رده رپورتاژ آگهی بازار بورس مثبته! قبل از شروع سرمایه گذاری آمادگی لازم را کسب کنید

بازار بورس مثبته! قبل از شروع سرمایه گذاری آمادگی لازم را کسب کنید

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
19 اردیبهشت 1402

سرمایه گذاری اونم توی اوضاع اقتصادی حاضراصلا چیز آسونی نیست و به خیلی چیزا نیاز داره. ولی یه تضمین وجود داره اونم اینه که با سرمایه گذاری الان هیچ کس ضرر نمی‌کنه، چون پول مدام داره ارزشش میاد پایین و تورم بیداد می‌کنه. اگه بخوایم بریم سراغ اون نیمه پر لیوان، باید بگیم که این شرایط یه فرصت شده واسه سرمایه گذاری و سود آوری‌های مختلف.

به خاطر همین‌ هم بورس تونسته خیلی موفق عمل کنه و نمودار‌های چند ماهه اخیر خبرای خوبی برامون دارن. پس یعنی می‌شه به بورس اعتماد کرد. اما خب نمی‌شه گفت که شما برو سراغ بورس، حتما موفق می‌شی، شک نکنید که اینجوری نیست. حتما باید یه کارای خاصی کرد و به یه سری نکته‌ها توجه داشت. بیاین با هم بیشتر راجع به این اتفاقای خوب پیش رو صحبت کنیم.

روند مثبت بازار بورس در ماه‌های اخیر

هر وقت اسم بورس میاد، نوسان‌ها و چالش‌های مختلفش هم یادمون میاد. آخه خیلی پیش اومده که واسه سرمایه گذاری راهی بورس شدیم و دست از پا درزار‌تر اونم با کلی ضرر برگشتیم. این ضرر کردنمون اصلا و اصلا تقصیر بازار بورس نیست و مشکل از ماست. الان بازار بورس یعنی سکوی پرتاب، شما یه دارایی بهش می‌دی بعد توی یه مدت کوتاه شاهد چند برابر شدنش هستی، این یه شعار نیستا.

حقیقتیه که این روزا زیاد می‌بینیم. آدمای باهوش و سرمایه گذار‌های حرفه‌ای دقیقا افتادن تو دیگ عسل، اونم چه عسلی ناب و طبیعی. الان که اقتصاد داره بحران‌ها و چالش‌های مختلفی رو تجربه می‌کنه و بدترین اتفاقش هم کم شدن ارزش پول نقده، یه فرصت استثنایی واسه سرمایه گذاری ایجاد شده. توی شرایط اقتصادی هیچ کس پول نقد نگه نمی‌داره و همه با معاملات مختلف پول نقدشون رو تبدیل می‌کنن به یه دارایی. اینجوری حجم معاملات سر به فلک کشیده می‌شه و نتیجه‌ش مثبت شدن بورسه. این بورسی که الان می‌بینیم مصداق واقعی هلو برو تو گلو هست، شک نکنین.

روش‌های سرمایه گذاری سود آور در بورس

الان که اوضاع بر وفق مراده و سرمایه گذاری توی بورس خیلی پر‌منفعت شده، بهتره که روش‌های مختلف سرمایه گذاری رو بشناسیم و یکی از بهترین‌ها رو انتخاب کنیم. به طور کلی سرمایه گذاری توی بورس به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شه.

توی روش مستقیم این شمایی که مدیریت همه چی رو بر عهده می‌گیری و می‌زنی به دل میدون. خب البته یه سری زنگ خطر واسه این روش وجود داره، خیلی چالش توی این مسیر هست که عدم آگاهی از اون‌ها می‌تونه ضربه بدی رو وارد کنه و دارایی‌ها رو از بین ببره.

اما اگه اصولی و حساب شده قدم توی این مسیر بذارین، به هیچ عنوان خطرناک نیست و خیلی هم سودآوره. یه روش دیگه که واسه سرمایه گذاری توی بازار بورس وجود داره، روش غیر مستقیمه، این روش غیر مستقیم خود راحت الحلقومه.

شما با واسطه وارد بورس می‌شین و از یه سری مشاوران استفاده می‌کنین. توی این مدل سرمایه گذاری همه چی رو می‌سپرین به شرکت‌ها و حالش رو می‌برین و سود زیادی به دست میارین.

چطور حرفه‌ای وارد بورس شویم؟

همون طور که بهش اشاره کردیم، نمی‌شه الابختکی و بدون هیچ تخصصی راجع به بورس، وارد این بازار سرمایه شد. خیلی چیزا توی این بازار وجود داره که باید حواسمون بهش باشه. مهم‌ترین کاری که باید قبل از ورود به بازار بکنیم، استفاده از تحلیل‌های تکنیکاله.

اما خب این تحلیل‌ها رو هم نمی‌شه همینجوری فهمید. باید یه زمینه‌ای باشه، یه چیزایی بدونیم از این بازار تا بشه تحلیل‌ها رو فهمید و ازشون خط گرفت. واسه این که سرمایه گذارا خیلی خوب بتونن واسه یادگیری تحلیل‌های تکنیکال اقدام کنن، اون‌ها رو به چند دسته تقسیم کردن؛

  • آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی
  • آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته

گزینه اول، یعنی تحلیل تکنیکال مقدماتی فقط به سری سرفصل‌ها و اطلاعات ابتدایی اشاره می‌کنه تا خیلی خوب سرمایه گذار متوجه اون‌ها بشه و بتونه از این تحلیل‌ها استفاده درست کنه. اما تحلیل تکنیکال پیشرفته، خاص حرفه‌ای‌هاست. تمام ریز و درشت و نکات مهمی که واسه یه تحلیل بهش احتیاج داریم، توی این دوره آموزشی ارائه می‌شه و حتما بعد گذروندن این دوره به یه شاخ توی حوزه سرمایه‌گذاری تبدیل می‌شین.

چون کلکسیونی از ترفند‌ها و نکته‌ها رو یاد گرفتین. اما سوال دقیقا اینجاس که کجا می‌تونیم این تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته رو آموزش ببینیم؟ به جای آسمون ریسمون بافتن و نکته‌های اضافی یه راست می‌رم سر اصل مطلب. وب سایت هدف حافظ دقیقا همون‌جاییه که دنبالش هستین و واسه یاد گرفتن تحلیل‌های تکنیکال اونم خیلی خفن و حرفه‌ای می‌تونین بهش مراجعه کنین.

دوره‌ی آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و دوره آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته خیلی کامل و تخصصی توی این وبسایت هست که هر کدوم سر فصل‌های مشخصی دارن و خیلی کامل هستن.

سر فصل‌های ارائه شده برای آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی در هدف حافظ

توی این دوره آموزشی شما با یه پک کامل مواجه هستین که کمتر جایی این‌ها رو بهتون ارائه می‌ده. مرحله به مرحله با رعایت اصول آموزشی سرفصل‌هایی رو بهتون آموزش می‌ده‌. شما می‌تونین به دوره آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی توی این وب سایت مراجعه کنین و علاوه بر مطالعه تموم سرفصل‌های ارائه شده، اطلاعات دیگه‌ای رو هم به دست بیارین.

سرفصل‌های دوره آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته در هدف حافظ

واقعا اگه هدفتون حرفه‌ای شدن، اونم توی تحلیل تکنیکاله، وارد این دوره بشن که توی سایت هدف حافظ ارائه شده. فقط کافیه سرفصل‌های دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته رو ببینین، فک کنم اصلا فرصتی واسه فکر کردنتون باقی نمونه و خیلی سریع وارد عمل شین. این دوره کامل کننده دوره مقدماتی که بهتون کمک زیادی می‌کنه و باعث می‌شه به یه استاد واسه تحلیل تکنیکال تبدیل بشین.

کلام آخر

بورس توی این روزا خیلی خوش می‌درخشه و باعث شده افراد زیادی بیشتر از قبل بهش اعتماد کنن، حجم معاملات الان سر به فلک کشیده و همین خودش یه نکته مهمه واسه سود آوری و مثبت بودن بورس، واسه نباید دست دست کرد و فرصت‌ها رو از دست داد.

توصیه می‌شه که بی معطلی وارد این بازار بشین و از حضور توی این بازار به سود برسین. اما باید حتما راجع به تحلیل‌های تکنیکال چیزی بدونین و با این ابزار دل رو به دریا بزنین. وب سایت هدف حافظ یه مرجع کامله که می‌تونه بهتون خیلی کمک کنه. حتما ازش استفاده کنین و دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال‌ش رو ببینین.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی