رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

گنجینه زرین شهر

آخرین به‌روز رسانی: 16 اردیبهشت 1403 | انتشار: 13 مرداد 1395
نام گنجینه زرین شهر
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 518,758,159,529,885 ریال
بازده روزانه 0.05 %
بازده هفتگی 0.36 %
بازده ماهانه 1.62 %
بازده سه ماهه 4.89 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 19.83 %
بازدهی از آغاز فعالیت 248.64 %
مدیر صندوق تامین سرمایه تمدن
مدیران سرمایه‌گذاری نرگس احمدی، ستاره رضایی، عاطفه هاشمی
متولی صندوق موسسه حسابرسی هوشیار ممیز
حسابرس ارقام نگر آریا
درصد حقیقی 10
درصد حقوقی 0.08
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,009,079 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,007,924 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي بانک شهر
اوراق مشارکت 73.1 %
سپرده بانکی 13.66 %
وجه نقد 0 %
سهام 5.59 %
پنج سهم با بیشترین وزن 6.39 %
دارایی‌های دیگر 0.31 %
قیمت آماری 1,024,978 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 514,679,423
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/18
آدرس وب‌سایت http://ganjinehzarinshahr.ir

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر در پاییز ۱۳۹۰ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را به عنوان صندوق درآمد ثابت آغاز کرد. در زمان تأسیس، خالص ارزش دارایی‌های این صندوق ۵٫۵ میلیارد تومان بود. اما حالا پس از گذشت ده سال از آغاز فعالیت، این صندوق موفق شده است با جذب سرمایه بسیار بالا، خالص ارزش دارایی‌هایش را به رقم ۵۰ هزار میلیارد تومان برساند. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر از این نظر جایگاه نخست را میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارد.

از آن‌جا که صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در دسته صندوق‌های با درآمد ثابت قرار می‌گیرد، تمام ویژگی‌های این نوع صندوق‌ها را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی از قبیل ریسک پایین، سود ثابت و تضمین‌شده، شفافیت در صدور و ابطال واحدها، مزیت نسبت به سپرده بانکی و البته نقدشوندگی بالا.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

درباره صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر

صندوق گنجینه زرین شهر را می‌توان یکی از باسابقه‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت به شمار آورد. صندوقی که طی ده سال فعالیت توانسته است ارزش دارایی‌ها خود را چندین برابر و بازدهی قابل‌قبولی برای داراندگان واحدهایش ایجاد کند. در حال حاضر، چیزی حدود ۱۴درصد از دارایی‌های این صندوق به دارایی‌های بورسی، یعنی سهام، حق تقدم خرید سهام و قرارداد‌های اختیار معامله، اختصاص یافته است و مابقی دارایی‌های آن از اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی تشکیل می‌شود.

ترکیب دارایی صندوق گنجینه زرین بانک شهربازدهی صندوق گنجینه زرین بانک شهر در سال گذشته، ۱۸٫۴۸درصد و بازدهی آن از آغاز فعالیت تا کنون (آذر ۱۴۰۰) معادل ۲۰۲٫۲۸درصد بوده است. در حال حاضر قیمت صدور هر واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق حدود ۱۰۱ هزار و ۱۶۰ تومان و قیمت ابطال هر واحد نیز تقریبا ۱۰۱ هزار تومان است. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در مجموع چیزی نزدیک به ۴۹۵ میلیون واحد سرمایه‌گذاری دارد. خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که سود این صندوق به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود و در دوره‌های ماهانه به حساب بانکی صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری واریز می‌شود.

ارکان صندوق سرمایه‌گذاری زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر که در مهر ۱۳۹۰ تأسیس شده، هم‌اکنون بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کشور محسوب می‌شود که ارزش خالص دارایی‌های آن به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. مدیریت این صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ به عهده شرکت تأمین سرمایه تمدن و متولی آن مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز است. بانک شهر نیز ضامن نقد شوندگی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر است. در حال حاضر، مدیریت سرمایه‌گذاری این صندوق را منظر بزرگی سندی، احمد کوچکی و مصطفی نعمتی به عهده دارند و حسابرس قانونی آن هم مؤسسه حسابرسی رازدار است.

نکته: ارکان هرکدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در امیدنامه آن صندوق مشخص شده است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره ارکان صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر هم می‌توانید به سایت رسمی آن به آدرس «www.ganjinehzarinshahr.ir» بروید و در قسمت «درباره ما»، امیدنامه این صندوق را دانلود و مطالعه کنید.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق زرین بانک شهر

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر از طریق صدور و ابطال واحد انجام می‌شود. برای سرمایه‌گذاری در این صندوق باید به سایت آی‌بی‌شاپ به آدرس «www.ibshop.ir» مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام و ثبت اطلاعات شخصی و مدارک‌تان را از طریق این سایت پیگیری کنید.

مراحل ثبت نام گنجینه زرین بانک شهر

برای سرمایه‌گذاری و ثبت نام در صندوق گنجینه زرین بانک شهر، باید احراز هویت شده باشید. براساس ابلاغیه شماره ۱۲۰۲۰۱۰۴ سبا، که در تیر ۱۳۹۷ صادر شده، همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار موظفند سرمایه‌گذاران غیرحضوری‌شان را احراز هویت کنند. یعنی اگر می‌خواهید از طریق اینترنت برای صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنید، باید حتما به‌نوعی احراز هویت شوید. سابق بر این، فرایند احراز هویت با مراجعه به دفترهای اسناد رسمی، پیشخوان دولت، شعبه‌های بانک و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و نیز شعبه‌های اداره پست انجام می‌شد. اما اکنون امکان احراز هویت غیرحضوری هم فراهم شده است.

بعد از ثبت‌نام اولیه در آی‌بی‌شاپ، برای احراز هویت می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. در سامانه سجام به آدرس «sejam.ir» ثبت نام کنید و فقط با یک بار ثبت اطلاعات و احراز هویت در این سامانه، امکان استفاده از کلیه خدمات بازار سرمایه، از جمله سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، را داشته باشید. پس از اتمام ثبت نام و تکمیل فرایند احراز هویت سجام، می‌توانید با پشتیبانی آی‌بی‌شاپ تماس بگیرید و کد سجام‌تان را در اختیار مسئول پشتیبانی آی‌بی‌شاپ بگذارید و به این ترتیب ثبت‌نام‌تان در این سایت را کامل کنید.
  2. مراجعه به یکی از شعبه‌های آی‌بی‌شاپ. آدرس شعبه‌های آی‌بی‌شاپ را می‌توانید در سایت آی‌بی‌شاپ ببینید.
  3. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های بانک شهر.
  4. مراجعه حضوری به یکی از دفترهای پیشخوان دولت.
  5. مرکز سرمایه‌گذاری آی‌بی‌شاپ برای آسودگی کسانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز تعیین‌شده را ندارند، امکان احراز هویت با همکاری اداره پست جمهوری اسلامی ایران را هم فراهم کرده است. با انتخاب این روش بعد از انجام ثبت‌نام اولیه، مأمور پست به نشانی منزل یا محل کارتان مراجعه می‌کند تا مدارک هویتی‌تان را دریافت کند و بعد از این مرحله، ثبت‌نام‌تان در آی‌بی‌شاپ کامل می‌شود.

نحوه واریز پول به حساب گنجینه زرین شهر

بعد از تکمیل ثبت‌نام و فرایند احراز هویت در آی‌بی‌شاپ، می‌توانید با ورود به پنل کاربری‌تان در سایت آی‌بی‌شاپ، به‌راحتی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه، از جمله صندوق گنجینه زرین شهر، سرمایه‌گذاری کنید. واریز پول هم به همان سادگی خرید اینترنتی است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5,579 دیدگاه
  1. احسان می‌نویسد

    سلام
    دوستان بخشنامه بانک مرکزی ک اونم ناشی از گرونی دلار بود کار خودشو کرد
    امروز صبح 27 بهمن از طرف صندوق پیامک اومد که سود اسفند بالای 20% اعمال خواهد شد!!!!
    در صورت ابطال هم سود پول همون لحظه اعمال میشه…
    حالا ی سوال… اگه ب این راحتی شد 20% ماه های قبل که 18% میریختن پس اون 2% کجا میرفت???

  2. سپهر می‌نویسد

    الان sms اومده برام از طرف زرین شهر میگه اسفند سود ۲۰ به بالا می‌دهد چه کنیم؟؟؟

  3. جلال می‌نویسد

    با عرض سلام واحترام می خواستم ببینم ایا امکان تغییر سرمایه از ای بی شاپ به خرید اوراق مشارکت بانک‌شهر که سودش بیشتر وبیست درصد هست وجود داره؟

  4. رسول می‌نویسد

    سلام. ی پیام از طرف صندوق اومده که سود اسفند طبق کارشناسی بالای 20 درصد پرداخت میشه. نظر شما چیه دوستان؟

  5. علی می‌نویسد

    سلام دوستان . بانک شهر دیشب پیام داد ک سود اسفند رو بالای 20 میدن.به نظرتون اوراق 20 درصد بگیریم یا همچنان با این صندوق ادامه بدیم؟

  6. محسن می‌نویسد

    سلام بچه‌ها برای شما هم این پیام اومده از طرف صندوق که سود اسفند بیش از ۲۰درصد خواهد بود؟ اگه اینجوری باشه و همین جوری هم بمونه من ابطال نمیزنم

  7. حامدمحمدی می‌نویسد

    سلام از وقتی که گفتن میخان اوراق بدن دیشب بانک شهر پیامک داده قراره ماه اسفند سود بالای 20درصد بده احساس خطر کردن فکر کنم

  8. طناز می‌نویسد

    سود 20 درصد اسفند یعنی چی؟؟
    من میخام پولمو وردارم این ماه حالا یعنی صب کنم تا اول فروردین که سود 20 درصدو بگیرم؟
    کلا کی بهترین زمانه واسه ورداشتن پول؟

  9. امید می‌نویسد

    از این به بعد یعنی ۲۰ درصد ماهیانه سود میده؟یعنی زیاد میشه؟

  10. حراتي می‌نویسد

    ضمنا چي شده يك دفعه قيمت صدور و ابطال از 100823 و 100722 تومان در تاريخ 16 بهمن به—- 101233 صدور و 101132 ابطال در تاريخ 24بهمن تبديل شده اين رشد و تغير ناگهاني آيا اهرمي باز دارنده براي خروج سرمايه گذاران از صندوق است!؟

  11. فاروق می‌نویسد

    دوستان پیامک سودبالای20درصدبه شماهم رسیره چراتاحالا این سود راصندوق نمیداد میگفتیم صندوق امین اشنازیادمیده گفتن خطریه اماکنون همه چیزاشکارگردید حالا واحدهارابرداریم یاباشه

  12. حراتي می‌نویسد

    سلام – مي خواستم نظر دوستان را راجع به پيامكي كه امروز از بانك شهر به من شد رو از شما بدونم و علت ارسال اين پيامك در اين برهه زماني بازار متلاطم و مطرح شدن اوراق مشاركت با سود 20% و پيش فروش سكه اون هم اگر اشتباه نكنم بعد از حدود 5ماه از طرح بانك مركزي براي كم كردن سود بانكي ______ متن پيامك بدين شرح : {دارندگان واحدهاي صندوق سرمايه گذاري گنجينه ذرين شهر سود اسفندماه صندوق،بيش از 20 درصد (معادل سالينه) قابل تحقق مي باشد . لازم به ذكر است كه درخواست وجه از طريق ابطال واحدهاي سرمايه گذاري بصورت روزانه با تخصيص كامل سود مشمول هيچ جريمه اي نمي باشد.}______سوال اينكه اين پيامك آيا صرفا فريبده است و براي حفظ سرمايه گذاران صندوقه و چه تضمينه براي اجراي اين سود بالا 20% هست و ديگه اينكه منظور از “جريمه اي” دقيقا چيه و مگر قبل ابطال جريمه داشته كه الان اين اطمينان رو ميده كه جريمه نميكنن مگر ما خلاف كرديم كه جريمه شيم .يه هزينه ابطال بود ديگه كه اونم اين صندوق به نظرم نداشت .

  13. مسعود می‌نویسد

    نرخ تنزیل اوراق جدید14هست در صورتیکه صندوق تنزیل ندارد…اگه خواسته باشید پولتونو زودتر برداشت کنید اونوقت سود 14بهتون میدن…

  14. حمید می‌نویسد

    سلام به همگی دوستان
    خیلی جالبه صندوق تا امروز هر ماه سود رو کاهش داد، حالا که گفتن بانک ها از شنبه حساب 20% باز میکنن، صندوق زرین پیامک داده : سود اسفندماه بر اساس کارشناسی بازده سرمایه گذاری صندوق بیش از 20% قابل تخقق میباشد.
    پس چرا تا الان سود رو هر ماه کم کردین؟
    حالا که مردم میخوان پولها رو ببرن بانک بذارن، سود صندوق بیش از 20% قابل تحقق شد؟

  15. لادن می‌نویسد

    سلام دوستان از گنجینه زرین اس ام اس اومده که بیشتر بیست درصد این ماه سود میده ایا در اینده هم همینطوره؟

  16. محسن می‌نویسد

    بچه‌ها اگر این صندوق بخواد این ماه هم ۱۸درصد سود بده من که میرم اوراق میگیرم با سود۲۰درصد بنظرم شما هم این کارو کنید البته خودتون میدونید بانک سینا و تجارت از۲۹میخوان اوراق ۲۰درصد بزنن

  17. لادن می‌نویسد

    سلام دوستان اوراق مشارکت در کدوم بانکها صادر میشه؟سودش ماهیانه؟

  18. میلاد می‌نویسد

    سلام دوستان دیگه از فردا اوراق مشارکت با نرخ ۲۰ درصد صادر میشه که بهترین زمانه که بریم این صندوق پولمونو برداریم و تا دو هفته وقت داره

    1. محسن می‌نویسد

      باید یکسال بخوابه بازخریدش ۲۰ درصده بدرد نمیخوره

    2. مهدی می‌نویسد

      از کجا معلوم بعد از اسفند ادامه پیدا کنه

    3. صاالح می‌نویسد

      برای من هم پیام اومده که سود اسفند ماه بالای 20 درصده ، به نظرتون آیا این افزایش سود با توجه به صدور اوراق مشارکت 20 درصد ، ادامه پیدا می کنه ؟؟

    4. بیجه می‌نویسد

      سر موضوع اوراق 20% ای برا صندوق هم مشکل پیش آمده اس ام اس داد که سود اسفند بالای 20% هست :)))… معلوم نیست چرا بهمن بالای 20 نیست

    5. Ali می‌نویسد

      چرا پیام ما ثبت نمیشه

    6. حمید می‌نویسد

      پس چرا تا حالا هر ماه سود رو کم میکرد؟
      حالا از اسفند بیش از 20% قابل تحققه
      زرین اشتباه کرد اینجوری با مردم تا کرد

    7. ن می‌نویسد

      من که الان حدود 32 روزه تو این صندوق اومدم و به محض اینکه 45 روز سپری شد پولم درمیارم. چون مطمئن باشید اگر مهلت اوراق مشارکت تمام شد بعد این صندوق باز سود میاره پایین. الان به دلیل اینکه سهام داران پولشون درنیارن و نرن اوراق بخرن مسیج میدن کهاز اسفند سود بالای 20 هست. خب چرا ماههای پیش 18 میدادید؟ خیلی دزدن

    8. ن می‌نویسد

      دقیقا این نشان میده که اعضای این صندوق با سهام داران رو راست نیستند. تا ماههای پیش وقتی سود 15 بود سود میاوردن پایین الان که سهام با سود بیست درصد قطعی اومده صندوق گفته ما هم از اسفند سود بالای 20 درصد میدهیم. چرا ماههای اخیر نمیدادن.

    9. Mostafa می‌نویسد

      سلام منظورت چیه

    10. رصا می‌نویسد

      بله اس ام اس اومده اما از کجا معلوم فقط این ماه باشه و بعد از اتمام اوراق 20 درصدی ادامه پیدا نکنه

    11. ایمان می‌نویسد

      سلام از اسفند ماه صندوق گنجینه زرین شهر سود بالای ۲۰ درصد می دهد .

    12. طناز می‌نویسد

      پولو ور داریم یا بذاریم بمونه؟
      شما مطمعنی؟
      یک ماه هم که تعطیله میگین یکم بهتره پولو وردارین
      چه کنیم؟

    13. Kami می‌نویسد

      کجا صادر میشه؟

    14. نیما می‌نویسد

      از طرف این صندوق پیامک اومده که دارندگان واحدهای صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر سود اسفندماه صندوق بر اساس کارشناسی بازده سرمایه گذاری صندوق ،بیش از ٢٠ درصد (معادل سالیانه) قابل تحقق می باشد.
      لازم به ذکر است که درخواست وجه از طریق ابطال واحدهای سرمایه گذاری بصورت روزانه با تخصیص کامل سود مشمول هیچ جریمه ای نمی باشد.

    15. سحر می‌نویسد

      میشه بیشتر توضیح بدید

    16. رضا می‌نویسد

      سلام .مگه قبلا نرخ چقد بود

    17. EHSAN می‌نویسد

      کدوم بانک ها ؟؟؟

  19. مریم می‌نویسد

    سلام خسته نباشید
    شما میگید 18درصد سود ولی چرا الان 15 درصد میدید؟؟!!

    1. فرزین می‌نویسد

      سلام به علت اینکه سود بانکی تقسیم بر دوازده ماهه سال میشه ضربدر ده میشه وسود بدست امده میشود پانزده درصد

  20. EHSAN می‌نویسد

    آقا مجید منظورت آی بی شاپ؟
    منم دیشب رفتم متوجه شدم فکر کنم تو کانال تلگرامی شون گفتن باید بروزرسانی کنیم.

  21. رضا می‌نویسد

    سلام،چرا خود بانک این مسئولیت رانمی پذیرداین همه کارمند داردجواب نمیدن

  22. سید حسین میرخالقی نمینی می‌نویسد

    آیا میتوان از بانک شهر طرح را خریداری نماییم

  23. مهدی می‌نویسد

    سلام
    برا حساب زرین آن حسابی که در بانک شهر باز کردم
    چه نوع بوده کوتاه مدت یا…
    تشکر

  24. مفاخر می‌نویسد

    باسلام.دوستان هرکس میخواهد ابطال بزند بهترین زمان اول ماه است ولی الآن با قیمت آماری کمترین تفاوت را دارد البته با توجه به2 ماه قبلی.
    رده عزیز لطفا به روز باش

  25. مجید می‌نویسد

    سلام.الان یک هفته دارایی تو سایت بروز رسانی نمیشه.علتش چیه؟

    1. زهرا رمضانی می‌نویسد

      شاید به تعطیلی خورده مثل مال من تعداد واحد دارایی به روز میشه ارزش سهام تقریبا ثابت میمونه.

  26. arian می‌نویسد

    سلام. آیا برای واریز به صندوق توسعه صادرات آرمانی نمی توانم با همان حساب بانک شهر عملیات انجام دهم؟ آیا باید حتما در بانک توسعه صادرات هم حساب داشته باشم؟

    1. مسعود می‌نویسد

      سلام
      با همین حساب بانک شهر میتونید نیاز به حساب جدید نیست
      خودم با یک حساب انجام دادم

  27. Alireza155 می‌نویسد

    سلام خواستم بدونم كه وقتي يك حساب شركائها گزاري بلند مدت ميشازم ميشه هر ماه يه مبلغي بهش ااضافه كنم؟؟ اگه نميشه كدوم صندوق هست كه اين قابلين رو داشته باشه كه هر ماه يه مبلغي رو يه شركائها أم أضافه كنم مرسي

  28. مهرداد می‌نویسد

    سلام حساب زرین داشتم قبلاً الان ک تو سایت ibshop وارد میشم کدملی و شماره همراه رو که میزنم می‌نویسه حساب کاربری یافت نشد چطور میشه ثبت نام کرد.با تشکر

  29. محسن می‌نویسد

    سلام بچه‌ها بنظرم قیمت صدورو ابطال بورس و بازده صندوق میزان دارایی وغیره ……همش کشکه این صندوق ها جوری تنظیم میکنن که اخر ماه همشون ۱۷الی۱۸درصد سود میدن به جزء دو سه تا صندوق که ۲۱الی۲۳سود میدن کل فلسفه صندوق ها همینه بنظرم

  30. Ahmad می‌نویسد

    یه سوال خیلی خیلی خیلی مهم:
    چند وقت پیش رفتم برای بانک شهر برای صدور. بهم گفتن که دیگه از طریق بانک نمیتونید برگه گواهی سرمایه‌گذاری رو بگیرید. باید برید از سایت خودتون بگیرید. یعنی همون برگه‌ای که مهر و امضای شعبه بانک روشه رو نمیدن بهتون. ازشون پرسیدم چرا دیگه برگه مهر و امضا شده‌ی گواهی رو نمیدید، گفتن بانک مرکزی نمیذاره. جالب اینجا بود که برای صدور، گواهی قبلی من رو که قبلا مهر و امضا کرده بودن رو میخواستن.
    حالا سوال من اینجاس، تو کل دورانی که اینترنت در این مملکت اومده، کسی تا به حال سندی و مدرکی که قانونی باشه و بشه بهش استناد کرد رو از اینترنت دریافت کرده که اینا میگن برید گواهی رو خودتون از سایت دریافت کنید؟؟؟ اصلا تبدیل به یه اصل شده که هر پرینتی یا قبضی از اینترنت دریافت میکنیم، پایینش کوچیک میزنه که این قبض صرفا جهت اطلاع کاربر هست و جنبه قانونی نداره. حالا چطور شده کار به این مهمی و حساسی رو میگن برید خودتون انجام بدید پرینتشم خودتون بگیرید؟؟ مگه پرینت بدون مهر و امضا اعتبار داره که اینا این حرفو میزنن؟؟؟ چطور قبلا که گواهی با برگه گلاسه و پرینت و مهر برجسته رو خود بانک لای یه پاکت معتبر به میداد، کلی به ما سفارش میکردن که در نگهداریش دقت کنید، الان یه دفعه میگن برید خودتون پرینت بگیرید؟!!؟!؟
    اومدیمو به هر دلیلی مثلا غیر عمد، سیستم دچار مشکل بشه، یا اصلا از طریق جای مثل ویروس‌های مخوف فلیم یا استاکس‌نت هک بشه یا … کل اطلاعات سیستم از بین بره، یا نه خودشون یه دفعه ادعا کنن بگن شما همچین پولی رو برای خرید واحد پرداخت نکردید، اونوقت تکلیف چی میشه. با یه برگه پرینت شده کسی حرف ما رو گوش میده؟؟؟ اون برگه رو هرکسی میتونه تقلبیشو درست کنه، صد واحدو راحت میشه هزار واحد کرد.
    حالا تکلیف چیه؟ چه کنیم؟ بله اعتماد میشه کرد، ولی قبول کنید که خیلی مشکوکه.

    1. سلام می‌نویسد

      سلام. من گرفتم مهر و امضای بانک داره و توی یک پاکت کاغذی نازک تحویل میدن. ولی برای هر صدوری 5000 پول پست میگیرن. منظور پرینت کردن شما در منزل نیست باید درخواست بدید ولی باز به حسابتون پول اضافه کنید باید دوباره 5000 بدید و باز درخواست گواهی کنید.

    2. مسعود می‌نویسد

      سلام
      شما میتونید گواهی سپرده با مهر صندوق رو از طریق انترنت درخواست کنید با پست برات میفرستن فقط هزینه پست بر عهده شماست

    3. آرمین می‌نویسد

      دقیقا همین سوال رو از رییس شعبه بانک شهر پرسیدم ولی هیچ جوابی نداشت که بده و گفت چه عرض کنم!!!!

    4. ابراهیم می‌نویسد

      سخن ها میگویی برادر اگه همه بخواهند مثل شما فکر کنند که هیچ فعالیت اینترنتی یا غیر حضوری انجام نمیشه شما وقتی خریدی رو انجام میدی البته با کارت منظورم هست درگاه خرید و مبلغ و ساعتش مشخص هست

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی