رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی

ارزش آفرینان دی

آخرین به‌روز رسانی: 11 اردیبهشت 1403 | انتشار: 9 بهمن 1395
نام ارزش آفرینان دی
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 69,697,148,466,475 ریال
بازده روزانه 0.06 %
بازده هفتگی 0.44 %
بازده ماهانه 1.9 %
بازده سه ماهه 5.7 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.09 %
بازدهی از آغاز فعالیت 267.21 %
مدیر صندوق کارگزاری بانک دی
مدیران سرمایه‌گذاری سونا فضل اللهی، مهدی نورمحمدی، محمد ارمی
متولی صندوق مشاور سرمایه گذاری اوراق بهادار پاداش
حسابرس موسسه حسابرسی رازدار
درصد حقیقی 3
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,016,629 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,016,052 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي کارگزاری بانک دی
اوراق مشارکت 39.8 %
سپرده بانکی 52.16 %
وجه نقد 0.25 %
سهام 5.28 %
پنج سهم با بیشترین وزن 3.53 %
دارایی‌های دیگر 0.33 %
قیمت آماری 1,046,084 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 68,596,002
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/03
آدرس وب‌سایت http://afdayfund.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی از صندوق‌های درآمد ثابت است که با شماره ۱۰۹۱۱ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده و زیر نظر این نهاد فعالیت می‌کند. این صندوق فعالیت خودش را از مهر ۱۳۹۰ آغاز کرده است و در این مدت، طبق مفاد اساسانامه و امیدنامه‌اش و در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت خود ادامه داده است. مانند بیشتر صندوق‌های درآمد ثابت موفق، ریسک پایین در سرمایه‌گذاری، نقدشوندگی بالا و سود ثابت و مطمئن از مهم‌ترین ویژگی‌های صندوق ارزش‌آفرینان دی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مشترک، کاهش هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و تقسیم‌شدن این هزینه بین گروه بزرگی از سرمایه‌گذاران است. همچنین فعالیت‌های اجرایی مربوط به سرمایه‌گذاری نیز به عهده گردانندگان صندوق است و سرمایه‌گذاران خرد لازم نیست نگران خریدوفروش اوراق، دریافت سود، تبدیل حق تقدم به سهام و مواردی از این قبیل باشند.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

اطلاعات صندوق ارزش آفرینان بانک دی

مدیران صندوق ارزش‌آفرینان دی هدف از تشکیل این صندوق را جمع‌آوری سرمایه‌های خرد از سرمایه‌گذاران و ایجاد سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد عنوان کرده‌اند. تلاش بر این است که با پذیرش ریسکی مشخص و کنترل‌شده، سرمایه‌گذاران این صندوق به بیشترین بازدهی ممکن برسند.

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی طبق آنچه در اساسنامه و امیدنامه‌اش آمده، بیش از ۹۰درصد دارایی‌های خود را در اوراق مشارکت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری کرده است و بخش کوچکی از این دارایی‌ها را به خرید سهام و حق‌تقدم اختصاص داده است. همین نکته باعث می‌شود نوسان‌های منفی و مثبت بورس تأثیر چندانی رو بازدهی صندوق نداشته باشد و سرمایه‌گذاران همیشه سودی تقریبا ثابت دریافت کنند.

طبق ماده ۴ اساسنامه این صندوق، موضوع فعالیت اصلی صندوق ارزش‌آفرینان دی سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله اوراق با درآمد ثابت، سپرده بانکی، گواهی سپرده بانکی، سهام و حق‌تقدم خرید سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و فرابورس و گواهی سپرده کالایی است. این صندوق فعالیتی فرعی هم دارد که موضوع آن مشارکت در تعهد پذیره‌نویسی و تعهد خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت است.

ارزش مبنای واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق صد هزار تومان است که روی گواهی‌های سرمایه‌گذاری قید می‌شود. واحدهای این صندوق به دو نوع ممتاز و عادی تقسیم می‌شود. این صندوق ۲۰ هزار واحد ممتاز دارد که قبل از شروع دوره پذیره‌نویسی صادر شده و در اختیار مؤسسان شرکت قرار دارد. این واحدها قابلیت ابطال و انتقال ندارند. واحدهای معمولی هم واحدهایی هستند که سرمایه‌گذاران معمولی در طول مدت فعالیت این صندوق خریداری می‌کنند. واحدهای معمولی صندوق قابلیت ابطال دارند، ولی امکان انتقال آن‌ها به شخص دیگر وجود ندارد.

ارکان صندوق ارزش آفرینان بانک دی

صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای حرکت در راستای اهداف‌شان و کسب بازدهی مطلوب، به مدیریتی مناسب نیاز دارند. ارکان صندوق‌های سرمایه‌گذاری در واقع بازوهای مدیریتی صندوق‌اند که هر کدام در چارچوب وظایف خود به عملکرد مناسب صندوق کمک می‌کنند. صندوق ارزش آفرینان دی تحت مدیریت کارگزاری بانک دی فعالیت می‌کند و این کارگزاری خریدوفروش‌های بورسی صندوق، شامل معامله انواع اوراق با درآمد ثابت، سهام و حق‌تقدم، را به انجام می‌رساند. متولی صندوق مشاور سرمایه‌گذاری ایرانیان تحلیل فارابی است که به‌طور مستمر بر فعالیت این صندوق نظارت می‌کند. همچنین موسسه حسابرسی رازدار مسئول حسابرسی صندوق و بانک دی ضامن نقدشوندگی آن است.

ترکیب دارایی‌های صندوق بانک دی

طبق امیدنامه صندوق ارزش‌آفرینان دی، حداقل ۷۵درصد از دارایی‌های این صندوق باید به سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص یابد. به عبارت دیگر، این بخش از دارایی‌های صندوق نمی‌تواند کمتر از ۷۵درصد باشد. همچنین حداکثر ۲۰درصد از دارایی‌های صندوق می‌تواند به سهام، حق‌تقدم و قراردادهای اختیار معامله اختصاص پیدا کند. علاوه بر این، این صندوق می‌تواند حداکثر ۵درصد از دارایی‌های خود را در صندوق‌های سرمایه‌گذاری دیگر سرمایه‌گذاری کند.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق ارزش‌آفرینان دی

از آن‌جایی که صندوق ارزش آفرینان بانک دی جز صندوق‌های درآمد ثابت است، شیوه سرمایه‌گذاری در این صندوق هم مانند اکثر صندوق‌های این دسته از طریق صدور و ابطال واحد‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند هر زمان که بخواهند با ثبت‌نام در سامانه صندوق، واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را بخرند و در صورت لزوم، با ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌شان را از صندوق خارج کنند.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه گذاری بانک دی

  1. وارد سایت اصلی صندوق «www.afdayfund.ir» شوید.
  2. در قسمت بالای صفحه روی گزینه «ورود سرمایه‌گذاران» کلیک کند و وارد بخش «ثبت‌نام در صندوق» شوید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ایرانی و همچنین اتباع خارجی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.
  4. در این مرحله «کد اعتبارسنجی» به شماره تلفن همراه‌تان پیامک می‌شود و باید این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در قدم بعد باید موافقت خودتان را با اساسنامه و امیدنامه صندوق هم اعلام کنید.
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. سپس می‌توانید برای خود نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید.
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان بانک دی شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,301 دیدگاه
  1. نادر می‌نویسد

    سلام به همه
    دوستانمن خيلي از اين بالا و پايين ها مثل شما سر درنميارم اگه كسي تو حوصله اش هست يه برادري بكنه يه توضيح بده من خيلي به تاريخ 16 هر ماه دقت نميكردم و همينجوري هر وقت ميشد رفتم يه پولي اضافه كردم به سپرده ام
    ولي الان ميبينم با حساب خودم بايد حدود 163 تومن داشته باشم ولي تو پروفايلم زده 161.400 بقيه اش كجا رفته ؟ ؟؟؟؟

    1. اصغر می‌نویسد

      آقا نادر در مورد اون ۱۶۰۰ که میگی کمه؛ زمانی که مثلا ۱۵ روز مونده به واریز سود شما میری صدور میزنی٬ سودی که برات واریز میشه سود یک ماه کامله. اون ۱۵ روز سود اضافه از اصل پول خودته که از ماه های بعدی دیگه سودت کامله و اصل پول سرجاشه.پس اون ۱۶۰۰ با سود به حسابت برگشته ولی متوجه نشدی. این صندوق مو لای درزش نمیره و همه چیزش درسته. من ۶ ساله باهاش کار میکنم خوب بوده

  2. مهدی می‌نویسد

    سلام صدور سهام در این صندوق فقط از طریق شعبه هست یا اینترنتی هم میشه صدور زد

  3. سلام می‌نویسد

    دوستان ی سوال داشتم این صندوق که هزینه ابطال داره… چقدر هست این هزینه؟ واسه ابطال به اعضای هر واحذ چقد از پولت کم میشه؟ کسی میدونه؟

    1. اصغر می‌نویسد

      سلام. برای هر بار که صدور بزنی به هر مقدار ۴۰۰۰ هزار تومن

  4. Goorzodinali می‌نویسد

    ممنونم از راهنمایی شما دوست عزیز ا

  5. ا می‌نویسد

    این ماه قیمتها خیلی پایینه و خیلی کم کم بالا میره. الان نیمی از ماه گذشته هنوز روی ۶۵۰ تومنه. اینطوری پیش بره این ماه ۱۷٪ میده

  6. Goorzodin ali می‌نویسد

    با سلام دوستان آیا از این صندوق راضی هستید من میخوام تو صندوق بانک دی سرمایه گذاری کنم؟ لطفا جواب درست بدین

    1. حسین می‌نویسد

      سلام به تمام دوستان عزیز، قبل از سرمایه‌گذاری تو هر صندوق حتما گذشته اون صندوق رو مورد بررسی قرار بدین، یک نکته هم خدمتتون عرض کنم و اون هم راجع به ضمانت نقد شوندگی هست، اگر اهل ریسک نیستید سراغ صندوقهایی بروید که مدیریت و کارگزار آن خود همان بانک باشد و الا ضمانت نقدشوندگی به معنای تضمین کل سرمایه نیست و فقط به هنگام ابطال زدن ضامن نقدشونده پول شما را به موقع پرداخت میکند، من خودم با اینکه آنچنان سرمایه‌ای هم ندارم ولی میگم یا درآمد خوب یا همین رو هم نمیخوام، و به این جمله اعتقاد قلبی دارم که همیشه ،، موفقیت پشت سر ترس قرار دارد ،،

    2. ا می‌نویسد

      علی ؛ صندوق خوبیه. هم ضامن داره هم سودهش به موقع پرداخت میشه. ما راضی هستیم. بانک دی بانک خوبی ام هست.

  7. Ali goorzodin می‌نویسد

    با سلام دوستان آیا از این صندوق راضی هستید من میخوام از آباد مسکن بیام تو این صندوق

  8. میثم می‌نویسد

    سلام
    جهت صدور حتما میبایست از طریق حضور در بانک اقدام نمود ویا از طریق خرید اینترنتی هم این امکان وجود دارد ؟؟

    1. اصغر می‌نویسد

      برای صدور فقط باید برید شعبه ولی برای ابطال هم میشه برید شعبه هم میشه باگوشی توی خونه ابطال زد

  9. امیر می‌نویسد

    بهتره بجای اینکه اول صدور کنین کمی مطالعه کنین کامل متوجه میشین.شما هیچ فرقی نداره چه موقع و چه زمانی صدور میکنین با این تفاوت هرچقدر از اول دوره ب پایان دوره نزدیک میشیم شما مجبوری واحد و با قیمت بالاتری صدور کنین ولی این مابالتفاوت زمان پرداخت سود ب شما پرداخت میشه پس شما تحت هیچ شرایطی امکان ضرر سرمایه وجود نداره.بعضی از دوستان بعلت عدم اگاهی موقع ابطال هم میگن ک از اون اصل پول واریزی کمتر براشون واریز شده ولی این و نمیگن ک چرا سود اولین ماه واریزی بیشتر بوده.بازم میگم هیچ فرقی نداره ک چ موقع صدور میکنین اگه کسی نیت سرمایه گذاری داره نیازی نیس صبر کنه اول دوره صدور کنه چه بسا با قانون ماه شمار شدن سود بانکی کمی هم متضرر میشه اگه در بانک بمونه

    1. اصغر می‌نویسد

      امیر. وقتی روز یازدهم قیمت صدور ۱۰۳۰۰۰ هزارتومنه وصدور میزنیم و میاد روز چهاردهم میشه ۱۰۲۲۰۰ تومنچرا که فرق نداره چه روزی صدور بزنیم. چون مقداری پولمون علکی هدر میره. متوجه شدی یا یه جور دیگه بگم

    2. اصغر می‌نویسد

      امیر جون آره تا ۲ -۳ ماه پیش فرقی نداشت اما الان که قیمت اوراق یه روز ۵۰۰ تومن بالا میره و یه روز ۸۰۰ تومن پایین میاد فرق داره. پس بهتره که فردای روز سود دهی صدور بزنیم که پایینترین قیمت رو داره.

  10. امیر می‌نویسد

    دوستان من 16 ام 449 واحد صدور زدم… الان میزان سرمایه ام بعد 6 روز هنوز به اون پولی که واریز کردم نرسیده… چرا اینطوریه… من نگرانم…

    1. اصغر می‌نویسد

      آقا احسان در اصل شما باید ۴۵۴ واحد داشته باشید ولی چون قیمت صدور هر واحد بیشتر از صد هزار تومن بوده شانزدهم این ماه اون ۵۰۰ هزار تومن باسودت واریز میشه به حسابتون.

    2. سلام می‌نویسد

      450400000 واریز کردم

    3. اصغر می‌نویسد

      احسان شما برای ۴۴۹ واحد چقدر پول واریز کردی

  11. امیر می‌نویسد

    سلام دوستان
    چطور میشه سود هر ماه پیش بینی کرد که بعضی از دوستان هنوز ماه نصفه نشده میگن این ماه سود فلان قدره؟ میشه فرمولش به ما هم بگین

  12. احسان می‌نویسد

    چرانظرمن ثبت نمیشه..من فقط یه سوال داشتم

  13. امیر می‌نویسد

    سلام
    من ی سوال داشتم من 449 واحد صدور زدم
    توی قسمت میزان سرمایه مبلغ نزدیک 100 هزار تومن کمتر زده از اون چیزی که از حساب من کم شده.. چرا سرمایه منو کم زده؟، کسی میدونه؟ یعنی وقتی بخام ابطال بزنم این مبلغ کم میشه؟ ی سوال دیگه.. ممکنه توی این صندوق سرمایه مون کم بشه و هی مبلغ ابطال و صدور کم زیاد کنند ی دفعه کل سرمایه بره؟، و یک سوال دیگه اینکه کف سوددهی توی این صندوق جقده؟

    1. اصغر می‌نویسد

      آقا احسان پول شما باسودتون میشه ۱۰۹۸۸۰۰۰۰ تومن. پس۱۲۰ هزار کمتره که اون مقدار براتون واریز میشه. من که چند بار گفتم به شما روز فردای واریز سود برید و صدور بزنید. شما روز ۱۶ شانزدهم که قیمت صدور بالای ۱۰۲۰۰۰ تومن بوده رفتید صدور زدید. باز هم مهم نیست اگر صبر کنید جبران میشه. و اگر بخواهید صندوق عوض کنید باز هم ضرر میکنید.

    2. احسان می‌نویسد

      من درتاریخ ۱۰تیر ۱۱۰میلیون سرمایه گزاشتم..و۱۶تیر حدود۲۲۸۰۰۰۰دومیلیونو دویستو هشتادهزار سود اومد..سرمایه توصندوق برامن نوشته ۱۰۷۶۰۰ صدوهفت میلیونو ششصد…حالا اگه کل اونمبلغ سودو باز رو این بزارم. باز ۱۱۰تومن خودم نمیشه….تازه از ۱۰تیر تا۱۶ هم حداقل ۳۵۰تومن سود پولم میشه که اینم حساب نکردم…خواهشا اقا اصغر اگه اطلاع دارین بهم جواببدین

    3. اصغر می‌نویسد

      داداش بقیه اون پول که میگی کمه با سود برمیگرده به حسابت. سرمایه شما هرگز کم نمیشه و هر واحد قیمتش ۱۰۰ هزارتومنه که هر چی بیشتر از ۱۰۰ هزار باشه سودتونه. و کف سود هم زده ۱۷٪ اما زیر ۲۰٪ نیست. البته بیشتر از یک ساله که ۲۱/۵٪ به بالا سود میده.

  14. ف می‌نویسد

    سلام این صندوق سودش بنظرتون افت میکنه و به بیست، بیستو دو میرسه یا بالاتر و ثابت میمونه میخوام سرمایه گذاری کنم نمیدونم چیکار کنم بهش اعتماد کنم؟؟

    1. محمد می‌نویسد

      به سودسالانه صندوقهانگاه کنین

  15. احسان کوچیک می‌نویسد

    سلام.خواهش میکنم اگه کسی هست جواب بده رفتم خود بانک دی بخدا هیچکدوم بد نبودن جواب بدن هرکدوم یه چیزی گفتن..من صدوده میلبون توصندوق سرمایه گزاشتم..واز این مبلغ کلا حدود ۲۵۰۰..دوهزارو پانصد تومن روز بعدش برگشت خورد روحسابم..ولی تو اپلیکشن صندوق نگاه میکنم نوشته سرمایه شما ۱۰۷میلیونو ششصدهست..وهمچنین تعداد واحدها ۱۰۷۶تا….درحالیکه من ۱۱۰میلیون پول دادم

    1. اصغر می‌نویسد

      سلام عزیزم الباقی با سودی که شانزدهم واریز میشه میاد بهذحسابت. نگران نباش

  16. احسان می‌نویسد

    سلام.خواهش میکنم اگه کسی هست جواب بده رفتم خود بانک دی بخدا هیچکدوم بد نبودن جواب بدن هرکدوم یه چیزی گفتن..من صدوده میلبون توصندوق سرمایه گزاشتم..واز این مبلغ کلا حدود ۲۵۰۰..دوهزارو پانصد تومن روز بعدش برگشت خورد روحسابم..ولی تو اپلیکشن صندوق نگاه میکنم نوشته سرمایه شما ۱۰۷میلیونو ششصدهست..وهمچنین تعداد واحدها ۱۰۷۶تا….درحالیکه من ۱۱۰میلیون پول دادم

  17. اصغر می‌نویسد

    بروز رسانی کنید

  18. اصغر می‌نویسد

    دوست عزیز ۲ روز کاری طول میکشه. یعنی اگر یکشنبه صدور زدی سه شنبه تعداد واحد هات ثبت میشه

  19. Samira می‌نویسد

    من چند روز پیش تازه پول رو گذاشتم ولی سود کامل رو بهم دادن به ازای هر سهم ۲۱۰۰ تومن.چجوریه؟یعنی اگ دو سه روز قبل از ۱۵ هرماه خرید بزنیم به تعداد واحد سهم سود میدن؟

    1. فرهاد می‌نویسد

      این پول اضافی که پرداخت کردن از ارزش سهام کم شده یعنی آخر سر که میخوای ابطال بزنی و پولت رو پس بگیری به همین میزان که اضافی دریافت کردی پول کمتر بهت پرداخت میشه. اگر دقت کنی تعداد سهام از اون چیزی که باید باشه برات کمتر صادر شده

    2. نازنين می‌نویسد

      بعدا ازتون كسر ميشه

    3. اصغر می‌نویسد

      نه عزیزم سودی که گرفتی کامل نیست بخشی از اون از اصل پول خودته. یعنی شما اگر هر واحد رو۱۰۱۷۰۰ تومن خریده باشی ۱۷۰۰ تومنش پول خودته که با سودت برگشته به حسابت. و توی حساب شما دراصل خر واحد قیمتش ۱۰۰۰۰۰ تومن هستش.

  20. مریم می‌نویسد

    سلام دوستان
    من امروز یکشنبه رفتم بانک و 45040000 تومن واسه این صندوق واریز کردم
    الان که میرم توی این اپلیکیشن صندوق وضعیت رده پیش‌نویس و هنوز صادر نشده… کسی علتش میدونه؟ چقدر طول میکشه تا صادر شه؟

    1. فرهاد می‌نویسد

      صدورش یک روز طول میکشه یعنی فردا انجام میشه

    2. Samira می‌نویسد

      یکی دوروز طول میکشه نگران نباش

  21. سهامدار می‌نویسد

    ميزان سود تا مورخ ٩٨/٠٤/١٥ حدود ٢٥ درصد بود.

  22. علی می‌نویسد

    حدود 25 درصد

  23. امیر می‌نویسد

    سلام کسی میدونه این ماه چقد سود این صندوق میشه

    1. مهدی می‌نویسد

      ازماه قبل کمترهست حدود 24 درصد

  24. قاسم می‌نویسد

    سلام. این هزینه اوراق دیگه چیه . کارمند بانک گفت به ازای هر سهم بخشی از پول می سوزه این دیگه چطورشه.

    1. اصغر می‌نویسد

      هزینه نداره فقط برای هر بار صدور و ابطال به هر مبلغی که باشه فرقی نداره ۴۰۰۰ هزارتومان هزینه کم میشه. همین.

  25. CR7 می‌نویسد

    با سلام. بنظر میاد صندوق ارزش آفرینان بانک دی بهترین و با ثبات ترین صندوق برای سرمایه‌گذاری بنظر میرسه. اینکه در سال ۹۷ جز ۲۱٪ ها لقب گرفت و در سال ۹۸ هم در فروردین و اردیبهشت حداقل ۲۲٪ سود داده و خردادماه هم رکورد دار بیشترین سود تا به امروز با ۳۰٪ شده! و از همه مهمتر ضامن نقدشوندگی معتبر بانک دی رو یدک میکشه! دوستانی که در صندوق های دیگه مثل گسترش فردای ایرانیان و امین آشنا سرمایه گذاری کردند لطفا منو راهنمایی کنند که از بین این سه صندوق و با در نظر گرفتن تمام فاکتورها کدامیک بهترین گزینه ممکن برای سرمایه‌گذاری هست؟ با تشکر

    1. نازنین می‌نویسد

      میشه واضح توضیح بدین راجب ابطال چیکارکنیم؟؟؟

    2. میلاد می‌نویسد

      امین آشنا میانگین سال گذشتش نزدیکه 24 درصده گسترش خوبه ولی متاسفانه بالای یکساله که بستس و نمیشه صدور زد دی چون یک ماه بالا داده نمیتونه دلیل شه که باز بالا بده خیلی از صندوقها عمدی یا اتفاقی یکی دو ماه سود بالا دادن پیشنهاد میکنم برای انتخاب صندوق میانگین سال یا 6 ماه گذشته رو بررسی کنید

    3. علی می‌نویسد

      بسمه تعالی
      صندوق گسترش فردای ایرانیان

    4. اصغر می‌نویسد

      دوست عزیز همین صندوق ارزش آفرین بانک دی عالیه. به شرط اینکه روز ۱۷ هفدهم در ماه بری و صدور و ابطال بزنی سودخوبی میگیری. چون یکی دوماهه که قیمت صدور و ابطال خیلی زیاد بالا و پایین میشه. موفق باشی

  26. ایمان می‌نویسد

    با توجه به سود عالی این ماه رفتم صدور بزنم و‌متاسفانه کارمند بانک ترسوندم و‌گفت صندوق ظاهرا تضمین سود را برداشته و حتی قیمت ابطال را هم تضمین نمیکنه.کسی از صحت این موضوع خبر داره؟اگر تضمین بیست درصدی وجود نداشته باشه که یعنی خانه ای روی آب

    1. اصغر می‌نویسد

      واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ عججججججججب

  27. جابی می‌نویسد

    جریان صندوق گنجیه امید ایرانیان بانک سپه هس ک ماه قبل 28.6 سود داد ولی این ماه 18.16 !!!

  28. مهدی می‌نویسد

    سلام تورم360درصدی سود30درصدی .

  29. اصغر می‌نویسد

    ماشالله بانک دی

  30. علی می‌نویسد

    خدایا شکرت.دستت درد نکنه بانک دی.

    1. حسنی می‌نویسد

      یک ماه خوب داده ولی میانگین بگیر ببین تو شش ماه چقدر داده من حساب کردم دیدم میشه میانگین ۱۸۴۰۰ که خیلی از صندوقا میدن پس ذوق نکنید

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی