رده خبر چطور از خودپرداز بانک سامان ارز بخریم؟

چطور از خودپرداز بانک سامان ارز بخریم؟

خبر
نویسنده: رده
12 مهر 1396

بانک سامان با راه اندازی فروش ارز از طریق دستگاه های خور پرداز، خدمت جدیدی را به مشتریان خودش ارائه کرد.

شرایط خرید ارز از خودپرداز سامان 

در این خدمت جدید بانک سامان دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با مراجعه به خودپردازهای ارزی که بدین منظور در تعدادی از شعب بانک و فرودگاه امام خمینی (ره) تعبیه‌شده است، ارز خریداری کنند. متقاضیان ارز با واردکردن کارت شتابی خود، تعیین میزان دلار درخواستی و واردکردن اطلاعات کارت ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود، درخواستشان را ثبت می‌کنند و پس از تأیید اطلاعات مشتری از طریق سامانه ثبت‌احوال، ارز درخواست شده از طریق دستگاه خودپرداز به آن‌ها پرداخت می‌شود.
 

سقف خرید و نرخ ارز

طبق اعلام بانک سامان روزانه سقف خرید مشخصی برای متقاضیان وجود دارد و هریک از متقاضیان ارز در هرروز می‌توانند با مراجعه به خودپردازهای ارزی بانک سامان تا سقف 1000 دلار خریداری کنند. فروش ارز دلار با نرخ روز صرافی سامان صورت می‌گیرد و خرید ارز در سقف تراکنش برداشت ریالی روزانه مشتریان تأثیری ندارد.
 

 از کدام خودپردازها بخریم

این خدمت بانک سامان که رسماً آغازشده در فاز نخست از طریق خودپردازهای بانک سامان در شعب خیابان شهید بهشتی، خیابان میرداماد، شعبه مرکزی، شرکت صرافی سامان و سالن تشریفات فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به مشتریان ارائه می‌شود. طبق اعلام بانک سامان در صورت عدم تطابق دقیق نام و کد ملی واردشده با سامانه ثبت‌احوال، امکان ارائه این خدمت وجود نخواهد داشت و درخواست متقاضیان لغو خواهد شد.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. محمد حسن سعدی بیشک می‌نویسد

    دلار رو چند میفروشن به ما؟

    2
  2. دانشجو می‌نویسد

    چطور با دستگاه اسم خودمون رو بزنیم؟

  3. سپرده گزار می‌نویسد

    بسیار عالیه

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد