چگونه در بانک پاسارگاد روزانه بیش از 3 میلیون تومان انتقال دهیم؟

راهنمای دریافت کد دوعاملی

در بانک پاسارگاد می‌توانید با دریافت کد دوعاملی انتقال وجه بیش از سه میلیون تومان را انجام دهید.

در ورود به صفحه اینترنت بانک، بانک پاسارگاد، در بالای صفحه با این پیغام مواجه می‌شوید: «مشتری گرامی، از تاریخ 1/7/96 انتقال وجه‌های داخلی و بین‌بانکی با مبلغ بیش از سه میلیون تومان با دریافت کد دوعاملی امکان‌پذیر است.»
 

راهنمای انتقال وجه از طریق دریافت کد دوعاملی

جهت افزایش امنیت، انتقال وجه بالاتر از مبلغ مشخص‌شده، با استفاده از شیوه دوعاملی در بانکداری مجازی فعال‌شده است. در صورت انتقال وجه بیشتر از مبلغ اعلام‌شده، نیازمند دریافت کد عامل دوم به‌عنوان رمز یک‌بارمصرف، از یکی از روش‌های زیر
هستید:

  • دریافت از طریق پیام کوتاه
  • دریافت از نرم‌افزار پرداخت همراه

 

دریافت رمز دوعاملی از طریق پیام کوتاه

در صورت انتخاب گزینه «دریافت از طریق پیام کوتاه» برای دریافت کد عامل دوم به‌عنوان رمز یک‌بارمصرف، پس از کلیک روی دکمه ارسال کد، کد موردنظر به تلفن همراه شما (درصورتی‌که تلفن همراه در سامانه بانکداری مدرن ثبت‌شده باشد) ارسال می‌شود.
نکته: درصورتی‌که شماره تلفن همراه شما در سامانه بانکداری مدرن ثبت‌نشده است (در هنگام ورود به اینترنت بانک پیامکی دریافت نمی‌کنید)، برای اصلاح شماره تلفن همراه خود به شعبه مراجعه کنید.
پس از دریافت کد رمز یک‌بارمصرف آن را در قسمت کد عامل دوم وارد کنید، سپس روی دکمه تأیید کلیک کنید.
 

دریافت کد دوعاملی از نرم‌افزار پرداخت همراه

رمز دوعاملی با نرم افزار بانک پاسارگاد
درصورتی‌که انتخاب گزینه «دریافت از نرم‌افزار پرداخت همراه» پس از نصب برنامه سامانه پرداخت همراه از طریق سامانه پرداخت همراه و در صفحه اصلی گزینه رمز یک‌بارمصرف را انتخاب کنید.
 
روش انجام کار:
مرحله اول، شامل واردکردن رمز عبور سامانه پرداخت همراه و انتخاب گزینه رمز یک‌بارمصرف است.
پس از دریافت کد رمز یک‌بارمصرف آن را در قسمت کد عامل دوم وارد کنید، سپس روی دکمه تأیید کلیک کنید.
دقت داشته باشید جهت فعال‌سازی سامانه پرداخت همراه از شماره تلفنی استفاده کنید، که در سامانه بانکداری مدرن بانک پاسارگاد ثبت‌شده است.
 

3 دیدگاه
  1. ‎مارسیا الیزابت تقوی پوریا می‌نویسد

    در حال حاضر در خارج از كشور زندگى ميكنم و شماره تلفن همراه من با انچه در شعبه ثبت شده فرق دارد و دسترسى به هيچ شعبه پاسارگارد اينجا ندارم
    برنامه همراه پرداخت را نصب كرده ام ايا با وجود تفاوت شماره تلفن ايا رمز يك بار مصرف به من داده ميشود مرسى براى لطف شما

  2. ناصر می‌نویسد

    سلام قبلا از موبایل بانک پاسارگادکارت به کارت میکردم حالا نمیشه دلیلش چی

  3. محمد می‌نویسد

    ممنون از مطلب خوبتون