رده بررسی خرید اقساطی موتور؛ نکات مهمی که باید بدانید

خرید اقساطی موتور؛ نکات مهمی که باید بدانید

بررسی

اگر قصد خرید اقساطی موتور سیکلت دارید، حتما این مطلب را بخوانید

نویسنده: محمد امیرپور
19 دی 1402

ترافیک در تهران و باقی شهرهای بزرگ ایران به قدری حل‌نشدنی و پیچیده به نظر می‌رسد که آدم‌ها برای فرار از آن به موتورسیکلت روی آورده‌اند. برای همین در سال‌های اخیر تعداد نمایندگی‌های فروش موتور در شهرها زیاد شده است. تا چندسال پیش برای خرید موتور در شهری مثل تهران باید به یکی از سه محله گمرک، هفده شهریور یا نظام‌آباد می‌رفتید، اما این روزها نمایندگی‌های فروش موتورسیکلت در تمام شهر پخش شده‌اند و تبلیغات وسیعی خرید آن را به مردم توصیه می‌کنند. اگر قصد خرید موتور سیکلت را دارید، اما بودجه و پس‌اندازتان این اجازه را نمی‌دهد، بهترین کار خرید اقساطی موتورسیکلت کویر،  بنلی، وتور کلیک، موتور بندا،  موتور برقی و خرید اقساطی موتورسیکلت کویر طرح کلیک است. اما شرایط این خرید چطور است و چطور باید انجامش بدهید؟

برای خرید اقساطی موتور سراغ کجا برویم؟

برای خرید قسطی این وسیله نقلیه ارزان و بی‌دردسر، دو راه پیش رو دارید؛ سایت‌های خرید قسطی و طرح‌های فروش اقساطی کارخانجات موتورسازی.

راه اول رفتن سراغ سایت‌های خرید اقساطی و گرفتن اعتبار خرید از آنهاست. بیشتر سایت‌های خرید اقساطی که همه‌شان را در رده معرفی و مقدار سود واقعی که ازتان می‌گیرند را بررسی کرده‌ایم، امکان دادن وام برای خرید قسطی موتور را به متقاضیان دارند. اعتبار خرید برای موتورسیکلت تا ۷۰میلیون تومان هم داده می‌شود. برای بازگشت این وام ۷۰میلیونی هم می‌توانید زمان بازپرداخت ۶تا۱۸ ماه را انتخاب کنید. پس اگر قصد خرید اقساطی موتور برقی، موتورسیکلت کویر، موتور بنلی، موتور کلیک یا هر کدام از برندها و طرح‌های دیگر سازنده‌های این وسیله نقلیه را دارید، می‌توانید بین ۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان روی گرفتن وام از این سایت‌های خرید اقساطی حساب باز کنید.

دریافت وام با سفته بدون ضامن

مراحل گرفتن وام خرید موتور:

  • ثبت نام در سایت خرید اقساطی (مانند دیجی‌پی، ایزی‌پی، ازکی، قسطا و…)
  • ارائه کارت ملی و بارگزاری آن در سایت
  • بارگزاری تمام صفحات شناسنامه
  • ارائه سند ملکی یا اجاره‌نامه محل سکونت که به نام درخواست‌کننده باشد.
  • گرفتن رتبه اعتبارسنجی بانکی
  • ارائه چک صیادی بنفش یا سفته به صورت حضوری یا ارسال با پیک

خرید قسطی موتور از نمایندگی

شرکت‌ کویر که در سال‌های اخیر تعداد نمایندگی‌های فروش موتورسیکلت خود را در سطح کشور گسترش داده هم امکان خرید اقساطی را برای مشتریانش فراهم کرده است. این شرکت با گرفتن ۱۵ تا ۴۵درصد پیش‌پرداخت قیمت موتور، باقیمانده پول را در قالب اقساط ۱۴ تا ۲۴ ماهه برای متقاضی قسط‌بندی می‌کند. البته این شرکت به ازای هر یک یا دو ماه قسط، از مشتریان خود چک صیادی می‌گیرد: یعنی به ازای 14 قسط، متقاضی باید بین ۷ تا ۱۴ برگ چک صیادی تحویل بدهد. البته مزیت خرید موتور با این شیوه، بدون سود بودن خرید قسطی است. البته این نوع خرید موتورسیکلت یک ایراد بزرگ هم دارد و آن هم محدود بودن طرح‌ها و مدل‌های موتوری است که شامل طرح خرید اقساطی هستند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 دیدگاه
  1. وحید می‌نویسد

    به هیچ عنوان سمت قسطا و لندو کارت بانک اینده نرید هر چی میگن دورغه .سه میلیون هزینه عملیات وام از من گرفتن که وام ۲۰ میلیون بدن هنوز جواب هم نمیدن همش بهانه میارن . دو تا چک سفته الکترونیکی در ضمن همه مدارک باید پست کنی با کلی هزینه . بانک آینده ورشکست شده داره ملت سر کیسه میکنه مواظب باشید

  2. محمدرضایی می‌نویسد

    مبلغ وام موتور تا پایان اقساط و زمان سند زدن تسویه می شود بنظرم بهترین وضع وام دادن در دنیا همین شکل هست

    1
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی