رده بررسی در طرح شکوه ارزش آفرین بانک دی تا دو برابر موجودی وام 4 درصدی بگیرید

در طرح شکوه ارزش آفرین بانک دی تا دو برابر موجودی وام 4 درصدی بگیرید

بررسی
نویسنده: رده
30 بهمن 1397

طرح شکوه ارزش‌آفرین بانک دی چیست؟

در این طرح شما با سرمایه‌گذاری در بانک دی بعد از گذشت حداقل مدت‌زمان تعیین‌شده 5 ماهه، می‌توانید تسهیلات با سود حداقلی 4 درصد دریافت کنید و اقساط آن را حداکثر تا 60 ماه پرداخت بپردازید. درصورتی‌که هم که از دریافت تسهیلات منصرف شوید، سود سپرده به‌صورت ماه شمار با نرخ 10 درصد به شما پرداخت خواهد شد. در طول دوره سرمایه‌گذاری خدماتی چون کارت‌بانکی و امکان واریز و برداشت، اینترنت بانک و همراه بانک نیز در دسترس شما خواهد بود.
 
نوع سپرده قرض‌الحسنه
حداقل موجودی 1 میلیون تومان در هرروز
دوره سپرده‌گذاری حداقل 5 و حداکثر 30 ماه
حداقل تسهیلات 5 میلیون (20 میلیون تومان برای اشخاص معرفی‌شده از سوی سازمان‌ها و شرکت‌ها)
سود تسهیلات 4 درصد
اقساط 2 برابر مدت سپرده‌گذاری (حداقل 10 و حداکثر 60 ماه)
 

 شرایط سپرده‌گذاری در طرح شکوه ارزش‌آفرین دی

طبق اعلام بانک دی افراد حقیقی و حقوقی امکان سپرده‌گذاری در این طرح را دارند. ضمن اینکه مشتریان حقوقی می‌توانند کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات در این طرح به بانک معرفی کنند. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب در طرح شکوه ارزش‌آفرین، 100 هزار تومان و حداقل مبلغ برای کسب امتیاز در هرروز یک‌میلیون تومان تعیین‌شده است. درصورتی‌که موجودی سپرده در هرروز به کمتر از یک‌میلیون تومان برسد، هیچ امتیازی برای آن روز محاسبه نخواهد شد.

مدت‌زمان سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات

در طرح شــکوه ارزش‌آفرین دی حداقل مدت‌زمان سرمایه‌گذاری 5 ماه و حداکثر 30 ماه خواهد بود. فرد صاحب حساب بعد از گذشت 5 ماه می‌تواند نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کند اما در صورت ادامه سپرده‌گذاری بیش از 5 ماه، مبلغ یا مدت بازپرداخت اقساط افزایش پیدا می‌کند. ضمن اینکه امکان تغییر هم‌زمان مبلغ و تعداد اقساط نیز برای مشتری وجود دارد. درصورتی‌که مدت‌زمان سرمایه‌گذاری دوره‌های کمتر از 5 ماه یا بیش از 30 ماه باشد، امتیازی به‌حساب سرمایه‌گذاری تعلق نمی‌گیرد.

میزان تسهیلات طرح شکوه ارزش‌آفرین دی

میزان تسهیلات در طرح شــکوه ارزش‌آفرین دی حداکثر تا 100 درصد میانگین روزانه سپرده طی دوره 5 ماهه تعیین‌شده که در صورت، سپرده‌گذاری بیش از 5 ماه امکان افزایش سقف تسهیلات تا 200 درصد میانگین روزانه سپرده نیز وجود دارد. در این طرح حداقل مبلغ تسهیلات برای اشخاص حقیقی و حقوقی 5 میلیون تومان و حداکثر آن بر اساس اعتبارسنجی مشتری در طول دوره سپرده‌گذاری تعیین می‌شود. ضمن اینکه حداقل تسهیلات برای معرفی‌شدگان سازمان‌ها یا شرکت‌ها 20 میلیون تومان خواهد بود.
 
مدت سپرده‌گذاری میانگین سپرده اقساط نسبت تسهیلات به سپرده مبلغ تسهیلات
10 20 میلیون 10 ماه 200 درصد 40 میلیون
10 20 میلیون 20 ماه 100 درصد 20 میلیون
10 20 میلیون 30 ماه 60 درصد 12 میلیون
10 20 میلیون 40 ماه 50 درصد 10 میلیون
10 20 میلیون 50 ماه 40 درصد 8 میلیون
10 20 میلیون 60 ماه 30 درصد 6 میلیون
 

 سود و اقساط تسهیلات طرح شکوه ارزش‌آفرین دی

در طرح شــکوه ارزش‌آفرین دی اقساط تسهیلات 2 برابر مدت سپرده‌گذاری در این بانک خواهد بود که با توجه به حداقل و حداکثر مدت‌زمان سرمایه‌گذاری (5 و 30 ماه) حداقل تعداد اقساط 10 و حداکثر 60 ماه خواهد بود. به‌طور مثال درصورتی‌که که مشتری در ماه هفتم سپرده‌گذاری اقدام به دریافت تسهیلات کند، اقساط آن 14 ماهه و درصورتی‌که در ماه بیستم اقدام به دریافت تسهیلات کند، اقساط آن 40 ماهه خواهد بود.

ضمانت تسهیلات طرح شکوه ارزش‌آفرین دی

در طرح تسهیلاتی طرح شکوه ارزش‌آفرین بانک دی، متقاضی دریافت تسهیلات بر اساس میزان اعتبارسنجی صورت گرفته از سوی بانک ملزم به معرفی ضامن است. طبق قوانین و مقررات اعلام‌شده، به ازای دریافت هر 10 میلیون تومان تسهیلات، ارائه یک ضامن رسمی (گواهی کسر از حقوق) الزامی است. ضمن اینکه برای دریافت تسهیلات بیش از 50 میلیون تومان، متقاضی باید وثیقه ملکی به بانک معرفی کند. بعد از گذشت مدت‌زمان الزامی سپرده‌گذاری، امکان برداشت کامل میزان سپرده برای فرد متقاضی وجود دارد و وجهی از فرد متقاضی بلوکه نخواهد شد.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی