رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

گنجینه زرین شهر

آخرین به‌روز رسانی: 05 اردیبهشت 1403 | انتشار: 13 مرداد 1395
نام گنجینه زرین شهر
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 515,207,084,429,562 ریال
بازده روزانه 0.05 %
بازده هفتگی 0.38 %
بازده ماهانه 1.75 %
بازده سه ماهه 4.98 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 19.89 %
بازدهی از آغاز فعالیت 248.04 %
مدیر صندوق تامین سرمایه تمدن
مدیران سرمایه‌گذاری نرگس احمدی، ستاره رضایی، عاطفه هاشمی
متولی صندوق موسسه حسابرسی هوشیار ممیز
حسابرس ارقام نگر آریا
درصد حقیقی 9
درصد حقوقی 0.08
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,003,051 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,001,867 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي بانک شهر
اوراق مشارکت 73.22 %
سپرده بانکی 13.06 %
وجه نقد 0 %
سهام 5.91 %
پنج سهم با بیشترین وزن 6.52 %
دارایی‌های دیگر 0.32 %
قیمت آماری 1,016,874 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 514,246,888
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/18
آدرس وب‌سایت http://ganjinehzarinshahr.ir

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر در پاییز ۱۳۹۰ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را به عنوان صندوق درآمد ثابت آغاز کرد. در زمان تأسیس، خالص ارزش دارایی‌های این صندوق ۵٫۵ میلیارد تومان بود. اما حالا پس از گذشت ده سال از آغاز فعالیت، این صندوق موفق شده است با جذب سرمایه بسیار بالا، خالص ارزش دارایی‌هایش را به رقم ۵۰ هزار میلیارد تومان برساند. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر از این نظر جایگاه نخست را میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارد.

از آن‌جا که صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در دسته صندوق‌های با درآمد ثابت قرار می‌گیرد، تمام ویژگی‌های این نوع صندوق‌ها را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی از قبیل ریسک پایین، سود ثابت و تضمین‌شده، شفافیت در صدور و ابطال واحدها، مزیت نسبت به سپرده بانکی و البته نقدشوندگی بالا.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

درباره صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر

صندوق گنجینه زرین شهر را می‌توان یکی از باسابقه‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت به شمار آورد. صندوقی که طی ده سال فعالیت توانسته است ارزش دارایی‌ها خود را چندین برابر و بازدهی قابل‌قبولی برای داراندگان واحدهایش ایجاد کند. در حال حاضر، چیزی حدود ۱۴درصد از دارایی‌های این صندوق به دارایی‌های بورسی، یعنی سهام، حق تقدم خرید سهام و قرارداد‌های اختیار معامله، اختصاص یافته است و مابقی دارایی‌های آن از اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی تشکیل می‌شود.

ترکیب دارایی صندوق گنجینه زرین بانک شهربازدهی صندوق گنجینه زرین بانک شهر در سال گذشته، ۱۸٫۴۸درصد و بازدهی آن از آغاز فعالیت تا کنون (آذر ۱۴۰۰) معادل ۲۰۲٫۲۸درصد بوده است. در حال حاضر قیمت صدور هر واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق حدود ۱۰۱ هزار و ۱۶۰ تومان و قیمت ابطال هر واحد نیز تقریبا ۱۰۱ هزار تومان است. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در مجموع چیزی نزدیک به ۴۹۵ میلیون واحد سرمایه‌گذاری دارد. خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که سود این صندوق به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود و در دوره‌های ماهانه به حساب بانکی صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری واریز می‌شود.

ارکان صندوق سرمایه‌گذاری زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر که در مهر ۱۳۹۰ تأسیس شده، هم‌اکنون بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کشور محسوب می‌شود که ارزش خالص دارایی‌های آن به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. مدیریت این صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ به عهده شرکت تأمین سرمایه تمدن و متولی آن مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز است. بانک شهر نیز ضامن نقد شوندگی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر است. در حال حاضر، مدیریت سرمایه‌گذاری این صندوق را منظر بزرگی سندی، احمد کوچکی و مصطفی نعمتی به عهده دارند و حسابرس قانونی آن هم مؤسسه حسابرسی رازدار است.

نکته: ارکان هرکدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در امیدنامه آن صندوق مشخص شده است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره ارکان صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر هم می‌توانید به سایت رسمی آن به آدرس «www.ganjinehzarinshahr.ir» بروید و در قسمت «درباره ما»، امیدنامه این صندوق را دانلود و مطالعه کنید.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق زرین بانک شهر

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر از طریق صدور و ابطال واحد انجام می‌شود. برای سرمایه‌گذاری در این صندوق باید به سایت آی‌بی‌شاپ به آدرس «www.ibshop.ir» مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام و ثبت اطلاعات شخصی و مدارک‌تان را از طریق این سایت پیگیری کنید.

مراحل ثبت نام گنجینه زرین بانک شهر

برای سرمایه‌گذاری و ثبت نام در صندوق گنجینه زرین بانک شهر، باید احراز هویت شده باشید. براساس ابلاغیه شماره ۱۲۰۲۰۱۰۴ سبا، که در تیر ۱۳۹۷ صادر شده، همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار موظفند سرمایه‌گذاران غیرحضوری‌شان را احراز هویت کنند. یعنی اگر می‌خواهید از طریق اینترنت برای صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنید، باید حتما به‌نوعی احراز هویت شوید. سابق بر این، فرایند احراز هویت با مراجعه به دفترهای اسناد رسمی، پیشخوان دولت، شعبه‌های بانک و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و نیز شعبه‌های اداره پست انجام می‌شد. اما اکنون امکان احراز هویت غیرحضوری هم فراهم شده است.

بعد از ثبت‌نام اولیه در آی‌بی‌شاپ، برای احراز هویت می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. در سامانه سجام به آدرس «sejam.ir» ثبت نام کنید و فقط با یک بار ثبت اطلاعات و احراز هویت در این سامانه، امکان استفاده از کلیه خدمات بازار سرمایه، از جمله سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، را داشته باشید. پس از اتمام ثبت نام و تکمیل فرایند احراز هویت سجام، می‌توانید با پشتیبانی آی‌بی‌شاپ تماس بگیرید و کد سجام‌تان را در اختیار مسئول پشتیبانی آی‌بی‌شاپ بگذارید و به این ترتیب ثبت‌نام‌تان در این سایت را کامل کنید.
  2. مراجعه به یکی از شعبه‌های آی‌بی‌شاپ. آدرس شعبه‌های آی‌بی‌شاپ را می‌توانید در سایت آی‌بی‌شاپ ببینید.
  3. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های بانک شهر.
  4. مراجعه حضوری به یکی از دفترهای پیشخوان دولت.
  5. مرکز سرمایه‌گذاری آی‌بی‌شاپ برای آسودگی کسانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز تعیین‌شده را ندارند، امکان احراز هویت با همکاری اداره پست جمهوری اسلامی ایران را هم فراهم کرده است. با انتخاب این روش بعد از انجام ثبت‌نام اولیه، مأمور پست به نشانی منزل یا محل کارتان مراجعه می‌کند تا مدارک هویتی‌تان را دریافت کند و بعد از این مرحله، ثبت‌نام‌تان در آی‌بی‌شاپ کامل می‌شود.

نحوه واریز پول به حساب گنجینه زرین شهر

بعد از تکمیل ثبت‌نام و فرایند احراز هویت در آی‌بی‌شاپ، می‌توانید با ورود به پنل کاربری‌تان در سایت آی‌بی‌شاپ، به‌راحتی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه، از جمله صندوق گنجینه زرین شهر، سرمایه‌گذاری کنید. واریز پول هم به همان سادگی خرید اینترنتی است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5,579 دیدگاه
  1. م. ش. می‌نویسد

    حالا هی سپرده گذاره بگن سود این ماه چی شد، شما هی حذف کن!

  2. Payam می‌نویسد

    درود.چقد ما ملت ساده ایم.راحت میپیچوننمون.پیامکم ک مژده دادن سود 20 درصد،دارن دورمون میزنن شب عیدی.منکه سرمایمو ی ماهه خارج کردم.جای دیگه گذاشتم.خیلیم راضیم

    1. میثم می‌نویسد

      کجا گذاشتین دوست عزیز؟

  3. محمد می‌نویسد

    سلام من امروز رفتم تمام واحد ها رو ابطال كردم و تو بانك ملي سرمايه گذاري كردم مطمعن باشيد وقتي مهلت اوراق تموم بشه سود رو باز كم ميكنن باور كنيد الان خيالم واقعا راحت شد پيشنهادم ب دوستان اينه اگر واقعا تا سر رسيد اوراق ك يكسال هست ب پولتون احتياج نداريد اوراق خريداري كنيد با كمترين ريسك ممكن مطمعن باشيد بعد از ٢هفته ك اوراق تموم بشه بانك سود رو ب همون ١٨شايدم كمتر بر ميگردونه

  4. هومن می‌نویسد

    سود بهمن ماه ۲۰درصد شده ماهای بعد هم بالای ۲۰درصده پس دلار میفروشیم صدور میزنیم

  5. م. ش. می‌نویسد

    چرا در گزارش حسابداری امروز مورخ سی ام، سود این ماه تعیین نشده؟

  6. پانيذ می‌نویسد

    مطمئن باشيد سود صندوق رو فقط يك ماه بالاي 20 در صد ميدن و بعد كه مهلت خريد اوراق سپرده يكساله در بانكها تمام شد و دست ما هم به جايي بند نيست دو باره سود صندوق رو كم ميكنند.پس بهتره ريسك نكنيم و بريم از يه بانك دولتي اوراق 20 درصدي بخريم.

    1. سلا می‌نویسد

      برو پولتو قفل کن

    2. نجف می‌نویسد

      با نظر شما موافقم. وقتی که همه چی دست اوناست ، سود مشتری ها براشون مهم نیست حالا از ترسشون که ماها پولهامون رو خارج نکنیم سود رو بردن بالا. اینجوری دارن فقط به شعور مشتری ها توهین میکنن. قطعا ماه دیگه که دوباره همه چی دست خودشون افتاد سود ۱۸ درصد میدن. حالا ببینید کی گفتم

  7. EHSAN می‌نویسد

    ضمن اینکه اسفندماه 29 روز گفتن 20 درصد
    همین بهمن رو چرا انقدر نمیدن

  8. مسعود می‌نویسد

    سلام این پیامک فریبنده است گول نخورید ابتدا با 22 دزصد قرار داد می بستن حالا که بانکها گواهی 20 در صد رو بمدت دو هفته اعلام کردند و مطمئن است برای اینکه مردم سرمایه هاشون از صندوق انتقال ندن میگن اسفند ماه بیش از 20 در صد تا این دو هفته سپری بشه بهتره که به گواهی سپرده بانکها تبدیل کنید وآسوده خاطر وبی دغدغه سال 96 را به پایان ببرید.موفق باشید

    1. محمد می‌نویسد

      من به ibshop زنگ زدم و گفتن ما مجبوریم برای رقابت با بانک ها سود بیست درصد را حفظ کنیم. الله اعلم .مملکت ثبات اقتصادی نداره

    2. م می‌نویسد

      رده نظرات من چه مشکلی داشت پاک کردی

    3. میم می‌نویسد

      سلام اینا برای اینکه واحد ها خالی نشه اینکارو کردنند سه برج میدنند بعد می ارن پایین من یکی از کارمنداش دوست منه خودش گفت

    4. منطقی می‌نویسد

      بهتر است صندوق صداقتش رو از همین بهمن ماه نشون بده و اعلام کنه که برای سال 97 هم بالای 20 درصد سود میده

  9. هایده می‌نویسد

    دوستان عزیز….بانک شهر از ابتدا سهام بود و نسبت به موقعیت بالا و پایین میرود این سود …قابل اطمینان تر از بقیه هست…‌پولهاتون را جا بجا کنید بیشتر ضرر میکنید‌.‌‌..بانک شهر همیشه بیشتر سود رسونده.‌‌‌‌‌….و الان هم جزو لیست بانکهای دهنده اوراق ۲۰% هست.. ‌‌‌متاسفانه عده زیادی فقط دهن بین هستن و شخصا تحقیق نمیکنن..‌‌‌.اخبار اقتصادی را بخونید‌…‌.به نظر من فعلا جای خوبی سپرده هامون هست…‌تا شهریور …‌‌

    1. - می‌نویسد

      سود 15 در صد هر 10 میلیون میشه ماهی 125 هزار تومان
      سود 18 در صد هر 10 میلیون میشه ماهی 150 هزار تومان
      سود 19 در صد هر 10 میلیون میشه ماهی 158 هزار تومان
      سود 20 در صد هر 10 میلیون میشه ماهی 166 هزار تومان
      ملت تو هر چی بی خیال باشن تو زمینه مالی دهن بین نیستن و معمولا پرس و جو میکنن. کسی که مثلا 50 میلیون سرمایه تو بانک شهر داشته باشه و بخوان براش 18 در صد سالانه حساب کنن میدونی نسبت به سود 20 درصد سالی چقدر ضرر میده؟ اختلاف 18 و 20 در صد برای هر 10 میلیون میشه 16 هزار تومان (166-150)
      برای 50 میلیون میشه ماهی 80 هزار تومان (16*5)
      و برای یک سال میشه 960 هزار تومان (80*12)
      خب حالا کی ضرر میده؟

  10. EHSAN می‌نویسد

    آره این ماه بیشتر از 18 نمیدن
    اون پیامک هم منظورش این بوده که فقط اسفندماه فکر کنم این طرح بانک مرکزی که باید پولتو یک سال بخوابونی هم به درد نمیخوره مثل بقیه تصمیمات بدرد نخورشون
    چون برداری زودتر از یک سال میشه 14 درصد!

  11. Reza می‌نویسد

    اگر سیاست های اقتصادی دولت برای مهار دلار جواب نده نه تنها صندوقهای سرمایه گذاری بلکه همه بانکها ورشکسته میشن.چاره ای جز صبر نیست

  12. احمدی می‌نویسد

    اوراق 20 درصد يه بدی داره اونم اینه که اگه قبل از یکسال به هردلیلی بخواین برداشتش کنین 14 درصد میشه يه مثال : مثلا اگه 10 میلیون اوراق داشته باشین سودش میشه 2 میلیون تقسیم بر 12 ماه میشه ماه 167 هزار تومان حالا اگه سر 5 ماه برش دارین میگن شما باید اساس 14 درصد ماهی 117 هزار تومان سود میگرفتین که اختلافش میشه 50 هزار تومان و برای 5 ماه 250 هزار تومان بنابراین موقع برداشت ده میلیون تومان 250 هزار تومان کم و 9میلیون و 750 هزار تومان میدن با این تواصیف صندوق گنجینه که حداقل 15 درصد میده بهتره مگه اینکه واقعا پولتون رو تا یکسال نخواین دست بزنین

  13. احمد می‌نویسد

    دارن ۲۰ در صد حساب میکنند مردم پولاشون رو از بانک شهر بیرون نکشند برن اوراق ۲۰ در صد بخرم این دو هفته تموم فروش اوراق تموم بشه دوباره میارن روی همون تضمین سود ۱۵ درصذ

  14. حسین می‌نویسد

    سلام دوستان ….. کسی میدونه چجوری باید مدارکمون رو توی آی بی شاپ تکمیل کنیم ….برای استفاده از خدمات میرم پیغام نقص مدارک میده .. از قبیل کد پستی آدرس تلفن و ….. شغل و سمت آپلود کارت ملی و شناسنامه

    1. m می‌نویسد

      سلام دوست عزیز رو همون نقص مدارک کلیک کن ودونه دونه مشخصاتو پر کن .وجای خالی نمونه.حتی آپلود عکس که حجمش باید یه مگ بیشتر نباشه .کاری نداره

  15. فاطمه می‌نویسد

    من امروز28بهمن واحد به نرخ101800تومن گرفتم ،قبلا یه جایی خوندم که اگه قبل از29 ماه واحد بخرین سود کل ماه رو میدن ،میخواستم بدونم درسته یا نه؟

    1. محمدرضا می‌نویسد

      بلی میدن من گرفتم

    2. احسان می‌نویسد

      سود رو میده ولی اخر کارداز اصل پولت کم میکنه

  16. امیراقا می‌نویسد

    سلام۲۰درصد ینی چی؟اخه خدایی ارزش داره من بیام ۱۰ میلیون تومان پول رو، برای مدت یکسال،با سود ۲۰ درصد بذارم توی هر بانکی….که اخرش بخان ۲ میلیون تومان سود بهم بدید واقعا خسته نباشید.
    ینی ده میلیون رو یکسال بذارم که میخاهید روزی ۵۵۰۰ تومان سود بدهید
    خدایی همونجوری ک سود و کارمزد وام میگیرید سود بدهید لطفاااااا
    باتشکر

    1. Kayhan می‌نویسد

      مگه الان اینجا چقد میگیری

  17. رضا می‌نویسد

    نمیدونم برم یه ساله پولم را بلوک کنم برای بیست درصد یا همون صندوق باشه چون نمیدونم بعد از اسفند چند درصد در نظر میگیره یعنی دوباره میاد روی 18 درصد

  18. امیر می‌نویسد

    فقط اوراق 20 درصد

  19. Sadra می‌نویسد

    سلام لطفاً راهنمایی کامل کنین ازکجااوراق تهیه کنیم کدوم بانک ها ؟

  20. مهدی می‌نویسد

    دوستان چکار کنیم ؛ به نظر این اوراق مشارکت منطقی تره فقط بدیش اینجاست که تا یه سال نمیشه پولو برداشت… اگر وسط سال برداشت کنیم مثلا شیش ماه اول رو ۲۰ درصد سود رو گرفته باشیم ، وسط سال پول لازم بشیم و بخوایم همه پول رو بکشیم بیرون اونوقت این ۱۴ درصدی که گفتن چطور حساب میشه؟؟؟

    1. علی می‌نویسد

      آینده بزاری بیست درصد ازت برمیداره نرخ شکست نداره برو یه سر بزن

  21. گل می‌نویسد

    باتوجه به اینکه سود بانکا رو باز 20 درصد کردن ببینیم صندوقمون بالاترشو میده تا پولامونو جایی نبریم
    صندوق 22 به بالا باید بده وگرنه ارزش نداره پول اینجا بذاریمو ریسک کنیم

  22. محسن می‌نویسد

    سلام بچه ها بنظرم فعلا به صندوق اعتماد کنیم ببینیم اسفند سود20درصد میدهدیانه؟؟؟؟اگر دیدیم فقط اسفند 20درصد داد و ماهای بعد دوباره18درصد داد همگی پولامونو دربیارم حتی اگر مجبور شدیم ببریم پولامونو با سود15درصد بذاریم بانک بنظرم که صبر کنید

    1. محمدرضا می‌نویسد

      به نظر من ببرید بانک دولتی،چون همه ۲۰% میدن،با خیال رااااحت

    2. گل می‌نویسد

      سود بانکارو باز 20 درصد کردن آقا

  23. حمید س می‌نویسد

    سلام.من توی صندوق زرین سرمایه گذاری کردم.این اوراقی که اعلام عرضه کردن بهتره یا پولم تو صندوق زرین باشه؟

  24. حسن می‌نویسد

    سلام من ۳۰۰ واحد اینجا توی این صندوق داشتم که ماه قبل همه رو ابطال کردم تا این آقایون بفهمند که وقتی سودها رو کم میکنند ، کارشون بدون عواقب نخواهد بود . حالا که وضعیت دلار اینجوری شد افتادن به … . دیشب پیامک غلط کردیم فرستادن . با این وجود تا وقتی تضمین ندهند که سود ۲۵ درصد و قطعی خواهد بود ، من اینجا و صندوق‌های دیگه پول نمی ذارم. اینم متن پیامکشون .دارندگان واحدهاي صندوق سرمايه گذاري گنجينه زرين شهر
    سود اسفندماه صندوق بر اساس كارشناسي بازده سرمايه گذاري صندوق ،بيش از ٢٠ درصد (معادل ساليانه) قابل تحقق مي باشد.
    لازم به ذكر است كه درخواست وجه از طريق ابطال واحدهاي سرمايه گذاري بصورت روزانه با تخصيص كامل سود مشمول هيچ جريمه اي نمي باشد.
    من به این مدیران میگم کور خوندین. رده چرا نظرات رو تایید نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این دهمین باره نظر میدم.

  25. سحر می‌نویسد

    سلام.ی پیامک اومده ازبانک شهر فکرکنم به شماهم اومده باشه ک سود صندوق اسفند ماه ۲۰درصدهست یا از اسفند ماه ب بعد کلا ۲۰ درصد میدن؟ کسی خبر داره

    1. علیرضا می‌نویسد

      بله درسته سود اسفند ماه بالای ۲۰ درصد میشه.

  26. m می‌نویسد

    پارسیان هنوز ۲۰درصد سود میده ولی نمیدونم چرا بانک شهر چند ماهه ۱۸درصد میده.

  27. هادی می‌نویسد

    سلام ،به نظر شما اعتمادی به این صندوق های سرمایه گذاری هست ،ایا بانک ها هنوز مدیر ثبت صندوق ها هستن

  28. لادن می‌نویسد

    سلام یعنی از این ماه بیشتر بیست درصد سود میده اگه اینطور که ابطال نزنیم؟

  29. EHSAN می‌نویسد

    سلام ایمان جان اس ام اسی که اومده اینه:
    دارندگان واحدهای سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر
    سود اسفندماه صندوق براساس کارشناسی بازده سرمایه گذاری صندوق،بیش از 20 درصد (معادل سالیانه) قابل تحقق می باشد. ادامه اش رو هم که درباره ابطال و این حرفاست.
    من فکر کنم فقط منظورشون اسفندماه!
    یعنی مثلا همین بهمن فکر نکنم بیشتر از 18 بدن
    اسفند رو بالای 20 میدن معلوم نیست این قضیه برای 97 هم باشه؟
    نظرتون رو بگید دوستان لطفا
    البته شایدم فهمیدند این اوراق مشارکت بانک ملی که گفته میشه 20 % میدن میخوان این یک ماه رو بالای 20 بدن چون اون اوراق مشارکت ریالی بانک ملی دو هفته ست زمانش تا به پول مون دست نزنیم

  30. Mostafa می‌نویسد

    سلام دوستان لطفاً نظر منطقی و کامل بدین شاید به خیلی ها کمک کنه . پولمون رو بهتره از بانک شهر برداریم یا خیر ؟

    1. حقیقی می‌نویسد

      به نظر من به خاطر دو درصد که البته این ماه بانک شهر ۲۰ میده خوب نیست پولمونو جابجا کنیم. ضمن اینکه صندوق بانک شهر پول روز شمار و قابل برداشته ولی اوراق یکساله. نهایت واسه هر یه تومن هزار تومن تو سود فرق میکنه. واسه ده تومن ده هزار تومن. که ارزش انچنانی نداره

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی