رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی

ارزش آفرینان دی

آخرین به‌روز رسانی: 08 اردیبهشت 1403 | انتشار: 9 بهمن 1395
نام ارزش آفرینان دی
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 69,380,893,472,901 ریال
بازده روزانه 0.06 %
بازده هفتگی 0.45 %
بازده ماهانه 1.9 %
بازده سه ماهه 5.71 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.14 %
بازدهی از آغاز فعالیت 266.96 %
مدیر صندوق کارگزاری بانک دی
مدیران سرمایه‌گذاری سونا فضل اللهی، مهدی نورمحمدی، محمد ارمی
متولی صندوق مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی
حسابرس موسسه حسابرسی رازدار
درصد حقیقی 3
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,014,031 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,013,484 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي کارگزاری بانک دی
اوراق مشارکت 40.72 %
سپرده بانکی 51.65 %
وجه نقد 0.23 %
سهام 4.89 %
پنج سهم با بیشترین وزن 3.32 %
دارایی‌های دیگر 0.3 %
قیمت آماری 1,043,239 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 68,457,800
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/03
آدرس وب‌سایت http://afdayfund.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی از صندوق‌های درآمد ثابت است که با شماره ۱۰۹۱۱ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده و زیر نظر این نهاد فعالیت می‌کند. این صندوق فعالیت خودش را از مهر ۱۳۹۰ آغاز کرده است و در این مدت، طبق مفاد اساسانامه و امیدنامه‌اش و در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت خود ادامه داده است. مانند بیشتر صندوق‌های درآمد ثابت موفق، ریسک پایین در سرمایه‌گذاری، نقدشوندگی بالا و سود ثابت و مطمئن از مهم‌ترین ویژگی‌های صندوق ارزش‌آفرینان دی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مشترک، کاهش هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و تقسیم‌شدن این هزینه بین گروه بزرگی از سرمایه‌گذاران است. همچنین فعالیت‌های اجرایی مربوط به سرمایه‌گذاری نیز به عهده گردانندگان صندوق است و سرمایه‌گذاران خرد لازم نیست نگران خریدوفروش اوراق، دریافت سود، تبدیل حق تقدم به سهام و مواردی از این قبیل باشند.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

اطلاعات صندوق ارزش آفرینان بانک دی

مدیران صندوق ارزش‌آفرینان دی هدف از تشکیل این صندوق را جمع‌آوری سرمایه‌های خرد از سرمایه‌گذاران و ایجاد سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد عنوان کرده‌اند. تلاش بر این است که با پذیرش ریسکی مشخص و کنترل‌شده، سرمایه‌گذاران این صندوق به بیشترین بازدهی ممکن برسند.

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی طبق آنچه در اساسنامه و امیدنامه‌اش آمده، بیش از ۹۰درصد دارایی‌های خود را در اوراق مشارکت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری کرده است و بخش کوچکی از این دارایی‌ها را به خرید سهام و حق‌تقدم اختصاص داده است. همین نکته باعث می‌شود نوسان‌های منفی و مثبت بورس تأثیر چندانی رو بازدهی صندوق نداشته باشد و سرمایه‌گذاران همیشه سودی تقریبا ثابت دریافت کنند.

طبق ماده ۴ اساسنامه این صندوق، موضوع فعالیت اصلی صندوق ارزش‌آفرینان دی سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله اوراق با درآمد ثابت، سپرده بانکی، گواهی سپرده بانکی، سهام و حق‌تقدم خرید سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و فرابورس و گواهی سپرده کالایی است. این صندوق فعالیتی فرعی هم دارد که موضوع آن مشارکت در تعهد پذیره‌نویسی و تعهد خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت است.

ارزش مبنای واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق صد هزار تومان است که روی گواهی‌های سرمایه‌گذاری قید می‌شود. واحدهای این صندوق به دو نوع ممتاز و عادی تقسیم می‌شود. این صندوق ۲۰ هزار واحد ممتاز دارد که قبل از شروع دوره پذیره‌نویسی صادر شده و در اختیار مؤسسان شرکت قرار دارد. این واحدها قابلیت ابطال و انتقال ندارند. واحدهای معمولی هم واحدهایی هستند که سرمایه‌گذاران معمولی در طول مدت فعالیت این صندوق خریداری می‌کنند. واحدهای معمولی صندوق قابلیت ابطال دارند، ولی امکان انتقال آن‌ها به شخص دیگر وجود ندارد.

ارکان صندوق ارزش آفرینان بانک دی

صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای حرکت در راستای اهداف‌شان و کسب بازدهی مطلوب، به مدیریتی مناسب نیاز دارند. ارکان صندوق‌های سرمایه‌گذاری در واقع بازوهای مدیریتی صندوق‌اند که هر کدام در چارچوب وظایف خود به عملکرد مناسب صندوق کمک می‌کنند. صندوق ارزش آفرینان دی تحت مدیریت کارگزاری بانک دی فعالیت می‌کند و این کارگزاری خریدوفروش‌های بورسی صندوق، شامل معامله انواع اوراق با درآمد ثابت، سهام و حق‌تقدم، را به انجام می‌رساند. متولی صندوق مشاور سرمایه‌گذاری ایرانیان تحلیل فارابی است که به‌طور مستمر بر فعالیت این صندوق نظارت می‌کند. همچنین موسسه حسابرسی رازدار مسئول حسابرسی صندوق و بانک دی ضامن نقدشوندگی آن است.

ترکیب دارایی‌های صندوق بانک دی

طبق امیدنامه صندوق ارزش‌آفرینان دی، حداقل ۷۵درصد از دارایی‌های این صندوق باید به سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص یابد. به عبارت دیگر، این بخش از دارایی‌های صندوق نمی‌تواند کمتر از ۷۵درصد باشد. همچنین حداکثر ۲۰درصد از دارایی‌های صندوق می‌تواند به سهام، حق‌تقدم و قراردادهای اختیار معامله اختصاص پیدا کند. علاوه بر این، این صندوق می‌تواند حداکثر ۵درصد از دارایی‌های خود را در صندوق‌های سرمایه‌گذاری دیگر سرمایه‌گذاری کند.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق ارزش‌آفرینان دی

از آن‌جایی که صندوق ارزش آفرینان بانک دی جز صندوق‌های درآمد ثابت است، شیوه سرمایه‌گذاری در این صندوق هم مانند اکثر صندوق‌های این دسته از طریق صدور و ابطال واحد‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند هر زمان که بخواهند با ثبت‌نام در سامانه صندوق، واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را بخرند و در صورت لزوم، با ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌شان را از صندوق خارج کنند.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه گذاری بانک دی

  1. وارد سایت اصلی صندوق «www.afdayfund.ir» شوید.
  2. در قسمت بالای صفحه روی گزینه «ورود سرمایه‌گذاران» کلیک کند و وارد بخش «ثبت‌نام در صندوق» شوید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ایرانی و همچنین اتباع خارجی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.
  4. در این مرحله «کد اعتبارسنجی» به شماره تلفن همراه‌تان پیامک می‌شود و باید این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در قدم بعد باید موافقت خودتان را با اساسنامه و امیدنامه صندوق هم اعلام کنید.
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. سپس می‌توانید برای خود نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید.
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان بانک دی شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,301 دیدگاه
  1. محمد می‌نویسد

    مگه به صورت تضمینی ۲۰درصد نبود؟؟چرا این ماه را ۱۷درصد داده؟؟

    14
    1
  2. بیتا می‌نویسد

    شفاها گفته بودن که هیچ ماهیی از بیست درصد کمتر نخواهد که واضحا کمتره !!!!!! واقعا مدیونی داره براشون وقت باز کردن حساب صداقت نباشه !

    14
  3. ناهید می‌نویسد

    آخه چرا با ما مردم این جور رفتار میکنید خدا رو خوش نمیاد موقعی که میخواهید پول بگیرید با هزار زبون آدم هارو خام میکنید الان که سود اومده حتی کفاف قسط های مارو نمیده ما روی هر ریال این سول حساب کردیم توروخدا اینقدر برای خودتون نفرین نگیرید

    10
  4. علی می‌نویسد

    این ماه 17.7 ریخته به نظرم باید پولها را کشید بیرون دیگه هر چی از مردم خوردند بسشونه، امیدوارم رده صداقت و اصول اخلاقی را در انتشار پیام ها رعایت کنه.

    14
    3
  5. محمد می‌نویسد

    سلام
    چرا چندماه است در رده پیام جدید نیست

    6
    2
  6. Mah می‌نویسد

    سلام ببخشید من تازه توی این صندوق سرمایه‌گذاری کردم. اوایل ماه ، سود برام واریز شد ولی الان چند روزه که میزان سرمایه‌ای توی سایت برام میزنه کمتر از پولیه که من سرمایه گذاری کردم، میشه بگین برای چیه؟؟؟
    و اینکه ینی اگه مثلا فردا بخوام برم ابطال بزنم همون مبلغ کمترو بهم میدن؟؟

    31
    11
    1. A.R می‌نویسد

      سلام وقت بخیر ، مستقیما بستگی به قیمت صدور هر سهم در روزی که صدور براتون انجام شده داره ! هر چه قدر از روز واریز سود دهی (16 ام ) بیشتر بگذره قیمت هر سهمی که براتون خریداری میشه از قیمت اسمی هر سهم (1،000،000 ريال) بیشتر میشه . یعنی به اصلاح شما سهم رو گرونتر از قیمت اسمی خریداری کردین . زمانی هم که قصد دارین ابطال بزنین خیلی مهم تره ، یعنی باید ابطال رو روزی بزنین که قیمت ابطال هر سهم بیشتر یا حداقل مساوی قیمت صدور روزی باشه که صدور زدین تا حداقل سرمایه اولیه تون حفظ بشه . ضمنا به این نکته توجه داشته باشین که قیمت روز صدور و ابطال هر سهم فردای اون روز مشخص میشه. به همین دلیل روزهای اوایل بعد از سود دهی (18،17،16) مینیمم قیمت و بهترین زمان برای صدور و روزهای پایانی قبل از سود دهی (15،14،13) ماکسیمم قیمت و بهترین زمان برای ابطال هستش. البته اگه صندوق بهتون این اجاره رو بده !!!! ضمنا این موضوع رو اطلاع داشته باشین که چون این صندوق واریز سود روزشمار نداره ، اولین 16 ام بعد از صدور ، سود کل دوره یکماهه رو براتون واریز میکنه و در زمان ابطال مازاد سود پرداختی رو از اصل پولتون کم خواهد کرد ! به عنوان مثال اگر شما روز 29ام فروردین ماه صدور زده باشین ، 14 روز از کل دوره رو از دست دادین (16فروردین تا 29 فروردین)، صندوق 16ام اردیبهشت به جای اینکه سود 17روز سرمایه گذاری شمارو پرداخت کنه ، سود کامل 31روزه رو براتون واریز میکنه ولی در زمانی که خواستین ابطال بزنین ، میاد مازاد سودی که بابت اون 14روز بهتون پرداخت کرده از اصل پولتون کسر میکنه . متأسفانه این توضیحات در ابتدای امر به سرمایه گذاران داده نمیشه و خیلی ها به همین دلیل متضرر میشن ، امیدوارم پاسخم مفید بوده باشه . موفق باشید

      76
      4
  7. علیرضا می‌نویسد

    واقعا …. و … ترین صندوق همین بانک دی هستش. کل ماه در حال رشد بود دقیقا روز ۱۵ به جای ۶۰ درصد ۳۰ درصد سود واریز کردن. به نظر بشه به سازمان بورس بابت این سود شکایت کرد.
    من که میرم برای ابطال و موجودیمو میکشم بیرون این چندمین ماه هستش که این […] ها این کارو انجام میدن.
    امیدوارم تمام این سودهای پول ما که […] خرج دوا درمون کنن.

    92
    8
    1. محسن می‌نویسد

      سلام دوستان من پیگیری کردم تنها جایی که می توانیم شکایت کنیم در سایت کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران است .آدرس سایتش http://shekayat-iiia.ir هست خواهش میکنم حتما اقدام کنید بلکه شکایت های اکثریت نتیجه بخش باشه . به امید حق.

      47
      2
  8. محمود می‌نویسد

    آقایان بانک دی دیروز روز 15 اردیبهشت هر سهم بود 55011 بنده اسکرین شات کل ماه رو دارم که چطور کل ماه سود رو به بالا بود ( شما چطور وجدانتون قبول کرد ) سود 66 درصدی رو 30 درصد واریز کنید یعنی ما که به شما اطمینان کردیم و همه پس انداز زندگیمونو تو بانک شما سپرده کردیم واقعا خدا رو خوش میاد باهامون یه همچین کاری بکنید حتی برای یکبار هم که بورس واقعا سعودی بود وبا سرمایه ما حسابی سود کلان کردین بازم به حق خودتون راضی نبودیم و 36 درصد از سود ما رو برداشتین اونم تو این شرایط بد اقتصادی و مریضی که کار هم خبری نیست واقعا برای خودم متاسفم که به بانک دی اطمینان کردم و همه سرمایه زندگیمو توش گذاشتم ….. (( من راضی نیستم ))

    83
    5
    1. محسن می‌نویسد

      سلام دوستان من پیگیری کردم تنها جایی که می توانیم شکایت کنیم در سایت کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران است .آدرس سایتش http://shekayat-iiia.ir هست خواهش میکنم حتما اقدام کنید بلکه شکایت های اکثریت نتیجه بخش باشه . به امید حق.

      20
      4
  9. Ali می‌نویسد

    دوستان سلام. من یک سوال مهم داشتم، ممنون میشم اگر دوستی بطور روشن، من رو راهنمایی کنه….
    بنظر میرسه که این جمله بانک که به من گفت که در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت (من همین صندوق ارزش آفرین بانک دی)، اصل سرمایه حفظ می شود و تنها نوسان در سود هست، جمله درستی نباشه! درسته؟ چرا که بنده با قیمت 1041287، 469 واحد خریداری کردم. اما، با فرض اینکه بخواهم مثلا امروز تمام واحدهای خردیداری شده را ابطال کنم، قیمت ابطلال حدودا 1000000 ریال هست!!! خب این یعنی اصل سرمایه مثلا در این روز بطور قابل ملاحظه ای آسیب دیده دیگه!!! این تحلیل درست هست؟؟ و اگر درست هست، پس جمله بانک به من اشتباه بوده!!
    ممنون میشم که دوستی بطور روشن راهنمایی کنه

    11
    6
    1. mohammad gholami می‌نویسد

      البته اون روزي كه قيمت به حداقل ميرسه، شما سود ماه قبل رو گرفتي و اون رو نبايد شامل ضرر كني. صندوق ١٥ هر ماه دوباره از ابتدا ارزشش شروع ميشه چون ما به التفاوت رو داده ولي اگه شما تو اين ماه با اون قيمت كه گفتي خريدي، چون سود ٣٠ درصد واريز شده و شما با سود بيشتر از ٤٠ درصد خريدين كمي ضرر داشتين.

      6
      1
    2. mohammad gholami می‌نویسد

      سلام
      من كه باهاشون صحبت كردم گفتن اگه در روز اول صدور بزني مشكلي نداره. دليلش هم مشخصه چون اينا ١٧/٢ درصد سود تضميني ميدن. حالا اگه شما روزي صدور بزني كه سود از ١٧/٢ درصد سالانه بيشتر شده، ميتوني شامل ضرر بشي. مثلا اگه زماني صدور بزني كه سوددر اون روز حدود ٢٥ درصد بوده، اين امكانش هست كه حدود ٧/٨ درصد سالانه ضرر شاملت بشه

      5
      1
  10. Babak Javidi می‌نویسد

    یعنی کلاه بردارتر از این صندوق وجود نداره!!! دقیقا روز کشیدن چک سرمایه گذاران یک هو ارزش ابطال از نصف هم کمتر میشه اونم از بازاری که همه مطلعیم؟!!!! (این بار اولش نیست که این صندوق این کار رو میکنه!) مگه ناظر وجود نداره؟ ببینید دارن چه غلطی میکنند؟

    39
    5
  11. mohammad gholami می‌نویسد

    چطور و كجا بايد شكايت كرد از سودي كه ظاهرا در يك روز نصفش رو به جيب زدن؟
    لطفا مرجعي اگه براي اعتراض هست رو بگين تا پيگير بشيم. اصلا امكان نداره يك صندوق درامد ثابت در يك روز ٣٠ درصد كاهش داشته باشه. چون فقط ده درصد سهامشون تو بورسه و نميتونه سود يهو در روز تقسيم از ٦٠ درصد بشه ٣٠ درصد

    28
    3
    1. محسن می‌نویسد

      سلام دوستان من پیگیری کردم تنها جایی که می توانیم شکایت کنیم در سایت کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران است .آدرس سایتش http://shekayat-iiia.ir هست خواهش میکنم حتما اقدام کنید بلکه شکایت های اکثریت نتیجه بخش باشه . به امید حق.

      5
      1
  12. mohammad gholami می‌نویسد

    خيلي جالب سود پول رو هاپولي كردن. قيمت ابطال در روز ١٤ ارديبهشت ٩٩ چيزي بالاي ٥٠٠٠ بوده ولي قيمت يهو در روز سود و در ١٥ام نصف شد. يعني سود در روز ١٤ام بالاي ٦٠ درصد بود و ١٥ام ٣٠ درصدش كردن كه روز تقسيم سود بود، نصف سود رو بالا كشيدن. جالبيش در اينه كه زليل اين ادعاشون در صف فروش بودن سهمهاشونه در صورتي كه فقظ ده درصد سهمشون اجازه داره تو بورس باشه و اگه اين ده درصد كلش تو بورس منفي پنج بخوره، باز هم در يه روز نميتونست اينقدر كاهشي بشه. عملا ده درصد كل سهم پنج درصد منفي بخوره در يك روز ميشه نيم درصد كل….. نه سي درصد كل.
    كجا بايز به اينا اعتراض كرد؟

    34
    4
    1. محسن می‌نویسد

      سلام دوستان من پیگیری کردم تنها جایی که می توانیم شکایت کنیم در سایت کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران است .آدرس سایتش http://shekayat-iiia.ir هست خواهش میکنم حتما اقدام کنید بلکه شکایت های اکثریت نتیجه بخش باشه . به امید حق.

      4
      2
  13. نادر می‌نویسد

    جالبه که سود اسفند رو 29 روزه حساب میکنند ولی سود شش ماهه اول سال رو 31 روزه حساب نمیکنند
    واقعا این صندوق اصلا هیچ ارزشی برای موندن نداره

    29
    3
  14. نادر می‌نویسد

    واقعا این صندوق شورشو دیگه دراورده الان برای 15 روز، سودی که ریخته در حدود 17 – 16 درصده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بقیه صندوق ها بالای 25 درصد سود میدند
    فقط لطفا یکی منو راهنمایی کنه کی و چجوری ابطال بزنم که به ضررم نشه
    از آذر بال وعده و عید نگهمون داشتند که الان 16 درصد سود بدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    22
    3
  15. Sibil Sibili می‌نویسد

    سلام. سود این ماه بانک دی 10 درصد شده. مثل اینکه کلا سود این صندوق از این به بعد 10 درصد خواهد بود. بریم پول هامون رو برداریم

    11
    2
  16. Sibil Sibili می‌نویسد

    سلام

    5
    1
  17. asghar می‌نویسد

    موندم چرا دوستان سرمایه شونو اینجا میزارن..بخدا بعد اینکه این صندوق سود بهمن ماهو یجوری هاپولی کرد..منو برادرم.تمام واحدهامونو باطل زدیم..الان دوماه توصندوق دیگه گزاشتم..هرماه زیر ۲۸نبوده..واقعا صندوق بانک دی مفت نمی ارزه

    32
    7
  18. Hoda Tofiqi می‌نویسد

    داداش دیدگاه من رو تایید نکردی
    من خودم توی این صندوق پول گذاشتم این ماه 16.8 داده دروغ نوشته 21.18

    7
    4
  19. heydari می‌نویسد

    سایت رده سود ارزش آفرینان رو ۲۲/۱۸ ثبت کرده صندوق۲۱/۱۸ ثبت کرده و پرداخته میشه بگید اطلاعاتتونو از کجا میارید؟

    9
    1
    1. ادمین رده می‌نویسد

      صندوق، سود اسفندماه را طبیعتا ۲۹ روزه محاسبه کرده است

      4
      6
  20. sam ejazii می‌نویسد

    سود این ماه 20.8درصده رده مسولین رده سود واقعی رو اعلام کنید

    10
    4
    1. ادمین رده می‌نویسد

      سود این ماه توسط صندوق ۲۹ روزه محاسبه شده

      7
      1
  21. sam ejazii می‌نویسد

    مسولین رده لطفا سودهای واقعی پرداختی صندوق رو اعلام کنید تا سرمایه گذاران را متظمنه ضرر وخسارت نکنید

    12
    1
  22. sam ejazii می‌نویسد

    این صندوق دیگه مفت نمیارزه قیمت ابطال رو پایین زدن خدا میدونه این ماه باز چه نقشه ای در اوردن

    27
    6
  23. heydari می‌نویسد

    سلام شفاف سازی و جلب اعتماداز ارکان اصلی یک صندوق سرمایه گذاریست متأسفانه مدیران این صندوق این اعتماد را خدشه دارکردند و بایستی در جهت جبران تلاش مضاعف انجام دهند

    19
    3
  24. mehdi M5510550 می‌نویسد

    خدا وکیل چیکار دارید میکنید همه صندوقها ابطالشون رو به بالا میره ماله شما همش رو به پایینه این چه وضعیه برای ما درست کردید بگید نمیتونید تا شانزدهم ابطال بزنیم ببریم سرمایمونو هر ماه میگید جبران میکنیم بازم هیچ کاری نمیکنید بدترم میشه این درست نیست به خدا

    44
    2
  25. sam ejazii می‌نویسد

    عملکرد این صندوق اصلا شفاف نیست نمیدونم واقعا با سرمایه های مردم چیکار میکنن سوالی که برام پیش میاد اینه سازمان بورس رواونها نظارت وبازرسی داره

    18
    6
  26. sam ejazii می‌نویسد

    ببخشید بانک اقتصاد نوین 37درصد داده بانک خاورمیانه30درصد این 25درصدم باهزار منت دادان

    13
    4
  27. sam ejazii می‌نویسد

    سود این ماه نوشتن 25د%چی بگم والا بانک خاورمیانه 27بانک اقتصاد نوین31 تازه خیلی بهمون خواسته ان حال بدن اینقد شده ادم مغزش هنگ میکنه

    11
    7
  28. بهزاد می‌نویسد

    دوستان شرکت رایان هم افزا برنامه نرم افزار خیلی صندوقارو می‌نویسه مثل صندوق امین اشنا و … از شنبه همه قطع شدن مشکل فقط برا بانک دی نیست

    11
    5
  29. وحید می‌نویسد

    در صورتی که روز 14 سامانه باز بود قیمت هر واحد 2267 بود چرا 2057 محاسبه شده نمیدونم؟

    9
    5
  30. وحید می‌نویسد

    بالاخره سامانه فعال شد
    سود رو محاسبه کردن با ارزش هر واحد 2057

    8
    1
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی