رده بررسی شرایط دریافت وام میلیاردی فوری از بانک ها

شرایط دریافت وام میلیاردی فوری از بانک ها

بررسی

آیا می‌دانید وام میلیاردی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ کدام بانک‌ها آن را ارائه می‌دهند؟

نویسنده: محمد امیرپور
9 اردیبهشت 1402
دریافت وام میلیاردی

تورم در کنار تمام بدی‌هایش، این خوبی را هم داشت که دریافت وام میلیاردی برای مردم عادی دیگر یک رویا نیست و با شرایط عمومی هم می‌توان وام میلیاردی گرفت؛ حتی اگر وام میلیاردی‌تان در بازار مسکن و خودرو به اندازه همان وام چند میلیونی سال‌های قبل ارزش داشته باشد. پس اگر دنبال گرفتن وام میلیاردی هستید، می‌خواهید بدانید اقساط این وام چقدر است و شرایط دریافت وام میلیاردی از بانک چیست، این گزارش «رده» را بخوانید.

جست‌وجوی وام بانک‌ها

روش‌های دریافت وام میلیاردی

قبل از هر چیز باید بدانید وام برای اشخاص حقیقی یا مشتری عادی معمولا سقف مشخصی دارد. البته این سقف در بانک‌های مختلف و با توجه به طرح‌های مختلف تسهیلاتی که اعطا می‌کنند، تفاوت دارد. این سقف معمولا در بازه 200 میلیون تومان قرار دارد. یعنی اگر به نام خودتان در هر کدام از بانک‌ها درخواست گرفتن وام کنید، معمولا سقف وامی که امکان گرفتنش را دارید، همین قدر است.

پس معمول‌ترین حالت برای دریافت وام میلیاردی، گرفتن وام برای کارخانه یا کسب‌وکار اقتصادی است. اما یک راه دیگر هم برای گرفتن وام میلیاردی توسط اشخاص وجود دارد. اگر فردی سپرده‌گذاری با مبلغی بالای یک میلیارد تومان داشته باشد یا دارای سند ملکی و جواز کسب است برخی بانک‌ها حتی تا سقف 5 میلیارد تومان هم به آنها وام عمومی پرداخت می‌کنند.

کدام بانک‌ها وام میلیاردی ارائه می‌دهند؟

  • طرح آنی بانک ملی که به آن طرح فجر یا طرح تام هم می‌گویند، به افرادی که سپرده‌های بلندمدت و میلیاردی در این بانک داشته باشند، وام میلیاردی می‌دهد. سقف وام در این طرح، مبلغ یک میلیارد تومان برای اشخاص حقیقی و 5 میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی است. برای گرفتن وام میلیاردی نیازی به داشتن ضامن نیست و سپرده بلندمدت فرد در همان بانک بلوکه شده و به عنوان وثیقه تسهیلات نزد بانک می‌ماند. تسهیلات میلیاردی بانک ملی با سود 17 درصد و اقساط 60 ماهه به افراد داده می‌شود.
  • بانک ملت هم طرحی مشابه با نام طرح تابش بانک ملت برای مشتریانش دارد. طرحی که به شرط داشتن سپرده‌گذاری بلند مدت تا سقف یک میلیارد تومان به آنها وام اعطا می‌کند.

نکته: البته هم بانک ملی و هم بانک ملت مبلغی حدود 60 تا 80 درصد سپرده‌گذاری را به عنوان تسهیلات و وام به مشتریانی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ارائه می‌کنند.

  • بانک تجارت هم وام میلیاردی به مشتریانشان می‌دهد. بانک تجارت برای دادن وام میلیاردی که سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه دارد، از متقاضی سند ملکی و ضامن معتبر می‌خواهد.
  • بانک دی هم برای اعطای وام میلیاردی، علاوه بر سند ملکی، یک ضامن رسمی از افراد متقاضی می‌خواهد.
  • بانک توسعه تعاون هم در طرح همکار، به کسانی که سند ملکی داشته باشند و به عنوان وثیقه نزد بانک بگذارند، وام میلیاردی تا سقف 4 میلیارد تومان می‌دهد. البته برای گرفتن این وام فرد نباید هیچ‌گونه سابقه بدحسابی یا چک برگشتی در سابقه بانکی خود داشته باشد. این وام با سود 18 درصد و اقساط 48 ماهه به متقاضیان داده می‌شود.
  • بانک سامان نیز از جمله بانک‌‌هایی است که اگر در آن دارای حساب باشید بعد از ۳ تا ۶ ماه می‌توانید تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید مسکن دریافت کنید. البته این تسهیلات دارای سود ۲۴ درصد است.

وام‌های میلیاردی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

گرفتن وام میلیاردی در هر کدام از بانک‌ها نیاز به شرایط متفاوتی دارد که مهم‌ترین آنها را برایتان فهرست کرده‌ایم.

  • صاحب کسب‌وکار اقتصادی، کارگاه تولیدی، کارخانه یا شرکت بازرگانی باشید.
  • کسانی که سپرده بانکی بلندمدت با مبلغ بیشتر از یک میلیارد تومان در آن بانک سرمایه‌گذاری کرده باشند.
  • افرادی که صاحب ملک یا جواز کسب هستند و سند ملکی و پروانه کسب خود را به عنوان وثیقه وام نزد بانک امانت بگذارند.

آیا وام میلیاردی بدون ضامن داریم؟

تسهیلات بدون ضامن میلیاردی نداریم. پس اگر شرایط گرفتن وام میلیاردی را دارید، باید روی داشتن ضامن معتبر، پروانه کسب، سپرده بلندمدتی که ضامن وام شما باشد و سند ملکی به عنوان وثیقه حساب کنید.

بازپرداخت اقساط وام

اقساط وام میلیاردی با بازه زمانی پرداخت 36 ماهه یا 60 ماهه به متقاضیان وام داده می‌شوند. سود بانکی این وام‌ها هم معمولا بین 17 تا 24 درصد محاسبه می‌شود. باز پرداخت وام‌های میلیاردی هم با توجه به مدت زمان پرداخت اقساط و سود تسهیلات بین 18 تا 120 میلیون تومان در ماه است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

8 دیدگاه
  1. علی می‌نویسد

    سلام. من وام 1میلیاردی میخوام. ماهانه تا 15میلیون هم میتونم قسط بدهم. برای خرید خونه به این وام نیاز دارم. ضمنا سند ملکی/جواز کسب هم میتونم تهیه و تقدیم کنم. لطفا اگه میتونین منو راهنمایی کنین که چطور و از کجا میتونم سریعاا وام بگیرم. حق الزحمه ی پیگیری و هماهنگی هم اگه لازم باشه، تقدیم میکنم. با تشکر از دوستان پاسخگووو

    1
  2. عباس می‌نویسد

    وام هزار میلیاردی میخوام شرکت ثبتی و پروانه کسب هم دارم.
    درصد هم پرداخت میکنم توافقی.

  3. رز می‌نویسد

    چقد مسخرس تو هر سایتی میرم مطلب رو کپی کردن عین هم گذاشتن
    خوب یکیشون نگفتن مبلغ سپرده چقد باید بزاریم

    10
  4. بزرگی می‌نویسد

    سلام من ملک دارم متاسفانه نتونستم وام ميلياردي بگیرم راهنمایی کنید یا یه شریک قابل اعتماد میخام ممنون

    1
    1
  5. داریوش از اهواز می‌نویسد

    اون زمان که مردم آرزوی این چیزهارو داشتند یه خودرو زپرتی ۵۰۰ میلیون ویا متزل یه آپارتمان چند میلیارد نبود

    13
    2
  6. مهندس رضاسنگ سفیدی می‌نویسد

    باسلام من درخواست۱۰میلیارد وام جهت کسب کار طیور,شترمرغ,کشاورزی,ادوات کشاورزی از استاتداری نمودم وملک داریم حدود۷هکتار,,,راهکار چیست,,,روستایی,سقف چقدراست ضامن چه میشود,اورده اولیه,درصد سود تسهیلات چه

    7
    6
    1. مهندس رضاسنگ سفیدی می‌نویسد

      توضیح ایمیل قبلی ام

      3
  7. شایان می‌نویسد

    […] پیش نیستن بانک ها از پول خودمون باید سود بدیم

    2
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد