ امکان ارائه مکان‌یابی فروشگاه‌های اطراف کاربر فراهم است و کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت به نشانی www.pec.ir این نرم‌افزار کاربردی را نصب و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوند.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی