رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

امین آشنا ایرانیان

آخرین به‌روز رسانی: 17 اردیبهشت 1403 | انتشار: 17 آبان 1395
نام امین آشنا ایرانیان
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 57,592,578,195,253 ریال
بازده روزانه 0.07 %
بازده هفتگی 0.47 %
بازده ماهانه 2.02 %
بازده سه ماهه 6.13 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.51 %
بازدهی از آغاز فعالیت 274.73 %
مدیر صندوق سبدگردان سهم آشنا
مدیران سرمایه‌گذاری محمدرضا خانکی، سحر باقری، زینب حاجی زاده هریس
متولی صندوق موسسه حسابرسی رازدار
حسابرس موسسه حسابرسی بیات رایان
درصد حقیقی 13
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,015,416 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,014,344 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي ----
اوراق مشارکت 34.37 %
سپرده بانکی 50.53 %
وجه نقد 0.02 %
سهام 11.3 %
پنج سهم با بیشترین وزن 10.25 %
دارایی‌های دیگر 0.58 %
قیمت آماری 1,029,162 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 56,778,110
تاریخ آغاز فعالیت 1391/01/26
آدرس وب‌سایت http://iafi.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان

صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند در انواع سهام و اوراق‌ بهادار سرمایه‌گذاری کنند و معمولا بسته به نوع صندوق (درآمد ثابت، مختلط یا سرمایه‌گذاری در سهام) ترکیبی از این اوراق را با نسبت‌های مختلف در سبد دارایی‌های خود دارند. صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان از صندوق‌های با درآمد ثابت است که مانند بقیه صندوق‌های درآمد ثابت بیشتر دارایی‌های آن از اوراق بهادار با درآمد ثابت تشکیل می‌شود. این صندوق از اردیبهشت ۱۳۹۱ با مدیریت کارگزاری سهم آشنا فعالیت خود را آغاز کرده است. صندوق امین آشنا ایرانیان از زمان آغاز فعالیتش، در مقایسه با صندوق‌های درآمد ثابت بازدهی و سودآوری مناسبی داشته است و از این لحاظ می‌توان صندوق امین آشنا ایرانیان را یکی از صندوق‌های درآمد ثابت موفق به حساب آورد.

در تصویر زیر نمودار تغییرات خالص ارزش دارایی‌های این صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون را می‌بینید. [این نمودارها تغییر می‌کند]

نمودار خالص دارایی های صندوق امین آشنای ایرانیان

چند نکته درباره صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

صندوق امین آشنای ایرانیان از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازارگردانی است و طبق تعهدات مشخص شده در امیدنامه صندوق، وظیفه بازارگردانی سهام شرکت مپنا (با نماد بورسی «رمپنا»)، شرکت تولید برق عسلویه (با نماد بورسی «بمپنا») و اوراق موازی برق سنندج مپنا را بر عهده دارد. زمینه اصلی فعالیت صندوق امین آشنا ایرانیان سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت است و در حال حاضر بیش‌ از ۸۹درصد دارایی‌های این صندوق به شکل سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت است و فقط حدود ۱۱درصد دارایی‌های این صندوق در سهام و حق تقدم سهام و قرارداد اختیارمعامله سهام سرمایه‌گذاری شده است. دوره تقسیم سود صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان به‌صورت ماهانه است و ویژگی‌هایی مانند ریسک پایین و نقدشوندگی بالا را هم دارد. یکی از مزیت‌های رقابتی صندوق امین‌آشنا ایرانیان هم این است که در راستای سیاست‌های رقابتی مدیر صندوق، صدور و ابطال واحدهای آن کارمزد ندارد.

در تصویر زیر نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان رو مشاهده می‌کنید.

نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان

عملکرد و بازدهی صندوق امین آشنا ایرانیان

صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان توانسته است ارزش خالص دارایی‌های خود را طی ۹ سال فعالیت، از رقم ۱۳۰ میلیارد تومان به رقم ۵۵۰۰ میلیارد تومان برساند. بازدهی این صندوق در یک ماه و یک سال گذشته به‌ترتیب ۱٫۶۶درصد و ۲۱٫۳۲درصد بوده است.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

ارکان صندوق امین آشنای ایرانیان

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت (و هر نوع صندوق دیگری) توجه به ارکان صندوق ضروری است. چرا که عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری درواقع به عملکرد ارکان آن بستگی دارد. جزئیات مربوط به ارکان صندوق‌ها را می‌توانید در اساسنامه صندوق پیدا کنید، ولی در سایت اصلی هر صندوق هم می‌توانید فهرستی از ارکان آن صندوق را ببینید.

صندوق امین آشنای ایرانیان را شرکت سبدگردان سهم آشنا مدیریت می‌کند. مؤسسه حسابرسی رازدار متولی صندوق است و مؤسسه حسابرسی بیات رایان کار حسابرسی صندوق را برعهده دارد. مدیر ثبت این صندوق شرکت کارگزاری سهم آشنا است و زینب حاجی‌زاده هریس، مسعود شرفی و سحر باقری مدیران سرمایه‌گذاری این صندوقند.

روش سرمایه‌گذاری و ورود به صندوق امین آشنا ایرانیان

روش سرمایه‌گذاری در این صندوق درآمد ثابت از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق است. واحد سرمایه‌گذاری در واقع کوچکترین جزء سرمایه صندوق است که تا حدودی به برگه سهم شرکت‌ها شباهت دارد. ارزش هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق از تقسیم مابه ‌التفاوت دارایی‌ها و بدهی‌های صندوق بر تعداد کل واحدهای معتبر به دست می‌آید و این عدد مبنای صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق قرار می‌گیرد.

برای ثبت‌نام در صندوق امین آشنا ایرانیان، می‌توانید به شعبه‌های این صندوق در شهرهای مختلف کشور مراجعه کنید و اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید مراحل ثبت‌نام را به‌صورت اینترنتی انجام بدهید. نکته دیگر اینکه فرایند صدور و ابطال واحدهای این صندوق از طریق درگاه‌های اینترنتی امکان‌پذیر است.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق

برای سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان ابتدا باید در سجام ثبت نام و احراز هویت‌تان را هم تکمیل کنید. پس از گذراندن این مراحل می‌توانید به راحتی در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا سرمایه‌گذاری کنید.

  1. وارد سایت اصلی صندوق یعنی «www.iafi.ir» شوید.
  2. به بخش «ورود سرمایه‌گذاران» بروید و گزینه «ثبت‌نام در صندوق» را انتخاب کنید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی ایرانی و خارجی و همچنین شخصیت حقوقی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و به مرحله بعد بروید.
  4. در این مرحله باید منتظر پیامک مربوط به «کد اعتبارسنجی» بمانید و این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در این مرحله باید موافقت خودتان با اساسنامه و امیدنامه صندوق را هم اعلام کنید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. بعد از انتخاب نام کاربری و رمز عبور به مرحله بعد بروید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. اکنون کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سهم آشنا ایرانیان شوید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

8,393 دیدگاه
  1. 55 می‌نویسد

    سود 25/2 اعلام شد پاینده باد صندوق امین آشنا

  2. 55 می‌نویسد

    اعلام سود 25/2 پیش بینی بنده هست که امیدوارم همین باشه ولی قطعا کمتر از 24/8 نخواهد بود که این نیز افتخاریست برای صندوق امین آشنا و سرمایه گذارانش.

  3. حیدر می‌نویسد

    سلام سود این ماه شده ۲۵/۱۶
    تبریک میگم
    ان شا الله همینطوری بیشتر و ادامه دار باشه

  4. امیر می‌نویسد

    25/5درصد سود داد برای 31 روز

  5. saman.T می‌نویسد

    سود صندوق تقریبا: 25.16 %

  6. 55 می‌نویسد

    پس از اعلام سود (25/2%) سرمایه گذارانی که بعلت عدم علم و آگاهی….. ابطال زدن با توجه به شرایط موجود جهت سرمایه گزاری در صندوق گسترش آینده دوباره برخواهند گشت البته با افسوس، پاینده باد صندوق امین آشنا.

  7. مجی می‌نویسد

    170میلیون مستقیم وارد بورس کردم رفت سود10میلیون اشتباه کردم سیو سود نکردم الان ده میلیون ضررم..دوستان مستقیم وارد بورس نشین یا اگه شدین سرمایه کم..170میلیونم ده میلیون کم شده ولی39میلیون صندوق سهام اشنا گذاشتم والله یک ماهه 9میلیون روش رفته…حساب کنین اگه 170هم از اول میدادم دست صندوق چی میشد..در ریزش اخر20میلیون از ارزش پرتوم کم شد ولی صندوقها در ریزش ریزش که نداشتند بهتر هم شدن…اگه مستقیم کدبورس گرفتین وخاستین بورس مستقیم سرمایه گذاری کنین حداقل سهام شرکتهارو نخرین وسهام صندوقهای ای تی اف وبخرین….وقتی سهام صندوق سهام یا مشترک ومیخرین در واقع صندوق با کارمندهای حرفه ای برای شما سهام خرید فروش میکنند وارزشش میاد روی واحدهاتون وهرلحظه هم میتونین بفروشین ولی سهام شرکتها بخرین مثل من میشین البته من دیدم بلند مدته ونگهشون میدارم ولی اگه ای تی اف بجای سهام شرکت خریده بودم امنیتم وسودم تضمین بود….ما وقتی برای خرید سهام شرکت اقدام میکنیم اگه تحلیل بلد نباشیم وبه نموداراشون توجه نکنیم در قیمتی که میخریم شاید در سقف قیمت باشه وجایی که خیلیها دارن سیو سود میکنند ما وارد میشیم وضرر میکنیم…لذا صندوق سهام ای تی اف ونهایت خریدهای عرضه اولیه…بورس خیلی عالیه تازه که ده میلیون ضرر کردم متوجه شدم چرا ضرر کردم والان میتونم با تجربم ضررم وکمتر کنم ولی پولی برام نمونده…صندوقها شاهکارن وبی استرس…

  8. مجی می‌نویسد

    دوستانی که میگفتن گسترش فردای ایرانیان سود انچنانی داده..ماه قبل چون ریسک سرمایش وبیشتر کردن ودرصد بیشتری در سهام گذاشتن وسود داده ولی پایدار نیست..این ماه تقریبا سهام ریزش داشته وسود سهامش هم ریزش ولی امین اشنا با پرتفویی که داره ریسکش صفره وسودی هم که میده پایدار..پس گول یک ماه دو ماه سود بیشتر بعضی صندوقهارو نخورین

  9. مجی می‌نویسد

    چرا دروغ میگین ابطال یک هفته زمان میبره..من صد میلیون20ماه ابطال زدم فرداش 98میلیونش اومد بحسابم مبلغ (اسمی) روز بعدش هم2میلیون وسودش اومد بحسابم..

  10. غزل می‌نویسد

    سلام. برای سرمایه گذاری توی صندوق امین آشنا باید حتما بریم بانک؟اینترنتی نمیشه ثبت نام کرد؟گویا شهر ما اراک شعبه صندوق امین آشنا نداره

    1. حمید می‌نویسد

      سلام
      هم بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری امکان سرمایه گذاری هست

    2. فرزان می‌نویسد

      ببخشید کلمه پستی از قلم افتاد

    3. فرزان می‌نویسد

      اول اینترنتی با گزینه ثبت نام /ثبت نام کن بعدش با شعبه تماس بگیر تا برای احراز هویت راهنمایت کنند احتمالا از طریق بشود مدارک را تایید و ارسال کرد

    4. محمدm می‌نویسد

      ثبت نام درسایت صندوق مراجعه به کارگزاریش برای احرازهویت نه بانک واگرشهرشماکارگزاری نداره زنگ بزنین به مرکز(تهران)که شمارش توخودصندوق است

  11. h211vcbgf می‌نویسد

    صندوق فقط امین اشنا یدونس

  12. ميلاد می‌نویسد

    ماه قبلم كه ٢٤ سود داد پس حذف ضامن هيچ اثري نداشته
    خوشحاليش چيه ديگه ٢٤درصد اونم صندوق بدون ضامن

  13. ارشیا می‌نویسد

    سلام دوستان . صندوق امین اشنا ایرانیان اردیبهشت ماه هم 24/8% سود پرداخت کرد . این صندوق چندین سال هست هر ماه بالاترین سود را پرداخت کرده . همیشه با هر مبلغ هم می شود خرید کرد و در هنگام فروش یا ابطال فردای ان روز هم به حسابتان پول واریز می شود. این صندوق از بهترین ها بوده برای سرمایه گذاران . جهت اطلاع دوستان برا سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین های صندوق هستند . موفق باشید

  14. didi می‌نویسد

    بعد از 30 روز تقریبا. 24،8 % درصد سود …..فقط وفقط صندوق امین آشنا

  15. محمود می‌نویسد

    سلام و ممنون ازصندوق امين اشنا اين ماه واقعا دمش گرم تركوند جاي تشكر داره كه همه صندوق ها بااين تورم حتي ٢٠درصد هم سود نميدن ولي امين اشنا بالاي ٢٤داره سود ميده

  16. منطق می‌نویسد

    البته اگر تاکید میکنم اگر به همین منوال پیش بره (با قیمت ابطال روز 23 ام) روز 25 ام سود 25/2‰ میشه، فقط نظر شخصی هست

    1. علی001 می‌نویسد

      پیش بینیتون درسته 25.2 واریز شد

    2. ارشیا می‌نویسد

      جناب منطق خوب از سود با خبر هستید . ممکنه بگید سود ماه چقدر می شه

  17. منطق می‌نویسد

    سلام همه دوست دارن سود بیشتر بگیرن ولی سود 25‰ نخواهد داد چه برسه بیشتر خوشحالی کاذب به دیگران القاء نکنید فقط میشه پیش بینی کرد نه با قطعیت نظر داد که اگه غیر از این شد نتیجه خوبی نداره و شادی همان سود هم گرفته میشه

  18. فقط امین آشنا می‌نویسد

    صندوق فقط امین آشنا ایرانیان

  19. سامان می‌نویسد

    سلام.
    دوستان این برنامه آی بی شاپ چرا اینجوری شده؟! سهم اشنا دیگه چیه؟! چرا انقدر برنامش ضعیفه؟! اصلا دارایی و دیگه نمیزنه.خیلی کند هست.صندوقای دیگه هم اصلا نمیاره.مکالمه انلاینش چی شد؟!
    کسی اطلاعی داره؟!

    1. رهجو می‌نویسد

      صدور امین آشنا چندین روزه که متوقف شده و نمیشه صدور زد…

    2. محمدm می‌نویسد

      سهم آشنا صندوق سهامی است برای صدورصندوق امین آشناازطریق خودسایت اقدام کنیدهیچ مشکلی درصدوروجودندارد

  20. ارغوان می‌نویسد

    دوستان ۲۵ صدور بزنیم یا ۲۶؟

    1. مرتضی می‌نویسد

      26

    2. didi می‌نویسد

      تبریک و تبریک…..فقط و فقط صندوق امین آشنا ….

    3. Amir Zarei می‌نویسد

      ۲۵ ام صبح تا ظهر بزنید ۲۶/۲۷ تعطیله

    4. Milad می‌نویسد

      ۲۶
      اگه ۲۵ صدور بزنید هزینه صدور بیشتری باید پرداخت کنید که البته بعنوان سود به حساب شما برگردانده میشه. اما ۲۶ هر ماه تقریبا فقط هزینه قیمت پایه هر سهم رو پرداخت میکنید.

    5. رضا می‌نویسد

      25 بزنید . البته فرق نمی کنه هر زمان و روز پول دارید برای خرید انجام بدید بهتره. اینکه پولتو بخوابه چون هر روز از سود بالای امین اشنا جا می مانید

  21. حسین می‌نویسد

    سود بالای ۲۵ درصد امین اشنا مبارک سرمایه گذارهای صبورش فعلا که رکورد داره این ماه

    1. رضا می‌نویسد

      امین اشنا ایرانیان هر ماه و سال بیشترین سود را داده و می دهد . تبریک به سرمایه داران موفق این صندوق

  22. مجید می‌نویسد

    سلام. شاید یکی از دلایل ترس افراد برای سرمایه گذاری صندوق امین آشنا این باشه که مثلا صندوق گسترش آدم با خود بانک آینده طرف حسابه. اما اینجا شما با واسطه ای به نام کارگزاری طرفی. کلا آدم وقتی با بانک طرفه دلش قرص تره

    1. رضا می‌نویسد

      سلام کسی که عقلش به چشمش هست. بهتر توی صندوقها سرمایه گذاری نکنه .هنوز به قوانین صندوقها اشنا نیست . بانک ضامن نقد شدن پول هست نه ضمانت کل پول صندوق ها . مثال شخص ابطال زده صندوق هم تعهد داد فردای ان روز پول واریز می شود اگر ان روز صندوق پول کم داشت از بانک کمک می گیره برای پرداخت به موقع . دوستان این شد ضامن نقدینگی بانکها.ضامنت پول کل صندوق نیست اعتبار کار گزاریها خیلی بیشتر از اعتبار بانک هاست بیشتر باشه کمتر نیست

  23. amir می‌نویسد

    این ماه میترکونه صندوق، ایول امین آشنا

    1. رضا می‌نویسد

      شک ندارام چون هر ماه این بوده . امین اشنا ایرانیان 5 ستاره صندوق های با درامد ثابت بوده و هست

  24. علی001 می‌نویسد

    دوستانی که تمایل به سرمایه گذاری روی طلا دارن.توی صفحه صندوق بانک شهر یه کامنت در ارتباط با صندوق های بورسی برپای سکه طلا مثل طلای لوتوس پارسیان – عیار مفید – زر ایرانیان- گوهر کیان گذاشتم اگر تمایل داشتن میتونن مطالعه کنن.البته این ها با طلای ثامن فرق دارن این ها صندوق های بورسی هستن و طلاهاشون تو انبار بانک رفاه و انبار بورس هست.خرید واحد هاشونم باید کد کارگزاری بورسی داشته باشین.بازدهی سال 97 تا اردیبهشت 98 هم 190 درصد داشتن.

  25. علی001 می‌نویسد

    به نظر سود این ماه امین اشنا بهتر از ماه قبل باشه.دوستانی که از صندوق رفتن الان در به در دنبال اینن که بتونن تو گسترش فردا اینده واحد بخرن که اونم تو نوبت باید باشن سود این ماهش هم تا الان بالا نساخته باید منتظر ادامه ماه باشن.من به خودم به شخصه از کارگزاری سهم اشنا راضیم و در هر دو صندوق سهامی و درامد ثابت امین اشنا واحد خریدم.سود دهی خوب و با ثباتی دارن

    1. mordade55 می‌نویسد

      اگه میشه یه توضیح در خصوص سهم اشنا بدین

  26. حیدر می‌نویسد

    سلام تا ۲۲ اردیبهشت ۲۳/۵درصد سود
    انشالله تا ۲۵درصد بره

  27. مسعود می‌نویسد

    با سلام صندوق امین آشنا باید یک‌ فکری بکنه دارندگان واحد کمتر میشه حالا که ضامن حذف شده حداقل سود بیشتر کنه تا باز سرمایه گذار بیشتر بیان طرف صندوق…

  28. ارشیا می‌نویسد

    سلام خدمت سرمایه گذاران صندوق با درامد ثابت .دو موضوع هست خدمت دوستان عرض کنم. 1_ تمام بازارها ( مسکن و طلا و خودرو و سپرده ووو ) در بلندمدت حدود یکسان رشد میکنند .یکی زودتر مثل درلار و سکه . و یکی دیرتر مثل سپرده . 2_ اکنون بازارها مثل مسکن و دلار و طلا وحتی خودرو به سقف اقتصادی را پر کردن در نوسان هستند و پر ریسک محسوب می شوند.. وکمتر کسی و کسانی حرفه ای بودند در کف خریدن و درسقف فروختن .در ظاهر می شود گفت یک بازا300% رشد قیمت داشته ایا اون اشخاص زرنگ تمام سرمایه را خرید کردن بی شک در کف و سقف هم خرید فروش نکردن نهایت رشد 100 الی 150% اگر زرنگ بوده باشند ارزش پول خودشان را حفظ کردند. یکسال هم نوسان می دهند چون شک دارند این رشد ادامه دارد یا نه ؟؟ بنده ولی با وجود رشد لاک پشتی این صندوق بدون ریسک چند سال ادامه دادم و می دم چون می دانم در کل بعد از چند سال ارزش پولم حفظ می شود به درو از ریسک و استرس و همیشه نقد هستم .((( الان 3 سال هست در صندوق امین اشنا ایرانیان سود مرکب می گیرم) و راضی هستم از عمل کرد این صندوق که جز بهترینهاست

  29. حسین می‌نویسد

    اونهائی که قبلا از آی بی شاپ صدور می زدند لازم نیست دوباره در سایت صندوق ثبت نام کنند . با همون کاربری می تونند وارد سایت صندوق بشن . البته باید برای رمز جدید ، قسمت ورود سرمایه گذاران روی فراموشی رمز عبور کلیک کنید تا یه رمز جدید بهتون بده .

    1. مهدی می‌نویسد

      سلام یه چیزی خیلی عجیبه آدرس ثبت نام صندوق https://aaif.irbrokersite.ir/Customerهست ولی نماد اعتماد الکترونیکی نداره آدرس سایت اصلی صندوق https://www.iafi.ir/ اینه که نماد الکترونیکی اعتماد رو داره چطور اعتمادکردید؟

  30. ali می‌نویسد

    صندوق صبای هدف خیلی خوبه من تو امین آشنا هم دارم واحد سود ماه قبلی صبای هدف ۷۳۱۵۸ریال بود که خیلی نسبت به بقیه صندوق ها سود بهتری داد یک سری به صندوق صبای هدف بزنید ضرر نمی کنید.

    1. سید می‌نویسد

      دارائيش که خیلی پایینه..ضامن نقدشوندگی داره؟؟؟

    2. علی001 می‌نویسد

      چون صندوق های سرمایه گذاری در بازار ایران ابزار جدیدی هستن و از سال 89 تو ایران ایجاد شذن و مردم عموما به اندازه سپرده بانکی با اون ها اشنایی ندارن و با توجه به تجربه های بدی که از موسسات اعتباری غیرمجاز در خاطر مردم مونده.عموم مردم خیلی بخوان ریسک کنن توی صندوق های با درامد ثابت کارگزاری های بانکی واحد بخرن و زمان طولانی نیاز هست تا به سایر صندوق های تحت نظارت بورس اعتماد کنن.صندوق صبای هدف جز درامد ثابت های با سود دهی مناسب هست که توی 6 ماه اخیر معادل 32 درصد سالانه سود داده اما خوب خصوصی و بدون ضامن بانکی هست.همین امین اشنا با حدف ضامن بانکی سه تا چهار هزار نفر توی همین دوماه ریزش سرمایه گذار داشته.

    3. ظلی می‌نویسد

      بله من هم واحد خریدم عالی مخصوصا اینکه این صندوق دست افراد کار بلد بازار سرمایه اداره میشود
      مصاحبه آقای رشید پور در برنامه حالا خورشید با آقای حقانی نسب رو ببنید خیلی چیز ها دستتون میاد

    4. سحر می‌نویسد

      میشه بیشتر توصیح بدی صندوق چی ودرامدش چی

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی