رده رپورتاژ آگهی فراز ایران زمین رونمایی شد

فراز ایران زمین رونمایی شد

رپورتاژ آگهی

«فراز» پلتفرم اختصاصی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین است

نویسنده: رضا رضایی
25 دی 1399
فراز ایران زمین

در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک ایران زمین، پلتفرم بانکداری دیجیتال این بانک رونمایی و به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد. اگر می‌خواهید بدانید این پلتفرم چیست و به چه کار می‌آید این مطلب را بخوانید.

کیست که نداند این روزها شیوه زندگی همه‌مان تغییر کرده و این تغییر به دلیل بیماری کرونا در یک سال گذشته سرعت بیشتری هم به خود گرفته است. پس لازم است در همه زمینه‌ها -بخصوص مسائل مالی و بانکی- شاهد تغییرات اساسی در ارائه خدمات باشیم. قدم اول ادامه نهضت بانکداری دیجیتال است. آنچه که بانک ایران‌زمین به‌طور جدی در حال انجام است و در ادامه نگاه ویژه بانکداری دیجیتال به کسب و کارها و استارتاپ‌ها هم اهمیت می‌دهد. چراکه دوران بعد از کرونا دوران کسب و کارها و بازیگران جدید این عرصه است. بسیاری از کسب و کارهای سنتی در حال تغییر و پوست‌اندازی هستند و از دل آنها کسب و کارهای جدیدی ایجاد خواهد شد که دیگر ارائه خدمات بانکی به شکل سنتی به آنها امکان‌پذیر نیست.

این‌ها همه مقدمه‌ای بود تا اقدام جدید این بانک معرفی و رونمایی شود. پلتفرم فراز به ارائه خدمات به کسب و کارهای جدید نگاه ویژه‌ای دارد. وقتی حتی سوپرمارکت‌های کوچک هم به دنبال ارائه خدمات به شکلی نوین و جدید هستند، خیلی از آنها با اپلیکیشن های مختلف به هم وصل هستند و خدمات متفاوتی از گذشته را به مشتریان خود ارائه می‌کنند و فراز می‌خواهد تلاش سیستم بانکداری دیجیتال در این دنیای نو باشد.

مدیرعامل بانک ایران‌زمین در مراسم آغاز به کار آزمایشی پلتفرم فراز با اشاره به تلاش‌هایی که در سال‌های گذشته در راستای راه‌اندازی بانکداری دیجیتال در این بانک انجام شده است، گفت: گذر از بانکداری سنتی و الکترونیک برای نظام بانکی یک ضرورت است. در ماه‌های اخیر و با شیوع بیماری کرونا مشاهده کردیم که اگر بانکداری دیجیتال بصورت کامل راه‌اندازی شده بود، ما شاهد بسیاری از مشکلات و خطرات ناشی از حضور مردم در شعب نبودیم. در واقع ما با راه‌اندازی این پلتفرم به دنبال ابزار و زیرساختی فراتر از یک بانک بودیم تا هم مشتریان خرد و هم کسب و کارها نوین بتوانند فعالیت‌های خود را در بستر آن انجام دهند.

عبدالمجید پورسعید افزود: واقعیت این است که در بخش قانون‌گذاری باید نگاه ویژه‌ای به نیازهای بانکداری دیجیتال و سرعت بخشیدن به وضع قوانین مرتبط انجام شود. بحث احراز هویت دیجیتال باید جزو اولویت های قانون گذاری قرار بگیرد، تا حضور در شعب کاهش یافته و اجرای بانکداری دیجیتال در بخش مشتریان خرد با سرعت بیشتری پیاده‌سازی شود.

پورسعید با ابراز خرسندی از اجرای آزمایشی بانکداری دیجیتال برای اولین بار در بانک ایران زمین گفت: امروز تلاش‌های ۴ ساله همکاران به ثمر رسیده و بزودی پلتفرم فراز پس از طی مراحل اولیه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

در سال‌های گذشته بانکها از کسب و کارها به لحاظ ارائه خدمات دیجیتالی متفاوت عقب افتاده بودند که با اجرای بانکداری دیجیتال بسیاری از این محدودیت های گذشته برداشته خواهد شد. پلتفرم آزمایشی دیجیتال بانک ایران زمین که به نام فراز نامگذاری شده و فراتر از یک بانک به مشتریان ارائه خدمت خواهد کرد، فعلا در اختیار کارکنان این بانک و تعدادی از مشتریان منتخب برای ثبت بازخورد آنها قرار گرفته و به زودی و طی مراحل فنی و آزمایشی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد