رده ویکی رده همه چیز درباره حساب وکالتی

همه چیز درباره حساب وکالتی

ویکی رده

اگر شما هم قصد خرید ماشین در چندماه گذشته داشته‌اید، حتما اسم حساب وکالتی را شنیده‌اید.

نویسنده: محمد امیرپور
19 اردیبهشت 1402
حساب وکالتی ایران خودرو سایپا

حتما برای خرید خودرو با شرط داشتن «حساب وکالتی» برای خرید خودرو برخورده‌اید. تا پیش از این برای خرید ماشین تنها کافی بود یک شماره شبا به ایران خودرو یا سایپا اعلام کنید. بعد هم پول خرید ماشین را از همان شماره شبا بانکی پرداخت می‌کردید و تمام. گرفتن شماره شبا هم با ورود به سایت رده و تبدیل شبا طی چند ثانیه امکانپذیر بود. اما در حال حاضر برای خرید خودرو در شرکت سایپا باید حساب وکالتی داشته باشید. حساب بانکی متفاوتی که همین جا توضیحش را خواهیم داد.

حساب وکالتی چیست؟

اصلا چیز عجیب و غریبی نیست. حساب وکالتی در اصل یک حساب سپرده کوتاه مدت بانکی است. با این تفاوت که با پرکردن فرم‌های مربوطه در بانک، به یک کارگزاری بورس اجازه می‌دهید تا در زمان خرید یک کالا یا انجام یک معامله در بازار بورس، مبلغ داخل حساب را مسدود کند. بعد از انجام معامله هم این پول از حساب‌تان برداشت می‌شود. اگر هم معامله انجام نشد، پول از حالت مسدودی خارج می‌شود. معمولا این حساب برای خرید از بازار بورس بکار می‌آید؛ یعنی هر وقت نیاز به خرید کالا یا انجام معامله‌ای دارید، پول به  این حساب  خودتان منتقل می‌کنید. معمولا حساب وکالتی جزو آن دسته حساب‌های بانکی نیست که پول را داخلش نگه دارید. پس بهتر است زمانی پول به این نوع حساب ریخته ‌شود که قصد خرید یا معامله در بورس را داشته باشید.

مراحل افتتاح حساب چیست؟

اگر قصد خرید خودرو یا خرید در بازار بورس را دارید، باید حساب وکالتی باز کنید. افتتاح این حساب بانکی هم کار سختی نیست و کافی است این مراحل را طی کنید.

  • برای شروع باید در سامانه سجام احراز هویت شوید. پس از احراز هویت، کد بورسی بگیرید.
  • بعد از احراز هویت، باید از یکی از کارگزاری‌های بورس نامه درخواست برای حساب وکالتی بگیرید.
  • حالا نامه درخواست برای  این حساب را به یکی از بانک‌هایی که این نوع حساب را افتتاح می‌کنند، ارائه دهید.
  • بعد از باز کردن حساب بانکی موردنظر، وارد سایت «ebgo.ir» شوید و بعد از پیدا کردن کارگزاری خودتان، شماره حسابی که از بانک گرفته‌اید را وارد کنید.
  • در آخر هم با ثبت مشخصات حساب وکالتی افتتاح شده اطلاعات حساب به کارگزاری معرفی خواهد شد. با تایید کارگزاری هم حساب بانکی به عنوان حساب وکالتی معامله‌گر تعیین می‌شود و کار دیگری باقی نمانده است.

کدام بانک‌ها حساب وکالتی افتتاح می‌کنند؟

اگر تا امروز این نوع حساب را در هیچ بانکی افتتاح نکرده‌اید، یادتان باشد باز کردن آن در تمام بانک‌ها ماکان‌پیر است. هر بانک هم شرایط خاصی برای افتتاح یا تبدیل حساب وکالتی دارد که همه آنها را دز این مطلب برایتان آورده‌ایم.

نکته مهم: اگر حساب کوتاه‌مدت یا قرض الحسنه در هر کدام از بانک‌ها دارید، می‌توانید آن را تبدیل به حساب وکالتی کنید.

 

افتتاح حساب وکالتی بانک ملت

اگر قصد ثبت نام در یکی از طرح‌های فروش ایران خودرو یا سایپا را دارید، حتما باید حساب وکالتی داشته باشید. بانک ملت هم یکی از بانک‌های مجازی است که با باز کردن حساب وکالتی در آن امکان خرید خودرو را خواهید داشت. اما برای افتتاح این حساب باید چکار کنید: اولین قدم ورود به سامانه بستام بانک ملت است. بعد از ورود به سامانه بستام باید این مراحل را انجام بدهید:

  • ورود به بخش معرفی حساب وکالتی
  • وارد کردن شماره ملی و شماره تلفن همراه
  • گرفتن کد اعتبارسنجی از سامانه بستام
  • انتخاب کارگزار به نام سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان که اجازه برداشت از حساب وکالتی شما را داشته باشد.
  • اعلام شماره حساب بانک
  • قبول کردن قوانین و مقررات و گرفتن رسید اینترنتی

افتتاح حساب وکالتی بانک ملی

اگر دنبال خرید خودرو از سایپا و ایران خودرو هستید و قبلا هم از بازار بورس خرید نکرده‌اید، یعنی حساب وکالتی نداشته‌اید و باید سراغ افتتاح این نوع حساب بروید. اگر قصد تبدیل یکی از حساب‌های بانک ملی خود به حساب وکالتی را دارید، اولین کار ورود به سامانه فیروزه است. فرآیند افتتاح حساب وکالتی بانک ملی در سامانه فیروزه به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های این سامانه نسبت به دیگر سامانه‌های بانکی فعال در بازار بورس، داشبورد مدیریتی آن است که به صاحب حساب وکالتی اجازه می‌دهد تمام گزارشات مربوط به حساب‌ها و معاملات بورسی را در پروفایل خودش ببیند. بعد از ورود به سامانه هم تمام حساب‌های بانک ملی که به اسم شماست، قابل رویت است.

افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت

اگر صاحب یکی از حساب‌های کوتاه مدت، قرض الحسنه و جاری در بانک تجارت هستید و بالای 18سال هم دارید، نیازی به رفتن تا شعبه بانک و وکالتی کردن حساب نیست. بانک تجارت امکان وکالتی کردن حساب در بورس کالا و شرکت‌های خودروساز را از همان اول تفکیک کرده است. اول وارد سامانه بانک تجارت به آدرس

«car.farava.ir/Login» شوید. بعد هم اگر دنبال خرید خودرو رفته‌اید، گزینه وکالتی کردن حساب برای شرکت‌های خودروساز را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن شماره ملی، یک کد 4رقمی به موبایل شما ارسال می‌شود. بعد از وارد کردن کد، تمام حساب‌های بانک تجارت به همراه شماره شبا و نوع حساب که به نام شماست برایتان نمایش داده می‌شود. هر کدام از حساب‌های نمایش داده شده امکان وکالتی شدن دارند کافی است روی گزینه «تبدیل به وکالتی» کلیک کنید و بعد هم اعلام کنید به کدام شرکت کارگزاری اجازه برداشت از حساب را می‌دهید.

افتتاح حساب وکالتی بانک سپه

بعد از ورود به وی بانک سپه پنجره‌های مختلفی برای ثبت نام ایران خودرو، ثبت نام سایپا و ثبت نام خودروهای وارداتی را خواهید دید. بعد از انتخاب گزینه دلخواه، وارد بخش احراز هویت شوید. بعد از وارد کردن شماره ملی و تلفن همراه،  شرکت برداشت‌کننده از حساب و شماره حساب خودتان را اعلام می‌کنید و درخواست وکالتی شدن حساب بانک سپه را تایید می‌کنید. فراموش نکنید حداقل موجودی برای وکالتی کردن حساب در این بانک 130 میلیون تومان است.

افتتاح حساب وکالتی بانک صادرات

برای تبدیل کردن یکی از حساب‌های بانک صادرات به حساب وکالتی، وارد آدرس سامانه حساب وکالتی بانک صادرات شوید. مانند باقی بانک‌ها بعد از ثبت شماره ملی و تلفن همراه و گرفتن کد اعتبارسنجی وارد سامانه ثبت اختیارنامه بانک صادرات می‌شوید. شماره حساب‌های فعال در این بانک که به نام شماست، نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب حساب موردنظر، وکالتی شدن حساب بانک صادرات را تایید می‌کنید و تمام. تفاوت مهم بانک صادرات با بقیه بانک‌ها در این است که امکان وکالتی کردن حساب همزمان برای تمام شرکت‌های خودروساز وجود دارد. فراموش نکنید امکان وکالتی کردن حساب برای حساب‌های مشترک و حساب‌هایی که چک برگشتی دارند، وجود ندارد.

افتتاح حساب وکالتی بانک اقتصاد نوین

بزرگ‌ترین تفاوت بانک اقتصاد نوین با سایر بانک‌ها، الزام به داشتن اینترنت بانک برای افتتاح حساب وکالتی است. یعنی اگر اینترنت بانک شما فعال نباشد، مسیر طولانی‌تری برای تبدیل حساب بانک اقتصاد به حساب وکالتی دارید. خلاصه بعد از ورود به اینترنت‌بانک اقتصاد نوین، گزینه بورسار را در نوار بالای صفحه پیدا کنید. در این بخش «واگذاری سپرده به کارگزار» را برای حساب بانکی خودتان فعال می‌کنید و کار دیگری باقی نمانده است. فراموش نکنید جهت معرفی حساب به کارگزار، حتما عنوان «بورس کالا» را انتخاب کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک رفاه کارگران

اگر می‌خواهید حساب بانک رفاه کارگران خودتان را به حساب وکالتی تغییر دهید، باید وارد یکی از چهار سامانه‌ای شوید که این بانک برای این کار طراحی کرده است. بانک رفاه کارگران چهار سامانه مختلف برای خریداران خودرو از ایران خودرو، سایپا، خودروهای داخلی (وزارت صمت) و خودروهای خارجی دارد. پس قصد خرید خودرو از هر کدام از شرکت‌های خودروساز را که داشته باشید، باید وارد سامانه همان شرکت در بانک رفاه شوید. باقی مراحل به همان شکل دیگر بانک‌ها انجام می‌شود.

افتتاح حساب وکالتی در بانک مهر ایران

اگر حساب بانکی شما در بانک قرض الحسنه مهر ایران است، در اولین قدم باید وارد سامانه حساب وکالتی بانک قرض الحسنه مهر ایران شوید. بعد از ورود به سامانه، نوبت انتخاب شرکت خودروسازی است. اگر قصد خرید از بورس را دارید، باید گزینه سازمان بورس کالا را انتخاب کنید. اگر هم دنبال خرید خودرو هستید، وارد یکی از دوگزینه – یعنی خودروسازی ایران خودرو یا سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خودروهای داخلی – شوید. مراحل بعدی هم گرفتن کد اعتبارسنجی است که به شماره همراهی که به نام خودتان است، پیامک می‌شود. در مرحله آخر هم شماره حساب خودتان را اعلام کرده و مراحل افتتاح حساب وکالتی بانک قرض الحسنه مهر ایران تمام می‌شود. البته این نکته را هم بدانید که تبدیل حساب وکالتی در بانک مهر ایران با حداقل موجودی 100 میلیون تومان امکانپذیر است.

افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد

برای افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد حتما باید موبایل بانک یا اینترنت ‌بانک پاسارگاد را فعال کرده باشید. برخلاف بیشتر بانک‌ها که سامانه‌ای مجزا و جداگانه برای تبدیل حساب وکالتی راه انداخته‌اند، هنوز امکان ویژه‌ای برای مشتریانش مهیا نکرده است. یعنی برای تبدیل حساب وکالتی چاره‌ای جز دسترسی به اینترنت بانک و موبایل بانک ندارید. پس به سامانه وی‌بانک پاسارگاد بروید و مراحل مختلف تبدیل حساب وکالتی را انجام دهید.

افتتاح حساب وکالتی بانک پارسیان

برای خرید خودرو از سایپا یا ایران خودرو باید قبل از هر کاری به سامانه تبدیل حساب وکالتی بانک پارسیان مراجعه کنید. در بخش ثبت وکالت دو گزینه پیش رویتان قرار گرفته است؛ شماره حساب و سازمان. شماره حساب در اصل همان شماره حساب بانک پارسیان برای تبدیل شدن به حساب وکالتی است. سازمان هم همان کارگزاری است که اجازه برداشت پول را در صورت انجام خرید به او می‌دهید. کارگزاری که اگر قصد خرید خودرو را دارید، ایران خودرو یا سایپا خواهند بود. به همین سادگی امکان تبدیل حساب وکالتی در بانک پارسیان انجام می‌شود و انجام این مراحل کمتر از یک دقیقه زمان ازتان خواهد گرفت. در آخر هم گزینه تایید را می‌زنید و کار دیگری باقی نمانده است.

 افتتاح حساب وکالتی بانک آینده

تبدیل حساب بانک آینده به حساب وکالتی کار ساده‌ای است. کافی است وارد سامانه وکالتی کردن حساب بانک آینده به آدرس « advocacy.ba24.ir» شوید. بعد هم شماره حساب بانک آینده و نام شرکت بورسی که همان ایران خودرو یا سایپاست را انتخاب کنید. به همین سادگی حساب شما تبدیل به حساب وکالتی خواهد شد. یادتان باشد حساب‌های مشترک – یعنی بیشتر یک صاحب حساب – یا حساب‌های جاری که سابقه چک برگشتی دارند، امکان تبدیل شدن به حساب وکالتی را نخواهند داشت.

افتتاح حساب وکالتی بانک کشاورزی

یکی از اتفاقات خوب در سیستم بانکی سهولت تبدیل حساب‌های بانکی به حساب وکالتی است. برای همین هم تمام بانک‌ها امکان تبدیل حساب وکالتی به صورت غیرحضوری را فراهم کردند. بانک کشاورزی هم مانند باقی بانک‌ها با راه‌اندازی سامانه تبدیل حساب وکالتی بانک کشاورزی این امکان را فراهم کرد تا مشتریان این بانک هم به جای حضور در شعبه بانک، بتوانند از طریق بانکداری دیجیتال این تغییرات حساب را انجام بدهند. برای تبدیل حساب وکالتی بانک کشاورزی نیاز به دانستن شماره حساب خودتان در این بانک دارید. اگر هم شماره حساب را نمی‌دانید، کافی است شماره روی کارت بانک کشاورزی را در بخش تبدیل‌های شبایی سایت رده وارد کنید و شماره حساب یا شماره شبا خودتان را بگیرید.

افتتاح حساب وکالتی بانک دی

سامانه وکالتی بانک دی هم امکان خرید خودرو را برای مشتریان این بانک فراهم کرده است. البته برای تبدیل حساب وکالتی بانک دی باید حداقل 130 میلیون تومان موجودی داخل همان حسابی که قصد وکالتی کردنش را دارید، داشته باشید. البته بانک دی یک قانون عجیب هم برای مشتریانش گذاشته است؛ اینکه تنها یکبار امکان ثبت نام در این سامانه را دارید. پس در همان فرصت یکباره، بهتر است همه شرکت‌های خودروساز را انتخاب کنید تا اگر قصد خرید از هر کدام را دارید، دچار مشکل نشوید.

افتتاح حساب وکالتی بانک گردشگری

اگر در بانک گردشگری حساب بانکی افتتاح کرده‌اید، امکان افتتاح غیرحضوری حساب وکالتی فراهم شده است. یعنی اگر قصد خرید از بورس یا خرید خودروهای داخلی ایران خودرو و سایپا را دارید، باید وارد سامانه حساب وکالتی بانک گردشگری شوید. وی بانک گردشگری سامانه‌ای برای انجام تمام خدمات غیرحضوری بانکی است. اگر قصد خرید خودرو را دارید، باید یکی از سرویس‌های موبایل بانک یا اینترنت بانک خود را فعال کرده باشید. اگر هم هیچ‌کدام از این سامانه‌های آنلاین بانک گردشگری را ندارید، باید زحمت رفتن تا شعبه و تبدیل حساب وکالتی را انجام بدهید.

افتتاح حساب وکالتی بانک سینا

بانک سینا، تنها بانکی است که برای تبدیل حساب وکالتی از مشتریانش خواسته به شعب این بانک مراجعه کنند. یعنی اگر حساب شما در بانک سینا است، چاره‌ای جز رفتن به شعبه بانک ندارید. پس اگر برای خرید خودروهای ساخت ایران خودرو یا سایپا دنبال خرید قطعی هستید، باید یکی از حساب‌های بانکی خودتان را تبدیل به حساب وکالتی کنید و اجازه دهید کارگزار شرکتی که از آن خرید می‌کنید، پول خرید را بعد از ثبت سفار ماشین از حساب‌تان برداشت کند. فراموش نکنید حتما 48ساعت قبل از خرید خودرو باید پول را به حساب وکالتی خودتان واریز کنید.

تغییر حساب وکالتی به حساب عادی

بعد از این‌که خریدتان از بورس کالا یا ایران خودرو و سایپا را انجام دادید و پول هم از حساب‌تان برداشت شد، شاید بخواهید حساب‌تان را از وکالتی به حساب عادی تغییر دهید. برای حذف گزینه وکالتی بودن حساب بانکی، باید به همان آدرس‌هایی که بالاتر به آنها اشاره کرده‌ایم، بروید. بعد هم کافی است به جای «تبدیل وکالتی»، روی گزینه «حذف وکالتی» بزنید. به همین سادگی حساب بانکی شما از حالت وکالتی خارج می‌شود.

حساب وکالتی بانک صنعت و معدن

برای تبدیل یا افتتاح حساب وکالتی بانک صنعت و معدن دو راه پیش رویتان قرار دارد: مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های فیزیکی یا ثبت نام از طریق اینترنت بانک. برای ثبت نام غیرحضوری به آدرس «modern.bim.ir» بروید. برای ثبت نام غیرحضوری حتما باید نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک را قبلا گرفته باشید. اگر اینترنت بانک‌تان را فعال نکرده بودید، چاره‌ای جز رفتن تا شعبه بانک نیست. البته فراموش نکنید متقاضیان قبل از هر چیز باید به سامانه سجام مراجعه کرده و نام‌نویسی‌شان را در این سایت انجام دهند. چرا که ثبت‌نام سجام و دریافت کد بورسی از جمله پیش‌شرط‌های مهم ایجاد حساب وکالتی در بانک صنعت و معدن و دیگر بانک‌ها به حساب می‌آید.

افتتاح حساب وکالتی بانک مسکن

امکان افتتاح حساب وکالتی یا تبدیل یکی از حساب‌های این بانک به حساب وکالتی بانک مسکن به صورت غیرحضوری فراهم شده است. فرآیند حساب وکالتی از این طریق است که همراه کد ملی و شماره همراه خودتان وارد سایت بانک می‌شوید. بعد از تایید اطلاعات یک پیامک برایتان ارسال می‌شود که حاوی کد تایید است. بعد از وارد کردن این کد، بانک به شما اجازه می‌دهد که یکی از حساب‌هایتان  را تبدیل به حساب وکالتی کنید. فراموش نکنید هم در بانک ملی و هم دیگر بانک‌های، نام کارگزار را باید «سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان» انتخاب کنید.

موسسه اعتباری نور

سایت موسسه اعتباری نور اعلام کرده برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی امکان وکالتی کردن حساب‌های این موسسه مالی وجود دارد. اما با وجودی که موسسه نور به مشتریانش خدماتی مانند همراه بانک و اینترنت بانک را می‌دهد، اما تبدیل یا افتتاح حساب وکالتی در این بانک به شکل غیرحضوری امکانپذیر نیست و برای انجام آن باید به یکی از شعبه‌های این بانک مراجعه کرد. اجازه بدهید این امتیاز منفی را از طرف مشتریان موسسه نور به آنها بدهیم. برخلاف دیگر بانک‌ها، این بانک هیچ تمهیدی برای نکشاندن مشتری‌هایش به شعبه نداشته است.

موسسه ملل

برای افتتاح حساب وکالتی موسسه ملل باید به سامانه «متا بانک» این موسسه مراجعه کنید. بعد از ورود به سامانه، کافی است شماره همراه و کد ملی خودتان را وارد کنید. بعد از گرفتن کد تایید، درخواست تبدیل حساب موسسه ملل به حساب وکالتی را ثبت کرده و دیگر کاری باقی نمانده است.

پست بانک

اولین گام برای افتتاح حساب وکالتی در پست بانک رفتن به «اینترنت بانک» پست بانک است. بعد از ورود، پنجره بورسار را انتخاب کنید. بعد از کلیک روی بورسار، روی گزینه «واگذاری سپرده به کارگزار» کلیک کنید. فراموش نکنید کارگزاری که باید انتخاب کنید، به نام «سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان» است. یعنی شما به این سازمان اجازه می‌دهید که پول را از حساب بانکی‌تان برداشت کند.

بانک ایران زمین

تبدیل حساب وکالتی بانک ایران زمین، به صورت غیرحضوری هم شدنی است. کافی است به همراه بانک فراز یا اینترنت بانک بروید و مراحل افتتاح یا تبدیل حساب وکالتی را انجام دهید. اگر هم مشتری این بانک هستید و سوالی درباره نحوه انحام مراحل کار برایتان پیش آمده، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۴۸۰۹ تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنند.

بانک شهر

اگر مشتری بانک شهر هستید و قبلا سرویس اینترنت بانک و بورسار را فعال کرده‌اید، امکان تبدیل حساب وکالتی به صورت آنلاین وجود دارد. اما اگر سرویس اینترنت بانک شهر را فعال نکرده‌اید، باید به یکی از شعبه‌های این بانک مراجعه کنید و از داخل شعبه درخواست فعال کردن سرویس اینترنتی و افتتاح حساب وکالتی را بدهید.

بانک رسالت

بانک رسالت هم امکان تبدیل حساب وکالتی را به صورت غیرحضوری فراهم کرده است. اولین کار ورود به «پیشخوان مجازی رسالت» است. بعد با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراهی که به نام خودتان است، یک کد امنیتی 6 رقمی برایتان ارسال می‌شود. بعد از باز شدن سایت، وارد بخش خدمات سپرده شوید و روی گزینه سپرده وکالتی بزنید. حتما یادتان باشد که برای ثبت درخواست تبدیل حساب وکالتی باید مبلغ 100میلیون تومان در حساب‌تان پول داشته باشید.

بانک کارآفرین

بیشتر بانک‌ها امکانی فراهم کرده‌اند تا اگر متقاضی حساب وکالتی اینترنت بانک یا همراه بانک هم ندارد، بتواند از طریق یک سامانه مجازی نسبت به تبدیل حساب وکالتی اقدام کند. اما بانک کارآفرین این کار را نکرده و با وجود نیاز خیلی از مشتریان به افتتاح حساب وکالتی، دو راه پیش روی متقاضی گذاشته است: حضور فیزیکی در شعبه و اقدام از طریق اینترنت بانک کارآفرین.

بانک سرمایه

« طی هماهنگی‌های صورت پذیرفته با وزارت صمت، آن دسته از مشتریان ارجمند که برای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی نیاز به حساب وکالتی دارند، می‌توانند مراجعه به هریک از شعب بانک سرمایه، حساب خود را در این بانک وکالتی نمایند.» تنها زحمتی که بانک سرمایه برای تبدیل حساب وکالتی مشتریانش کشیده، نوشتن همین چند خط است. بانکی که هیچ سازوکاری برای انجام این کار به شکل آنلاین ندارد و به آسایش مشتریانش هم فکر نکرده است. خلاصه اگر حساب وکالتی بانک سرمایه را می‌خواهید، شال‌وکلاه کنید و تا خود بانک بروید.

بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون کار مشتریانش را ساده کرده است. کافی است روی «پیشخوان مجازی» این بانک بزنید. کد ملی و شماره همراه‌تان را وارد کنید و به سادگی به اطلاعات حساب بانکی خودتان در بانک توسعه تعاون دسترسی پیدا کنید. برای تبدیل حساب وکالتی هم یک کلیک روی بخش حساب وکالتی لازم دارید. به همین سادگی حساب وکالتی شما افتتاح خواهد شد.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

75 دیدگاه
  1. باور می‌نویسد

    چرا حسابای وکالتی رو آزاد نمی کنن؟
    الان دیگه قرعه کشی هم اعلام شد.
    یک مشت دروغگو پشت پرده ن و دنبال منافع خودشون

  2. ف می‌نویسد

    سلام وقت بخیر
    بانک ملی میگه حساب وکالتی هست سایت یکپارچه میگه نیست
    باید چکار کنیم
    من عکس هردو سایت هم دارم
    هیچ جا هم نیست ک بگیم

  3. عباس سپهر می‌نویسد

    سلام
    دقیقا همین مشکل رو بانک کشاورزی برا بنده هم به وجود آورده.
    لطفا هر کس اطلاعی داره بفرماید از کجا باید پیگیری کنیم؟
    با تشکر

    1
    1
    1. علی می‌نویسد

      من اصلا نمیتونم وارد سایت بشم میگه حسابی یافت نشده در حالی که حساب من بلوکه هستش

  4. سعید می‌نویسد

    سلام
    من شماره تلفن های که برای حساب و ثبت نام دادم متفاوت است آیا امکان تغییر شماره موبایل در بانک هست؟

  5. احسان می‌نویسد

    باسلام بنده درتاریخ۲۳اردیبهشت در بانک کشاورزی حساب را وکالتی کردم وهمون موقع ۱۰۰میلیون رو به حساب وکالتی واریز کردم حال ۱۰۰میلیون مسدود شده اما میخوام ثبت نام کنم امکان نداره درضمن قبلا مرحله اول هم ثبت نام نکردم وتمام شرایط رو برای ثبت نام دارم لطفا پیگیری کنید

  6. Narges می‌نویسد

    سلا وقت بخیر از کجا بفهمم پولم بلوکه شده؟؟؟موجودی میگیرم ۱۰۰ رومن رو نشون میده

    1
  7. reza می‌نویسد

    سلام لطفا مسولبین پیگیری کنید در بارزه زمانی 20 تا 29 اردیبهشت ماه در تاریخ 23 حساب وکالتی بنام سازمان حمایت مصرف کننده 1402 انجام شده و پول مسدود شده الان در سامانه پیغام میده که حساب وکالتی موجود نمی باشد… بانک کشاوری بوده

    5
    4
  8. سینا می‌نویسد

    سلام من وکالتی کردم الان میام موجودی بگیرم صد میلیون رو. نشون نمیده یعنی مسدود شده

    1
    7
  9. مسعود می‌نویسد

    سلام من حساب وکالتی کردم ولی هنوز پول مسدود نشده ولی برای همه دوستام مسدوده چجوریه قضیه؟

    4
    7
  10. امین می‌نویسد

    سلام من ابتدا حسابمو وکالتی کردم بعد صد تومنمو تکمیل کردم مشکلی نداره؟ بعد اینکه چجوری صد تومنو مسدود کنم ؟

    11
    1. امین می‌نویسد

      من هنور پیام مسدودی بانک ملی برام نیومده کسی اطلاع داره چرا؟ میتونم ثبت نام کنم یا نه.. ۲۰ ام ۱۰۰ رو واریز کردم

  11. جواد فرج زاده می‌نویسد

    سلام وکالتی کردم و پول هم هست هنوز پول بلوکه نشده امروزم روز اخر هست بانک هم به علت تعطیلی بسته هست چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    9
    3
  12. پرنیا می‌نویسد

    سلام من حساب وکالتی باز کردم بعد ۱۰۰ تومن واریز کردم پول مسدود نشده ایا در مهلتی که برای وکالتی کردن حساب دادن پول باید مسدود بشه که ازمن نشده ؟

    2
  13. فرهاد می‌نویسد

    سلام من زود تر از ۲۰حسابمو‌وکالتی کردم به نظرتون الان به مشکل میخورم؟

    1
    3
    1. علیرضا فلاح می‌نویسد

      سلام بله بنده هم ۱۹ اردیبهشت کردم دچار مشکل شدم چه کنیم ما

  14. شیدا می‌نویسد

    سلام من اول حساب رو وکالتی کردم بعد ۱۰۰ میلیون اومد تو حسابم ایا روندش اومی میشه یا اشتباهه؟

    3
    2
  15. امیرحسین می‌نویسد

    سلام من حسابمو وکالتی کردم ولی شماره موبایل حسابم به نام خواهرمه آیا سامانه یک پارچه قبول میکنه یا رد صلاحیت میکنه

    1
  16. رامین می‌نویسد

    سلام،
    من برای دور اول، حساب بانک ملی رو وکالتی کردم و ثبت نام هم کردم و اولویتم هم مشخص شد.
    حالا که زمان وکالتی کردن حساب برای دور دوم بود، نمی خواستم برای این دوره ثبت نام کنم و به پولم احتیاج داشتم اما حساب هنوز مسدود بود، با راهنمایی بانک حساب رو از وکالتی خارج کردم تا بتونم پول انتقال بدم.
    می خواستم بدونم بعد از اعلام نتایج با توجه به اینکه حساب وکالتی رو لغو کردم مشکلی پیش نمیاد؟ نباید حساب خود به خود رفع مسدودی می شد؟ لازم نبود حساب وکالتی بمونه؟

    7
    9
  17. مهدی می‌نویسد

    سلام آیا بعد از انجام مراحل ثبت نام حساب وکالتی بانک ملت ، پیام تایید حساب وکالتی برایم ارسال می‌شود؟

    10
    14
  18. علی شاهبازی می‌نویسد

    با سلام در صورتیکه بعد از اففتتاح حشاب وکالتی بانک نامبرده بخاطر بعضی از مشکلات از عهده تعهدات خود برنیامد تکلیف سرماه کذار چی میشه آیا به حق قانونی خود در زمان مقرره میرسد یانه لطفا ریز توضیح فرمایید ..

    2
  19. احمد می‌نویسد

    .
    ۴ روز پیش حسابم را در بانک ملت وکالتی کردم. هنوز نمیتونم وارد سایت یکپارچه خودرو بشم. چقدر طول میکشه تا بانک اطلاعات حساب من را برای سامانه یکپارچه بفرسته

    2
    7
    1. بهشتی می‌نویسد

      ثبت نام هنوز شروع نشده که
      بعد ۲۹ ام شروع میشه

      3
      1
  20. بانو می‌نویسد

    سلام وقت بخیر من حساب وکالتی صد میلیون تومانی باز کرده بودم بعد از اتمام قرعه کشی و مشخص شدن زمان تحویل ماشین الان از کارتی ک حساب وکالتی داشت ب اشتباه خرید انجام دادم و از صد تومان پول کسر شد مگر نباید بلوکه شده باشه؟ آیا حساب بهم خورده الان؟

    14
    11
    1. عادل می‌نویسد

      خب حسابت از مسدود یدر اومده دیگه. میتونی کل صد تومنتو ببری خرج کنی. هر موقع هم از طرف خودروساز زنگ زدن یا گفتن برو تسویه کن میری تسویه میکنی و ماشینتو تحویا میگیری.

      3
    2. بهشتی می‌نویسد

      همه حساب ها از مسدودی در اومدن

      1
  21. سیاوش می‌نویسد

    سلام من در مرحله اول فروش یکپارچه حساب بانک ملت خود را اشتباه به نفع ایران خودرو وکالتی کردم و نتوانستم در مرحله اول خودرو ثبت نام کنم، و در مرحله دوم میخواستم 100میلیون تومان پول در حساب وکالتی ملت را برداشت کنم و به حساب بانک ملی که به نفع حمایت خودروهای داخلی بوده واریز کنم که دیدم 100 میلیون در بانک ملت مسدود شده و نمیتوانم برداشت کنم و بانک هم در این خصوص پاسخگو نمی باشد و حالا باید من چیکار کنم تا پولم از مسدودی در بیاید؟

    4
    4
  22. حسین می‌نویسد

    سلام . من دوتا حساب وکالتی باز کردم و به نفع طرح همایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مسدود کردم
    و الان رفع مسدودیت شده اما برای مرحله بعدی نمیدونم کدوم یکی رو خودروساز قبول کرده
    چطور میتونم متوجه بشم؟

    8
    3
  23. رها می‌نویسد

    سلام من پولم توبانکه که بهش سرماه سودتعلق میگیره ایا با وکالتی کردن حستبم سودم از بین نمیره و سرماه بهم سود تعلق میگیره یا خیر؟

    16
  24. علی می‌نویسد

    اگر تو حساب وکالتی بیشتر از 100 تومن داشته باشیم می تونیم طی زمان بلوکه بودن اون مازاد را جا به جا یا خرج کنیم؟ کلا منظورم اینه که میتونیم به حساب گردش بدیم؟

    49
    20
  25. موسوی می‌نویسد

    سلام
    من حسابم را وکالتی کردم و هیچ خودرویی انتخاب نکردم
    و انصراف دادم ولی الان حسابم مسدوده
    چکار کنم پولم ازاد بشه

    24
    11
  26. احمد حسینی می‌نویسد

    من در دو بانک حساب وکالتی پولم بلوکه شده برای آزاد کردن یکی از آنان چکار کنم

    14
    9
  27. فاطمه می‌نویسد

    اگ ثبت نام شده باشم یعنی وکالتم دروست بوده

    2
    1
  28. فاطمه می‌نویسد

    من حسابم وکالتی کردم و ثبت نام کردم اما نمیدونم ب کدوم شرکت وکالت دادم چطوری بفهم ک دروست وکالت دادم یا نه کجا باید برم ببینم دروسته

    26
    6
  29. رحیم قربانی می‌نویسد

    سلام احتمال تغییر حساب وکالتی هست
    اگر میشه تمدید کنید کافی نت برای ما اشتباه ثپ کرده اگر راهی وجود داره به ما هم بگید ممنون

    8
    1. مهدی می‌نویسد

      برا منم همین مشکل پیش اومده لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

      5
  30. رحیم قربانی می‌نویسد

    احتمال تغییر حساب وکالتی هست

    2
    5
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد