رده خبر استقبال بیش از 7 هزار نفر از وام 6 درصدی بانک صادرات

استقبال بیش از 7 هزار نفر از وام 6 درصدی بانک صادرات

خبر
نویسنده: رده
22 آبان 1397

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، با گذشت تنها 40 روز از آغاز «طرح 67»، بیش از 7 هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران ضمن بهره‌بردن از سود 7 درصدی سپرده‌های خود، با نرخ سود 6 درصدی از این بانک تسهیلات دریافت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، همزمان با شصت و هفتمین سال فعالیت بانک صادرات ایران، مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح 67»، منابع خود را با نرخ سود 7 درصد روزشمار در شعب این بانک سپرده‌گذاری و در زمان نیاز حداکثر ظرف 48 ساعت، 80 درصد آن را با نرخ 6 درصد تسهیلات دریافت کنند.
حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب، 50 میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی 2 میلیارد ریال است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط12 تا 36 ماهه اجرا می‌شود و نیازی به وثیقه ندارد.

بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی به نیاز مخاطبان، عرضه محصولات متنوع بانکی را در دستور کار قرار داده و طرح‌های جدید تسهیلاتی به منظور تامین نیاز‌های مختلف مشتریان و عموم مردم کشور روانه بازار شده و در این راستا شناورسازی نرخ سود تسهیلات دریافتی بر اساس توان بازپرداخت مشتری و دریافت سود قابل انتظار تا سطح  نرخ‌های قانونی و مصوبات شورای پول و اعتبار در ارائه «سپرده کوتاه‌مدت طرح 67» مد نظر بوده است.

همچنین این بانک با اتکا بر قدمت و سابقه درخشان 67 ساله در ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، ظرفیت لازم برای پاسخگویی به نیاز‌های جدید هموطنان در کنار سایر طرح‌ها از جمله «اعتبار سپهر» و «حساب جاری طلایی» را در شعب خود فراهم آورده است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد