رده خبر تمدید یک‌ماهه نرخ سود سپرده‌های افتتاح شده دهه ابتدایی شهریور 96

تمدید یک‌ماهه نرخ سود سپرده‌های افتتاح شده دهه ابتدایی شهریور 96

خبر
نویسنده: رده
30 مرداد 1397
ممنوعیت بلوکه کردن وام در بانک‌ها
قراردادهای سپرده سرمایه‌گذاری که در فاصله زمانی 2 تا 11 شهریور 1396 افتتاح‌شده، در صورت درخواست سپرده‌گذاران به مدت یک ماه قابل تمدید است و بدیهی است که پس از اعلام سیاست‌های جدید، مراتب به نحو مقتضی به اطلاع عموم خواهد رسید.

در شهریورماه سال گذشته سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص نرخ سود سپرده‌های بانکی طبق بخشنامه شماره 96/173793 مورخ 5 شهریور 1396 به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.

با توجه به نزدیک شدن به سررسید قراردادهای سپرده‌گذاری منعقده در بازه زمانی 2 الی 11 شهریور 1396 در شبکه بانکی کشور و همچنین امعان نظر به تدابیر و برنامه‌های جدید بانک مرکزی که باهدف ایجاد ثبات در بازارهای مختلف از طریق بعضی سیاست‌های مؤثر و کارآمد پولی و ارزی موردنظر است، اعلام می‌دارد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی، بنا به درخواست سپرده‌گذاران خود می‌توانند قراردادهای سپرده‌گذاری که در بازه زمانی یادشده منعقدشده‌اند را به مدت یک ماه با همان شرایط قرارداد اولیه تمدید کنند.

بدیهی است همگام باسیاست‌های ارزی اعلام‌شده، برنامه‌ها و تدابیر جدید بانک مرکزی، مبتنی بر روش‌ها و ابزارهای نوین نظارتی به شبکه بانکی کشور اعلام و به مورداجرا گذاشته می‌شود.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. احمد می‌نویسد

    دیگه سود بانکی فایده نداره مثل 20میلیون با سود 20درصد تو بانک بزاری، یکسال سودش میشه 4میلیون ولی با تورم حساب کنی پولت زیر 15میلیون شدهبه عبارتی الان پول میزاری بانک تا پولت کمتر بشه نه بیشتر

  2. اااا می‌نویسد

    تورم 300درصده چرا سود بانکی300درصد نمیشه…حقوق ها 300درصد نمیشه….دستمزدها 300درصد نمیشه….300درصد یعنی سکه از 1300شده4تومن یعنی گوشت از 30تومن شده80تومن

  3. اااا می‌نویسد

    یعنی چی…یکساله ها به مدت یک ماهه تمدید میشود ….یا یک ماه فرصت هست تا یکساله ها رو به مدت یک سال مجددا تمدید کرد…چرا مبهم بیان شده…..

    1. م می‌نویسد

      یعنی تا یکسال دیگه با همون قرارداد اولیه تمدید میشه

  4. م می‌نویسد

    سود سپرده رو با توجه یا تورم بالا باید بالاتر ببرند سود سپرده دو ساله رو با اعمال محدودیت بکنن سالانه ۳۲ درصد و سود سپرده یکساله رو ۲۵ درصد
    با این وضعیت بعید میدونم کسی تمدید کنه

  5. ا می‌نویسد

    دیگه کسی با 20درصد سود یکساله تو بانک نخواهد گذاشت.مردم اگاه شدن.40درصدم فایده نداره دیگه

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد