رده رپورتاژ آگهی مسئولان و تیم توسعه دهنده ارز تتر چه کسانی هستند؟

مسئولان و تیم توسعه دهنده ارز تتر چه کسانی هستند؟

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
1 مهر 1402

اگر سری به وب‌سایت CoinMarketCap بزنید، خواهید دید که رتبۀ سوم متعلق به ارز دیجیتال تتر است. این رمزارز به‌عنوان سردستۀ استیبل کوین‌ها شناخته می‌شود و نسبت‌به سایر ارزهای دیجیتال، کاربرد بیشتری دارد. سال‌ها قبل برای آن‌که مشکلاتی نظیر نوسان قیمت در رمزارزها حل شود، استیبل کوین‌ها به بازار معرفی شدند و حالا می‌بینیم که توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار پرتب‌وتاب کریپتوکارنسی تثبیت کنند. اگر می‌خواهید پیش از خرید تتر با پیشینه و همچنین تیم توسعه‌دهندۀ آن بیشتر آشنا شوید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اطلاعاتی دربارۀ قیمت تتر و تحلیل تتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ارز دیجیتال تتر و تاریخچۀ پیدایش آن

پس از آن‌که بیت کوین به بازارهای جهانی معرفی شد، ارزهای دیجیتال دیگری نیز رفته‌رفته پا به عرصۀ ظهور گذاشتند و همۀ آن ها در تلاش بودند تا مشکلات بیت کوین را در ساختار خود برطرف کنند. آلت کوین‌ها نمونه‌ای از ارزهای جایگزین بودند که با هدف رفع مشکلات بیت کوین ایجاد شدند. این مشکلات شامل نوسان شدید قیمت؛ عدم مقیاس‌پذیری و موارد این‌چنینی بود. بااین‌حال به نظر می‌رسید هیچ یک از این موارد به‌طور کامل رفع نخواهند شد، مگر آن‌که استراتژی خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شود. استیبل کوین‌ها راه‌حل مناسبی برای این مشکل بودند.
ارز دیجیتال تتر به‌عنوان یک رمزارز با ثبات در سال ۲۰۱۴ تحت عنوان RealCoin به بازار معرفی شد و در همان سال به تتر تغییر نام داد. ویژگی اصلی این رمزارز این است که به دلار آمریکا متصل است و هر یک واحد از تتر که ایجاد می‌شود، باید با یک دلار در حساب‌های بانکی پشتیبانی شود.
قیمت تتر همواره برابر با یک دلار می‌ماند و تراکنش‌های آن نیز به‌سرعت انجام می‌شوند. چنین ویژگی‌هایی نشان می‌دهند که استیبل کوین‌ها توانسته‌اند مشکلات بیت کوین را تا حد زیادی برطرف کنند. در حال حاضر خرید تتر عمدتاً توسط کسانی انجام می‌شود که می‌خواهند ارزش دارایی خود را حفظ کرده و از افت ارزش سرمایه جلوگیری کنند. اگر به بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مند باشید، می‌دانید که تحلیل تتر نقش پررنگی در بازار ایفا می‌کند و تغییرات ارزش آن می‌تواند بیانگر تحولاتی در سایر ارزها نیز باشد.

توسعه‌دهندگان تتر را بشناسید

در دنیای کریپتو، معمولاً افراد از پروژه‌ای به پروژۀ دیگر منتقل می‌شوند و چند نام آشنا وجود دارند که دائماً آن‌ها را در پروژه‌های مختلف می‌بینید. به‌عنوان مثال اگر بخواهید برای خرید تتر تحقیق کنید، احتمالاً با نامی مواجه می‌شوید که آن را در خرید بیت کوین نیز دیده‌اید. ارز تتر توسط ۳ بنیانگذار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و رفته‌رفته پیشرفت کرد. برای بررسی نحوۀ حرکت تتر طبیعتاً می‌توانیم قیمت تتر را مورد بررسی قرار دهیم، چراکه قیمت خرید تتر همواره ثابت است. اما ارزش بازار آن به قدری افزایش یافته‌است که جایگاه سوم را به خود اختصاص داده‌است. در ادامه افرادی که این مسیر را آغاز کرده‌اند بررسی می‌كنیم:

Brock pierce

بروک پیرس یکی از بنیانگذاران تتر است که نقش پررنگی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. زندگی پیرس هیجان‌انگیزتر از آن است که بتوان در یک متن کوتاه به آن پرداخت. او که متولد سال ۱۹۸۱ است، تا ۱۶سالگی به بازیگری پرداخته و حتی در سال ۲۰۲۰ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز شرکت کرده بود. بااین‌حال عامل اصلی شهرت او، حوزۀ کریپتو است.
در سال ۲۰۱۳، پیرس به همراه عدۀ دیگری از افراد فعال در حوزۀ کریپتو، شرکت BCC را تأسیس کرد که مرتبط با حوزۀ بلاکچین و رمزارز بود. از سوی دیگر، در سال ۲۰۱۴، پیرس به‌عنوان مدیر بنیاد بیت کوین انتخاب شد که البته در سال ۲۰۱۵ این بنیاد به کل اعلام ورشکستگی کرد. موفق‌ترین پروژۀ پیرس را شاید بتوان تتر دانست. زمانی که در سال ۲۰۱۹ حجم معاملات روزانۀ تتر و خرید تتر از بیت کوین نیز پیشی گرفت، ثابت شد که این ارز دیجیتال راه درستی را آغاز کرده‌است و پیرس یکی از موفق‌ترین‌های این حوزه است.

Reeve collins

ریو کالینز یکی از توسعه‌دهندگان تتر بود که تا سال ۲۰۱۵ مدیر عامل این مجموعه نیز به حساب می‌آمد. کالینز علاوه‌بر پروژۀ تتر، پروژه‌ای تحت عنوان BLOCKv را نیز مدیریت می‌کرد که پلتفرمی مرتبط با ایجاد و فروش NFTها بود. او همچنین نقش مهمی در توسعۀ وب۳ دارد. تحصیلات کالینز در رشتۀ بازاریابی و مالی بوده و از دانشگاه واشنگتن فارغ‌التحصیل شده‌است. ابداع رمزارزی که بتوان آن را در فهرست هر صرافی ارز دیجیتال مشاهده کرد، نشان‌دهندۀ موفقیت کالینز در مسیر خود بوده‌است. البته در کارنامۀ او می‌توان وب‌سایت رسمی و قانونی قمار و همچنین پلتفرم‌های سرگرمی نیز مشاهده کرد که نشان‌دهندۀ محدود نبودن حیطۀ کاری اوست. کالینز از ارزهای دیجیتال گرفته تا هر پلتفرم دیگری را سازمان‌دهی می‌کند و از دانش خود را بهبود آن بهره می‌گیرد.

Craig sellars

کریگ سلارز یکی دیگر از بنیانگذاران تتر است که نقش مهمی در پیشرفت و توسعۀ آن داشته است. سلارز به‌طورکلی در همه جای سیستم کریپتو‌ نقش داشته و رد پای او را می‌توان در پروژه‌های مختلفی مشاهده کرد. نقش اصلی او در پروژۀ تتر، مدیریت ارشد فناوری تتر بود و زیرساخت‌های فناوری تتر را سازمان‌دهی می‌کرد. هدایت استراتژی‌ها و تصمیمات مرتبط با فناوری، همگی برعهدۀ سلارز بود و حالا قیمت ارز دیجیتال تتر و افزایش میزان خرید ارز دیجیتال تتر نشان می‌دهند که او نقش خود را به‌درستی ایفا کرده‌است.

کلام آخر

توسعه‌دهندگان تتر آن را به نحوی پدید آورده‌اند که قیمت تتر همواره ثابت بماند. بنابراین داستان این رمزارز از سایر ارزهای دیجیتال جداست و نمی‌توان به امید افزایش قیمت تتر آن را خریداری کرد. بااین‌حال اگر می‌خواهید ارزش دارایی خود را حفظ کنید، تتر یک انتخاب مناسب برای شماست. خرید ارز دیجیتال عمدتاً ریسک افت قیمت ارز دیجیتال را نیز دارد، اما با خرید usdt چنین نگرانی‌هایی نخواهید داشت.
منبع:
https://www.tgju.org/news/2651900

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی