رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

امین آشنا ایرانیان

آخرین به‌روز رسانی: 05 اردیبهشت 1403 | انتشار: 17 آبان 1395
نام امین آشنا ایرانیان
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 55,973,337,587,900 ریال
بازده روزانه 0.07 %
بازده هفتگی 0.48 %
بازده ماهانه 2.06 %
بازده سه ماهه 6.15 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 25.16 %
بازدهی از آغاز فعالیت 273.92 %
مدیر صندوق سبدگردان سهم آشنا
مدیران سرمایه‌گذاری محمدرضا خانکی، سحر باقری، زینب حاجی زاده هریس
متولی صندوق موسسه حسابرسی رازدار
حسابرس موسسه حسابرسی بیات رایان
درصد حقیقی 13
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,007,259 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,006,148 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي ----
اوراق مشارکت 34.62 %
سپرده بانکی 49.53 %
وجه نقد 0.01 %
سهام 11.84 %
پنج سهم با بیشترین وزن 10.68 %
دارایی‌های دیگر 0.58 %
قیمت آماری 1,024,311 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 55,631,307
تاریخ آغاز فعالیت 1391/01/26
آدرس وب‌سایت http://iafi.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان

صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند در انواع سهام و اوراق‌ بهادار سرمایه‌گذاری کنند و معمولا بسته به نوع صندوق (درآمد ثابت، مختلط یا سرمایه‌گذاری در سهام) ترکیبی از این اوراق را با نسبت‌های مختلف در سبد دارایی‌های خود دارند. صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان از صندوق‌های با درآمد ثابت است که مانند بقیه صندوق‌های درآمد ثابت بیشتر دارایی‌های آن از اوراق بهادار با درآمد ثابت تشکیل می‌شود. این صندوق از اردیبهشت ۱۳۹۱ با مدیریت کارگزاری سهم آشنا فعالیت خود را آغاز کرده است. صندوق امین آشنا ایرانیان از زمان آغاز فعالیتش، در مقایسه با صندوق‌های درآمد ثابت بازدهی و سودآوری مناسبی داشته است و از این لحاظ می‌توان صندوق امین آشنا ایرانیان را یکی از صندوق‌های درآمد ثابت موفق به حساب آورد.

در تصویر زیر نمودار تغییرات خالص ارزش دارایی‌های این صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون را می‌بینید. [این نمودارها تغییر می‌کند]

نمودار خالص دارایی های صندوق امین آشنای ایرانیان

چند نکته درباره صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

صندوق امین آشنای ایرانیان از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازارگردانی است و طبق تعهدات مشخص شده در امیدنامه صندوق، وظیفه بازارگردانی سهام شرکت مپنا (با نماد بورسی «رمپنا»)، شرکت تولید برق عسلویه (با نماد بورسی «بمپنا») و اوراق موازی برق سنندج مپنا را بر عهده دارد. زمینه اصلی فعالیت صندوق امین آشنا ایرانیان سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت است و در حال حاضر بیش‌ از ۸۹درصد دارایی‌های این صندوق به شکل سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت است و فقط حدود ۱۱درصد دارایی‌های این صندوق در سهام و حق تقدم سهام و قرارداد اختیارمعامله سهام سرمایه‌گذاری شده است. دوره تقسیم سود صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان به‌صورت ماهانه است و ویژگی‌هایی مانند ریسک پایین و نقدشوندگی بالا را هم دارد. یکی از مزیت‌های رقابتی صندوق امین‌آشنا ایرانیان هم این است که در راستای سیاست‌های رقابتی مدیر صندوق، صدور و ابطال واحدهای آن کارمزد ندارد.

در تصویر زیر نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان رو مشاهده می‌کنید.

نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان

عملکرد و بازدهی صندوق امین آشنا ایرانیان

صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان توانسته است ارزش خالص دارایی‌های خود را طی ۹ سال فعالیت، از رقم ۱۳۰ میلیارد تومان به رقم ۵۵۰۰ میلیارد تومان برساند. بازدهی این صندوق در یک ماه و یک سال گذشته به‌ترتیب ۱٫۶۶درصد و ۲۱٫۳۲درصد بوده است.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

ارکان صندوق امین آشنای ایرانیان

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت (و هر نوع صندوق دیگری) توجه به ارکان صندوق ضروری است. چرا که عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری درواقع به عملکرد ارکان آن بستگی دارد. جزئیات مربوط به ارکان صندوق‌ها را می‌توانید در اساسنامه صندوق پیدا کنید، ولی در سایت اصلی هر صندوق هم می‌توانید فهرستی از ارکان آن صندوق را ببینید.

صندوق امین آشنای ایرانیان را شرکت سبدگردان سهم آشنا مدیریت می‌کند. مؤسسه حسابرسی رازدار متولی صندوق است و مؤسسه حسابرسی بیات رایان کار حسابرسی صندوق را برعهده دارد. مدیر ثبت این صندوق شرکت کارگزاری سهم آشنا است و زینب حاجی‌زاده هریس، مسعود شرفی و سحر باقری مدیران سرمایه‌گذاری این صندوقند.

روش سرمایه‌گذاری و ورود به صندوق امین آشنا ایرانیان

روش سرمایه‌گذاری در این صندوق درآمد ثابت از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق است. واحد سرمایه‌گذاری در واقع کوچکترین جزء سرمایه صندوق است که تا حدودی به برگه سهم شرکت‌ها شباهت دارد. ارزش هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق از تقسیم مابه ‌التفاوت دارایی‌ها و بدهی‌های صندوق بر تعداد کل واحدهای معتبر به دست می‌آید و این عدد مبنای صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق قرار می‌گیرد.

برای ثبت‌نام در صندوق امین آشنا ایرانیان، می‌توانید به شعبه‌های این صندوق در شهرهای مختلف کشور مراجعه کنید و اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید مراحل ثبت‌نام را به‌صورت اینترنتی انجام بدهید. نکته دیگر اینکه فرایند صدور و ابطال واحدهای این صندوق از طریق درگاه‌های اینترنتی امکان‌پذیر است.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق

برای سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان ابتدا باید در سجام ثبت نام و احراز هویت‌تان را هم تکمیل کنید. پس از گذراندن این مراحل می‌توانید به راحتی در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا سرمایه‌گذاری کنید.

  1. وارد سایت اصلی صندوق یعنی «www.iafi.ir» شوید.
  2. به بخش «ورود سرمایه‌گذاران» بروید و گزینه «ثبت‌نام در صندوق» را انتخاب کنید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی ایرانی و خارجی و همچنین شخصیت حقوقی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و به مرحله بعد بروید.
  4. در این مرحله باید منتظر پیامک مربوط به «کد اعتبارسنجی» بمانید و این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در این مرحله باید موافقت خودتان با اساسنامه و امیدنامه صندوق را هم اعلام کنید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. بعد از انتخاب نام کاربری و رمز عبور به مرحله بعد بروید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. اکنون کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سهم آشنا ایرانیان شوید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

8,393 دیدگاه
  1. ارشادی می‌نویسد

    سلام ۱.تو سایت ثبت نام کردم احراز هویت نوشته چیه که مرجعه کنم به پیشوان دولت یا کارگزاری ؟ ۲.آیا هر دفعه برای واریز و برداشت باید حضوری رفت یا شماره حسابی که دادم خودشون میریزن سود یا مبلغ ابطال رو؟ ۳.ضامن برای نقد شوندگیش پیدا میشه خطرناک نیس برای وصول پول ؟ ۴.صندوق همیشه بازه میشه صدور زد یا مث بقیه بعد این ماه بسته میشه تو این مدت بسته بوده تکمیل ظریفت یا خیر ؟

  2. چرتکه می‌نویسد

    پیش بینی سود این ماه

    1. محمود می‌نویسد

      شک نکن بالای 24 سود خواهد بود.

  3. مهدی می‌نویسد

    متاسفانه کسانی که از طریق سامانه ibshop تا حالا صدور زدند چون تو این سامانه زده ،امکان صدور نیست ، نمی دونند باید چکار کنند ، جهت اطلاع این افراد باید از طریق خود سایت صندوق امین آشنا صدور بزنند
    دوباره باید تو این سایت ثبت نام کنید و انجا می تونید صدور بزنید
    ادرس سایت : https://www.iafi.ir

  4. کلهر می‌نویسد

    شما هم بسختی وارد سایت صندوق میشین ؟

    1. didi می‌نویسد

      خیر

  5. فرزاد می‌نویسد

    روند صدور از روند ابطال سبقت گرفته و دارایی های صندوق داره افزایش پیدا می کنه. به نظر میاد اونایی که به دلیل عدم اطلاعات کافی ابطال زدند تموم شدند و فقط خودشون رو متضرر کردند. حالا بخوان صدور بزنند باید دوباره کلی کارمزد بدند به صندوق که به نفع ما و صندوق هست.

    1. نیما می‌نویسد

      کارمزد نداره که
      چرا شایعه می کنید

    2. اکبریان می‌نویسد

      هرگز هم پشیمان نیستیم، بلکه خوشحال هم هستیم حداقل ما 6نفر که ابطال زدیم فکر مون راحت شد

    3. محمد می‌نویسد

      فعلا که تا 21 اریبهشت 23 درصد بوده

  6. امیر می‌نویسد

    و.یه چیز دیگه از الان بگم این ماه 25 افتاده چهار شنبه.این بدین معنی هست ک چون 5 شنبه و جمعه روز کاری صندوق نیس پس شنبه یعنی 28 عصر سود واریز میشه.بیخودی جو ندین ک چرا این ماه سود دیر شده و برای صندوق مشکلی پیش اومده.این ماه واریز سود پرداختی 28 هست.

  7. مصطفی می‌نویسد

    شک نکنین بالای 25درصده این ماه.

    1. حیدر می‌نویسد

      سلام خدا از زبونت بشنوه ولی تا 20اردیبهشت 23درصد شده سود مگه تا 25ام سود بشه 25درصد

      2
    2. پیام می‌نویسد

      داداش رو حسابش باید بالای 25 باشه.ولی نمیزارن.نگه میدارن رو همون 14 درصد.میگی نه نگاه کن

      1
      1
  8. h21ghkesh می‌نویسد

    با سلام خدمت دوستان …بهترین صندوقی که تا الان دیدم…پرداخت سود به موقع……..واریز پول به موقع با وجود نبود ضامن نقدشوندی….واقعا ایول…..دم همتون گرم

    1
    2
  9. Negin می‌نویسد

    گسترش این ماه ۲۴/۴ درصد سود داد
    حواست باشه باید بیشتر بدیا
    واسه همه سود دادنات مرسی 🙂

    1
    1. didi می‌نویسد

      صندوق بانک سپه 28،6 % درصد

      3
  10. ali می‌نویسد

    سلام من هم صندوق گسترش فردای ایرانیان و هم صندوق امین آشنا واحد دارم… هر دو صندوق های خوبی از لحاظ پرداخت سود هستن ولی متاسفانه صندوق امین آشنا در موقع ابطال خیلی اذیت میکنه… بطور همزمان ساعت 8 صبح در روز چهارشنبه هم از صندوق گسترش فردای ایرانیان و هم صندوق امین آشنا تعدادی واحد ابطال کردم… صندوق گسترش فردای ایرانیان عصر همان روز برایم واریز کرد ولی صندوق امین آشنا بعد از 3 روز هنوز واریز نکرده معلوم هم نیست امروز واریز کنه یا نه

    1. امیر می‌نویسد

      چند مرتبه همین جا اینو گفتیم.دوست عزیز شما وقتی 4شنبه ابطال میزنی یا صدور میکنی چون 5 شنبه و جمعه تعطیل هست برای شما شنبه اعمال میشه.بهتره توی ابطال و صدور مدیریت زمان کنی.ولی چرا اینده زودتر میریزه بحساب چون برای خود بانک هست ولی این صندوق باید از روش پایا استفاده کنه.

      1
    2. didi می‌نویسد

      تا بحال همچنین تجربه ای نکردم ! ام خیالت راحت باش. اگر ، اگر ، اگر هنوز ارسال نشده ، با کارگزاران صندوق تماس بگیر.

      1
  11. maryam می‌نویسد

    دیس لایک ندین انقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    4
    1
  12. عليرضا می‌نویسد

    دارايي هاي صندوق از زمان حذف ضامن و غير فعال شدن صدور از اي بي شاپ بسيار افت پيدا كرده با افزايش سود دهي ساير صندوق ها هم تو اين ماه شكوفايي بور اصلا اعتمادها داره به امين آشنا از دست ميره مسئولين صندوق به فكر باشيد دوران سود ٢٣٪‏ درصد اونم بدون ضامن به سر اومده

    4
  13. احسان می‌نویسد

    دوستان عزیز صندوق با درآمد ثابت چون 80 درصد به صورت اوراق و پول نقد احتیاجی به ضامن نیست چون ضامن نقدشوندگی علاوه بر هزینه بالایی که واسه صندوق داره میتونه سود صندوق پایین بیاره صندوق اگه ضامن نقدشوندگی بانک نداشته باشه بهتره چون میتونه بالاتر از حد سود بده ولی اگه صندوق ضامن نقدشوندگی بانک بشه محدودتر میشه

    1
  14. علي می‌نویسد

    سلام
    از وقتي صدور از طريق آي بي شاپ از بين رفته و ضامن هم حذف شده دارايي هاي صندوق شديدا رو به كاهشه يكم به فكر باشيد مسئولين صندوق امين آشنا
    اعتماد يه روزه ساخته نميشه كه به اين راحتي نابودش كنيد

  15. مجید می‌نویسد

    سلام. آیا بانک سپه در آینده نزدیک ضامن نقدشوندگی این صندوق میشه؟

    1
    1. محمد می‌نویسد

      خیر

    2. مگه داریم می‌نویسد

      اصلا ملاک نیست !!! اکثر صندوق ها ضامن نقدشوندگی ندارند….

  16. علی6 می‌نویسد

    دوستان___ امروز شعبه بانک حکمت گفته صندوق امین اشنا برای بانک حکمت نیست در حالیکه بالا گفته ضامنش بانک حکمته.میشه راهنمایی کنید هست یا نیست؟ممنونم

    1
    1. محمد می‌نویسد

      قبلا ضامن صندوق بانک حکمت بود ولی الان ضامن صندوق حذف شده

    2. حسینی می‌نویسد

      بانک حکمت دیگه ضامن نقد شوندگی امین آشنا نیست

      1
  17. maham می‌نویسد

    ازمسئولین محترم صندوق تقاضادارم به خواسته سرمایه گذاران احترام بذارن ویه ضامن نقدشوندگی جایگزین انتخاب کنن چون دراین دوهفته اخیرکه رسماضامن نقدشوندگی حذف شده حدود۳۰۰میلیاردتومن ازسرمایه صندوق کسرشده که رقم نگران کننده ایه واگه این وضع ادامه پیداکنه اصلابه نفع صندوق وسرمایه گذاران وفادارش نیست پس تادیرنشده بفکرباشید….باتشکر

  18. رضا می‌نویسد

    سلام دوستان. جهت اطلاع دوستان بد ندونستم موضوع را بیان کنم شاید جواب دوستان باشد::: شما به پرداخت یک ماه دقت نکنید ایا شما یک ماه سرمایه گذاری کرده اید ؟ ؟ .بهتره میانیگن این چندین سال در نظر بگیرد .که بالاترین پرداخت سود ها را هر ماه داشته به نسبت تمامی صندوقها . هر ماه در بدترین ماه ها که بیش از 22% می داد جالبه همین صندوق ها دیگه و همجوار کمتر از 20 الی 18% می دادند. حتی 24% همین صندوق امین اشنا می داد اون صندوق ها 19 الی 20% می دادند.چرا حرف نمی زدید. حالابعضی صندوقها بعد از چندین سال فقط یک بار و یک ماه مثل صندوق اباد سود22% داد اون هم جنبه تبلیغات داشته چون مدتی هست ابطال زیاد دارن این طور صندوقها به دلیل پرداخت سود کم باعث می شد سرمایه گذاران کوچ کنند. بنده هم یکی از سرمایه گذاران صندوق بودم که مجبور شدم از مسکن اباد حدود 33ماه پیش خارج شدم سرمایه گذار این صندوق امین اشنا شدم . وماندگار شدم چون هر ماه مقایسه می کردم با دیگر صندوقها که بیشترین سود را می گیرم. و راضی هستم . موفق باشید

    1
    1. حسینی می‌نویسد

      دوست عزیز هنوز هم امین آشنا بهترین صندوق است، موضوع نداشتن ضامن نقد شوندگی امین آشنا است،

      1
  19. پسر قشمی می‌نویسد

    مگه ضامن صندوق برداشتن که تو سایت امین آشنا دیگه اسمی از ضامن نیست

    1
    1. محمدm می‌نویسد

      بله برداشتن

  20. هادی می‌نویسد

    صندوق بانک سپه ۲۸/۶ درصد این ماه سود داده و بعید هست که اینچنین سود هایی صندوق امین آشنا بده این ماه و در شکوفایی بورس

    1. شکوهی می‌نویسد

      شما سودشو گرفتین؟

    2. فرهاد می‌نویسد

      اولا صندوق بانک سپه نیست.دوما شرکت تامین سرمایه امید ضامن نقدشوندگی شو داره فقط.سوما فقط این ماه اینطور سود پرداخت کرده ملاک برای صندوق با درامد ثابت پرداخت سود بالا با تغییر اندک سود ماهانه هست.این صندوق چند سال هست بالای 23 درصد سود پرداخت میکنه.درضمن با حذف بانک حکمت منتظر پرداخت سود این ماه هستیم ک چ مبلغی سود پرداخت میکنن.

  21. محمود می‌نویسد

    سود صندوق گسترش فردای ایرانیان بانک آینده ۲۴/۴ درصد شده این ماه امیدوارم صندوق امین آشنا هم سود بالای ۲۴ درصد بده و از صندوق گسترش فردا عقب نیوفته.

  22. مهدی می‌نویسد

    باسلام خدمت دوستان لطفا شایعه درست نکنیدوپیامهای ناامیدکننده ندید.بنده 2/14به هفت میلیون پول نیازداشتم 70 واحد ابطال زدم 2/15 ساعت 16 پول توحسابم بود.انصاف داشته باشیم وحقیقت رابگیم.یاعلی.

    1
    1. حسینی می‌نویسد

      من هم با نظر شما موافق هستم، صندوق آمین آشنا ایرانیان خیلی خوبه فقط دیگه ضامن نقد شوندگی نداره که نگران کننده است

  23. رضا می‌نویسد

    صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری نهادهای مالی هستند که مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس اخذ نموده و عمدتاً توسط شرکت‌های کارگزاری تأسیس می‌شوند. .این صندوق‌ها تحت مدیریت افراد متخصص در بازار سرمایه فعالیت کرده، وجوه حاصل از فروش واحدهای سرمایه‌گذاری به عموم مردم را در سبد متنوعی از اوراق بهادار سرمایه‌گذاری می‌نمایند و از این طریق امکان کسب بازدهی مناسب و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در بازار خریدوفروش سهام را فراهم می‌نمایند. انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری از نظر ترکیب دارایی‌ها: • صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت: ۷۵درصد از دارایی‌های این نوع صندوق‌ها در اوراق مشارکت، سپرده‌های بانکی، گواهی‌های سپرده بانکی و سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌شود. • صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام: این نوع از صندوق‌ها حداقل ۷۰درصد از دارایی‌های خود را در بازار سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. • صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط: حداکثر ۶۰درصد از دارایی این نوع از صندوق‌ها صرف سرمایه‌گذاری در بازار سهام می‌شود و ۴۰درصد باقی‌مانده نیز در اوراق با درآمد ثابت مثل اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود. روش معامله صندوق‌های سرمایه‌گذاری: • مراجعه حضوری به واحد پذیرش صندوق جهت خرید • از طریق سامانه معاملات برخط (آنلاین) در بازار بورس اوراق بهادار یا فرابورس ایران (ETF)

  24. علی001 می‌نویسد

    برادر شما مثل اینکه مطالب قبلی نمیخونید صندوق بازه و فقط دیگه از طریق ای بی شاپ به جز صندوق های تامین سرمایه تمدن مثل گنجینه شهر و توسعه ارمانی و ثروت افرین تمدن دیگه امکان صدور برای سایر صندوق ها وجود نداره.شما به ادرس http://www.iafi.ir برو و در قسمت ورود سرمایه گذاران وارد شو و دریافت نام کاربری کلیک کن و اونجا یوزر و پاسورد جدید بساز و بعد این با این یوزر و پاسورد و از طریق خود سایت صندوق یا اپلیکیشن همراه صندوق صدور و ابطال بزنید.موفق باشید

  25. محمد می‌نویسد

    سلام
    عزیزان ibshop امنیت داره برای صدور زدن؟

    1. محمدm می‌نویسد

      برای صدورازسایت خودصندوق استفاده کنین هیچ مشکلی درصدوروجودنداره

    2. hagh می‌نویسد

      بله میشه . در حال ” حاضر ” صندوق زرین و ارمانی توسعه صادرات.

  26. من می‌نویسد

    فعلا از تارنمای صندوق نمیشه وارد شد اگه کسی خواست صدور بزنه یا وارد حسابش بشه همراه صندوق ودانلود وثبت نام کنه وصدور وابطال یا…

    1
  27. من می‌نویسد

    چر ا نمیشه از قسمت تارنما واردشد..یه نفر گیر پول باشه چطور ابطال بزنه .

  28. من می‌نویسد

    اقایان یکبار برای همیشه یاد بگیرید.این چه حر فیه درمورد اختلاف صدور وابطال که واسه خودتون کارمزد میلیونی واسه صندوق محاسبه میکنید وتوی دل سهامداران وخالی میکنید…اولا شما باهر قیمتی صدور میزنی مابالتفاوت از100هزار تومان تا مبلغی که صدور زدید همان ماه اول بحسابتان بر میگرده ودر واقع شما بابت هر واحد یکصدزار تومان پرداخت کردید.مثلا شما حتی اگر20ماه صدور بزنید به قیمت مثلا100800تومان شما بعد4روز یعنی25که سود محاسبه میشه اون اضافه مابالتفاوت از یکصد هزارکه800تومان هست بحساب شما برمیگرده وبعضیها میگن سود کامل گرفتیم…وقت ابطال هم شما مثلا اگرهمان20ماه ابطال بزنید وقیمت واحد مثلا100900باشه یاهر مبلغی.بابت هر واحد همان مبلغ بشما داده میشه….حالا اشتباه بعضیها اینجاست که مثلا20ماه با100800صدور زدن واضافه 800تومان را درهمان ماه گرفتند وبعد چند ماه مثلا5ماه تصمیم به ابطال میگیرن که مثلا ارزش واحد100300،،است وفکر میکنند روز صدور100800دادند وحالا هم باید100800بابت هر واحد بگیرند غافل از اینکه هر شخص هر روزی صدور میزنه درواقع تقریبا بابت هر واحداسمی 100هزار پرداخت میکنه ومابالتفاوت در اولین پرداخت سود برگشت میخورده….صندوق هیچ پول اضافی برداشت نمیکنن هیچ صندوق..بد نیست یه مقدار مطالعه وسواد صندوقهای سرمایه را بالا ببرید….

    4
    1
    1. امیر می‌نویسد

      صدمیلیون همین امروز صدوربزنی بعد بخای باطل کنی دویست تومن اختلاف قیمت صدور وابطال هست که ازشما میگیرن اینجاش یادت رفت بگی

      2
      1. بابک می‌نویسد

        خب نباید همون روز ابطال بزنی دیگه. 4 روز باید صبر کنی تا سر به سر بشه. خود صندوق ها این رو توضیح دادن.

    2. محمد می‌نویسد

      بسیار درست و روشن کننده توضیح دادین.کاش همه مثل شما درک و فهم داشتن

      1
  29. امیر می‌نویسد

    درمتن قبلی چون بانک آینده ظرفیت نداشت درسته

  30. رضا می‌نویسد

    سلام خدمت دوستان سرمایه گذاری صندوق .
    بنده بیش از 4سال سرمایه ام توی صندوق سرمایه گذاری هست . اول توی صندوق مسکن اباد رفتم اول اینکه سود کم تر از این صندوق پرداخت می کرد بعد از ابطال پول را بعد از 3 الی 7 روز کاری پرداخت می کردند. 15 هر ماه سود پرداخت می کردند اگر به فرض 2 روز زودتر ابطال بزنی به اون 28 روز سودی پرداخت نمی شد. در اخر اومدم صندوق امین اشنا ایرانیان هم از میزان سود بالا نسبت به صندوق های دیگر راضی هستم .هم از ابطال و خرید انها هر موقع ابطال بزنی فردای ان روز به حساب واریز می شود همیشه هم 27 هر ماه سود به حسابم واریز می شود .همیشه این عمل خرید و ابطال از رجوع به کارگزاری امین اشنا می کردم با حسابی داده بودن پول واریز و اصل فیش را به انها می دادم همان روز هم برایم خرید می زدند . بهترین زمان هم برای ابطال 16 هر ماه هست بعد از دریافت سود . این موارد را عرض کردم شاید جواب خیلی از دوستان تازه وارد سرمایه گذار و همچنین جواب دوستانی که با غرض ورزی شایعه بی اساس می کنند . از این صندوق راضی هستم و همچنان سالها ماندگار در این صندوق خواهم بود . چون اسوده خاطر هستم محلی امن زیر نظر بورس اوراق بهادور و بانک مرکزی حمایت می شود موفق باشید

    1. ارشادی می‌نویسد

      سلام ۱.تو سایت ثبت نام کردم احراز هویت نوشته چیه که مرجعه کنم به پیشوان دولت یا کارگزاری ؟
      ۲.آیا هر دفعه برای واریز و برداشت باید حضوری رفت یا شماره حسابی که دادم خودشون میریزن سود یا مبلغ ابطال رو؟
      ۳.ضامن برای نقد شوندگیش پیدا میشه خطرناک نیس برای وصول پول ؟
      ۴.صندوق همیشه بازه میشه صدور زد یا مث بقیه بعد این ماه بسته میشه تو این مدت بسته بوده تکمیل ظریفت یا خیر ؟

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی