رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

گنجینه زرین شهر

آخرین به‌روز رسانی: 08 فروردین 1403 | انتشار: 13 مرداد 1395
نام گنجینه زرین شهر
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 522,796,617,899,116 ریال
بازده روزانه 0.05 %
بازده هفتگی 0.37 %
بازده ماهانه 1.62 %
بازده سه ماهه 5.05 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 19.84 %
بازدهی از آغاز فعالیت 246.54 %
مدیر صندوق تامین سرمایه تمدن
مدیران سرمایه‌گذاری نرگس احمدی، مصطفی نعمتی، عاطفه هاشمی
متولی صندوق موسسه حسابرسی هوشیار ممیز
حسابرس ارقام نگر آریا
درصد حقیقی 10
درصد حقوقی 0.08
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,004,901 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,003,714 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي بانک شهر
اوراق مشارکت 71.5 %
سپرده بانکی 14.96 %
وجه نقد 0 %
سهام 6.03 %
پنج سهم با بیشترین وزن 6.35 %
دارایی‌های دیگر 0.22 %
قیمت آماری 1,017,355 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 520,862,000
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/18
آدرس وب‌سایت http://ganjinehzarinshahr.ir

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر در پاییز ۱۳۹۰ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را به عنوان صندوق درآمد ثابت آغاز کرد. در زمان تأسیس، خالص ارزش دارایی‌های این صندوق ۵٫۵ میلیارد تومان بود. اما حالا پس از گذشت ده سال از آغاز فعالیت، این صندوق موفق شده است با جذب سرمایه بسیار بالا، خالص ارزش دارایی‌هایش را به رقم ۵۰ هزار میلیارد تومان برساند. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر از این نظر جایگاه نخست را میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارد.

از آن‌جا که صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در دسته صندوق‌های با درآمد ثابت قرار می‌گیرد، تمام ویژگی‌های این نوع صندوق‌ها را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی از قبیل ریسک پایین، سود ثابت و تضمین‌شده، شفافیت در صدور و ابطال واحدها، مزیت نسبت به سپرده بانکی و البته نقدشوندگی بالا.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

درباره صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر

صندوق گنجینه زرین شهر را می‌توان یکی از باسابقه‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت به شمار آورد. صندوقی که طی ده سال فعالیت توانسته است ارزش دارایی‌ها خود را چندین برابر و بازدهی قابل‌قبولی برای داراندگان واحدهایش ایجاد کند. در حال حاضر، چیزی حدود ۱۴درصد از دارایی‌های این صندوق به دارایی‌های بورسی، یعنی سهام، حق تقدم خرید سهام و قرارداد‌های اختیار معامله، اختصاص یافته است و مابقی دارایی‌های آن از اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی تشکیل می‌شود.

ترکیب دارایی صندوق گنجینه زرین بانک شهربازدهی صندوق گنجینه زرین بانک شهر در سال گذشته، ۱۸٫۴۸درصد و بازدهی آن از آغاز فعالیت تا کنون (آذر ۱۴۰۰) معادل ۲۰۲٫۲۸درصد بوده است. در حال حاضر قیمت صدور هر واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق حدود ۱۰۱ هزار و ۱۶۰ تومان و قیمت ابطال هر واحد نیز تقریبا ۱۰۱ هزار تومان است. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در مجموع چیزی نزدیک به ۴۹۵ میلیون واحد سرمایه‌گذاری دارد. خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که سود این صندوق به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود و در دوره‌های ماهانه به حساب بانکی صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری واریز می‌شود.

ارکان صندوق سرمایه‌گذاری زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر که در مهر ۱۳۹۰ تأسیس شده، هم‌اکنون بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کشور محسوب می‌شود که ارزش خالص دارایی‌های آن به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. مدیریت این صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ به عهده شرکت تأمین سرمایه تمدن و متولی آن مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز است. بانک شهر نیز ضامن نقد شوندگی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر است. در حال حاضر، مدیریت سرمایه‌گذاری این صندوق را منظر بزرگی سندی، احمد کوچکی و مصطفی نعمتی به عهده دارند و حسابرس قانونی آن هم مؤسسه حسابرسی رازدار است.

نکته: ارکان هرکدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در امیدنامه آن صندوق مشخص شده است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره ارکان صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر هم می‌توانید به سایت رسمی آن به آدرس «www.ganjinehzarinshahr.ir» بروید و در قسمت «درباره ما»، امیدنامه این صندوق را دانلود و مطالعه کنید.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق زرین بانک شهر

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر از طریق صدور و ابطال واحد انجام می‌شود. برای سرمایه‌گذاری در این صندوق باید به سایت آی‌بی‌شاپ به آدرس «www.ibshop.ir» مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام و ثبت اطلاعات شخصی و مدارک‌تان را از طریق این سایت پیگیری کنید.

مراحل ثبت نام گنجینه زرین بانک شهر

برای سرمایه‌گذاری و ثبت نام در صندوق گنجینه زرین بانک شهر، باید احراز هویت شده باشید. براساس ابلاغیه شماره ۱۲۰۲۰۱۰۴ سبا، که در تیر ۱۳۹۷ صادر شده، همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار موظفند سرمایه‌گذاران غیرحضوری‌شان را احراز هویت کنند. یعنی اگر می‌خواهید از طریق اینترنت برای صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنید، باید حتما به‌نوعی احراز هویت شوید. سابق بر این، فرایند احراز هویت با مراجعه به دفترهای اسناد رسمی، پیشخوان دولت، شعبه‌های بانک و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و نیز شعبه‌های اداره پست انجام می‌شد. اما اکنون امکان احراز هویت غیرحضوری هم فراهم شده است.

بعد از ثبت‌نام اولیه در آی‌بی‌شاپ، برای احراز هویت می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. در سامانه سجام به آدرس «sejam.ir» ثبت نام کنید و فقط با یک بار ثبت اطلاعات و احراز هویت در این سامانه، امکان استفاده از کلیه خدمات بازار سرمایه، از جمله سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، را داشته باشید. پس از اتمام ثبت نام و تکمیل فرایند احراز هویت سجام، می‌توانید با پشتیبانی آی‌بی‌شاپ تماس بگیرید و کد سجام‌تان را در اختیار مسئول پشتیبانی آی‌بی‌شاپ بگذارید و به این ترتیب ثبت‌نام‌تان در این سایت را کامل کنید.
  2. مراجعه به یکی از شعبه‌های آی‌بی‌شاپ. آدرس شعبه‌های آی‌بی‌شاپ را می‌توانید در سایت آی‌بی‌شاپ ببینید.
  3. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های بانک شهر.
  4. مراجعه حضوری به یکی از دفترهای پیشخوان دولت.
  5. مرکز سرمایه‌گذاری آی‌بی‌شاپ برای آسودگی کسانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز تعیین‌شده را ندارند، امکان احراز هویت با همکاری اداره پست جمهوری اسلامی ایران را هم فراهم کرده است. با انتخاب این روش بعد از انجام ثبت‌نام اولیه، مأمور پست به نشانی منزل یا محل کارتان مراجعه می‌کند تا مدارک هویتی‌تان را دریافت کند و بعد از این مرحله، ثبت‌نام‌تان در آی‌بی‌شاپ کامل می‌شود.

نحوه واریز پول به حساب گنجینه زرین شهر

بعد از تکمیل ثبت‌نام و فرایند احراز هویت در آی‌بی‌شاپ، می‌توانید با ورود به پنل کاربری‌تان در سایت آی‌بی‌شاپ، به‌راحتی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه، از جمله صندوق گنجینه زرین شهر، سرمایه‌گذاری کنید. واریز پول هم به همان سادگی خرید اینترنتی است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5,579 دیدگاه
  1. فرید می‌نویسد

    من یه مبلغی دارم تویه موسسه ارمان بود با بدبختی گیرم اومد.به نظر دوستان اینجا اعتباری داره؟؟اگه داره کی ضامن میشه و چه مدرک محکمی بهت میدن برای طلب پولت؟؟؟؟ لطفا هر کس اطلاع دقیقی داره جواب بده

    1. علیرضا می‌نویسد

      بزار بانک دولتی با 15 درصد اگه بالای 10 میلیونه پپولت زیر 10 بزار اینجا ریسکه

  2. Ladan می‌نویسد

    عجبا واسه چی نظرمو حذف میکنید؟؟؟؟؟فقط پرسیدم چرا وقتی ۴ میلیون ابطال کردم بعد از چند روز ۴ میلیونم از اصل پولم کم شده؟؟؟من از برنامه های این بانک سر در نمیارم بجای اینکه حذفم کنید جوابمو بدید خب

    1. عجیب می‌نویسد

      خب وقتی 4میلیون ابطال میزنید انتظار دارین 4میلیون رو از پولتون برندارن و از خودشون بدن؟؟

    2. هارس می‌نویسد

      نگران این مسایل نباشید اینها همه سیستمی هست ربطی به بانک نداره
      کم میشه بعد برمیگرده زیاد میشه بعد برمیگرده ساره

  3. Ladan می‌نویسد

    سلام ممنون میشم جواب منو بدید من اول این ماه ۴ میلیون از گنجینه زرین برداشت کردم بعد از چندروز خود بانکم ۴ میلیون از حسابم برداشته و هنوز به حسابم برگشته قضیه این چیه؟طبیعیه یا باید پیگیری کنم؟

    1. محمد می‌نویسد

      سلام.پس میخوای 4 ملیون برداری و از حسابت کم نشه؟4 میلیون که میریزن تو حسابت بعد از 3 روز کاری از حسابت کم میشه و قابل رویت خواهد بود.

  4. rezzza می‌نویسد

    سلام میشه یکی جواب بده؟!!! این خطا در ارسال به چه معنیه؟!!! پول بهم برمیگرده؟!!!

    1. علیرضا می‌نویسد

      اره نگران نباش بر میگرده

  5. علی می‌نویسد

    من امروز رفتم شعبه، یکی از کارمندان بانک میگفت اینا چقدر ساده ن معلوم نیست سرشون چی میخاد بیاد و اونوقت دارن همه سرمایه هاشونو میارن.
    ازشون چندتا سوال پرسیدم جواب سربالا دادن و گفتن فعلا به ما گفتن پولی برای سپرده گذاری و ابطال کاری نکنیم.

  6. جعفر می‌نویسد

    سلام دوستان من سه روزه صدور زدم ولی هنوز سرمایه ام زیاد نشده چرا؟

    1. محمد می‌نویسد

      بعد از 3 روز کاری به حسابت میاد..شنبه یکشنبه دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه روزهای کاری هستند.

  7. مهدی می‌نویسد

    یه هفته هست اینترتی پنج میلیون سهام خریدم ولی هنوز صادر نشده.کسی میدونه قطعی سیستم درگاه کی برطرف میشه؟

    1. Amin می‌نویسد

      سایت باز و بعد از سه روز برای شما صادر میشه به غیر از روزی پنجشنبه و جمعه

  8. مسعود می‌نویسد

    چرا میترسین پست منو پاک میکنین، چرا بعد یه هفته سود واحد ابطالی منو به حساب نریختین

    1. Amin می‌نویسد

      سود پولت همزمان با واحد ابطالی به حسابت ریخته شده دیگه سودی به شما نمیدن شما اصل پولت و سود دریافت کردی

  9. مسعود می‌نویسد

    من ۹ روز پیش واحد باطل کردم ،هنوز سودشو نریختن به حساب ، چه جوریه ،میگه نگفتن سود بعد ۳ روز میاد به حساب!!!؟

  10. احمد می‌نویسد

    دوستان هر وقت ابطال بزنیم همون روز پول میاد به حسابمون؟

  11. پویا می‌نویسد

    سلام وقت بخیر دوستان الان همه ی دریافتی ها و پرداختی ها با ibshop شده ؟
    آیا این نرم افزار مطمئن هست ؟
    و صندوق مثل قبل فعالیت میکنه ؟ چیزیش تغییر نکرده ؟

    1. مسعود می‌نویسد

      از طریق ibshopشده، ولی اگه واحد باطل کنین قرار بوده بعد ۳ روز سود پولو به حساب بریزن ،ولی الان بعد یه هفته هنوز سود منو نریختن ، اینا این کارو کردن تا هر کاری دلشون خواست بکنن ،هیچ کی ام تو شعبه جواب نمیده

  12. ا می‌نویسد

    بانک مرکزی عزیز این از ورشکستگی بانکها و موسساتون.این از مجوز ثامن و امثال اون که هنوز بلا تکلیفه.این از کاهش سود بانکیتون در برج7.اینم از افزایش تورم و مسکن ونرخ ارز.اینم از حذف ضامن نقد شوندگی صندوق های سرمایه گذاری.اینم از سود بیست درصدی در برج12.اینم از رکود مجدد بازار مسکنتون.اینم از نرفتن سرمایه بسمت تولید.منتظر تصمیمات قشنگتون در نوروز97نیز هستیم….مردم فقط امنیت اقتصادی میخان همین….بعد خودشون بسمت تولید و سرمایه گذاری خواهند رفت نیازی هم به برنامه های زیبای شما نیست….

    1. امید می‌نویسد

      این هیچ ربطی به شایعه نداره عین واقعیته……

    2. علی حسینی می‌نویسد

      ضامن نقدشوندگی اکثر صندوق ها سرجاشه، شایعه نکنید.

  13. بهروز می‌نویسد

    با سلام دوستان من رفتم شعبه کل پولمو حدود۷۰۰ملیون یکجا گرفتم و اوراق خریدم . نگرانی من بعلت این نبود که خدای نکرده صندوق به مشکل خورده صرفابرای اوراق بود که تنها یک روز وقت داشت در جریان باشید از طریق سیستمی فقط در روز پنجاه ملیون قابل ابطاله باز هم از کسانیکه نگرانشون کردم حلالیت میخام میدونم همه شما عین خودم دلواپس سرمایه هاتون هستین انشاله هیچوقت مشکلی برای هیچکدومتون پیش نیاد

    1. ارا می‌نویسد

      از طریق شعبه میشه

    2. جواد می‌نویسد

      روزی 50 میلیون بیشتر نمیشه ابطال زد. چطوری 700 میلیون یه روزه ابطال زدی؟

  14. سوشیانت می‌نویسد

    سلام
    یه راهنمایی کنین لطفا
    اگه مثلا یکشنبه ظهر که مثلا قیمت صدور 1002 و ابطال 1001 هستش من 100 واحد ابطال بزنم چطور میشه
    یعنی کی پول واریز میشه چقدر با چه قیمتی ابطال میشه و چقدر سود به این 13 روز از ماه که گذشته تعلق میگیره
    با تشکر

    1
  15. حسین می‌نویسد

    من ۳ماه که در گنجینه زرین شهر بانک شهر حساب باز کردم،از طریق سایت ibshop میباشد،بلد نیستم پول واریز کنم به حسابم ،میخوام حسابم که ۲۵ میلیون است ۵میلیون هم واریز کنم ۳۰ میلیون بشه،اگر امکان داره واریز و برداشت کردن از صندوق را برای من بنویسید تا یاد بگیرم.ممنون

    1. مهدی می‌نویسد

      سلام . دوست عزیز در داخل خود سایت ibshop ویدیو آموزشی گذاشتن برای نحوه ابطال و درخواست . فقط چند نکته کلی بگم که حواستون باشه . 1. درخواست صدور سه روز کاری زمان میبره ( روزهای کاری ، شنبه تا چهارشنبه هستش )
      2.خود روزی که درخواست صدور رو میزنید و پول از حسابتون کم میشه بعضا جزء این سه روز حساب نمیشه .
      3.اما از روز کاری دوم سود مربوط به واحد های صادر شده جدید محاسبه میشه . و روزهای باقی مانده صرف به روزرسانی واحد های دارائی شما در سایت میشه .
      4. نکته مهم تر اینکه چون هر واحد دقیقا 100 هزار تومان نیستش ، موقع خرید مثلا با 5 میلیون ، 50 واحد باید بشه خرید اما چون مبلغ هر واحد یکمی از 100 بیشتره پس در نهایت شما صاحب 49 واحد میشید و مابقی مبلغ به حسابتون برمیگرده .
      5.حتما از تمامی قسمت های : دارائی ها ، صفحه اصلی ، مشاهده گواهی و کد پیگیری پس از صدور اسکرین شات بگیرید . همچنین فایل های excel قسمت های گزارش حسابداری ، گزارش سفارشات ، گزارش واریزی ها را بگیرید و نگه دارید .
      6. اگر هم دوست داشته باشید میتونید درخواست صدور گواهی ( با مهر و امضا ) بزنید تا بعد از حدود 7 روز کاری براتون ارسال بشه ، البته باید هزینه ارسال پست رو بدید.
      بنده تنها با هدف راهنمایی این حرفا رو زدم . خودمم هم حساب دارم اونجا . با توجه به اینکه ضامن نقد شوندگی صندوق بانک شهر هستش نسبت به صندوق های دیگه با در نظر گرفتن میزان سود و ضامن نقد شوندگی ، جای خوبی برای سرمایه گذاری هستش .
      هر چند که موقع افتتاح حساب به دروغ به من گفتن سود 22 درصد میدن . و الان که موضوع رو پیگیری میکنی میگن : ” ما گفته بودیم تا 22 درصد ” در صورتی که اصلا به من همچنین چیزی رو نگفتن .

    2. محمد می‌نویسد

      ولی ابتدا ثبت نام کاربرهای قدیمی رو لمتحان کنین حالا اگرچه از طریق شعب هم حساب باز نکردین ببینین براتون پیامک نام کاربری ورمز عبور میاد اگه اومد راح تو سایت توقسمت ورود بزنین وارد بشین.

    3. محمد می‌نویسد

      شما اگر ابتدا از طریق شعب بانک شهر حساب گنجینه باز کردین باید از طریق ثبت نام کاربرهای قدیم صندوق ثبت نام کنین وقتی میزنین باید کد ملی رو وارد کنین وعبارت امنیتی پیام کوتاه براتون میاد که شامل نام کاربری و رمز عبور هست میرید قسمت ورود سایت وارد میکنین وارد حساب کاربری میشین اونجا در قسمت صندوق ها حساب زرین رو میزنین یه قسمتی بنام صدور وجود داره صدور هم باید در روزهای کاری باشه در قسمت واحد 50 واحد رومیزنین اگه بیشتر از 5تومن شد یک واحد کم کنین وصدور بزنین وبقیه مراحل که از طریق کارت بانکی ورمز دوم پول واریز میکنین بعد سه روز به واحداتون اضافه میشه. 2. اگر از ابتدا از طریق سایت ایبی شاپ صدور زدین باید ثبت نام کاربرهای حقیقی بزنیین و با پرکردن فرم و ارسال مدارک به صورت اسکن شده ثبت نام کنیین بعد ازتایید اجازه میده سایت صدور بزنین.

  16. ن.ق می‌نویسد

    من از شعبه پرسیدم و راهنماییم کردن که برای ابطال در ibshop زده حداکثر ۵۰ میلیون اما میتونین ۴ بار ۵۰ میلیون ابطال کنین. میتونین همین مبلغ یا بیشتر رو در شعبه انجام بدین.
    من یه سوال دارم. من میخواستم ۱۶۰ واحد ابطال کنم بعد با نرخ روز زد که میشه ۱۶میلیون و پنجاه هزار تومن به حسابتون واریز میشه (هر واحد تقریبا یه کم بیشتر از ۱۰۰ تومن بود) اما ۱۶ میلیون دقیق واریز شد. چرا؟ انگار هر واحد رو دقیق صد واریز کردن بحسابم.
    و الان واحد ب نرخ روز باز بالاتر رفته میخوام بخرم حدودا ۲۰۰ داره بیشتر مبلغ رو میزنه. آیا اگر بخرم اون ۲۰۰ تومن برمیگرده بحاسبم یعنی هر واحد رو صد حساب میکنن؟
    الان چکار کنم؟
    البته اصلا کاری ب اون قسمت اش ندارم که مقداری از پولم رو برمیدارن بجای سود چند روز قبلش که پول توی حسابم نبوده اون رو خودم حساب کردم و با پولم اضاف میریزم ک اصل پولم کم نشه.
    الان فقط سوالم همینه ک داره ۲۰۰ تومن بیشتر میخره آیا با نرخ صد هزار هر واحد حساب میکنن یا نرخ روز حساب میکنن؟

    1. مهدی می‌نویسد

      سلام .
      تا جایی که بنده متوجه شدم از پشتیبانی سایتشون ، موقع صدور ، قیمت هر واحد به روز حساب میشه . اما موقع ابطال به قیمت 100 هزار تومان دقیق محاسبه میشه .
      اینم یه راهی هستش که باز یه سودی به جیب بزنن . درصورتی که طبق چیزی که خودشون توی سایت زدن حرف شما صحیح هستش که قیمت ابطال هر روز متغیر و کمی بیشتر از 100 هزار تومان هستش .
      باز از پشتیبانی داخل سایت بپرسید .

    2. ياسر می‌نویسد

      سلام هر وقت ابطال بزنيد به ازاي هر واحد 100 هزار تومان همان روز و بهد از 3 روز سود واحد هاي ابطالي واريز ميشه .يا علي

    3. امیر می‌نویسد

      ما به تفاوت در عرض 3 روز پرداخت می شود چون ما به تفاوت قطعی تا 100 هزار تومان سه روز بعد مشخص می شود

  17. محمد می‌نویسد

    آخرین وضعیت پیش‌بینی و پرداخت سود صندوق‌های سرمایه‌گذاری را در رده دنبال کنید
    https://www.rade.ir/category/20 @rade_ir

  18. محمد می‌نویسد

    عزیزان.این صندوق صندوق خوبیه وقابل اعتماد فقط در صورتی که سود رو نبره زیر ۲۰درصد.خواهشن مسولین به گوش باشن

    1. pouyan vrz می‌نویسد

      دیروز از شعبه بانک شهر سوال کردم گفتن تا شهریور سود صندوق ۲۰.۵ حساب میشه برا بعدشم بستگی به شرایط داره

  19. سلام می‌نویسد

    سلام دوستان، واقعا من هم موندم ابطال کنم برگه اوراق یکساله 20 درصد بخرم یا بذارم بمونه. من دقیقا یادمه بانک شهر 22 بود میگفت ممکنه بیشترم بشه. بعد رییس بانک اس ام زد به همه که دیگه 20 شده هر کی میخواد ببنده. ولی حتی بعد اس ام اس 20 هم نداد و 18 کرد. اینجا هم که نوشته تضمین 15! من اگه 15 بخوام که میرم یه بانک دیگه بدون منت باز میکنم.

    1. S TK می‌نویسد

      تضمین 18هست

  20. EHSAN می‌نویسد

    آریا جان اون 300 هزارتومن که گفتی رو سودت بهت برگردوندن یا برمی گردونند.
    برو شعبه صورتحساب بگیر متوجه میشی
    آخر ماه رو سودت میدن البته بستگی داره کی صدور زده باشی هر روز صدور بزنی فرق داره ممکنه تا 3 یا 4 روز بعد صدور بهت برگردنن

  21. علیرضا می‌نویسد

    سپرده یکساله به شرط یک ماه در بانک گردشگری با سود ۲۰ درصد.توضیح بیشتر نمیدم.هرکسی خواست تو بانک گردشگری پیگیری کنه.

    1. مهدی می‌نویسد

      سلام . همه چیز که فقط میزان سود نیست . ضمانت نقد شوندگی ، میزان درصد خصوصی بودن بانک ، پشتبانه بانک هم اهمیت داره

      2
  22. EHSAN می‌نویسد

    بهروز جان راست میگی؟؟؟؟؟
    من سه سال پیش شروع کردم واحد خریدن یعنی چی؟ هر دفعه 50 میلیون فقط میتونیم ابطال بزنیم؟
    یعنی هر ماه ؟ خب اگر یکی به کل پولش احتیاج داشت چی؟
    میگن کوثر و آینده هم به زور پول میدن موقع ابطال قصیه چیه؟!

    1. حسن می‌نویسد

      شایعه درست نکنید. اگر کسی به مبلغ بیشتر نیاز داشت میتونه ابطال را از شعبه انجام بده.

  23. بهروز می‌نویسد

    اگه فردا شعبه کل پول منو نده اتیش میزنم شعبه رو پولو گرفتنی محدودیت نداره الان میخای پس بگیری زده نهایتا پنجاه میلون امکانش هست مسخره بازیه مگه

    1
    1. امیر می‌نویسد

      محدودیت قراره افزایش پیدا کنه ولی این محدودیت فقط بخاطر امنیت خود شماست دوست عزیر و برای اینکه اگر پول زیادتر لازم داشتید به شعبه مراجعه کنید و احراز هویت حضوری شوید

    2. محمد می‌نویسد

      برادر من جو سازی نکن.شما تشریف ببر شعبه محترمانه همه پولتو بگیر.

    3. EHSAN می‌نویسد

      از ibshop ؟
      خب برو شعبه کل پولت رو بگیر!!! ما رو هم ترسوندی

      1
    4. علیرضا می‌نویسد

      دوست عزیز روزانه یعنی هر 24 ساعت میتونی 50 میلیون ابطال بزنی مثال :48 ساعت 100 میلیون ابطال
      72 ساعت 150 میلیون ابطال
      امیدوارم تونسته باشم درست ک متوجه شده باشید راهنمایی کنم

  24. بهروز می‌نویسد

    با سلام دوستان کسی میدونه نحوه ابطال بالای صد ملیون رو چطوریه؟سایت محدودیت گزاشته نهایتا پنجاه ملیونه

  25. m می‌نویسد

    با عرض سلام خدمت دوستان عزیز.به نظر من اگه سود زیر بره زیر ۲۰درصدباید همه واحدهارو ابطال زد .با قول ۲۲ درصد حساب باز کردیم وهر ماه سود رو کم کردن.الان اکثر صندوق هاسودرو با ۲۰ وحتی بالای ۲۰ درصد سود واریز کردن .امیدوارم به گوش مسولین صندوق برسه .چون ما اعتماد کردیم .وهنوز اطمینان داریم.ولی اطمینان اعضای محترم صندوق بستگی به عملکرد صندوق زرین دارد.دوستان میتونن یه سری به صندوق های بانک های مختلف بزنن.با تشکر

  26. pouyan vrz می‌نویسد

    دوستان سلام کسی اطلاع داره این صندوق جدید سرامد که تو ibshop اضافه شده چطوره؟ولی ضامن نقد شوندگی نداره

  27. Russ می‌نویسد

    دوستان اگه پولاتونو برای یک سال فقط میخوایین سود بگیرین حتما ببرین گواهی سپرده یکساله اونم در بانک های دولتی بگیرین اونم 20 میده از هر لحاظ هم بهتره .

  28. لادن می‌نویسد

    سلام دوستان به نظر من تا وقت هست نصف سرمایه اوراق مشارکت بخرید نصف دیگه رو بزارید تو صندوق لااقل اینجوری ریسکش کمتر چون معلوم نیست بعد از موعد مقرر باز صندوق بیست درصد بده پاسخ اعتماد مردم این نبود واقعا چند ماه اخیر کم سود دادن درصورتیکه به راحتی میتونستن بیست درصد بدن

    1. سلام می‌نویسد

      دقیقا موافقم. میتونن بیشتر بدن ولی ندادن متاسفانه یک عده روی این پول حساب کردن برای اجاره خونه و…. ما هر ماه به خودمون ریاضت میدیم پول جمع بشه یه ذره اونم این ها این جور میکنن. ارزش پول هم که حسابی معلومه دیگه …….

  29. آریا می‌نویسد

    سلام سود پول از روزی پول رو واریز میکنیم محاسبه میشه یا از روزی صدور رو تایید میکنند؟؟؟

    1. محمد می‌نویسد

      سود از فردای واریز پول تعلق میگیره

  30. بینام می‌نویسد

    صندوق سودو زیاد کن تا پولمو اینجا بذارم
    بنفعته

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد