رده خبر ارایه بسته حمایتی ویژه بانک‌پاسارگاد، با هدف کمک به شکوفایی اقتصاد کشور

ارایه بسته حمایتی ویژه بانک‌پاسارگاد، با هدف کمک به شکوفایی اقتصاد کشور

خبر
نویسنده: رده
8 مهر 1397

به گزارش رده و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: بسته حمایتی ویژه بانک‌پاسارگاد شامل اعطای تسهیلات ارزان قیمت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی است.

وی ضمن توضیح در خصوص اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت ادامه داد: بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان قیمت به اشخاص حقوقی، صاحبان‌مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرنـدگان فعـال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک (دارای مجوز فعالیت) می‌کند. وی اضافه کرد: بر اساس این طرح، مشتریان متناسب با ضریب امتیاز خود در بانک و با حداقل مانده در حساب‌های جاری و کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌شوند. نرخ این تسهیلات 9 الی 18 درصد برای حساب‌های جاری و 18 درصد برای حساب‌های کوتاه‌مدت عادی است. تسهیلات اعطایی به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای فعالیت‌های اقتصادی هستند، تعلق می‌گیرد.

رفیعی در ادامه در خصوص گشایش اعتبار اسنادی داخلی تصریح کرد: یکی از نیازهای موجود در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی انجام معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک است. بانک پاسارگاد با ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی ضمن اعتمادسازی میان طرفین قرارداد کلیه شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند. خریداران با استفاده از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. همچنین فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان حاصل می‌کنند.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در مورد صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی در بانک‌پاسارگاد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین خدمات بانک‌پاسارگاد به مشتریان خود صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی است که موجب تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در جامعه می‌شود. این بانک آماده صدور انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری(شرکت در مناقصه/مزایده، حسن انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام وظیفه، آژانس‌های مسافرتی) و سایر ضمانت‌نامه‌ها برای مشتریان خود است.

گفتنی است شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد