رده رپورتاژ آگهی 5 ستاره های بازار سرمایه در سبدگردان آسمان

5 ستاره های بازار سرمایه در سبدگردان آسمان

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رضا رضایی
21 تیر 1400
آسمان پنج ستاره

درجه‌بندی عملکرد حدود 240 صندوق سرمایه‌گذاری کشور در ۳ بازه زمانی ۱ ساله، ۳ ساله و ۵ ساله مورد بررسی و محاسبه قرار گرفت. براساس این گزارش، درجه‌بندی مذکور براساس شیوه‌نامه درجه‌بندی عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و 9 صندوق توانستند در هر ۳ دوره بالاترین درجه رتبه‌بندی یعنی نشان «پنج ستاره» (MFR-5) را دریافت کنند.

سبدگردان آسمان با دارا بودن دو نماینده در این لیست بیشترین سهم را در بین حدود 185 شرکت سبدگردان و فعال بورسی داشته است؛ صندوق قابل معامله در بورس (ETF) به نام آسمان آرمانی با نماد “آساس” و صندوق سهامی به نام آسمان یکم با عملکرد و فعالیت درخشان طی سال‌های متوالی نشان داده اند که از بهترین، پربازده‌ترین و مطمئن‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای اشخاص حقیقی و حقوقی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بورس حتی با دانش و تخصص کم هستند.

 

آسمان یکم و بازدهی 8500 درصدی در 9 سال

صندوق آسمان یکم به عنوان برترین صندوق سرمایه گذاری سهامی طی یکسال گذشته، طی 9 سال فعالیت خود توانسته است 8500 درصد بازدهی را محقق کند و به عنوان یک صندوق سهامی صدور و ابطالی در دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بهترین گزینه سرمایه‌گذاری بورسی باشد. علاقمندان سرمایه‌گذاری در این صندوق می توانند با دارا بودن کد سجامی به سایت صندوق مراجعه کرده و پس از ثبت نام اقدام به خرید واحدهای این صندوق کنند. گفتنی است که ورود به این صندوق به راحتی و با کمتر از مبلغ 100 هزار تومان نیز امکان پذیر است.

 

آساس مطمئن ترین تک سهم بورس

دیگر صندوق سبدگردان آسمان که در هر در سه بازه زمانی ۱ ساله، ۳ ساله و ۵ ساله از پردازش اطلاعات مالی نشان 5 ستاره را دریافت کرده است، صندوق آسمان آرمانی با نماد آساس است. این صندوق در سال 1399 با بازدهی 227 درصدی رتبه دوم پربازده ترین صندوق سرمایه گذاری کشور را به خود اختصاص داد و در روزهای نزولی بازار توانست از پول سرمایه‌گذاران خود به خوبی محافظت کند. این صندوق در روزهای نزولی بازار در صدر بهترین عملکرد صندوق‌های سهامی قرار گرفت تا نشان دهد که علاوه بر عملکرد درخشان در روزهای صعودی بازار، استراتژی مناسب مدیریت دارایی در روزهای نزولی بازار را نیز اتخاذ می‌کند.

علاقه‌مندان برای خرید واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق می توانند با ورود از طریق پنل آنلاین کارگزاری خود، نماد آساس را جست‌وجو و اقدام به خرید کنند. سرمایه‌گذاران حتی با 500 هزار تومان می‌توانند در آساس سرمایه‌گذاری کنند. این صندوق با ترکیب متنوع سهام‌های دیگر بورسی در پرتفوی خود می‌تواند تک سهم مطمئنی برای سرمایه‌گذارانی باشد که تخصص و دانش کافی برای سرمایه‌گذاری در بورس ندارند و میلی به خرید تعداد زیاد سهم ندارند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. حیدر الوند می‌نویسد

    من خانواده ناشنوایان هست وام لازم است جواب خواهش

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد