رده رپورتاژ آگهی کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین

کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رضا رضایی
25 شهریور 1399
کارت هدیه ایران زمین

کارت هدیه مجازی ایران زمین از آن نوع خدمات بانکی و کار راه‌انداز است که به درد این روزهای ما می‌خورد. روزهایی که درگیر و گرفت کرونا هستیم و دست و بال همه‌مان برای رد و بدل شدن پول و کارت یا حتی مراجعه‌های حضوری بسته است. بانک ایران زمین هم در ادامه توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و از آن مهم‌تر، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، کارت هدیه مجازی ایران زمین را عرضه کرده است.

کارت هدیه ایران زمین

این کارت همانطور که از نامش پیداست، یک خدمت مجازی است؛ برای صدور و تاییدش نیاز به حضور در شعبه‌های بانکی یا خودبانک و خودپردازها نیست ولی از همان امکانات و کارکرد بهره‌مند است.برای داشتن این کارت کافی است ابتدا اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین را نصب کرده باشید. [اگر نصب ندارید، کافی است از همینجا اپ همراه بانک ایران زمین را نصب کنید که خودش کلی خدمات دارد]

 

روش صدور کارت هدیه مجازی ایران زمین

بعد از نصب این اپلیکیشن، امکان تهیه این کارت و اهدایش به هر کسی که دوست دارید، فراهم است. به این شکل که پس از نصب همراه بانک،روی گزینه «کارت هدیه مجازی ایران زمین» در بخش «باجه دیجیتال» کلیک کنید. مبلغ آن را مشخص کنید، با استفاده از رمز دوم پویا مبلغ موردنظر را پرداخت و به کارت هدیه منتقل کنید.

از اینجا به بعد کمی جذاب‌تر می‌شود، چون می‌توانید همانند انتخاب کارت هدیه حقیقی، طرح روی کارت را که شامل طراحی‌های پیشفرض درباره ازدواج، نوروز، تولد نوزاد و… همینطور طرح‌های خوشرنگ ولی بی‌مناسبت ویژه است، انتخاب کنید. روی آن متن دلخواهتان را بنویسید و برای دوستان و عزیزن خود ارسال کنید.

گیرنده (که حتما از دریافت چنین هدیه مجازی و با سلیقه و خلاقانه‌ای به وجد آمده و کلی سورپرایز شده!) متنی دریافت می‌کند که با کلیک بر روی آن می‌تواند از امکانات و خدمات این کارت هدیه مجازی درست مثل نمومه حقیقی استفاده کند. خرید دیجیتال و حتی امکان کارت به کارت در این کارت هدیه مجازی دیده شده است.

چی بهتر از اینکه به‌جای خرید وسایل و کالاهایی که فرد به آن نیازی ندارد یا در اولویت‌هایش نیست، امکان انتخاب و تشخیص هدیه را بهش بدهیم و از همه مهم‌تر پروتکل‌های بهداشتی را در زمانه کرونا رعایت کنیم؟

 

کارت هدیه ایران زمین شارژ می‌شو‌د؟

شاید می‌دانید یا قبل‌تر در همین سایت «رده» خوانده باشید که بانک ایران زمین امکان شارژ کارت هدیه را برای کارت‌های خود فراهم کرده است. یعنی غیراز انتخاب طرح و مبلغ و متن روی کارت، دست سفارش‌دهنده در افزایش مبلغ هدیه (اینجا می‌شود شارژ کارت هدیه) باز است و می‌تواند در موقعیت‌های مختلف یا به دلایل دیگر، به مبلغ کارت بیفزاید.

اگر می‌خواهید بیشتر درباره کارت هدیه‌های ایران‌زمین بدانید

این امکان جذاب برای کارت هدیه مجازی هم فعال است و می‌توان در راستای ارائه خدمات نوین و پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال، علاوه بر سفارش آنلاین کارت هدیه حقیقی به شکل ۲۴ ساعته، کارت هدیه مجازی را هم شارژ کرد.

پس فقط کافی است، همراه بانک ایران زمین را نصب کنید، بعد سراغ این هدیه بهداشتی، خلاقانه و مجازی بروید، آن را برای عزیزانتان بفرستید و از واکنش‌های احتمالی‌شان لذت ببرید!

راستی شما می‌توانید کمپین بانک ایران زمین در مقابله با ویروس کرونا را هم دنبال کنید که هم یک حرکت انسان‌دوستانه و مسئولیت‌پذیرانه است و هم توضیحات جامع‌تری درباره این کارت هدیه مجازی ایران زمین -به عنوان مهم‌ترین خدمت دیجیتال بانک ایران زمین در زمانه کرونا- می‌دهد. کافی است در شبکه‌های اجتماعی هشتگ #هیچ_جا_خونه_خود_آدم_نمیشه را دنبال کنید.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 دیدگاه
  1. امیر می‌نویسد

    چرا اپلیکیشن بانک ایران زمین از ما میخواد که اطلاعات کارت و همینطور رمز دوم رو داخل خودش وارد کنیم؟ مگر نباید همه پرداخت های الکترونیکی توی سامانه shaparak.ir انجام بشه؟

    از کجامعلوم که از اطلاعات کارتمون رو ذخیره نکنن؟

    1. رضا می‌نویسد

      سلام وقت بخیر
      دوست گرانقدر کلیه بانک ها جزو لاینفک شاپرک هستند و خود شاپرک درگاه پرداخت ندارد .لطفا اطلاع دهید کدام پرداخت شما در شاپرک پرداخت شده منم به اطلاعاتم اضافه شود در ضمن شما اطلاعات کارتت را ندی هزینه رو چجوری باید از شما کم کنه ؟

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد