رده رپورتاژ آگهی با همراه بانک صادرات ایران چه کارهایی را می شود انجام داد؟

با همراه بانک صادرات ایران چه کارهایی را می شود انجام داد؟

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
15 آذر 1402

فرض کنید به 20 سال پیش بازگشته‌اید و در صف‌های طولانی بانک برای واریز قبض برق و آب ایستاده‌اید و یا دارید برای یک انتقال وجه که امروزه به سادگی انجام می‌شود، فرم انتقال وجه پر می‌کنید. در دنیای امروزه که همه چیز اینترنتی شده، تصور زندگی گذشته تقریبا غیرممکن شده است. تقریبا همه بانک‌ها در حال حال حاضر به صورت الکترونیک تمام درخواست‌های مشتریان خود را رفع و رجوع می‌کند. بانک صادرات ایران هم در ارائه خدمات خود به صورت الکترونیکی پیشرو است. در اپلیکیشن همراه بانک صادرات ایران می‌توانید تمامی امور بانکی خود را با چند کلیک انجام دهید.

  1. انتقال وجه

یکی از پرکاربردترین کارهایی که با همراه بانک صادرات ایران انجام می‌شود، انتقال وجه است. در صورتی که بخواهید انتقال وجه درون بانکی انجام دهید، بدون محدودیت می‌توانید پول بین حساب‌های داخلی جابجا کنید. در این صورت تاثیری در مجموعه برداشت‌های روزانه هم نخواهد داشت. برای انتقال وجه بین بانکی با همراه بانک صادرات ایران از طریق سامانه پایا می‌توانید تا مبلغ 100 میلیون تومان را منتقل کنید.

  1. کارت به کارت در همراه بانک صادرات ایران

در کمتر از یک دقیقه می‌توانید عملیات کارت به کارت را در همراه بانک صادرات ایران انجام دهید. سقف کارت به کارت با همراه بانک 10 میلیون تومان در روز است.

  1. پرداخت قبوض و اقساط

یکی از کارهایی که با اپلیکیشن همراه بانک صادرات ایران می‌توان انجام داد، پرداخت اقساط و قبوض است. انواع اقساط و تسهیلات درون بانکی و قبض‌های برق، گاز، آب و تلفن را می‌توانید با این گزینه پرداخت کنید.

  1. خدمات چک

شما می‌توانید از این بخش وضعیت چک‌های صادره را استعلام بگیرید. همچنین می‌توانید از خدمات سامانه چکنو برای صدور و دریافت چک دیجیتال نیز استفاده کنید.

  1. عملیات کارت های بانک صادرات ایران

در این بخش می‌توانید گردش حساب، تعداد حساب‌ها، موجودی، انتقال، مسدودی و برداشت از خودپرداز را بررسی کنید.

  1. خرید شارژ بانک صادرات ایران

برای خرید شارژ ایرانسل، همراه اول، رایتل می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. برای این کار باید ابتدا نوع اپراتور و سپس شماره تلفن را وارد کنید. اگر قصد خرید شارژ برای خودتان را دارید شماره همراه خود و اگر قصد خرید شارژ برای دیگران را دارید، شماره همراه مورد نظر را وارد کنید.

  1. شبا همراه بانک صادرات ایران

دریافت شماره شبا بانک صادرات ایران برای افرادی که روزانه بیش از 3 میلیون انتقال وجه دارند کار بسیار مهم و ضروری ای است. برای دریافت شماره شبای خود کافی است وارد همراه بانک صادرات ایران شوید و از بخش محاسبه شبا همراه بانک صادرات، شماره شبا خود را دریافت کنید.

  1. شعبه‌یاب همراه بانک

کافی است لوکیشن گوشی خود را روشن کنید و وارد گزینه شعبه‌یاب شوید تا به شما نزدیک ترین شعب بانک صادرات معرفی شود.

راهنمای نصب همراه بانک صادرات ایران نسخه جدید

اولین قدم برای نصب همراه بانک صادرات ایران مراجعه به یکی از شعب بانک صادرات است. چرا که برای فعالسازی همراه بانک صادرات ایران نیاز است که شماره موبایل شما در سیستم بانک صادرات ایران ثبت شود. به این نکته توجه کنید که پیش از نصب همراه بانک باید رمز پویای خود را فعال کنید. سپس به سایت بانک صادرات ایران بروید و آخرین نسخه همراه بانک را دانلود کنید. توجه کنید که برای دانلود این اپلیکیشن فقط و فقط از طریق سایت بانک صادرات ایران اقدام کنید.

پس از نصب اپلیکیشن نوبت به ثبت نام همراه بانک صادرات ایران می‌رسد. بدین منظور باید روی دکمه ورود بزنید و به بخش ثبت نام کاربر جدید مراجعه کنید. در کادر بالا شماره موبایلی که با کد ملی شما ثبت شده است را وارد کنید. سپس در کادرهای پایین تر آن کدملی و شماره کارت را وارد کنید. روی دریافت رمز پویا بزنید و شماره پیامک شده را وارد کادر کنید.

در مرحله بعد شما به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که از شما کد تایید می‌خواهد. کد تایید به شماره‌ای که در سیستم بانک صادرات ایران ثبت شده است ارسال می‌شود. درصورتی که سیمکارت ثبت شده در تلفن همراهتان باشد، پیامک به صورت خودکار دریافت و به مرحله بعد منتقل می‌شود.

در آخرین مرحله شما باید نام کاربری و کلمه عبوری را برای خود انتخاب کنید. برای امنیت بیشتر کاربر، رمز عبور باید شامل حروف کوچک و بزرگ، اعداد و علائم نگارشی باشد. ثبت نام همراه بانک صادرات ایران شما انجام شد. شما می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

بانک صادرات ایران در جهت افزایش رضایت مشتریان خود تلاش می کند تا مشتریان این بانک بتوانند هر چه راحت‌تر به امور خود رسیدگی کنند. اگر نسخه اپلیکیشن شما قدیمی است فراموش نکنید حتما نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران را دریافت کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

9 دیدگاه
  1. مسعود می‌نویسد

    اشغال ترین همراه بانکی هست که من تا حالا دیدم وداشتم بهترین همراه بانک بانک ملی وملت هست

    1
  2. باقرخان سالار ملی می‌نویسد

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  3. هماشیرازی می‌نویسد

    سلام خسته نباشید چرا بانک تجارت منطزر هستیم سایتش رو باز نمیکنه برای وام ودیعه مسکن مردم چه گناهی دارند لطفاً سایت رو باز کنید ما اطلا وام نگرفتیم همش به قوم و خویش خودشون میدندسر بلند کنید خدا رو در نظر بگیرید خواهش میکنم سایت رو باز کنید صاحب خونه اومده پول میخواد

  4. محمد مهدی فقیهیان می‌نویسد

    برای چک کشیدن مشکل اساسی وجود دارد .نمیشود به راحتی چک کشید .

    1
  5. poorya می‌نویسد

    شعبه بردسکن خراسان رضوی واقعا برای وام خیلی بی مسئولیته.من برای کارمزد حسابم وام تعلق گرفت بعد حدود۲۰روز ازتایید کاراش هنوز واریز نکردن

    1
  6. سید مهران هاشمی عطار می‌نویسد

    سلام ،ممنون از خدمات شما ولی کشوری با پیشینه ی تاریخی ۷ هزارسال تمدن درخشان ، هنوز از کشورهای جهان اول وپیشرفته صد سال عقبیم چون هر ۴ سال کل قوانین مملکت بهم میریزد و هیچکس پیگیر نیست مثل همکاری سازمانها با یکدیگر از ثبت اسنادبگیر تا سازمان بهزیستی و مالیات و بقیه
    من با وجودوسابقه اعتباری A بدون یک چک برگشتی بدون کوچکترین تخلف مالی ،بدون یک شکایت ،برای سی میلیون وام قرض الحسنه ،مستاصل شده ام با وجود ۵۶ سال سن ،این اسمش چیست ؟ شما بگویید

  7. حسین می‌نویسد

    بابت هر صورتحساب اینترنتی 360ریال کم میکنه

    3
  8. یوسف عیدانی علیزاده می‌نویسد

    سلام امیدوارم مسؤلان بانک صادرات ببینند و بشنوند،بنده بازنشسته هستم و مجبورم حقوقم را از بانک صادرات دریافت کنم،در شهر ساوجبلاغ (هشتگرد)تنها یک شعبه وجود داره و آن هم بسیار بسیار بی نزاکت وغیره حرفه ای و پرخاش گرو عصبی هستند،طوری با ارباب رجوع برخورد میکنند گویا از جیب خودشان قرار پولمان را بدهند.

    1
  9. آمین می‌نویسد

    چه فایده اخیرامدتی است پیامک پرداختی ودریافتی زیر پنجاه ت نمی آید و مشتریان بانکی را دچارسردرگمی کرده

    3
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی