جزو وسوسههای ماست که بتوانیم با شاخصههایی یکسان، خدمات الکترونیک و بانکداری اینترنتی همه بانکها را ارزیابی کنیم و آنها را از نظر کیفیت و خدماترسانی ردهبندی کنیم. قدمهای اول را برداشتیم و این صفحه به مرور کامل میشود.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارتقاء سطح خدمات و حمایت از حقوق شهروندی، اقدام به برگزاری نخ...
دستیار صوتی، یا آنچه با عنوان «بانکداری مکالمهمحور» شناخته میشود، میتواند بهعنوان یک خدمت جذاب و...
وقتی تصمیم میگیریم از بانک وام بگیریم، اصلیترین چالش تأمین تضمین است. بانکها برای اطمینان از بازگ...
وقتی صحبت از سرمایهگذاری میشود، بسیاری از سرمایهگذاران تمایل دارند داراییهای خود را در کشور خودش...
طرح “کارت امید مادر” به عنوان یکی از ابزارهای حمایتی دولت برای اجرای قانون حمایت از خانو...
در سالهای اخیر، دستگاههای کارتخوان سیار (Mobile POS) به یکی از ابزارهای ضروری برای کسبوکارها تبدی...