رده بررسی در طرح کارگشا بانک آینده بدون نیاز به سپرده‌گذاری تسهیلات خرید کالا دریافت کنید

در طرح کارگشا بانک آینده بدون نیاز به سپرده‌گذاری تسهیلات خرید کالا دریافت کنید

بررسی
نویسنده: رده
22 دی 1397

تسهیلات 20 میلیون تومانی طرح کارگشا

در طرح کارگشا بانک آینده شما می‌توانید برای خرید کالا و لوازم‌خانگی ایرانی، تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. طبق اعلام بانک آینده، این تسهیلات به متقاضیان حقیقی و فقط برای خرید کالای مصرفی بادوام ایرانی که عمر مفید آن بیش از یک سال و تولید داخل باشد، پرداخت می‌شود.

طرح کارگشا (تسهیلات خرید لوازم‌خانگی ایرانی)
نوع حساب قرض‌الحسنه
میزان تسهیلات حداکثر 20 میلیون تومان (80 درصد مبلغ پیش‌فاکتور)
سود تسهیلات 18 درصد
اقساط تسهیلات حداکثر 36 ماه
بلوکه شدن تسهیلات 10 درصد مبلغ تسهیلات
 

 سقف تسهیلات کارگشا بانک آینده

تسهیلات کارگشا معادل حداکثر 80 درصد ارزش کالای خریداری‌شده و تا سقف 20 میلیون تومان قابل پرداخت است. حداقل مبلغ کالای موردنظر متقاضی برای دریافت تسهیلات 10 میلیون تومانی، 12.5 میلیون تومان و برای دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی، 25 میلیون تومان باید باشد.
 

سود و اقساط تسهیلات کارگشا

طبق اعلام بانک آینده سود تسهیلات کارگشا با نرخ 18 درصد سالیانه محاسبه خواهد شد و حداکثر تعداد اقساط بازپرداخت 36 ماهه تعیین‌شده است. شرایط بازپرداخت و تعداد اقساط تسهیلات خرید کالا با توجه به میزان خرید و مبلغ فاکتور اجناس متغیر خواهد بود و به هر میزان که مبلغ درخواستی وام شما بیشتر باشد دوره بازپرداخت نیز طولانی‌تر خواهد شد.
 

شرایط دریافت تسهیلات کارگشا بانک آینده

شما برای دریافت این وام نیازی به سپرده‌گذاری یا گردش و میانگین حساب ندارید و می‌توانید با افتتاح حساب قرض‌الحسنه، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنید. فرد متقاضی تسهیلات کارگشا فقط یک‌بار امکان دریافت این تسهیلات را دارند و افرادی که یک‌بار این وام را دریافت کرده باشند، نمی‌توانند درخواست مجدد داشته باشند. افراد دارای بدهی بانکی، وام تسویه نشده یا چک برگشتی نیز نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
 

صدور چک تسهیلات فقط در وجه فروشگاه

برای گرفتن تسهیلات کارگشا بانک آینده شما باید پیش‌فاکتور مربوط به لوازم‌خانگی موردنیاز خود را از فروشگاه معتبر لوازم‌خانگی ایرانی دریافت و به بانک ارائه کنید. شعبه بانک بعد از استعلام پیش‌فاکتور ارائه‌شده، دریافت مدارک لازم و اعتبار سنجی فرد متقاضی و ضامن معرفی‌شده، چک‌بانکی به مبلغ جمع آورده نقدی متقاضی به همراه اصل مبلغ تسهیلات را فقط در وجه فروشگاه صادر خواهد کرد.
 

بلوکه شدن 10 درصد تسهیلات

طبق قوانین و مقررات طرح کارگشا بانک آینده، 10 درصد میزان تسهیلات تعلق‌گرفته به متقاضی به عنوانی بخشی از ضمانت بازپرداخت تسهیلات در حساب قرض‌الحسنه مشتری بلوکه می‌شود. دریافت‌کننده تسهیلات بعد از پایان اقساط و تسویه تسهیلات دریافتی، می‌تواند مبلغ بلوکه‌شده را از حساب قرض‌الحسنه خود برداشت کند.
 

ضمانت بازپرداخت تسهیلات کارگشا

علاوه بر بلوکه شدن 10 درصد مبلغ تسهیلات، فرد متقاضی برای دریافت تسهیلات طرح کارگشا و ضمانت بازپرداخت اقساط باید تضمین‌های دیگری را نیز به بانک ارائه کند. معرفی ضامن رسمی (کسر از حقوق)، جواز کسب‌وکار و سفته ازجمله ضمانت‌های موردپذیرش بانک آینده برای پرداخت تسهیلات خرید کالا و لوازم‌خانگی به متقاضیان است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. احمدرضا گل محمدی می‌نویسد

    عالی کمی آسانتر برای وام گرفته پایدارباشی همگان

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد