رده رپورتاژ آگهی کارت هدیه ایران‌زمین را هر زمان که خواستید شارژ کنید و هدیه بدهید

کارت هدیه ایران‌زمین را هر زمان که خواستید شارژ کنید و هدیه بدهید

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
17 شهریور 1398
کارت هدیه ایران زمین

کارت هدیه قابل شارژ بانک ایران‌زمین

کارت هدیه قابل شارژ بانک ایران‌زمین این فرصت را برای به وجود آورده تا هر زمان و مکانی که نیاز به کارت هدیه داشته باشید، به کارت هدیه با مبلغ موردنیازتان دسترسی داشته باشید. درواقع شما با خرید کارت هدیه خام (بدون شارژ) بانک ایران‌زمین، این امکان را دارید که در هرزمانی و حتی خارج از ساعت کار اداری بانک‌ها و در روزهای تعطیل، کارت هدیه خام خریداری‌شده را به مبلغ دلخواه شارژ و هدیه بدهید.

چطور کارت هدیه قابل شارژ ایران‌زمین را تهیه کنیم؟

شما می‌توانید کارت هدیه خام قابل شارژ بانک ایران‌زمین را با طرح دلخواه و موردنیاز خود از شعب بانک ایران‌زمین خریداری کنید. نکته قابل‌توجه اینکه شما می‌توانید طرح دلخواهتان را طراحی و برای چاپ روی کارت هدیه به بانک ارائه کنید. شما هنگام خرید کارت هدیه فقط هزینه حداقلی کارت که 4500 تومان است را پرداخت می‌کنید و نیازی به شارژ کردن کارت ندارید.

نحوه شارژ کردن کارت هدیه بانک ایران‌زمین

شما بعدازاینکه کارت هدیه خام ایران‌زمین را از شعب این بانک خریداری کردید، هر زمان که خواستید، می‌توانید برای شارژ کردن کارت هدیه اقدام کنید که از طریق کارت‌های بانکی شتابی امکان‌پذیر است. سقف شارژ کارت هدیه ایران‌زمین 500 هزار تومان است و هر کارت هدیه فقط یک‌بار قابلیت شارژ شدن دارد.

از کجا کارت هدیه ایران‌زمین بخریم؟

شما برای خرید کارت‌های هدیه خام (بدون شارژ) ایران‌زمین گزینه‌های مختلفی را پیش رو دارید. مراجعه به شعب بانک ایران‌زمین و خرید کارت با طرح موردنظر شیوه رایج خرید تمامی کارت‌های هدیه بانکی است. اما اگر قصد دارید طرح ویژه‌ای را روی کارت هدیه چاپ کنید، می‌توانید با ثبت سفارش در پورتال بانک ایران‌زمین کارت هدیه موردنظرتان را سفارش بدهید و به‌صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازید. متقاضیان هدیه کارت قابل شارژ ایران‌زمین همچنین می‌توانند از مراکز فروش مربوط به هدیه کارت ایران‌زمین نیز خرید خود را انجام دهند.

کارت هدیه ایران‌زمین را کجا شارژ کنیم؟

برای شارژ کارت هدیه بانک ایران‌زمین باید به سایت  giftcard.izbank.irمراجعه و با ثبت اطلاعات کارت هدیه، شماره تلفن همراه و اطلاعات کارت شتابی خود و دریافت کدامنیتی، عملیات مربوط به شارژ را انجام دهید. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم هر کارت هدیه فقط یک‌بار و تا سقف 500 هزار تومان قابلیت شارژ شدن دارد.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. عربشاهی می‌نویسد

    باسلام
    چرا هربارکه باکارت هدیه تجارت خرید میکنیم کارمزد کسر میشود وباید مباغی درکارت بماند مثلا ۵۰۰۰۰ تومان داخل کارت هست هنگام خرید مبلغ ۵۰۰۰۰ تومن رو میزنیم عدم موجودی میزنه

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی