رده خبر تسهیلات ارزان‌قیمت بانک‌پاسارگاد، ویژه‌ فعالان اقتصادی دارای سپرده‌های کوتاه‌مدت و جاری

تسهیلات ارزان‌قیمت بانک‌پاسارگاد، ویژه‌ فعالان اقتصادی دارای سپرده‌های کوتاه‌مدت و جاری

خبر
نویسنده: رده
30 دی 1397

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه‌ی اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به اشخاص حقوقی، صاحبان‌مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرنـدگان فعـال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک (دارای مجوز فعالیت) کرده‌است.
 

وی با اشاره به مزیت‌های سرمایه‌گذاری از طریق بهره‌مندی از این نوع تسهیلات ادامه داد: ارایه‌ی این تسهیلات بدون محدودیت است. همچنین دوره‌ی انتظار مشخصی نیز برای آن در نظر گرفته نشده‌است. تنوع در نرخ تسهیلات، عدم نیاز به مسدودی سپرده و تعیین نحوه بازپرداخت بر اساس نیاز مشتری از دیگر ویژگی‌های این نوع تسهیلات است.

رفیعی افزود: بر اساس این طرح، مشتریان متناسب با ضریب امتیاز خود در بانک و با حداقل مانده روزانه یک میلیون ریال در حساب‌های جاری و کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌شوند. نرخ این تسهیلات 9 الی 18 درصد برای حساب‌های جاری و 18 درصد برای حساب‌های کوتاه‌مدت عادی است. تسهیلات اعطایی به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای فعالیت‌های اقتصادی هستند، تعلق می‌گیرد.
 

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ضمن اشاره به سایر طرح‌های بانک‌پاسارگاد که در قالب بسته حمایتی ویژه‌ی خدمات بانکی ارایه می‌شود تصریح کرد: گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه از دیگر طرح‌های بسته‌ی حمایتی هستند که تاکنون مورد استقبال بسیار خوب مشتریان گرامی قرار گرفته‌اند.
 

گفتنی است شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد