رده بررسی تسهیلات یاس بانک سینا ویژه بانوان بدون نیاز به سپرده‌گذاری و میانگین حساب

تسهیلات یاس بانک سینا ویژه بانوان بدون نیاز به سپرده‌گذاری و میانگین حساب

بررسی
نویسنده: رده
26 تیر 1398

تسهیلات طرح یاس بانک سینا چیست؟

در نظر گرفتن طرح تسهیلاتی ویژه بانوان، روش جدیدی از پرداخت تسهیلات است که بانک سینا برای مشتریان خود در نظر گرفته است. طرح تسهیلاتی یاس ازجمله این طرح‌هاست که بانوان خانه‌دار یا شاغل در قالب این طرح می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات در قالب کارت اعتباری دریافت کنند. شما هم اگر جزو آن دسته بانوانی هستید که نیاز به وام دارید، می‌توانید در طرح جدید بانک سینا که برخلاف طرح آذین نیازی به سپرده‌گذاری ندارد، نیاز مالی خود را تأمین کنید.

نوع حساب قرض‌الحسنه
نوع تسهیلات کارت اعتباری
سقف تسهیلات 20 میلیون
سود تسهیلات 18 درصد
سقف اقساط 36 ماه
ضامن رسمی کسر از حقوق

چطور در طرح یاس بانک سینا وام بگیریم؟

اگر شرایط طرح یاس بانک سینا برای شما هم ایجاد جذابیت کرده و می‌خواهید از تسهیلات این طرح استفاده کنید، اولین قدم داشتن حساب بانکی در این بانک است. اگر در بانک سینا حساب دارید که برای دریافت تسهیلات یک گام جلوتر هستید و اگر هم حساب بانک سینا ندارید که باید اولین گام برای دریافت تسهیلات را با افتتاح حساب قرض‌الحسنه بردارید. بعد از افتتاح حساب و بدون نیاز به اینکه در حساب خود سپرده‌گذاری یا ایجاد گردش حساب کنید، شما می‌توانید بر اساس شرایط اشتغال خود (خانه‌دار یا شاغل) درخواست تسهیلات بدهید.

میزان تسهیلات طرح یاس بانک سینا

رقم تسهیلات ویژه بانوان طرح یاس، با توجه به شاغل یا خانه‌دار بودن متقاضی وام متغیر خواهد بود. اگر خانه‌دار هستید و متقاضی تسهیلات، می‌توانید در این طرح کارت اعتباری 10 میلیون تومانی بگیرید و اگر هم شاغل هستید که می‌توانید تسهیلات 15 یا 20 میلیون تومانی در قالب کارت اعتباری دریافت کنید. کارت‌های 15 و 20 میلیون تومان بر اساس انتخاب مشتری و البته اعتبار سنجی که برای بازپرداخت اقساط تسهیلات صورت می‌گیرد، قابل پرداخت است. بنابراین میزان حقوق دریافتی یا میزان درآمد شما برای دریافت این کارت‌ها آیتم مهمی محسوب می‌شود.

سود تسهیلات و اقساط طرح یاس بانک سینا

قطعاً برای شما هم مثل خیلی دیگر از وام‌گیرندگان، سود تسهیلات و اینکه در چه مدت‌زمانی باید وام دریافتی را بازپرداخت کنید، سؤال مهمی است که در ذهنتان نقش می‌بندد. در جواب سؤال اول شما که بابت سود تسهیلات شکل‌گرفته، باید بگوییم که نرخ سود تسهیلات طرح تسهیلاتی یاس بانک سینا 18 درصد خواهد بود. در خصوص سؤال مربوط به اقساط بازپرداخت وام هم بد نیست بدانید که خود شما می‌توانید تعداد اقساط وام را تا سقف 36 ماه انتخاب کنید.

با کارت اعتباری یاس بانک سینا چطور خرید کنیم؟

در طرح تسهیلاتی یاس بانک سینا نکته مهمی که وجود دارد، عدم محدودیت برای استفاده از کارت‌های اعتباری است. به زبان ساده‌تر اینکه شما برای استفاده از اعتبار کارت خود محدودیت خاصی ندارید و می‌توانید از تمامی فروشگاه‌ها و مراکز خرید، اقلام موردنیاز خود را خریداری کنید. تنها محدودیتی که برای استفاده از کارت‌های اعتباری طرح یاس وجود دارد، مهلت خرید با این کارت‌هاست. درواقع بعد از صدور کارت اعتباری، شما یک ماه فرصت دارید که به‌صورت یکجا یا متناوب از اعتبار کارت خود استفاده کنید.

ضمانت دریافت تسهیلات طرح یاس

قطعاً یکی از آیتم‌های مهم هر نوع تسهیلاتی، ضمانت‌هایی است که متقاضی تسهیلات باید به بانک ارائه کند. در طرح تسهیلاتی یاس بانک سینا و با توجه به عدم سپرده‌گذاری، طبیعی است که شما برای دریافت وام باید ضامن رسمی کسر از حقوق داشته باشید. طبق قوانین و مقررات این طرح، برای دریافت تسهیلات 10 میلیون تومانی ویژه بانوان خانه‌دار، ارائه یک ضامن رسمی کسر از حقوق ضروری است. خانم‌های شاغل هم برای دریافت وام 15 میلیون تومانی باید یک ضامن و برای دریافت وام 20 میلیونی، دو ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک معرفی کنند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

6 دیدگاه
  1. ... می‌نویسد

    سلام وام را نمیشه تو یک بانک بذاریم سود بده ؟؟؟؟

    1
  2. سرور می‌نویسد

    سلام خانوم خانه دارازکجا بیاره ضامنی که کسرحقوق بده بابا سفته راحت تره بمیریمم ازفامیل درجه یکمون میگیرن بابا مردومو توفشارقرارندین گناا داریم

    5
  3. ش..ف می‌نویسد

    با سلام دونظری که فرستادن براتون بی پاسخ گذاشتید..پس بانک سبنا دیگه وام بانوان رو نمیده چون اخرین به روزرسانی این مقاله تقریبا ماله یکساله پیش هستش یا وام میدید اما کلا به سوالات پاسخ نمیدید… جالبه که شما مسئله ضامن رو برای بانوان مطرح کردید اگر یک یا دوتا ضامن هرکسی داشته باشه میتونه هر نوع وامی رو از هر بانکی بگیره یا از هر موسسه ای و دیگه نباید اسم این وام رو وام بانوان میگذاشتید بانوان سرپرست خانواده شاغل یا بانوانی خانه دار بی سرپرست یا تنها اگر ضامن نداشته باشن باید چیکار کنن؟؟؟؟؟ وقتی اسم وام تون رو بانوان میزارید و میخواید بفرمایید که حامی بانوان هستید پس شرایط وام تونم باید حمایتی باشه نه اینطور… فکر نکنم پیامم مثل دوتا پیام قبلی خوانده بشه اما باید میگفتم حتما

    59
    1
    1. رده می‌نویسد

      سلام
      فراموش نکنید که سایت «رده» بانک نیست. سایت اطلاع‌رسان و بررسی و مقایسه خدمات مالی است. پس ما نباید پاسخی به ابهام بانک‌ها یا تغییرات وام‌ها بدیم یا منصفانه بودن و نبودن اون‌ها رو قبول کنیم.

      ممنون که رده رو جای خوبی برای ثبت و اعلام نظراتتون می‌دونید. بقیه از این نظرات استفاده می‌کنند و راهنمایی می‌شوند.

      6
      1
  4. م.مرادی می‌نویسد

    سلام به نظر شما کارمند رسمی وجود داره که کسر از حقوق بده؟؟؟واسه ده میلیون نمیشه چک یا سفته بگیرید؟؟؟من یه خانم خانه دارم ونیاز شدید دارم به وام جون پول سودی گرفتم و سود میدم راهنمایی شما رو نیاز دارم چیکار کنم؟؟

    12
    4
  5. محمد علی مرادی می‌نویسد

    در مورد مسدودی مبلغی از سپرده هم سوال داشتم ؟؟؟؟

    31
    5
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد