رده بررسی شبا گروهی چیست و چه کاربردی دارد؟

شبا گروهی چیست و چه کاربردی دارد؟

بررسی

اگر انتقال پول به حساب‌های دیگر بخشی از فعالیت‌های همیشگی کار شماست، حتما از سرویس شبا گروهی سایت رده استفاده کنید.

نویسنده: محمد امیرپور
20 آبان 1402
شبا گروهی

شبا گروهی به درد چه کسانی می‌خورد؟

اگر نیروی مالی، حسابدار، مدیر مالی یا در هر کسب‌وکار دیگری هستید که باید در طول هفته یا ماه تعداد زیادی انتقال پول به افراد یا حساب‌های بانکی انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از سرویس شبا گروهی استفاده کنید. پس افرادی که در امور مالی شرکت‌ها، انبارها، موسسات مالی، بیمه‌ها، صندوق‌های قرض الحسنه، کارگزاری‌ها، شرکت‌های حمل‌ونقل، کترینگ‌ها، کارخانجات یا هر جای دیگری کار می‌کنند، می‌توانند از سرویس ما بهره بگیرند.

استعلام حساب بانکی

یکی از مزایا و امکانات سرویس شبا گروهی رده، انجام استعلام حساب بانکی است. یعنی در کنار گرفتن شماره شبای تمام حساب‌های بانکی و تطبیق نام آنها با نام صاحب حساب، استعلام حساب بانکی هم انجام می‌شود. بررسی مشخصات صاحب حساب و فعال یا غیرفعال بودن حساب بانکی هم جزو دیگر خدماتی است که می‌توانید از سرویس شبا گروهی بخواهید. خلاصه اینکه این سرویس، تنها یک سرویس تبدیل شماره شبا نیست و می‌توانید روی تطبیق حساب و استعلام حساب بانکی هم حساب کنید. خدماتی که برای افراد درگیر در کارهای مالی و حسابدار‌ها هم یک مزیت به حساب می‌آید.

مزایای شبا گروهی چیست؟

به این فکر کنید در هر کسب و کاری و شغلی که هستید، نیاز به تبدیل چند هزار شماره کارت به شماره شبا یا استعلام و تطبیق مشخصات دارنده کارت با شماره شبا داشته باشید. انجام این کار هم زمان زیادی لازم دارد، هم بستگی به نوع استفاده‌تان دارد. اما سرویس شبا گروهی می‌تواند تنها طی چند دقیقه تبدیل شماره کارت به شماره شبا، استعلام شماره شبا با مشخصات بانکی و  تطبیق نام افراد با صاحب شماره شبا را برایتان انجام دهد.

سرویس تبدیل کارت به شبای گروهی تنها سرویس فعال آنلاین است که شما در رده امکان استفاده از آن را دارید. نکته مهم بعدی هم اینکه سرویس شبا گروهی تبدیل شماره کارت یا شماره حساب به شماره شبا تمام بانک‌ها را انجام می‌دهد و محدود به بانک خاصی نیست.

 

شبای گروهی

چطور از سرویس شبای گروهی استفاده کنیم؟

برای دریافت این سرویس دو راه وجود دارد. یا با ورود به پنل شبای گروهی رده یکی از بسته‌های شبا گروهی را برای خودتان فعال کنید. این بسته‌ها مخصوص کسانی است که  تا ۱۶۰۰ تبدیل شبا نیاز دارند. اما مشتریانی که نیاز به تعداد بالاتری تعداد شبا داشته باشند، می‌توانند با پشتیبانی رده تماس بگیرند تا بسته به نیازشان، بسته شخصی‌سازی شده‌ای را برایشان تعریف کنند. مرحله بعد هم ارسال اطلاعات است. کافی است هر تعداد شماره کارت یا شماره حسابی که نیاز به تبدیل به شماره شبا دارند، داخل یک فایل اکسل بارگذاری کرده و برای ما بفرستید. سرویس شبا گروهی هم کار تبدیل شماره شبا را انجام می‌دهد، هم خروجی نام و مشخصات فردی و نام بانک مقصد را در اختیارتان می‌گذارد و هم نام و نام خانوادگی افراد را با مشخصات داخل فایل اکسل مطابقت می‌دهد.

استعلام شماره حساب بین‌المللی

بعد از تحریم‌های بانکی علیه ایران که منجر به تحریم شدن ۱۸ بانک ایرانی شد، افتتاح شماره حساب بین‌المللی از سوی ایرانی‌ها با تقاضای بیشتری مواجه شد. دانشجویانی که خارج از ایران تحصیل می‌کنند، کسانی که قصد انتقال پول برای اقوام و دوستان به خارج از کشور را دارند، تاجران و کسانی که درآمد دلاری دارند، جزو کسانی هستند که به این حساب نیاز دارند. در حال حاضر استعلام شماره حساب بین‌المللی نه در پلتفرم رده و نه هیچ‌کدام از سایت‌ها و پلتفرم‌های مشابه دیگر امکان‌پذیر نیست و چاره‌ای جز اطمینان از صحت شماره حساب از خود صاحب آن ندارید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی