رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

گنجینه زرین شهر

آخرین به‌روز رسانی: 09 اردیبهشت 1403 | انتشار: 13 مرداد 1395
نام گنجینه زرین شهر
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 518,403,051,520,158 ریال
بازده روزانه 0.05 %
بازده هفتگی 0.37 %
بازده ماهانه 1.71 %
بازده سه ماهه 4.93 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 19.93 %
بازدهی از آغاز فعالیت 248.23 %
مدیر صندوق تامین سرمایه تمدن
مدیران سرمایه‌گذاری نرگس احمدی، ستاره رضایی، عاطفه هاشمی
متولی صندوق موسسه حسابرسی هوشیار ممیز
حسابرس ارقام نگر آریا
درصد حقیقی 10
درصد حقوقی 0.08
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,004,951 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,003,780 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي بانک شهر
اوراق مشارکت 72.91 %
سپرده بانکی 13.64 %
وجه نقد 0 %
سهام 5.79 %
پنج سهم با بیشترین وزن 6.43 %
دارایی‌های دیگر 0.25 %
قیمت آماری 1,018,738 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 516,450,777
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/18
آدرس وب‌سایت http://ganjinehzarinshahr.ir

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر در پاییز ۱۳۹۰ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را به عنوان صندوق درآمد ثابت آغاز کرد. در زمان تأسیس، خالص ارزش دارایی‌های این صندوق ۵٫۵ میلیارد تومان بود. اما حالا پس از گذشت ده سال از آغاز فعالیت، این صندوق موفق شده است با جذب سرمایه بسیار بالا، خالص ارزش دارایی‌هایش را به رقم ۵۰ هزار میلیارد تومان برساند. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر از این نظر جایگاه نخست را میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارد.

از آن‌جا که صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در دسته صندوق‌های با درآمد ثابت قرار می‌گیرد، تمام ویژگی‌های این نوع صندوق‌ها را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی از قبیل ریسک پایین، سود ثابت و تضمین‌شده، شفافیت در صدور و ابطال واحدها، مزیت نسبت به سپرده بانکی و البته نقدشوندگی بالا.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

درباره صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر

صندوق گنجینه زرین شهر را می‌توان یکی از باسابقه‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت به شمار آورد. صندوقی که طی ده سال فعالیت توانسته است ارزش دارایی‌ها خود را چندین برابر و بازدهی قابل‌قبولی برای داراندگان واحدهایش ایجاد کند. در حال حاضر، چیزی حدود ۱۴درصد از دارایی‌های این صندوق به دارایی‌های بورسی، یعنی سهام، حق تقدم خرید سهام و قرارداد‌های اختیار معامله، اختصاص یافته است و مابقی دارایی‌های آن از اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی تشکیل می‌شود.

ترکیب دارایی صندوق گنجینه زرین بانک شهربازدهی صندوق گنجینه زرین بانک شهر در سال گذشته، ۱۸٫۴۸درصد و بازدهی آن از آغاز فعالیت تا کنون (آذر ۱۴۰۰) معادل ۲۰۲٫۲۸درصد بوده است. در حال حاضر قیمت صدور هر واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق حدود ۱۰۱ هزار و ۱۶۰ تومان و قیمت ابطال هر واحد نیز تقریبا ۱۰۱ هزار تومان است. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در مجموع چیزی نزدیک به ۴۹۵ میلیون واحد سرمایه‌گذاری دارد. خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که سود این صندوق به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود و در دوره‌های ماهانه به حساب بانکی صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری واریز می‌شود.

ارکان صندوق سرمایه‌گذاری زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر که در مهر ۱۳۹۰ تأسیس شده، هم‌اکنون بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کشور محسوب می‌شود که ارزش خالص دارایی‌های آن به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. مدیریت این صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ به عهده شرکت تأمین سرمایه تمدن و متولی آن مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز است. بانک شهر نیز ضامن نقد شوندگی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر است. در حال حاضر، مدیریت سرمایه‌گذاری این صندوق را منظر بزرگی سندی، احمد کوچکی و مصطفی نعمتی به عهده دارند و حسابرس قانونی آن هم مؤسسه حسابرسی رازدار است.

نکته: ارکان هرکدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در امیدنامه آن صندوق مشخص شده است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره ارکان صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر هم می‌توانید به سایت رسمی آن به آدرس «www.ganjinehzarinshahr.ir» بروید و در قسمت «درباره ما»، امیدنامه این صندوق را دانلود و مطالعه کنید.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق زرین بانک شهر

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر از طریق صدور و ابطال واحد انجام می‌شود. برای سرمایه‌گذاری در این صندوق باید به سایت آی‌بی‌شاپ به آدرس «www.ibshop.ir» مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام و ثبت اطلاعات شخصی و مدارک‌تان را از طریق این سایت پیگیری کنید.

مراحل ثبت نام گنجینه زرین بانک شهر

برای سرمایه‌گذاری و ثبت نام در صندوق گنجینه زرین بانک شهر، باید احراز هویت شده باشید. براساس ابلاغیه شماره ۱۲۰۲۰۱۰۴ سبا، که در تیر ۱۳۹۷ صادر شده، همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار موظفند سرمایه‌گذاران غیرحضوری‌شان را احراز هویت کنند. یعنی اگر می‌خواهید از طریق اینترنت برای صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنید، باید حتما به‌نوعی احراز هویت شوید. سابق بر این، فرایند احراز هویت با مراجعه به دفترهای اسناد رسمی، پیشخوان دولت، شعبه‌های بانک و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و نیز شعبه‌های اداره پست انجام می‌شد. اما اکنون امکان احراز هویت غیرحضوری هم فراهم شده است.

بعد از ثبت‌نام اولیه در آی‌بی‌شاپ، برای احراز هویت می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. در سامانه سجام به آدرس «sejam.ir» ثبت نام کنید و فقط با یک بار ثبت اطلاعات و احراز هویت در این سامانه، امکان استفاده از کلیه خدمات بازار سرمایه، از جمله سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، را داشته باشید. پس از اتمام ثبت نام و تکمیل فرایند احراز هویت سجام، می‌توانید با پشتیبانی آی‌بی‌شاپ تماس بگیرید و کد سجام‌تان را در اختیار مسئول پشتیبانی آی‌بی‌شاپ بگذارید و به این ترتیب ثبت‌نام‌تان در این سایت را کامل کنید.
  2. مراجعه به یکی از شعبه‌های آی‌بی‌شاپ. آدرس شعبه‌های آی‌بی‌شاپ را می‌توانید در سایت آی‌بی‌شاپ ببینید.
  3. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های بانک شهر.
  4. مراجعه حضوری به یکی از دفترهای پیشخوان دولت.
  5. مرکز سرمایه‌گذاری آی‌بی‌شاپ برای آسودگی کسانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز تعیین‌شده را ندارند، امکان احراز هویت با همکاری اداره پست جمهوری اسلامی ایران را هم فراهم کرده است. با انتخاب این روش بعد از انجام ثبت‌نام اولیه، مأمور پست به نشانی منزل یا محل کارتان مراجعه می‌کند تا مدارک هویتی‌تان را دریافت کند و بعد از این مرحله، ثبت‌نام‌تان در آی‌بی‌شاپ کامل می‌شود.

نحوه واریز پول به حساب گنجینه زرین شهر

بعد از تکمیل ثبت‌نام و فرایند احراز هویت در آی‌بی‌شاپ، می‌توانید با ورود به پنل کاربری‌تان در سایت آی‌بی‌شاپ، به‌راحتی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه، از جمله صندوق گنجینه زرین شهر، سرمایه‌گذاری کنید. واریز پول هم به همان سادگی خرید اینترنتی است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5,579 دیدگاه
  1. کبیر می‌نویسد

    سود بانکی رو کم کردن تا پول بسمت ملک بره اما با این قیمت هایی که ملک داره پول بسمت ملک نمیره چون دیگه جای رشد نداره….تولید هم خبری نیست پس میره بسمت دلار…که کاملا طبیعی هست و این باعث تورم و رکود بیشتر در کل بازارها میشه

  2. جلال می‌نویسد

    سلام دوستان من 3 روزه صدور زدم اما سرمايه ام زياد نشده هنوز چرا؟؟؟

  3. آریا می‌نویسد

    سلام من تازه عضو صندوق بانک شهر شدم خواهش میکنم هرکس به این صندوق وارده جواب منو بده، پولی که من صدور زدم با دارایی که برای من زدن ۳۰۰ هزارتومن اختلاف داره! یعنی ازش کم کردن. الان میخوام بدونم این پول چرا کم کردن؟لطفا راهنماییم کنید ممنون.

    1
    1. احمدی می‌نویسد

      اون مقداری که کم شده برمیگرده به حسابت

  4. رسول می‌نویسد

    سلام من 29ام ابطال زدم 5 ام تائید ابطال شده با پایین ترین ارزش سهام در صورتی که باید همان روز با بالاترین ارزش سهامی که داشتم تائید میشد، سود سهام ابطالی هم هنوز به حسابم نیومده. اینها همشون دزدن هر چیزی که به نفعشون باشه همون کارو انجام میدن ارزشی هم برای سهام دارای دیگه ندارن.

    1. ياسر می‌نویسد

      سلام صحبت شما با عقل جور در نمياد چوا اگر 5ام ابطال شده حتما سود دوره رو 30 ام گرفتيد !

    2. بینام می‌نویسد

      پس کجا خوبه پولامونو بذاریم

  5. محسن می‌نویسد

    بچه‌ها نه تنها این صندوق بلکه همه صندوق ها خیلی از واحد اشونو از دست دادن مثلا بانک کشاورزی حدود۲۱میلیون ابطال خورده بانک صادرات حدود۱۰میلیون سایر بانکها هم ۲-۳-۴-۵میلیون واحداشون ابطال خورده این نشون میده نقدینگیشون دارن از دست میدن صندوق ها یا باید سوداشونو زیاد کنن یا همین جور ابطال میخورن هر چند بانک صادرات ازهمین الان گفته سود اسفندماه را۲۰درصد میده بانکی که صندوقش بیشتر از۱۶درصد نمیداد به چه کنم افتاده

    1. علیرضا می‌نویسد

      بنده یکی از همین ابطالی ها هستم .چون سود کشید پایین ابطال زدم بردم دلار خریدم گذاشتم بانک ملی سپرده ارزی با سود6 درصد خیالمم راحت.
      در ضمن نه دلالم و ن تبلیغ میکنم برید دلار بخرید .
      سانسور نشه نظرم لطفا

    2. محمد می‌نویسد

      کاملا درسته ، خیلی از صندوقها واحدها یا همون داراییهاشون این چند وقته کم شده ، در این صورت این پولها داره به کدوم سمت کشیده میشه ؟ کجا داره سرمایه گذاری میشه؟

  6. EHSAN می‌نویسد

    آقای فرخ!
    تو توی صفحه مربوط به همه بانک ها میری کامنت میذاری ! جوری ام کامنت میذاری که انگار اونجاها پول داری!
    و در اصل مدام داری تبلیغ امین آشنا رو می کنی…بس کن!
    با دسته کورها که طرف نیستی!!!!!!!!!!
    لطفا کامنتمو تایید کنید ممنون

    1
    1. علی می‌نویسد

      حکمت التماس میکنه
      کسی اونجا پول نمیزاره

  7. EHSAN می‌نویسد

    فرخ فاروق

    1. مسعود می‌نویسد

      سلام من با توجه به اینکه یه بار پولم رو ارمان داشت بالا میکشید اما خدا را شکر گرفتم الان هم بر اساس همون تجربه همه پولم رو یه جا سرمایهگذاری نکردم و هم توی گنجینه پول گذاشتم هم توی اندوخته توسعه صادرات و هم توی امین اشنا ولی اگه مقایسه بکنیم سود امین اشنا همیشه بیشتر از بقیه صندوق هاست ولی سعی کنید پولاتون رو پخش کنید این نصیحت یه مالباخته ارمان وحدت هستش

      1
  8. EHSAN می‌نویسد

    توام ما رو کشتی با این صندوق امین آشنای ایرانیان فرخ جان فاروق جان هر چی جان!
    که با 100 اسم براش تبلیغ میکنی اه!

  9. LAM می‌نویسد

    روز 5 اسفند 8 ميليون واحد ابطال شده است.اين نتيجه عدم صداقت صندوق با مشتريانش است كه مي ترسند بعد از تمام شدن مهلت افتتاح اوراق سپرده 20 درصدي ، دوباره سود صندوق روند نزولي در پيش گيرد.

    1. میرمحمود می‌نویسد

      خداروشکر عرصه صندوق های سرمایه گذاری مونوپلی نیست و در صورت ناز کردن این صندوق در کسری از ثانیه سرمایه ها قابل انتقال به مکان های دیگر می باشد.بالای 1100 میلیارد تومن در چند روز اخیر فقط خروج زده شده ازین صندوق.نقطه ضعف صندوقای دیگه عموما نداشتن کاربری اینترنتی قوی واسه اضافه کردن واحدهاست که ممکنه مشتری بترسه که هر سری باید بره بانک.هرکدوم یه ibshop ای واسه خودشون را بندازن بردن و دست گرفتن.در دیدگاه کلان تر نیز در صورت ناز کردن کل صندوق های سرمایه گذاری آن چنان فشاری به دلار میاد که 5 برابر صندوق ها بازدهی دهد.انتخاب دیگر با مسئولین بانک مرکزیست .

  10. مریم می‌نویسد

    آیا پولی که واریز میکنیم یا صدور میزنیم همش میره به حسابم ون یا کم میشه کسی بلده توضیح بده

    1. محمد می‌نویسد

      سلام پولی که واریز میزنی هر واحد ۱۰۰۳۰۰تومان حساب میشه والباقی که واحدی نمیکنه به کارت شما پس از سه روز کاری واریز میشه

  11. S tk می‌نویسد

    سلام دوستان من چند ماه قبل چهارده میلیون و صدوشصت تومن سرمایه گذاری کردم توی صندوق، امروز رفتم ibshop مقدار داراییمو چهارده میلیون و بیست و پنج تومن نشون میده، چرا اصل پولم کم شده؟

    1. Stk می‌نویسد

      بله فرمایش شما صحیحه. منم چهارده میلیونو دویست واریز کرده بودم که بعد از محاسبه واحد ها یه مقداری به کارتم برگشت و چهارده میلیونو صدوشصت شد داراییم. ولی الان که نگا میکنم حدود صدهزار تومن از داراییم رو کم نشون میده این برام سواله که چرا

      1
    2. محمد می‌نویسد

      اصل پول کم نشده در موقع واریز هر واحد ۱۰۰۳۰۰ حساب والباقی سه روز کاری به کارت شما واریز شده

  12. محجوبه می‌نویسد

    منظورم بانک شده189 تومان نقدی بابت خرید اوراق در روز 6اسفند ماه از بنده دریافت کردن.و بانک شهر بابت ابطال 300هزار تومان کسر کردن .من تو شکم تا حالا ندیده بودم از اصل پول برداشت شود و همراه با سود برای مشتري ارسال گردد.

  13. واقعا ؟ می‌نویسد

    نه خدمات درست میدند و نه پاسخگویی شون درست حسابی. من حساب بانک شهرم برای مالیات مسدود شده سوی بار بهشون کتبا و شفاها و حضورا گفتم سود رو بریزید توی یک حساب دیگه ام ، حتی توی حسابی کاربری ام هم شماره حساب ام به بانک ملی عوض شد. ولی انگار که سایت فقط ظاهر سازیه، پول سود رو فرستان برای بانک شهر، بعد از هفت روز برگشت خورد ، دوباره هشتم فرستادن بانک شهر ، حالا فکر کن من دارم هر روز پیگیری میکنم مثلا زنگ میزنم بخش پشتیبانی صندوق ، حسابداری پشتیبانی سایت، همه میگن آقا خیالت تخت اوکیه، عصر میدیدم زده برای بانک شهر ، این ماه هم با این همه پیگیری بازم برای بانک شهر صادر کردن هنوزم برگشت ندادن ، یعنی به قرآن آدم پولشو حاضره بده دست دزد ببره ، ولی دست اینان نده من کلی پیگیری کردم ، اینا پولهای مارو به جای فعالیت تو بورس و اقتصاد خوابوندن تو بانک، بعد اومدن جدیدا گفتن صدور ابطال فقط از سایت باشه،قانون درست حسابی هم که برای سایت نداریم، این حتی آیین نامه عملکردی اداری ندارن من دارم پولشو میکشم بیرون امروز ششم اسفنده دارم میگم این صندوقم تا سه ماه دیگه میره کنار ثامن الحجج و آرمان

  14. محمد می‌نویسد

    با عرض سلام خدمت دوستان اگه بانک شهر باز سود رو زیر ۲۰درصد بده دیگه صلاح نیست در این بانک سرمایه گذاری کنیم .چون الان بانک پارسیان.وصادرات هم ۲۰ درصده.ما از اول به بانک شهر اطمینان کردیم واطمینان داریم وامیدوارم بانک شهر این اطمینان مارو پای سادگی ما نگذاره.ودر میان مشتریان افرادی هستن که برای ریال ریال این سود که ماهانه واریز میشود حساب باز کرده .

  15. فرخ می‌نویسد

    امیدوارم توقیمت صدوروابطال به خاطرچنددرصدسود دستکاری نکنن چون مدیرصندوق خود بانکه وباکارگزارکه گروه تمدن میباشد دستشون تویه کاسه نباشه صندوق واقعی وشفاف صندوقی اس که بانک فقط ضامن نقدشوندگی باشه به این معنی درمواردی که احیاناصندوق پول نقدکم اورد بانک ازطریق صدورواحد نقدینگی رابه صندوق تزریق بنماید مثل صندوق امین اشنا که همه خریدفروشها توبورس کاملا معلوم ومشخصه موفق باشید

  16. فرخ می‌نویسد

    دوستان آیا کسی می دونه چرا از اصل پول دارن کم می کنن ؟ امروز که ۵ اسفنده نه تنها ۲۰ درصد سود روی پول نیامده بلکه حدود ۱۳ سود خود شون از از پولم کم کرده اند .

  17. فرخ می‌نویسد

    دوستان آیا کسی اطلاع داره ,چرا در سپرده گنجینه زرین شهر از اصل پول ,کم شده این ماه ؟ یعنی الآن که ۵ اسفنده ۲۰ درصد که سود نیومده هیچ , بابت سپرده ۱۵۰ میلیونی حدود یک میلیون و ششصد هم از اصل پول کم کردن .طی کمتر از ۱۰ روز , واقعا عجیب نیست ؟

    1. Tony می‌نویسد

      مگه داریم من که سه سال همچین چیزی نشندیم…

  18. مریم می‌نویسد

    سلام دوستان وقتی تعدادی از واحدها یا کل واحدها تون رو ابطال میکنید به قیمت روز حساب میشه یعنی همزمان سودتون با اصل پولتون به حسابتون واریز میشه یعنی کاملاً تسویه شده وچیزی نیست که سر ماه به عنوان سود براتون واریز بشه

    1
    1. Tony می‌نویسد

      اصل پول همان روز سود پول سه روز کاری

    2. صالح می‌نویسد

      ممنون منم همینو میخواستم بدونم. پس درکل هرچقدر اخر ماه میریم و ارزش سهام بیشتر میشه همون سود پولمونه؟ اول ماه که میشه سودارو میدن و ارزش سهام میاد پایین و از نوع…

  19. نیما می‌نویسد

    سلام دوستان آیا اصل پول توسط بانک شهر تضمین شده. آیا قبلا اینجوری بوده. پس چرا بانک رسید نمیده مثل گذشته.

  20. بهروز می‌نویسد

    دوستان عزیز لطفا در صندوقهایی سرمایه گذاری کنید که ضامن نقد شوندگی و مدیر صندوق خود بانک عامل هست…..نه صندوقهایی که مدیرش یک شرکت است ویا صندوقی که ضامن نقد شوندگی ان یک شرکت است یا بطور کلی بدون ضامن است….

  21. Tony می‌نویسد

    چرا تماس میگیرم هیچکس جواب نمدن اینا فقط دو ماه این سودو میدن بعد از دو ماه همون سود قبلی؟؟؟

  22. رضا می‌نویسد

    با سلام
    به نظر من کسی که پولشو تا یکسال نیاز نداره چرا باید روزه شک دار بگیره و هر دقیقه اخبار سهامو دنبال کنه که وای چرا این ماه کم شد و ای وای چرا زیاد شد راحت کنه خودشو پولشو بزاره بلند مدت با سود یکساله و میدونه که هر ماه بیست در صد سود میگیره و از همه مهمتر پولشم داخل بانک و بابت پولش از بانک رسید داره و نکته دیگه اینکه بنا به شناختی که به این صندوق دارم و میشه گفت که یکی از بهترین صندوقهاست از این به بعد هم در امد بعدیمو تو همین صندوق صدور میزنم حالا دیگه کرم صندوقه که بخواد چقد سود بده به نظر من شما هم همین کارو انجام بدین.یا علی

  23. مریم می‌نویسد

    من صدور زدم الان یه هفته است نیومده به حسابم حتی از حساب اصلی 400 تومن کم شده کسی میدونه چرا

  24. امانی می‌نویسد

    دوستان آیا به شما رسید یا مدرکی دادن از بابت پولی که در گنجینه زرین شهر گذاشتین؟من همش میترسم پولم به باد بره

    1. محمدرضا می‌نویسد

      داخل سایت آی بی شاپ یه قسمت داره درخواست گواهی میدی. با پست برات ارسال میشه

    2. Saman می‌نویسد

      بله من نزدیک 9ماه قبل اینکارو کردم و به من یک قرارداد با تعداد واحد ها مشخص داد.
      شاید چون الان از طریق بی شاپ اینکاررو میشه پیگیری کرد دیگه قراردادی با افراد ندن

    3. سلام می‌نویسد

      سلام همه همین استرس را داریم. به نظرم این اوراق 20 درصدی یکساله خیلی خوبه هم بالا پایین نداره هم گواهی میدن. عجیبه که با ای بی شاپ خرید کنی بانک هیچ گواهی نمیده باید درخواست بدی و کلی دنگ و فنگ و 5000 هم پول بدی هر دفعه

  25. Pari می‌نویسد

    من 25و24 بهمن صدور زدم و 27ی بارم صدور زدم پولم 400تومن کم تر اونیه که باید باشه چرا اینجوریه کسی میدونه؟! کسی اطلاعات کامل داره منو راهنمایی کنه؟!

  26. Reza می‌نویسد

    سلام .من امروز برگمو ابطال کردم 400تومن از اصل پولم کم کردن یعنی این یه سال سود 16/5برام حساب شد.دوست من ابطال زده بود 200 کم کرده بودن ازش واقعا متاسفم واسه بانکی که قرارداد 22درصد می بنده بعد میکنه 18اخرشم اینجوری

    1
    1. محجوبه می‌نویسد

      سلام راست یا دروغ گفتن این مبلغ کسری از اصل پول در دفعات همراه با سود برای شما واریز کردن.والا بانک شده هم الان برید اوراق بخريد به ازای مدت گذشته از 28که خرید اوراق اعلام شد189 هزار تومان دستی گرفتن گفتن وگرنه از اصل پول برداشت میکردیم

      1
    2. امیر می‌نویسد

      چرا وقتی اطلاعی نداری چیزی میگی.احتمالا اخر ماه سهام خریده بودی برای همون بیشتر دادی و موقع ابطال اول ماه اقدام کردی.چطور وقتی اخر ماه صدور زدی و سود کل ماه گرفتی چیزی نگفتی

  27. گلدیس می‌نویسد

    گلدیس
    به نظر میاد که نظرات دوستان متفاوت است و هرکسی درخصوص سرمایه گذاری یک دیدگاه را مطرح کرده است . اما لازم است بدانیم که داشتن آرامش برای سپرده سرمایه گذاری ارزشش بیشتر از دو یا چند درصد است . بالاخره بانک شهر هم سیاست های خودش را دارد و ما هم سیاست های خودمان را داریم برای انتخاب بهترین راه سپرده گذاری . نقطه نظرات متفاوت دوستان را که توانست تجزیه و تحلیل و آنالیز کند ممکن است بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. هرچند عدم ثبات در سیستم های بانکی کشور و بانک مرکزی باعث می شود یا مشتری متضرر شود یا حتی بانکی که خوب مدیریت نمی شود.

  28. محمد می‌نویسد

    به نظر شما اصل پول که تو صندوق سرمایه گذاری میکنیم .فرق میکنه کی ابطال کنیم .وبهترین زمان سرمایه گذاری اول ماه یا آخر ماه.من پروفایلمو چک کردم سه روز پیش واحدام ۷۵ ومبلغ پولم ۷۴۳۳۳۰۰۰ولی امروز چک کردم واحد همونه ولی مبلغ پولم ۷۳۵۳۴۰۰۰یعنی حدودا ۸۰۰۰۰۰ کم شده

  29. محمد می‌نویسد

    بچه ها بانک صادرات هم سود صندوقو کرده ۲۰ درصد .بانک شهر باید بالاتر سود بده یا حداقل در ۲۰ درصد نگه داره

    1. داوود می‌نویسد

      این 20درصدی ها فیلم جدید صندوقهاست دوباره میشه16

  30. مهیار می‌نویسد

    کسی تا امروز گواهی سپرده خریده؟ میخوام بدونم هر میزان که بخواهیم میتونیم گواهی بگیریم یا محدودیت داره؟

    1. شیوا می‌نویسد

      من از بانک ملت گرفتم محدودیت نداره سودش هم هرماه ریخته میشه به حساب

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی