رده خبر شرایط دریافت وام 80 میلیونی ازدواج از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

شرایط دریافت وام 80 میلیونی ازدواج از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

خبر
نویسنده: رده
20 آبان 1396

جزئیات وام ازدواج بانک مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این امکان را فراهم کرده تا زوج‌های جوان از تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد بهره مند شوند. متقاضیان برای استفاده از دو طرح پیوند مهر یکم و دوم می‌توانند با مراجعه به شعب بانک و یا از طریق پرتال بانک به آدرس  www.QMB.Ir ضمن افتتاح حساب و انجام فعالیت‌های بانکی، علاوه از تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 80 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد بهره‌مند شوند

.

 طرح یکم پیوند مهر به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

افرادی که نزدیک به سن ازدواج بوده و یا قصد ازدواج در آینده‌ای نزدیک را دارند، می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند. این افراد می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز طرح یکم پیوند مهر ایران از تسهیلات قرض‌الحسنه کمک‌هزینه ازدواج تا سقف 40 میلیون تومان استفاده کنند.

 

 شرایط دریافت وام ازدواج طرح یکم پیوند مهر ایران

پرداخت تسهیلات در این طرح بر اساس میانگین موجودی حساب مشتریان بوده و متقاضیان می‌توانند از محل رسوب موجودی حساب و یا واریز مستمر ماهیانه از مزایای آن بهره مند شوند. در این طرح مدت‌زمان لازم جهت تکمیل موجودی حداقل 1 سال و حداکثر 3 سال است و میزان پرداخت تسهیلات معادل 126% میانگین سالیانه موجودی حساب مشتریان خواهد بود. در طرح یکم پیوند مهر ایران حداکثر تسهیلات پرداختی 40 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 36 ماهه خواهد بود. بر اساس اعلام صورت گرفته متقاضیان می‌توانند تسهیلات ازدواج خود را به اقوام درجه‌یک منتقل کنند.

 

اگر می‌خواهید جزئیات کاملی درباره شرایط دریافت وام ازدواج در سال 98 و تغییرات آن در سال 99
از جمله مبلغ، میزان اقساط و مدارک لازم را بدانید کلیک کنید:

شرایط وام ازدواج

 

طرح دوم پیوند مهر به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

افرادی که فعلاً در سن ازدواج نیستند اما به‌واسطه آینده‌نگری خود و یا والدینشان به فکر تأمین آینده هستند، می‌توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند. این افراد می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز طرح دوم پیوند مهر ایران از تسهیلات قرض‌الحسنه کمک‌هزینه ازدواج تا سقف 80 میلیون تومان برخوردار شوند.

 

 شرایط دریافت وام ازدواج طرح دوم پیوند مهر ایران

پرداخت تسهیلات در این طرح بر اساس میانگین موجودی حساب مشتریان بوده و متقاضیان می‌توانند از محل رسوب موجودی حساب و یا واریز مستمر ماهیانه از مزایای آن بهره‌مند شوند. در این طرح مدت‌زمان لازم جهت تکمیل موجودی حداقل 5 سال و حداکثر 10 سال است و میزان پرداخت تسهیلات معادل 130% میانگین سالیانه موجودی حساب مشتریان خواهد بود. در طرح دوم پیوند مهر ایران حداکثر تسهیلات پرداختی 80 میلیون تومان با دوره بازپرداخت تسهیلات 60 ماهه خواهد بود. بر اساس اعلام صورت گرفته متقاضیان می‌توانند تسهیلات ازدواج خود را به اقوام درجه‌یک منتقل کنند.

 

استفاده همزمان از تسهیلات ازدواج بلامانع است

طبق اعلام بانک قرض‌الحسنه مهر اقتصاد تسهیلات پرداختی ازدواج در قالب طرح پیوند مهر ایران هیچ‌گونه منافاتی با تسهیلات ازدواج پرداختی در سایر بانک‌ها ندارد و متقاضیان می‌توانند به‌صورت همزمان از سایر تسهیلات بانک‌ها و مؤسسات مالی استفاده کنند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. صالح می‌نویسد

    جالبه به ادمی که حالا قصد داره در اینده ازدواج کنه وام 80 میلیونی میدن…اونوقت اونی که الان ازدواج کرده و نیاز شدید داره را ول کردن دقیقا نقد رو ول کردن چسبیدن به نسیه …یعنی خدایا ارزومه یک بار از این مملکت یه چیز درست بیرون بیاد ولی نمیشه که نمیشه…کلا هیچ چیمون به ادمی زاد نمیخوره

    31
    2
  2. ههههههههههه می‌نویسد

    آخه اگه پول داشتیم که ازدواج میکردیم دیگه چه نیازی بود بیاییم پول بخوابونیم ،بعد وام ۸۰ تومنی با قسط ۶۰ ماهه !!!!!!!!!آخه کی همچین قسطی می‌تونه بده ،کاکو جوونامون همه بیکارن قسط وامشون کجا بود ،جمع کنین کاسه کوزه تونو مث لاشخور دارن مملکتو میچاپن ،اسکله شخصی ،معدن شخصی ،چاه نفت شخصی اسمشو گذاشتن حق سفره ،چه سفره ای چه کشکی ،بچه های خودشون همه ویزای کانادا و اروپا دارن که تا دیروز نوکر و چاپارکش بودن ،خجالت بکشین این همه نمک رو زخم مردم نپاشین ،این جوونا رو بیشتر از این زجر ندین

    28
    3
  3. س روانبخش می‌نویسد

    با سلام لطفا برای توضیح شرایط دریافت از مثال عددی استفاده کنید تا قابل فهم شود مثلا 126% رسوب یا میانگین را توضیح دهید

    7
    1
  4. امید رحمانی می‌نویسد

    اینها که جفتش برای کسانیه که هنوز ازدواج نکردند. اگر زوجی ازدواج کرده باشن چی پس؟

    9
    1
    1. سیمبیل می‌نویسد

      مشکلی نیس
      دوست عزیز این وام به درد نمیخوره از نا گفتن

      8
      1
    2. مصطفی می‌نویسد

      دایی اونی که ازدواج کرد دیگه مرد تموم شد.
      اینا میخوان بقیه رو خر کنن تا بیان ازدواج کنن.

      13
      1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد