رده بررسی با کارت اعتباری مهر اقتصاد لوازم خانگی را نقدی بخرید و قسطی پرداخت کنید

با کارت اعتباری مهر اقتصاد لوازم خانگی را نقدی بخرید و قسطی پرداخت کنید

بررسی
نویسنده: رده
14 بهمن 1397

چطور با کارت اعتباری مهر اقتصاد اقساطی خرید کنیم؟

در طرح کارت اعتباری بانک مهر اقتصاد این فرصت فراهم‌شده تا فروشندگان و خریداران کالای ایرانی، لوازم‌خانگی تولیدی و موردنیاز خود را به‌صورت اقساطی خریدوفروش کنند. دارنده این کارت می‌تواند لوازم موردنیاز خود را به میزان موجودی کارت اعتباری به‌صورت نقدی خرید و اقساط آن را در تعداد ماه‌های تعیین‌شده به بانک مهر اقتصاد پرداخت کند.

نوع حساب قرض‌الحسنه
حداقل موجودی 50 هزار تومان
مبلغ کارت اعتباری 5، 10، 20و 30 میلیون تومان
حداقل مبلغ خرید 2 میلیون تومان
سود تسهیلات 15 و 18 درصد
اقساط تسهیلات 36 و 48 ماهه

 سقف خرید با کارت اعتباری مهر اقتصاد

دارندگان کارت اعتباری مهر اقتصاد می‌توانند با توجه به نوع کارتی که از بانک دریافت کرده‌اند تا سقف 30 میلیون تومان خرید اقساطی انجام دهند. کارت‌های اعتباری مهر اقتصاد با توجه به میزان خرید مشتریان با مبالغ 5، 10، 20 و 30 میلیون تومانی از سوی بانک صادر می‌شود. طبق قوانین و مقررات اعلام‌شده، دارنده کارت می‌تواند در طول یک سال سه بار اقدام به خرید کند که حداقل مبلغ خرید باید 2 میلیون تومان باشد.

اقساط و نرخ سود کارت اعتباری مهر اقتصاد

نرخ سود و اقساط کارت‌های اعتباری بانک مهر اقتصاد بر اساس مبالغ کارت‌ها متفاوت خواهد بود. کارت‌های اعتباری با مبالغ 5 و 10 میلیون تومانی نرخ سود 15 درصدی دارند و اقساط آن 36 ماهه خواهد بود. کارت‌های اعتباری با مبالغ 20 و 30 میلیون تومانی هم نرخ سود 18 درصدی دارند و اقساط آن‌ها 48 ماهه خواهد بود.

مبلغ کارت سود تسهیلات اقساط
5 میلیون 15 درصد 36 ماه
10 میلیون 15 درصد 36 ماه
20 میلیون 18 درصد 48 ماه
30 میلیون 18 درصد 48 ماه

شارژ کارت اعتباری مهر اقتصاد

یکی از نکات مهم و قابل‌توجه درباره کارت‌های اعتباری مهر اقتصاد اینکه امکان شارژ خودکار این کارت‌ها وجود دارد. درصورتی‌که دارندگان کارت‌های اعتباری اقساط خود را به‌موقع پرداخت کنند، به میزان اصل مبلغ قسط به کارت اعتباری اضافه خواهد شد. شارژ مجدد کارت اعتباری این امکان را فراهم می‌کند تا دارندگان کارت مجدداً نسبت به خرید جدید اقدام کنند.

چطور برای دریافت کارت اعتباری مهر اقتصاد اقدام کنیم؟

متقاضیان دریافت کارت اعتباری بعد از افتتاح حساب قرض‌الحسنه بانک مهر اقتصاد با موجودی حداقل 50 هزارتومانی، باید به یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مراجعه و انتخاب کالای موردنظر ایرانی، پیش فاکتور اجناس را به یکی از شعب بانک مهر اقتصاد ارائه کنند. بعد از ارائه پیش فاکتور و مدارک موردنظر بانک برای تشکیل پرونده تسهیلات، اعتبار سنجی لازم مشتری از سوی بانک انجام و متناسب با توان اقساط پرداختی مشتری، مبلغ کارت اعتباری قابل تخصیص تعیین و کارت صادر خواهد شد.

با کارت اعتباری مهر اقتصاد از کجا خرید کنیم؟

دارندگان کارت اعتباری مهر اقتصاد می‌توانند با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد، برای تهیه پیش‌فاکتور و خرید کالای موردنظر اقدام کنند. برای اطلاع از لیست فروشگاه‌ها می‌توانیدبه سایت بانک مهراقصتاد مراجعه کنید. همچنین فروشندگان محصولات جهت پیوستن به لیست فروشگاه‌های مجاز، می‌توانند درخواست خود را به‌صورت مکتوب به نزدیک‌ترین شعبه مهر اقتصاد ارائه کنند تا بعد از بازدید از محل کسب و کار، ارائه مدارک و امضای قرارداد فی‌مابین، نام تجاری فروشنده در وب‌سایت بانک درج شود.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 دیدگاه
  1. مجید می‌نویسد

    چرا اینقدرگنگ اصلاعات میدید
    اصل ماجرا رو نمیگید
    ضامن?
    بازم باید اون شخصی که دربانک نشسته وازمن خوشش نمیاد تصمیم بگیره?
    میزان سود رو اعلام شده ٤درصدقرض الحسنه پس چرا ١٥و١٨?
    میزان خواب پول دارید?
    این بانک اسلامیه?
    من دیگه حرفی ندارم….
    ومن الله توفیق
    سایه عالی مستدام

  2. علیرضا می‌نویسد

    چ نوغ ضامنی میخاد

    12
    3
  3. حسین می‌نویسد

    ضامن میخواد؟

    2
    6
    1. M می‌نویسد

      100%

      1
      1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد