رده رپورتاژ آگهی آشنایی و دانلود کتاب رازهای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال

آشنایی و دانلود کتاب رازهای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
16 اسفند 1402

اولین کتاب استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال توسط آکادمی صرافی تبدیل منتشر شد.

 بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال جاری میلادی گرم‌تر از همیشه دنبال می‌شود و بار دیگر علاقه‌مندان در حال رو آوردن به این بازار پرسود ولی درعین‌حال پرریسک هستند. در چنین شرایطی نیاز به آموزش کاربران برای ورود صحیح به بازار و پیشگیری از زیان‌های ناخواسته بیشتر احساس می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با انتشار کتاب الکترونیکی «استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال» مسیرهای موفقیت در معامله کریپتویی را از زبان افرادی بیان کرده است که خود اکنون موفق هستند.

این کتاب شامل استراتژ‌ی‌های معاملاتی موفق‌ترین معامله‌گران صرافی تبدیل است که به صورت مستقیم به نقل از این تریدرهای قدرتمند به رشته تحریر درآمده است.

دانلود رایگان کتاب استراتژی‌های معامله در بازار ارزهای دیجیتال

فرایند تولید این کتاب شامل شناسایی و مصاحبه با برترین معامله‌گران صرافی ارز دیجیتال تبدیل بوده است. در این فرایند تیم مارکتینگ تبدیل در نشست‌هایی با موفق‌ترین تریدرهای این صرافی از آنها خواست موفق‌ترین استراتژی‌های معاملاتی خود را با جزئیات کامل و در طی یک معامله کاملاً واقعی با خوانندگان به اشتراک بگذارند.

ارزش این کتاب الکترونیکی در این است که تمامی این معاملات به شکل واقعی انجام شده است و شگردها و تکنیک‌ها به صورت کاملا تجربه شده با توضیحاتی جامع در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

 مزیت دیگر این کتاب خلاصه بودن و کوتاه بودن آن در عین جامع بودن است که باعث می‌شود بهترین سرنخ‌ها را برای ساخت استراتژی معاملاتی شخصی‌سازی‌شده خود با استفاده از تجربیات و دانش معامله‌گران موفق به دست آورید.

شناسایی نیازهای کاربران و معامله‌گران ایرانی و پاسخ به پرسش‌ها و خواسته‌های آنان و ایجاد ارزش برای مخاطبین دنیای کریپتو، اولویت اول تهیه کتاب بوده است.

تبدیل یکی از صرافی‌های ایرانی است که با ارائه بیش از ۶۳۰ بازار معاملاتی مختلف حق انتخاب بالایی را به کاربران می‌دهد. این صرافی طی سال جاری امکانات بسیار مدرن و به‌روزی را اضافه کرده که تریدرها را تا حد بسیار زیادی از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز کرده است.

تبدیل اولین ارائه‌دهنده معاملات اهرم‌دار با امکان استفاده از اهرم ۱۰ است. همچنین استفاده از ربات‌های معامله‌گر هوش مصنوعی برای نوسان‌گیری خودکار و سبد برنده از جمله دیگر ویژگی‌های این صرافی است که بیشترین توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

 کتاب الکترونیکی رایگان استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید همین حالا از این لینک دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب استراتژی‌های معامله در بازار ارزهای دیجیتال

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی