رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

گنجینه زرین شهر

آخرین به‌روز رسانی: 08 فروردین 1403 | انتشار: 13 مرداد 1395
نام گنجینه زرین شهر
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 522,796,617,899,116 ریال
بازده روزانه 0.05 %
بازده هفتگی 0.37 %
بازده ماهانه 1.62 %
بازده سه ماهه 5.05 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 19.84 %
بازدهی از آغاز فعالیت 246.54 %
مدیر صندوق تامین سرمایه تمدن
مدیران سرمایه‌گذاری نرگس احمدی، مصطفی نعمتی، عاطفه هاشمی
متولی صندوق موسسه حسابرسی هوشیار ممیز
حسابرس ارقام نگر آریا
درصد حقیقی 10
درصد حقوقی 0.08
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,004,901 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,003,714 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي بانک شهر
اوراق مشارکت 71.5 %
سپرده بانکی 14.96 %
وجه نقد 0 %
سهام 6.03 %
پنج سهم با بیشترین وزن 6.35 %
دارایی‌های دیگر 0.22 %
قیمت آماری 1,017,355 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 520,862,000
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/18
آدرس وب‌سایت http://ganjinehzarinshahr.ir

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر در پاییز ۱۳۹۰ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را به عنوان صندوق درآمد ثابت آغاز کرد. در زمان تأسیس، خالص ارزش دارایی‌های این صندوق ۵٫۵ میلیارد تومان بود. اما حالا پس از گذشت ده سال از آغاز فعالیت، این صندوق موفق شده است با جذب سرمایه بسیار بالا، خالص ارزش دارایی‌هایش را به رقم ۵۰ هزار میلیارد تومان برساند. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر از این نظر جایگاه نخست را میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارد.

از آن‌جا که صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در دسته صندوق‌های با درآمد ثابت قرار می‌گیرد، تمام ویژگی‌های این نوع صندوق‌ها را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی از قبیل ریسک پایین، سود ثابت و تضمین‌شده، شفافیت در صدور و ابطال واحدها، مزیت نسبت به سپرده بانکی و البته نقدشوندگی بالا.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

درباره صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر

صندوق گنجینه زرین شهر را می‌توان یکی از باسابقه‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت به شمار آورد. صندوقی که طی ده سال فعالیت توانسته است ارزش دارایی‌ها خود را چندین برابر و بازدهی قابل‌قبولی برای داراندگان واحدهایش ایجاد کند. در حال حاضر، چیزی حدود ۱۴درصد از دارایی‌های این صندوق به دارایی‌های بورسی، یعنی سهام، حق تقدم خرید سهام و قرارداد‌های اختیار معامله، اختصاص یافته است و مابقی دارایی‌های آن از اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی تشکیل می‌شود.

ترکیب دارایی صندوق گنجینه زرین بانک شهربازدهی صندوق گنجینه زرین بانک شهر در سال گذشته، ۱۸٫۴۸درصد و بازدهی آن از آغاز فعالیت تا کنون (آذر ۱۴۰۰) معادل ۲۰۲٫۲۸درصد بوده است. در حال حاضر قیمت صدور هر واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق حدود ۱۰۱ هزار و ۱۶۰ تومان و قیمت ابطال هر واحد نیز تقریبا ۱۰۱ هزار تومان است. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در مجموع چیزی نزدیک به ۴۹۵ میلیون واحد سرمایه‌گذاری دارد. خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که سود این صندوق به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود و در دوره‌های ماهانه به حساب بانکی صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری واریز می‌شود.

ارکان صندوق سرمایه‌گذاری زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر که در مهر ۱۳۹۰ تأسیس شده، هم‌اکنون بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کشور محسوب می‌شود که ارزش خالص دارایی‌های آن به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. مدیریت این صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ به عهده شرکت تأمین سرمایه تمدن و متولی آن مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز است. بانک شهر نیز ضامن نقد شوندگی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر است. در حال حاضر، مدیریت سرمایه‌گذاری این صندوق را منظر بزرگی سندی، احمد کوچکی و مصطفی نعمتی به عهده دارند و حسابرس قانونی آن هم مؤسسه حسابرسی رازدار است.

نکته: ارکان هرکدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در امیدنامه آن صندوق مشخص شده است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره ارکان صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر هم می‌توانید به سایت رسمی آن به آدرس «www.ganjinehzarinshahr.ir» بروید و در قسمت «درباره ما»، امیدنامه این صندوق را دانلود و مطالعه کنید.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق زرین بانک شهر

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر از طریق صدور و ابطال واحد انجام می‌شود. برای سرمایه‌گذاری در این صندوق باید به سایت آی‌بی‌شاپ به آدرس «www.ibshop.ir» مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام و ثبت اطلاعات شخصی و مدارک‌تان را از طریق این سایت پیگیری کنید.

مراحل ثبت نام گنجینه زرین بانک شهر

برای سرمایه‌گذاری و ثبت نام در صندوق گنجینه زرین بانک شهر، باید احراز هویت شده باشید. براساس ابلاغیه شماره ۱۲۰۲۰۱۰۴ سبا، که در تیر ۱۳۹۷ صادر شده، همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار موظفند سرمایه‌گذاران غیرحضوری‌شان را احراز هویت کنند. یعنی اگر می‌خواهید از طریق اینترنت برای صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنید، باید حتما به‌نوعی احراز هویت شوید. سابق بر این، فرایند احراز هویت با مراجعه به دفترهای اسناد رسمی، پیشخوان دولت، شعبه‌های بانک و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و نیز شعبه‌های اداره پست انجام می‌شد. اما اکنون امکان احراز هویت غیرحضوری هم فراهم شده است.

بعد از ثبت‌نام اولیه در آی‌بی‌شاپ، برای احراز هویت می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. در سامانه سجام به آدرس «sejam.ir» ثبت نام کنید و فقط با یک بار ثبت اطلاعات و احراز هویت در این سامانه، امکان استفاده از کلیه خدمات بازار سرمایه، از جمله سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، را داشته باشید. پس از اتمام ثبت نام و تکمیل فرایند احراز هویت سجام، می‌توانید با پشتیبانی آی‌بی‌شاپ تماس بگیرید و کد سجام‌تان را در اختیار مسئول پشتیبانی آی‌بی‌شاپ بگذارید و به این ترتیب ثبت‌نام‌تان در این سایت را کامل کنید.
  2. مراجعه به یکی از شعبه‌های آی‌بی‌شاپ. آدرس شعبه‌های آی‌بی‌شاپ را می‌توانید در سایت آی‌بی‌شاپ ببینید.
  3. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های بانک شهر.
  4. مراجعه حضوری به یکی از دفترهای پیشخوان دولت.
  5. مرکز سرمایه‌گذاری آی‌بی‌شاپ برای آسودگی کسانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز تعیین‌شده را ندارند، امکان احراز هویت با همکاری اداره پست جمهوری اسلامی ایران را هم فراهم کرده است. با انتخاب این روش بعد از انجام ثبت‌نام اولیه، مأمور پست به نشانی منزل یا محل کارتان مراجعه می‌کند تا مدارک هویتی‌تان را دریافت کند و بعد از این مرحله، ثبت‌نام‌تان در آی‌بی‌شاپ کامل می‌شود.

نحوه واریز پول به حساب گنجینه زرین شهر

بعد از تکمیل ثبت‌نام و فرایند احراز هویت در آی‌بی‌شاپ، می‌توانید با ورود به پنل کاربری‌تان در سایت آی‌بی‌شاپ، به‌راحتی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه، از جمله صندوق گنجینه زرین شهر، سرمایه‌گذاری کنید. واریز پول هم به همان سادگی خرید اینترنتی است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5,579 دیدگاه
  1. بهزاد می‌نویسد

    با سلام با توجه به سودهای دوران قبل صندوق زرین میتوان گفت که این صندوق با توجه به وضعیت صندوق های دیگر و میزان سود بانک ها سود هر ماه خود را تعیین میکند،اگر بخاطر داشته باشید زمانی که سود صندوق های دیگر و بانکها بالا بود صندوق تا 22درصد سود پرداخت میکرد با کاهش سود بانکی صندوق نیز سود خود را کاهش داد و هر ماه نیز مبنا بر کاهش سود صندوق بصورت پلکانی تا 15میزان بانکی بود،وقتی که بانکهایی مثل اینده تا روزهای اخر حتی جمعه پول مردم را بصورت یکساله 20درصد میداد صندوق نیز20درصد پرداخت میکرد ولی از فردای اعمال سودهای جدید بانکی وقتی صندوق زرین دید که دست مردم از همه جا برای سپرده گذاری 20درصد کوتاه شده و فقط میتوانند15درصد سود بگیرند شروع به کاهش نرخ هرماهه کرد که بنده و امثال شما دوستان چون دستمون از سودهای 20درصد اوراق دیگر بانکها کوتاه شده بود مجبور به تحمل این کاهش نرخ صندوق بودیم،دراصل این صندوق کلک زد وبا سرمایه گذاری 20درصد قبل از کاهش سود هرماه از فاصله سود20درصد و سود پرداختی خود که نزدیک 18 بود براحتی2درصد در جیب مبارک خود میگذاشت وبه ما میخندید که دستمان بابت دروغهای خبری اش از سرمایه گذاری 20درصدی قبل از کاهش نرخ بانکها کوتاه شده است!الان هم که دولت به دلیل عدم ناکارامدی در کنترل نرخ ارز مجبور به افزایش سودها و بازکردن حساب 20درصد تضمین شده سالیانه شده است این صندوق پیامک میدهد که ماهم سود بهمن رو 20درصد و فقط وفقط اسفند ماه رو بالای 20درصد که حتما20/1است به شما خواهیم داد نه کل سال اینده رو، پس میتوان به یقین گفت که پس از پایان پذیره نویسی اوراق 20درصد بازهم کلک خواهند زد و میزان سود را تا14درصد ارام ارام حتما کاهش خواهند داد،چطور میشود در همین ماه تا 27بهمن سود براورده شده طبق گزارش 1310تومن باشه ولی ظرف 3روز یکدفعه سود بدست امده 1644تومان شود یعنی در 3روز 334تومان سود به دست امده??این چه صندوق با استعدادی هست که روزانه 111تومان سود میدهد،اگر واقعا اینطور است پس چرا روزهای قبل ماه اینطور نبود?چرا ماههای قبل اینقدر سود نمیدادید?پس اگر روند سوددهی را در روزهای گذشته بررسی کنید مطمئن خواهید شد که سودهای پرداختی بصورت فرمایشی بوده و با توجه به بازار و مصالح صندوق پرداخت میشده چون کاری که آقایان کرده اند بادید خیلی بد اینست که پول مردم رو در بانکهای دیگر با سود حداقل 20درصد سرمایه گذاری کردند و هر ماه ان سود را دریافت و براحتی 2درصد از کل این همه سود پول رو در جیب مبارک گذاشته و بقیه ان را حدود 18درصد به ما پرداخت میکنند،اشتغال زایی و کلاه برداری از این بهتر???با این وضع بازار وبورس راحتتر از این میشود سر مردم را کلاه گذاشت!
    این بنده حقیر به تمام دوستان سفارش میکنم که پول خود را تا زمان پذیره نویسی 20درصد بانکها تموم نشده حتما جابجا کنند و دیگر فریب این حرفها رو نخورند!فقط فقط در یک صورت در صندوق باقی بمانید که روسای محترم صندوق سود حداقل 20را برای یکسال باز هم میگویم حداقل برای یکسال تضمین کنند،نه فقط برای یکماه!
    موفق و پیروز باشید ایرانیان عزیز

    1. رضا می‌نویسد

      بسیار جامه و مفید توضیح دادین اقا بهزاد که کاملا با شما موافقم

  2. امین رسول نیا می‌نویسد

    آقا پشتیبانی تلفنی ibshope در حد صفره
    من زنگ زدم به این شماره که گفتن زنگ بزنید :
    ارتباط با کارشناسان صندوق : 43384-021 اولش گفت تعداد افراد منتظر 10 نفر ،منم وایسادم ،تا رسید نوبتم شد گفت برای ادامه کلیدی را فشار دهید.
    فشار که دادم دوباره رفت از اول ،گفت تعداد افراد منتظر 6 نفر .
    آخرم یه نفر جوابگوی ما نبود .
    کلا فقط یه شماره سر کاریه!!!!!!!!

    1. مریم می‌نویسد

      منم زنگ زدم، همین جور شد.

  3. محمد می‌نویسد

    با سلام و احترام ببخشید یه سوال داشتم من در صندوق گنجینه سرمایه گذاری کردم خواستم بدونم آیا اصل پول ضمانت نقد شوندگی داره یعنی بانک شهر اصل پول رو تضمین می کند؟ ممنون از راهنماییتون ازتون خواهش می کنم که پاسخ بدهید اگر اطلاع دارید .

    1. رضا می‌نویسد

      سلام.بله محمد جان اصل پولتو بانک شهر ضمانت میکنه

  4. افشین می‌نویسد

    دوستان سایت ای بی شاپ معمولا باز نمیشه !بانک هم که مستقیما صدور یا ابطال نمیزنه !راهنمایی بفرماییدباید چه کار کرد برای صدور یا ابطال؟

    1. احمدی می‌نویسد

      روزها شلوغه شب اقدام کن

    2. صالح می‌نویسد

      برا من که باز میشه… خیلی سریع و راحت

  5. مجید می‌نویسد

    از نظر من اصلا صندوق خوبی نیس.و فریبکار…اعتماد نکنید

  6. هدا می‌نویسد

    سلام دوستان با تجربه سوال دارم خواهش میکنم راهنماییم کنید.
    من رفتم تو سایت صدور زدم الان مدرک من همون برگس که باید پرینت بگیرم؟
    یعنی نیاز نیس برم بانک مهری امضایی چیزی بشه؟

    1. رضا می‌نویسد

      سلام.شما میتونی درخواست بدی که بابت هر مقدار صدورتون به شما رسید بدن که رسیدتون شامل مهر و امضا صندوق هستش

  7. حامد می‌نویسد

    سلام دوستان من اوراق ۲۰درصد از چندتا بانک پرسیدم ضاهرا اگه بخوای کمتر از ۱سال ابطال کنی سود میشه ۱۴ درصد ولی بانک آینده همون ۲۰ درصد میده !!! حتی اگه ۱ماه باشه !! کسی میدونه داستان چیه ؟؟ بانک آینده کلا صندوق هاسو بسته فقط اوراق ۲۰ درصد مید

    1. احمدی می‌نویسد

      اینی که میگی محاله تمام بانکها زودتر از موعد یکسال برداری سود 14 میشه

  8. اکبر می‌نویسد

    دوستان این پیامکی که اومده طبیعی هست بلاخره میخواد توی عرصه رقابت کم نیاره . ضمنا خود بانک شهر هم 20% اوراق داره . به نظر من دلیلی نداره روزشمار 20 درصد رو ما کنسل کنیم و بریم یکساله 20% سپرده کنیم .

    1. فریبا می‌نویسد

      خب یکساله مشخصه اوضاع تاسال اینده اما ممکنه مثلا درفروردین سود طرح ارماش بشه15ذرصد!!!!

    2. خار می‌نویسد

      امین صد در صد هم بده مردم نمیرن سراغش برین تعداد سرمایه گزاراش رو ببینیم
      شما ام تبلیغ نکن

    3. میرعلی تبریزی می‌نویسد

      بحث مقایسه سپرده شهر و صندوق شهر نیست.
      امثال امین آشنا که 23 میدادن میرن بالای 25 و ازین صندوق شهر سرمایه میدزدن.عاقللانش اینه که شهر ببره روی 22 حداقل.

  9. محمد می‌نویسد

    یک سوال : بهترین روش چیست ؟ ۱- سرمایه گذاری در صندوق و ابطال واحدها آخر ماه (اوج قیمت) و سپس خرید واحدها در ابتدای ماه (کف قیمت) ؟
    ۲- سرمایه گذاری در صندوق و گذاشتن سرمایه بدون انجام روش یک ؟

    1. احمدی می‌نویسد

      بنظرم فرقی نداره همین کار اول رو با دادن سود به روش دوم خود صندوق داره انجام میده

    2. محمد می‌نویسد

      روش 2 – چون در ابطال مدتی طول میکشه تا پول دستت برسه و در ضمن وقتی پول دستت رسید مدتی طول میکشه تا واحد صادر بشه. به اندازه همین زمانها سودی بهت تعلق نمی گیره

    3. مهدی می‌نویسد

      هر رو روش از نظر سودهی فرقی نداره چون خودم 17 ام واحد خریدم و نسبت به اول ماه هزار تومن هر واحد رو گرون تر خریدم ولی در اخر ماه سود کامل 30 روز رو واریز کردن مثل اینکه واحدی 100 تومن خریدم

  10. m می‌نویسد

    دوستان به نظر شما اوراق یک ساله از صندوق بهتره

  11. مجید می‌نویسد

    سود این ماه واریز شده یا نه به حساب من نیومده

    1. مهدی می‌نویسد

      سلام اره واریز شده 20 درصد حساب کردن

  12. لادن می‌نویسد

    سلام اگر بیست وهشتم ابطال زده باشیم سود پول چند درصد حساب میشه میشه لطفا من راهنمایی کنید

    1. milad می‌نویسد

      با قیمت ابطال همون روز 28 ام. تو نمودارها نرخ ابطال روزها رو میتونید ببینید

    2. احمدی می‌نویسد

      وقتی ابطال میزنی خودبخود سودشم میگیری نگران نباش هر وقت هر لحظه ابطال کنی یا واریز ضرر نمیکنی سودشو بنحوی تا همون روز میگیری

  13. محمد می‌نویسد

    سلام ماه بهمن با ۲۰درصد سود .واریز شد ایشالاه که از این به بعد همین باشه .

  14. محمد می‌نویسد

    با سلام و احترام ببخشید یه سوال داشتم من در صندوق گنجینه سرمایه گذاری کردم خواستم بدونم آیا اصل پول ضمانت نقد شوندگی داره یعنی بانک شهر اصل پول رو تضمین می کند؟ ممنون از راهنماییتون

    1. احمدی می‌نویسد

      بانک شهر ضمانت اصل پول رو کرده… ایشالا که مشکلی نیست بحول و قوه الهی

  15. سوشیانت می‌نویسد

    این ماه (9بهمن) که سود را یکدفعه بالا بردن بالای 20

  16. majid می‌نویسد

    سلام. سود این ماه 20 درصد پرداخت شد. بنابراین اوراق مشارکت توجیه نداره چون قبل از یکسال ابطال کنی 14درصد میدهند

    1. علی ندری می‌نویسد

      سلام من هر کار میکنم نمیتونم به صندوق از سایت وار یز کنم چیکار باید کنم راه دیکه ای نیست البته من برای ورود به سایت هم مشکل دارم

  17. فلورا می‌نویسد

    سلام من چند روز پیش حساب زرینم رو بستم ولی سود بهمن ماه رو بهم ندادن. چرا؟

    1. مسعود می‌نویسد

      سلام منم 500 واحد ابطال کردم بردم امین اشنا گذاشتم. سود ابطال امروز واریز شد سوم اسفند

    2. احمدی می‌نویسد

      وقتی بستي همون لحظه سودشم خودبخود گرفتی ديگه چون با قیمت بالاتر واحدهات ابطال شدن

    3. آرین می‌نویسد

      سلام. منم ۲۵ بهمن ۲۷۰ واحد باطل کردم. هنوز سودشو واریز نکردن. چرا؟؟

  18. علی می‌نویسد

    سلام
    بانک های خصوصی به نظرم بهتر از بانک های دولتی یا نیمه دولتی هستن
    هم از نظر احترام به مشتری هم سوددهی زرین طرحش بسیار بهتر از اوراقه حتی اگه همون 18 درصدو بده
    منطقی فکر کنین دوستان خیالتون راحته نرخ شکست نداره

  19. مرضیه می‌نویسد

    سلام من حساب زرینم رو بستم سود بهمن ماه واسم نیومد. چرا؟

    1. احمدی می‌نویسد

      سودتو همون لحظه گرفتی ديگه

  20. Sepid می‌نویسد

    سلام. من بیست و نهم ۵۰۰ واحد ابطال کردم. حالا که برام سود واریز ریختن دقیقا ۱ میلیون کمتر از همیشه فقط سود پولی رو ریختن که هنوز تو بانک دارم. واقعا بخاطر ۱ روز باید ۱تومن از سود پول من کم بشه ؟؟؟!! یعنی چی آخه پس تکلیف ۲۸ روزی که پول من تو بانک بوده چی میشه؟؟ کسی دلیلشو میدونه؟

    1. احمدی می‌نویسد

      سود پولت رو همون لحظه ابطال گرفتی چون به قیمت بالاتر برات ابطال کردن

  21. EHSAN می‌نویسد

    چه عجب!
    20 درصد داد!
    ولی دیگه پیامک مژده مژده

  22. امین می‌نویسد

    سلام اقا بنده که 29 /11 کل واحدهای سرمایه گذاریم رو ابطال کردم دیگه سود دوره ینی این 29 روز بهم تعلق نمیگیره ؟ در صورتی یک ساله پولم تو این صندوقه ؟
    چون سود این دوره واریز نشده به حسابم

  23. رضا می‌نویسد

    پیام اومده تبریک سود صندوق این ماه ۲۰درصد محقق شد از ترسشونه ک مردم پولاشونو در نیارن اوراق مشارکت بخرن گول این ماه و نخورین

  24. Nima می‌نویسد

    دوستان یادتون باشه ما تو شهریور یه بار چوب این اطمینانمون رو خوردیم حسابمون رو یک ساله 20 درصد نکردیم اومد صندوق ماه به ماه سود رو کم کرد

  25. محمد می‌نویسد

    سلام به نظر شما بهترین صندوق سرمایه گذاری کدام بانکه

  26. EHSAN می‌نویسد

    این ماه 18.5 دادن ماه قبل 18.7 اینجوری میخوان سود ببشتر بدن؟
    میگم که،فقط اسفند ماه رو بالای 20 میدن هم 29 روز هم از ترسشون بود که ملت پول رو بیرون نکشن در هر صورت بانک شهری ها که کارمنداشون هم به احتمال زیاد اینجا رو میخونند باید بدونند گزینه های زیادی برای ما روی میز است

  27. حامد می‌نویسد

    سلام دوستان میخواستم ببینم از این به بعد سرمایه گذاری در گنجینه زرین ریسکه یا ن؟؟ممنون اگه جواب بدید

  28. محمد می‌نویسد

    سلام دوستان من امروز رفتمً تمام سرمايه گذاريم رو ابطال كردم وتو بانك ملي سپرده اوراق مشاركت با سود ثابت و ٢٠٪؜سرمايه گذاري كردم باور كنيد خيالم راحت شد
    ب نظره من بانك شهر بعد از اينكه مهلت خريد اوراق ب اتمام برسه باز هم سود رو كم ميكنه ب همومن ١٨يا شايد هم كمتر
    بنظره من اگر ب سرمايه اي ك دارين تا ١سال احتياجي ندارين شما هم برين اوراق مشاركت بخرين خيلي خوب و مطمعنه با كمترين ريسك و سود ماهانه ثابت

    1. محمدرضا می‌نویسد

      به شما میگن دوراندیش..☺

  29. Reza می‌نویسد

    سود این ماه چی شد….
    کسی خبر داره چند درصده؟؟

  30. عماد مغنیه می‌نویسد

    دوستان لطفا اینقدر نسبت به صندوق منفی نگر نباشید بالاخره داریم ازش سود میگیریم و خرج میکنیم
    بفرمایید امروز هم پیامک دوم مبنی بر سود 20% بهمن اومد…

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد