رده رپورتاژ آگهی تجربه کارت به کارت با دستیار گوش به فرمان شما تاپ

تجربه کارت به کارت با دستیار گوش به فرمان شما تاپ

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رضا رضایی
31 شهریور 1400
کارت به کارت با تاپ

حتما برای شما هم چنین موقعیتی پیش آمده. باید مبلغی را خیلی سریع برای کسی واریز کنید و در محله‌ای هستید که با بانک‌های آن آشنایی چندانی ندارید. پس از کلی پرس و جو و گشتن دنبال بانک، بالاخره یک شعبه عابر بانک پیدا می‌کنید و ناگهان با یک صف طولانی مواجه می‌شوید. حالا تازه باید دقایق زیادی منتظر بمانید تا نوبت شما برسد!

چنین موقعیت‌هایی مخصوصا زمان‌هایی که عجله داریم می‌تواند بسیار آزاردهنده و استرس زا باشد. اما امروز با پدید آمدن بسیاری از خدمات آنلاین پرداخت، می‌توانیم فقط با در دست داشتن گوشی تلفن همراهمان، در عرض چند دقیقه فرآیند کارت به کارت از هر بانکی به بانک دیگر را انجام دهیم.

یکی از اپلیکیشن‌های حوزه پرداخت که می‌تواند همراه مناسبی برای دریافت آنلاین تمام خدمات روزمزه مالی و اعتباری ما باشد؛ سوپر اپلیکیشن تاپ است. البته تاپ فقط یک اپلیکیشن پرداخت ساده نیست. با ما همراه باشید تا با نحوه انجام کارت به کارت با تاپ و سایر خدمات کاربردی این اپلیکیشن آشنا شویم.

 

مزایای استفاده از خدمات کارت به کارت تاپ

شما با نصب اپلییکشن تاپ بر روی گوشی تلفن همراهتان و ثبت نام در آن می‌توانید هر جا و هر لحظه که بخواهید، به هر کدام از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب در کشور، کارت به کارت انجام دهید.

  • تقریبا همه بانک‌های عضو شبکه بانکی کشور در تاپ تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
  • با خدمات کارت به کارت تاپ، دیگر نیازی به حضور در شعبه‌های فیزیکی عابر بانک‌ها و ایستادن در صف برای استفاده از آنها ندارید.
  • تمام عملیات کارت به کارت با اپلیکیشن تاپ، بیش از سه دقیقه از وقت شما را نمی‌گیرد.

نحوه کارت به کارت با اپلیکیشن تاپ، در کمتر از سه دقیقه

برای استفاده از خدمات کارت به کارت اپلیکیشن تاپ ابتدا لازم است اپلیکیشن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. راه‌های دانلود اپلیکیشن تاپ در بخش‌های بعدی شرح داده شده است. توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات کارت به کارت و سایر خدمات مالی و پرداخت تاپ، لازم است هنگام ثبت نام شماره تلفن وارد شده حتما به نام شخص شما باشد. اگر از قبل در تاپ با شماره سیم کارتی که به نام فرد دیگری است ثبت نام کرده‌اید، لازم است اپلییکشن را از گوشی خود پاک کرده، دوباره آن را نصب کنید و سپس با شماره تلفن جدید ثبت نام خود را کامل کنید.

برای استفاده از خدمات کارت به کارت مطابق راهنمای زیر عمل کنید:

  1. اپلیکشن تاپ را باز کنید و وارد بخش کارت به کارت شوید.
  2. شماره کارت مبدأ (شماره کارتی که می خواهید با آن پرداخت کنید)، شماره کارت مقصد و مبلغ پرداخت را به ریال وارد کنید و گزینه استعلام در پایین صفحه را لمس کنید.
  3. در این مرحله پنجره کوچکی حاوی مبلغ انتقال و نام و مشخصات کارت مقصد برای شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات را به دقت بررسی و در صورت درست بودن آنها، گزینه تایید را انتخاب کنید.
  4. در صفحه بعد رمز دوم یا رمز پویا، CVV2 و تاریخ انقضای کارت خود را وارد کنید و در انتها گزینه پرداخت را لمس کنید.
  5. اگر می‌خواهید رسید پرداخت خود را برای گیرنده بفرستید؛ پس اتمام فرآیند کارت به کارت می‌توانید رسید پرداخت وجه خود را از تاپ دریافت کرده و در هر یک از شبکه‌های پیام رسان مانند واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام و… و همچنین از طریق پیامک به اشتراک بگذارید.

 

خدمات و ویژگی‌های سوپراپلیکیشن تاپ

تاپ، یک اپلیکیشن کاربردی برای تمام خدمات آنلاین روزمره شماست. خدمات تاپ، طیف وسیعی از خدمات پرداخت مانند کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ، بلیط هواپیما و اتوبوس و بسیاری خدمات دیگر را در بر می‌گیرد. برخی از خدمات تاپ عبارتند از:

  • خدمات خودرویی شامل پرداخت عوارض و جریمه‌های خودرو، هزینه ورود به طرح ترافیک و …
  • خرید انواع بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، بیمه عمر و …
  • خرید شارژ و بسته‌های اینترنت همراه
  • خدمات پرداخت کارت به کارت، گرفتن موجودی و … از تمام بانک‌های کشور
  • تمام خدمات پارسی کارت
  • خرید بلیط ورودی اماکن گردشگری مانند موزه‌ها و …
  • خرید بلیط اتوبوس و هواپیما
  • تمام خدمات سامانه صیاد شامل صدور آنی، استعلام و انتقال چک
  • پرداخت تمام قبوض شامل قبض تلفن همراه، برق، گاز، تلفن و …
  • پرداخت مبلغ خرید از فروشگاه‌ها از طریق کدپرداز تاپ
  • خرید و تماشای آنلاین فیلم و سریال
  • تمام امکانات موبایل‌ بانک پارسیان با نصب اپلیکیشن تاپ و وارد کردن اطلاعات حساب‌های مختلف پارسیان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امروز تاپ فقط یک اپلیکیشن ساده پرداخت نیست، بلکه یک دستیار همه کاره و ضروری برای هر شهروند محصوب می‌شود. در واقع یک دستیار همیشگی و گوش به فرمان شما!

 

راهنمای دانلود و نصب اپلییکشن تاپ

برای دسترسی به اپلیکیشن تاپ و استفاده از تمام خدمات آن، فقط و فقط به یک گوشی تلفن همراه هوشمند و اینترنت (اینترنت همراه یا خطوط اینترنت ADSL) احتیاج دارید. شما به راحتی از طریق وبسایت تاپ، کافه بازار و مایکت می‌توانید در کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن تاپ را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ از یکی از منابع زیر اقدام کنید:

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از گوگل پلی:

ir.tgbs.peccharge

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از مایکت:

https://myket.ir/app/ir.tgbs.peccharge

لینک دانلود اپلیکیشن TOP از کافه بازار :

https://cafebazaar.ir/app/ir.tgbs.peccharge

پس از نصب اپلیکیشن تاپ، منوی خدمات مختلف را مشاهده می‌کنید. منوی تاپ بسیار ساده و کاربردی است. کافیست بر روی هر یک از خدمات مورد نظر خود کلیک کنید و به‌ راحتی از آن استفاده کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 دیدگاه
  1. saeed می‌نویسد

    وكارت به كارت كردن راحت با گوشي

  2. saeed می‌نویسد

    جابجا كردن وكارت به كارت كردن راحت با گوشي

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد