رده بررسی یک تیر و دو نشان همراه‌‌ بانک تجارت؛ در خانه بمانید و جایزه‌ بگیرید!

یک تیر و دو نشان همراه‌‌ بانک تجارت؛ در خانه بمانید و جایزه‌ بگیرید!

بررسی
نویسنده: رده
4 تیر 1398

همراه بانک تجارت را نصب کنید و جایزه بگیرید

در جشنواره جدید همراه بانک تجارت، افرادی که برای اولین بار همراه بانک تجارت را روی گوشی همراه خودشان نصب کنند، شانس برنده شدن جوایز را دارند. بانک تجارت به قید قرعه به 100 نفر از کاربرانی که برای اولین بار نرم‌افزار همراه بانک تجارت را بر روی گوشی خود نصب کنند 100 جایزه یک‌میلیون تومانی اهدا می‌کند. همچنین 2000 بسته اینترنت سه‌ماهه و 1000 بسته شارژ 50 هزارتومانی (کیف پول set) دیگر جوایز جشنواره همراه بانک تجارت هستند که برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته‌شده است.

کمک‌هزینه خرید مسکن و خودرو برای کاربران همراه بانک تجارت

با استفاده از همراه بانک تجارت، علاوه بر انجام امور بانکی روزانه خود می‌توانید شانس برنده شدن جوایز نفیس جشنواره همراه بانک را هم پیدا کنید. جشنواره جدید همراه بانک تجارت جوایز نفیس و ارزشمندی را برای کاربران این اپلیکیشن در نظر گرفته که کمک‌هزینه خرید مسکن و خودرو ازجمله مهم‌ترین آن‌هاست. جشنواره همراه بانک تجارت یک فقره کمک‌هزینه 100 میلیون تومانی خرید مسکن و 2 کمک‌هزینه خرید خودرو به ارزش 50 میلیون تومان را برای کاربران این اپلیکیشن در نظر گرفته است.

برای برنده شدن جوایز همراه بانک تجارت چقدر امتیاز بگیریم؟

کاربران همراه بانک تجارت برای شرکت در قرعه‌کشی جشنواره مربوط به این اپلیکیشن و پیدا کردن شانس برنده شدن جوایز باید حداقل امتیاز لازم را کسب کرده باشند. کاربران همراه بانک تجارت می‌توانند با انجام هر تراکنش حداقل 5 هزارتومانی، کسب امتیاز کنند. حداقل امتیاز لازم برای شرکت در قرعه‌کشی جشنواره هفتگی 70 امتیاز، کمک‌هزینه خرید مسکن 2000 امتیاز و کمک‌هزینه خرید خودرو 1000 امتیاز است. درصورتی‌که از همراه بانک تجارت استفاده می‌کنید، می‌توانید امتیازات کسب‌شده‌تان را در سایت باشگاه مشتریان تجارت به نشانی tejaratclub.ir  ببینید.

چطور با همراه بانک تجارت امتیاز بگیریم؟

اگر کاربر همراه بانک تجارت هستید یا اینکه برای شرکت در جشنواره و برنده شدن جوایز ترغیب به دانلود همراه بانک تجارت شده‌اید، بد نیست بدانید که برای کسب امتیاز لازم برای شرکت در جشنواره فرصت‌های متعددی پیش روی شماست. بد نیست بدانید که علاوه بر نصب اپلیکیشن همراه بانک تجارت که در همان ابتدا 50 امتیاز برای شما در پی دارد، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل 40 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و انتقال وجه شتابی هرکدام 20 امتیاز، انتقال موبایلی، انتقال وجه داخلی تجارت به تجارت و پرداخت قبوض هم هر یک 10 امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به دنبال خواهد داشت.

دریافت آنلاین رمز همراه بانک تجارت

قابل‌توجه کاربران جدید همراه بانک تجارت اینکه برای دریافت رمز همراه بانک نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ندارید و می‌توانید به‌صورت آنلاین رمز خود را دریافت کنید. اگر مشتری بانک تجارت هستید و در این بانک حساب دارید و هنوز رمز همراه بانک خود را دریافت نکردید، می‌توانید رمز خود را از my.tejaratbank.ir بگیرید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد