رده رپورتاژ آگهی با کارپوشه ایران زمین اینترنت‌بانک حقوقی را تجربه کنید

با کارپوشه ایران زمین اینترنت‌بانک حقوقی را تجربه کنید

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
30 مهر 1398
کارپوشه بانک ایران زمین

کارپوشه بانک ایران زمین چه ویژگی‌هایی دارد؟

«کارپوشه» اینترنت بانک حقوقی، فعالیت نوینی است از بانک ایران زمین که تسهیلاتی تازه برای کاربران اینترنتی فراهم می‌کند. ارائه سرویس به مشتریان حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک هدف این خدمات است. اشراف کامل بر عملیات بانکی، سهولت بخشیدن در سپرده‌های حقوقی یا مشترک -که دارای شرایط برداشت تعریف‌شده در بانک هستند و برداشت از آن نیازمند تائید بیش از یک نفر است- برای صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتریان، مهم‌ترین دستاوردهای کارپوشه است.

ساده‌تر اینکه مدیران ادارات و شرکت‌ها یا کسانی که حساب مشترک دارند و تراکنش‌های انتقال وجه‌شان نیاز به چند امضا دارد، می‌توانند با استفاده از کارپوشه، در وقت و کارشان صرفه‌جویی بسیاری کنند. همزمان با این سادگی، رعایت شرایط برداشت از حساب و امنیت تراکنش هم تامین می‌شود تا هر برداشتی با تایید تمامی صاحبان حساب مشترک انجام شود.

 

روش راه‌اندازی کارپوشه ایران زمین برای شرکت‌های حقوقی

اگر مجموعه یا شرکت شما دارای حسابی حقوقی در بانک ایران زمین نیست؛ ابتدا درخواست افتتاح حساب مشترک حقوقی را پر می‌کنید. مدارکی چون ثبت شرکت، روزنامه رسمی، اساسنامه شرکت و مدارک شخصی صاحبان امضا باید همراه شما باشد. پس از تایید مدارک حسابی به نام شرکت شما افتتاح می‌شود.

حالا اگر این حساب را با حضور در شعبه بانک ایران زمین، تایید امضای الکترونیکی امضاداران شرکت، پر کردن دو فرم مربوط و دریافت نام کاربری و رمزهای اول و دوم (رمز انتقال وجه) از شعبه به کارپوشه وصل کنید، می‌توانید با ورود به موبایل‌بانک‌تان از ریز تراکنش‌ها، درخواست‌های پرداخت، اطلاعات هر تراکنش و… مطلع شوید و در صورت تایید همه صاحبان امضا، پرداخت انجام شود.

 

مراحل کار با کارپوشه بانک ایران زمین

بانک ایران زمینتراکنش‌های مالی در کارپوشه زمانی صورت می‌گیرد که نخست درخواست توسط کاربر ثبت‌کننده انجام شود، سپس تراکنش توسط امضاداران مجاز تایید می‌شود، بعلاوه اینکه باید شرایط برداشت محقق شده باشد، سپس با تایید همه صاحبان امضا، تراکنش انجام می‌شود.

علاوه بر این امکان، انتقال وجه داخلی به صورت عادی، دسته‌ای و مستمر هم در کارپوشه امکان‌پذیر است و انتقال وجه بین بانکی، شبا نیز بصورت انتقال پایای عادی، دسته‌ای و مستمر ممکن شده است. بعلاوه اینکه امکان چاپ گزارش درخواست‌های کارپوشه وجود دارد. در این محیط امکان تایید، لغو، ویرایش و رد درخواست‌های ثبت شده هم طراحی شده است.

 

کارپوشه ایران زمین چه امکاناتی در اختیار قرار می‌دهد

تنظیم و دسترسی سریع به شماره سپرده‌های دلخواه و دریافت موجودی و صورتحساب در صفحه خانه، دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح‌کننده و شماره شبا سپرده)/ دسترسی به تمامی شماره سپرده‌ها، نمایش گردش‌ها با انتخاب نوع سپرده برحسب سال و ماه بصورت تقویمی، امکان ثبت شماره‌های کارت، تسهیلات، سپرده و شبا برای سهولت در عملیات انتقال وجه، انتقال داخلی (عادی، مستمر، دستی، کارت به سپرده)، انتقال داخلی و شتابی (کارت به کارت)، انتقال وجه بین بانکی پایا، گزارش‌گیری از تمامی وجوه پرداختی و انتقالی مثل ساتنا، پایا و…، امکان لغو انتقال وجه مستمر و امکان لغو و تعلیق و باز فعال کردن انتقال وجه پایا و مشاهده وضعیت چک‌های صادر شده.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی