رده بررسی با تسهیلات 50 میلیونی ترنج کارت‌ بانک آینده لوازم‌ خانگی اقساطی بخرید

با تسهیلات 50 میلیونی ترنج کارت‌ بانک آینده لوازم‌ خانگی اقساطی بخرید

بررسی
نویسنده: رده
21 خرداد 1398

ترنج کارت‌ بانک آینده چیست؟

ترنج کارت‌ بانک آینده، تسهیلاتی برای خرید لوازم‌خانگی ایرانی است که در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود. متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند با افتتاح حساب مربوط به این طرح در بانک آینده، نسبت به دریافت کارت اعتباری ترنج اقدام کنند.
 

میزان تسهیلات ترنج کارت‌ بانک آینده چقدر است؟

تسهیلات خرید لوازم‌خانگی ایرانی بانک آینده تا سقف 50 میلیون و در قالب کارت اعتباری ترنج قابل پرداخت است. البته بر اساس مقررات این طرح قرار است که کارت اعتباری ترنج با مبالغ 15، 30 و 50 میلیون تومانی برای متقاضیان صادر شود.
 

سود و اقساط تسهیلات کارت اعتباری ترنج

طبق اعلام بانک آینده نرخ سود تسهیلات کارت اعتباری ترنج که برای خرید لوازم‌خانگی ایرانی قابل پرداخت است، 18 درصد خواهد بود. دریافت‌کنندگان تسهیلات ترنج بعد از دریافت کارت اعتباری و خرید لوازم‌خانگی موردنیاز، باید تسهیلات دریافتی را حداکثر در 36 قسط بازپرداخت کنند.
 

خرید با کارت اعتباری ترنج چقدر مهلت دارد؟

بانک آینده برای استفاده از تسهیلات طرح ترنج و در واقع خرید لوازم‌خانگی با اعتبار کارت ترنج، مدت‌زمان خاصی را در نظر گرفته است. دریافت‌کنندگان تسهیلات از زمان دریافت کارت اعتباری ترنج، یک ماه فرصت دارند تا نسبت به استفاده از موجودی کارت برای خرید لوازم‌خانگی ایرانی اقدام کنند. طبق ضوابط این طرح، بعد از گذشت یک ماه، کارت اعتباری ترنج منقضی و غیرفعال خواهد شد.
 

با تسهیلات ترنج کارت‌ بانک آینده از کجا خرید کنیم؟

دارندگان ترنج کارت‌ بانک آینده، در حال حاضر می‌توانند؛ محصولات یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی ایرانی که در شعب بانک به آن‌ها معرفی خواهد شد را خریداری کنند. طبق اعلام بانک آینده، مذاکره با سایر شرکت‌های تولیدی و خدماتی ایرانی در حال انجام است که در صورت توافق و اضافه شدن به لیست ترنج کارت، اسامی این شرکت‌ها از طریق شعبه مربوط به مشتریان اطلاع داده خواهد شد.
 

ضمانت دریافت تسهیلات ترنج کارت آینده

طبق قوانین و مقررات طرح تسهیلاتی ترنج، متقاضیان برای دریافت کارت اعتباری خرید لوازم‌خانگی باید ضمانت لازم را با توجه به رقم تسهیلات دریافتی به بانک ارائه کنند. متقاضی‌ دریافت تسهیلات طرح ترنج برای دریافت حداقل تسهیلات (15 میلیون تومان) یک ضامن رسمی کسر از حقوق و برای دیگر کارت‌های اعتباری (30 و 50 میلیون تومانی) باید دو ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک معرفی کنند.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. ملت می‌نویسد

    هزار و صد هزار منفی بر شما ! هرکی برای بانک آینده بد بگه منفی هم میزنم . بانک آینده به عنوان بانک برتر ایران انتخاب شد . پنجمین افتخار جهانی برای بانک آینده در سه سال متوالی؛ ۵ تیر ۱۳۹۸ مؤسسه یورومانی، بانک آینده را به عنوان « بانک برتر ایران (Iran`s Best Bank ) » برای سال ۲۰۱۹ میلادی، انتخاب و معرفی کرد . موسسه نور هم اصلا توصیه نمیشه.

    3
  2. سعید خانی می‌نویسد

    بعد 2 ماه هنوز این وام وجود خارجی ندارد…. شد مثل وام کارگشا که کسی نگرفت

    1
    1
  3. رضا می‌نویسد

    طرح تسهیلاتی کارمندان بانک هست

    1
  4. شهریور می‌نویسد

    هر دفعه که اینجا صحبت از وام شده، من از یکی از شعبات که پرسیدم میگن اصلا چنین چیزی نیست و نداریم. . قطعا عملیاتیش هم برای از ما بهترون خواهد بود….ما که هر وقت برای تسهیلاتی اقدام کردیم چنان صدی جلوی پامون قرار دادن که پشیمون شدیم. بانک آینده فقط تبلیغ میکنه و شعار میده….آخرش هم که انتقاد میشه میگه ناراضی هستی حسابت را ببند

    2
    2
  5. سعید خانی می‌نویسد

    با فامیل و کارمند فقط قرار داد داره !!

    2
    1
  6. محمد2000 می‌نویسد

    > خسته نکنید خودتون رو

    2
    2
  7. یک مشتری ساده می‌نویسد

    در اینستاگرام بانک آینده گفته برای دریافت این طرح به شعبه مراجعه کنید اما وقتی به شعبه مراجعه می کنیم میگن خواب دیدی اصلا نداریم اصلا چی هست – مردم رو سر کار نزارید لطفا – به هر حال در صفحه ثبت شکايت بانک مرکزی فرم پرکردم در این مورد شما هم پر کنید اصلا هدفتون از تبلیغ اینطوری چی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2
    1
  8. فرامرز محقی می‌نویسد

    عزیزان لطفا رسیدگی کنید . چرا این طرح کلا وجود خارجی نداره ؟؟؟؟ کلی وقتم برای پرس و جو تلف شد . اکانت اینستاگرامم رو هم مسدود کردن وقتی سوال کردم در صفحه بانک آینده . . آیا بانک مرکزی در جریان هست ؟ مثل وام کارگشاست که فقط در تلویزیون نصب شده در شعبه تبلیغش رو دیدم و وجود خارجی نداشت و رییس شعبه گفت مخصوص کارمند بانک است در ضمن اکانت من را هم از بلاک در بیار

    1. فرامرز محقی می‌نویسد

      منظورم ادمین اینستاگرام بانک آینده هست که سوال را با بلاک کردن جواب میده

  9. محمد تقی می‌نویسد

    به پیش رئیس در شعبه رفتم گفت این طرح فعال نشده و این وام اصلا خوب نیست بهتره آدم وام نقدی بگیره مستقیم بره ال جی سامسونگ بخره

  10. ali می‌نویسد

    به زحمت مرخصی گرفتم رفتم بانک رئیس بانک با ” نیشخند ” بهم گفت این هنوز هیچی اعلام نکردن

    2
    1. رضا می‌نویسد

      کدام شعبه ؟

  11. محمدی می‌نویسد

    نیازمندی مردم دستمایه سوء استفاده تبلیغاتی بانک آینده هست………. طرحی که با هیچ شرکتی قرارداد ندارد و فقط یک لوگو است که ملاحظه می فرمایید ……

  12. سرگردان می‌نویسد

    25 خرداد به 5 شعبه بانک آینده و حتی شعبه مرکزی مراجعه کردم کاملا اظهار بی اطلاعی کردن ! فکر کنم این طرح وجود نداره !

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد