رده بررسی تسهیلات با نرخ سود 6 درصد در طرح 67 بانک صادرات

تسهیلات با نرخ سود 6 درصد در طرح 67 بانک صادرات

بررسی
نویسنده: رده
2 مهر 1397

طرح 67 بانک صادرات چیست؟

طرح 67 بانک صادرات درواقع حساب سپرده کوتاه‌مدتی است که امکان دریافت تسهیلات به پشتوانه موجودی این حساب را برای مشتریان بانک صادرات به وجود آورده است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن (48 ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت 67، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌اید، ارائه کنید.

 

حداقل سپرده 5 میلیون
سود سپرده 7 درصد
میزان تسهیلات 80 درصد سپرده
سقف تسهیلات 200 میلیون
سود تسهیلات 6 درصد
حداکثر اقساط 36 ماه
 

 میزان تسهیلات طرح 67 بانک صادرات

مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت 67 بانک صادرات می‌کنند، می‌توانند تا 80 درصد میزان سپرده حساب خود تسهیلات بگیرند. حداقل تسهیلات دریافتی در این طرح 5 میلیون و سقف تسهیلات طرح 67 بانک صادرات 200 میلیون تومان تعیین‌شده است که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

سود سپرده و تسهیلات طرح 67

متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات در این طرح شرکت می‌کنند، با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت 67، بابت سرمایه‌گذاری سود 7 درصدی دریافت خواهند کرد که به‌صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. نرخ سود تسهیلات این طرح نیز یک درصد کمتر از سود حساب سپرده کوتاه‌مدت و 6 درصد محاسبه خواهد شد. حداقل موجودی برای افتتاح حساب در طرح 67 بانک صادرات 5 میلیون تومان خواهد بود.

 

اقساط و ضمانت بازپرداخت تسهیلات

مدت‌زمان بازپرداخت و تعداد اقساط طرح 67 بر اساس میزان سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود که طبق اعلام بانک صادرات حداکثر زمان بازپرداخت آن 36 ماهه خواهد بود. با توجه به بلوکه شدن حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری بعد از دریافت تسهیلات، متقاضی نیازی به ارائه سایر وثایق ضمانتی برای گرفتن وام ندارد. حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری تا زمان تسویه کامل تسهیلات دریافتی، بلوکه می‌شود و مشتری اجازه برداشت از حساب را نخواهد داشت.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

79 دیدگاه
  1. ازاد می‌نویسد

    پول خودمون را به اسم وام به خودمون میدن. نمیدونم مردم چی فرض کردین

  2. احمدی می‌نویسد

    والا بهتره تسهیلات درصدی بیش از سپرده باشه تا کار هر 2 طرف راه بیفته
    این طرح که 67 شبیه روباه مکار و پنوکیوست

    1
  3. علی می‌نویسد

    واقعا دست این بانکها درد نکنه با این ایده مزخرفشون
    مردم رو چی فرض کردن….

  4. محمد می‌نویسد

    وام با بلوکه کردن سپرده یک طرح کاملا مز…. 100 میلیون 3 سال بخوابونیم که 80 میلیون وام بگیریم؟ مطمئن باشید عملا سود سپرده کمتر از سود تسهیلات خواهد بود.
    این طرح رو بانک مهر اقتصاد اجرا می کرد یه مدت ولی حداقل انصاف داشتن یک چهارم سپرده بلوکه میشد نه صد در صد آن!!!!

  5. زنده باد آزادی می‌نویسد

    سلام
    دوستان نظرتون در مورد این طرح چیه؟

    1. سعید می‌نویسد

      من محاسبه کردم درست و غلط را نمیدونم ولی به فرض شما 100تومن میبرید و 80 تومن را بهتون برمیگردونن بعد از دو روز 20تومن میمونه پیش بانک همه چیز رو این 20 تومن حساب میشه بابت 100تومن سالی7تومن میدن بابت 80 تومن سالی 4/8 میدن پس کلا سالی 2/2 میلیون میدن پس 20 تومن گذاشتیم بانک و سالی 2/2 میگیریم یعنی سالی 11 درصد سود

      1
  6. صالحی می‌نویسد

    فقط اعداد و ارقام را کنار هم بگذارید می بینید کلاه برداری بیش نیست سود ۲۰درصدی می گیرند و اعلام میکنند فقط ۷ درصد
    اگر سرمایه ای را که اینحا بلوکه میکند در حساب ۲۲.۵درصدر کوثر یا ۲۱ درصدر آینده بگذارید ۱۴ الی ۱۵.۵درصد بیشتر سود می گیرید بعلاوه سودی که بابت تسهیلات میگیرند که ۶ درصد است می شود ۲۰ الی ۲۱.۵ درصد .پس ادعای تسهیلات کم بهره نکنند.

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی