رده خرید اقساطی قسطیکو

قسطیکو

خرید قسطی یکی از معمول‌ترین روش‌های خرید در شرایط اقتصادی کنونی است. برای دانستن شرایط خرید اقساطی و سقف اعتبار، درصد سود و قسط های سایت قسطیکو این جدول را بخوانید.

شرکت
حداکثر اعتبار
100 میلیون تومان
سود
25 %
نرخ موثر
80 %
  • نرخ موثر بنابر سقف اعتبار، مقدار پیش پرداخت و دوره بازپرداخت کالا متغیر است
  • این نرخ موثر برحسب دوره بازپرداخت ۱۲ ماه است
نوع اعتبار
کارت نقدی
حداکثر مدت بازپرداخت
12 ماه
پیش‌پرداخت
دارد

پیش پرداخت بین ۲۵ تا ۸۰ درصد است که بنا بر درخواست خود اعتبار گیرنده تعیین می‌شود

مدل ضمانت
چک
سایت‌هایی که می‌توان خرید انجام داد
قسطیکو
مدل پرداخت اقساط
چک
کالاهای مورد خرید
لوازم صوتی و تصویری، دیجیتالی، موسیقی، کولرگازی
اعتبارسنجی
غیرحضوری
جریمه دیرکرد
ندارد

همه چیز درباره خرید اقساطی قسطیکو

سال ۱۳۸۶ فروشگاهی با نام ام آر سافت تاسیس شد که در زمینه فروش کالاهای دیجیتال مثل گوشی موبایل، لپ‌تاپ، پلی استیشن، ایکس باکس و... فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه از همان ابتدا هدف خود را بر ایجاد بازار اعتباری برای افراد خوش‌حساب گذاشت. از سال ۱۳۹۵ ام آر سافت نام خود را به قسطیکو تغییر داد و فروش اینترنتی کالاهای دیجیتال را به صورت گسترده‌تر در پیش گرفت.

قسطیکو در یکی از قدیمی‌ترین پاساژ‌های تجاری تهران در خیابات ستارخان و در راسته‌ی فروشگاه‌های کالاهای دیجیتال پاساژ مفید قرار دارد. کالاهایی مانند ساعت و خط موبایل و دوربین هم بین کالاهای این فروشگاه قرار دارد.

دریافت شماره شبا با شماره کارت و حساب

روش ثبت نام و کسب اعتبار از قسطیکو

بعد از اینکه شما کالا یا کالاهای مورد علاقه‌تان را از بین محصولات قسطیکو انتخاب کردید باید در این سایت ثبت نام کنید. با ثبت نام امکان ثبت سفارش برای محصول مورد نظرتان برای شما فراهم می‌شود.

در این مرحله شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که برای پیش‌پرداخت دارید از بین گزینه‌هایی که قسطیکو فراهم کرده است انتخاب کنید. طبیعتا هر چقدر سر کیسه را برای پیش‌پرداخت شل کنید، فروشگاه سود کمتری از شما خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید انتخاب کنید که اقساطتان را در دوره‌ای از ۴ ماهه تا ۱۴ ماهه تسویه کنید.

بعد از این مرحله است که باید دسته چکتان را -که البته نباید چک برگشتی داشته باشد- برداشته و راهی خیابان ستارخان شوید. از ۲ ساعت تا ۲ روز کاری بعد از این، محصول مورد نظر شما آماده می‌شود که البته باید برای تحویل آن به صورت حضوری و همراه با کارت ملی راهی فروشگاه شوید.

شاید بزرگ‌ترین ایراد خرید اقساطی از سایت قسطیکو همین تحویل حضوری کالا باشد. آن هم در حالی که قسطیکو امکان ارسال کالا را برای خریداران نقدی مهیا کرده است. در دوره و زمانه‌ای که دنیای خرید کردن باید تنها با چند کلیک و پرداخت اینترنتی قابل انجام باشد، قسطیکو کماکان به شیوه سنتی خرید و فروش پایبند است. البته تحویل دادن چک ضمانت را هم می‌توانید همزمان با تحویل کالا انجام دهید که این خودش تا حدودی دردسرهای رفت‌وآمد را کاهش می‌دهد.

مزایای قسطیکو

از آن‌جایی که قسطیکو در میان مرجع‌های فروش موبایل هم به عنوان یک مرجع معتبر به شمار می‌رود، به عنوان خرید قسطی گوشی همراه یکی از بهترین گزینه‌هاست. یا اگر یکی از آن ایرپادزهای اپل چشمتان را گرفته و لزومی نمی‌بینید که خود را در میان انبوهی از کالاهای فروشگاه‌های بزرگ گم کنید، قسطیکو یک روش جمع‌و‌جور برای رسیدن به محصول مورد علاقه‌تان به شکل اقساطی است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. جلیل صادقی می‌نویسد

    سلام تسهیلات که دریافت میکنیم ایا امکان خرید واستفاده از وام فقط در فروشگاه شما داره یا اینکه فروشگاه متفرقه هم این امکان خرید مهیا هست.

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی