رده رپورتاژ آگهی افتتاح حساب در تلفن همراه به جای مراجعه به شعبه، با اپلیکیشن تاپ!

افتتاح حساب در تلفن همراه به جای مراجعه به شعبه، با اپلیکیشن تاپ!

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
9 مهر 1402

افتتاح حساب یکی از موضوعاتی است که همه افراد دیر یا زود باید نسبت به انجام آن یک سری اقدامات انجام دهند. اما افتتاح حساب به­صورت حضوری کاری وقت­گیر است و نیاز به صرف انرژی زیادی دارد.

به همین دلیل با توجه به پیشرفت و رشد تکنولوژی، اکثر افراد دچار این نیاز شدند که آیا راهی وجود دارد که فرآیند افتتاح حساب آنلاین انجام شود و روند فعالیت­های حضوری به­طور کل از بین برود؟

خبر خوب این که افتتاح حساب غير حضوري از طریق پلتفرم­های آنلاین ممکن شده است. ازاین­رو اگر می­خواهید با افتتاح حساب غير حضوري بانک پارسیان از طریق سوپر اپلیکیشن تاپ آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

افتتاح حساب غیرحضوری چه شرایطی دارد؟

کسانی که به­دنبال باز کردن یک حساب به­صورت غیرحضوری هستند، باید احراز هویت­شان را از طریق روش­های دیجیتالی انجام دهند. در این راستا اولین اقدام پیداکردن یک پلتفرم است که خدمات ایجاد حساب­های غیرحضوری را فراهم می­کند.

بعد از این مرحله، نوبت به بررسی شرایط مورد نیاز برای افتتاح حساب آنلاین می‌رسد. اولین شرط داشتن سن 18 سال است. بعلاوه باید یک سیم­کارت در مالکیت فرد قرار داشته باشد و ویدیویی که جهت احراز هویت ضبط می­شود، باید شرط حفظ شئونات اسلامی و بودن در یک محیط آرام با صدایی رسا را رعایت کرده باشد.

برای ایجاد حساب غیرحضوری چه مدارکی نیاز است؟

درصورتی­که قصد بازکردن یک حساب غیرحضوری را دارید، باید کارت ملی هوشمند یا رسید آن را داشته باشید. بعد از آن نوبت به شناسنامه، نشانی و کد پستی می­رسد. در نهایت تصویر امضا روی یک کاغذ سفید نیز الزامی است.

مراحل افتتاح حساب غیرحضوری

برای افتتاح یک حساب به­صورت غیرحضوری، ابتدا اپلیکیشن تاپ را نصب کرده و بعد از آن نسبت به مراحلی که در ادامه آورده­ایم اقدام کنید:

  • وارد بخش مالی و اعتباری اپلیکیشن تاپ شوید.
  • گزینه افتتاح حساب غیرحضوری را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  • در این مرحله کد ملی را وارد کرده و بعد از مطالعه قوانین، تیک پذیرش آنها را انتخاب کنید.
  • در این قسمت باید اطلاعات فردی و نشانی خود را یادداشت کرده و آنها را تایید کنید.
  • این بخش مربوط به امضا می­شود که باید آن را در یک برگه سفید اجرا کرده و تصویر را بارگذاری کنید.
  • اکنون وقت بارگذاری تصویر کارت ملی و ارسال ویدیو کمتر از 15 ثانیه است.
  • دقت کنید که برای افتتاح­کردن حساب آنلاین، می­توانید از گزینه­های قرض‌الحسنه پس‌انداز، کوتاه‌مدت یا سبا استفاده کنید.
  • در نهایت اطلاعات شما برای بانک ارسال می­شود و باید منتظر تاییدیه از سمت بانک بمانید.

البته لازم به ذکر است که بعد از تایید احراز هویت از طرف بانک، اطلاعات موردنیاز جهت تکمیل فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری به شماره موبایل فرد پیامک خواهد شد.

ایجاد حساب آنلاین چه مزیت­هایی دارد؟

کسانی که به­جای استفاده از روش­های حضوری و مراجعه به بانک، از طریق سوپراپلیکیشن تاپ اقدام به ایجاد حساب خود می­کنند، می­توانند در عرض 4 دقیقه صاحب یک حساب جدید در بانک پارسیان شوند.

ازاین­رو با توجه به اینکه در اپلیکیشن تاپ، امکان دریافت رمز پویا نیز وجود دارد، باید گفت که امکانات زیادی از جمله کارت به کارت، انجام تراکنش‌هایی مانند پایا، ساتنا، حساب به حساب، پرداخت قبض با حساب در اختیار کاربران قرار می­گیرد.

به این ترتیب با داشتن سوپراپلیکیشن تاپ، می­توانید علاوه­بر همراه بانک پارسیان، صاحب یک پلتفرم کامل، دیجیتالی و کاربردی شوید که به­جز خدمات بانکی، 100 سرویس بی­نظیر دیگر را نیز در اختیار شما قرار می­دهد. در ادامه این خدمات را بررسی می­کنیم.

معرفی 100 سرویس کاربردی سوپراپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ پلتفرمی است که می­تواند به تمام نیازهای کاربران در بستر دیجیتال پاسخ دهد. این برنامه با داشتن 5 دسته­بندی مختلف از خدمات خود، نه تنها امکان افتتاح حساب غیرحضوری را فراهم می­کند، بلکه در زمینه­های خودرو، تفریح و گردش، فین تک و پرداخت، مالی و اعتباری و بازار سرمایه نیز توانایی پاسخ به نیازهای کاربران را دارد:

  • خودرو: در این دسته­بندی امکان پرداخت عوارضی، جریمه و خلافی خودرو، پارک حاشیه­ای و بیمه شخص ثالث وجود دارد.
  • گردشگری و تفریحاتی: برای خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و همچنین بهره­مندی از تسهیلات سفر می­توانید به این قسمت از سوپراپلیکیشن تاپ مراجعه کنید.
  • فین تک و پرداخت: امکان کارت به کارت، خرید شارژ از همه اپراتورها و پرداخت انواع قبض در این بخش از اپلیکیشن فراهم شده است.
  • مالی و اعتباری: در صورت نیاز به افتتاح حساب غیرحضوری، استفاده از خدمات سامانه صیاد و اعتبارسنجی اشخاص، قادر هستید از سرویس­های این قسمت بهره­مند شوید.
  • بازار سرمایه: اگر قصد احراز هویت سجام و استفاده از سود سهام و سهام دولت را دارید، می­توانید از بخش بازار سرمایه سوپراپلیکیشن تاپ اقدام کنید.

جمع بندی

افتتاح حساب یکی از اقداماتی بود که در گذشته فقط از طریق مراجعه به بانک انجام می­شد. اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی امکان ایجاد آن به­صورت دیجیتال نیز وجود دارد.

ازاین­رو درصورتی­که قصد ایجاد حساب از طریق پلتفرم­های آنلاین را دارید، می­توانید به­کمک سوپراپلیکیشن تاپ در عرض 4 دقیقه صاحب یک همراه بانک پارسیان و 100 سرویس کاربردی به­صورت همزمان شوید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی