رده بررسی چگونه با سامانه بام بانک ملی اقساط وام پرداخت کنیم؟

چگونه با سامانه بام بانک ملی اقساط وام پرداخت کنیم؟

بررسی
نویسنده: محمدرضا نورشید
13 بهمن 1395
سرانجام امکان پرداخت اقساط تسهیلات برای سامانه بام بانک ملی محیا شد و شما می‌توانید با استفاده از سرویس پرداخت اقساط وام از آن بهره ببرید.
با استفاده از این امکان، کاربر سامانه بام می‌تواند علاوه بر مشاهده اطلاعات تسهیلات خود، اقساط خود را نیز پرداخت کند.

چگونه قسط پرداخت کنیم؟

نحوه پرداخت قسط در بام

برای پرداخت تسهیلات در بام باید به منوی تسهیلات/ پرداخت اقساط بروید. تسهیلات خود را انتخاب کنید و در این قسمت ضمن مشاهده جزییات تسهیلات خود همچون، کد تسهیلات، میزان تسهیلات، مبلغ وام، مبلغ باقی‌مانده، تاریخ تنظیم قرارداد، سرسید اقساط، تعداد اقساط پرداخت‌شده، بدهی تأخیر اقساط و … پرداخت اقساط خود انجام دهید.

نحوه پرداخت قسط در بام

نحوه پرداخت اقساط بام

البته در این قسط باید مبلغ پرداختی هر قسط را به‌صورت دستی وارد کنید و این مبلغ از حساب شما کسر خواهد شد.

گزارش تسهیلات

در بخش گزارش تسهیلات می‌توانید فهرست گزارش تسهیلات پرداختی خود را ببینید که البته به همین راحتی با یک نگاه جواب سؤالات خود را نخواهد یافت و کمی دچار سردرگمی خواهید شد.

پرداخت تسهیلات وام جزییات
همین‌طور اطلاعات 30 تراکنش آخر از تراکنش‌های پرداخت اقساط تسهیلات نیز در این سامانه قابل‌مشاهده است.

تراکنش پرداخت اقساط بام
در بخش نمودار وضعیت پرداخت تسهیلات نمودارهایی از اصل وام، اقساط معوق، باقی‌مانده، بازپرداخت منظم، بازپرداخت به نسبت منظم و نامنظم خواهید دید. ولی تنها موردی که به شما کمک خواهد کرد، گزارش مبلغ جریمه پرداختی است که نشان می‌دهد چه مقدار جریمه بابت تأخیر در پرداخت اقساط را به‌حساب بانک ملی واریز کردید.

جریمه پرداخت اقساط بام

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

38 دیدگاه
  1. حسن معصوم نژاد می‌نویسد

    با سلام. امروز هزار بار زنگ زدم به بانک ملی و هیچ کسی گوشی رو بر نداشت و وقتی هم که گوشی رو برداشت من مشکل خودمو گفتم با بی تربیتی تلفن رو قطع کرد کسی به نام نیما بود و زنگ دوم میگه که من هیچ کمکی نمی تونم به شما بکنم خیلی برای بانک ملی من متاسفم که چنین کارکنانی داره و …..

    3
    1
  2. حسن معصوم نژاد می‌نویسد

    2 قسط بانک ملی را از طریق بام پرداخت نمودم و تا به حال رمز خودمو غلط وارد نکردم چندین روزه نمیتونم به حساب بانک ملی خودم پول واریز کنم چون اعلام میکنه تعداد دفعات اشتباه زدن رمزتان بیش از حد مجاز بوده است و کاملا داره اشتباه میکنه متاسفم برای نرم افزار سامانه بام بانک ملی زیرا چندین روزه گرفتارم و همچین چیزی تا به حال با هیچ بانکی برام پیش نیومده بود.متشکرم

    4
    1. Milad می‌نویسد

      مشکل شما بخاطر اینه که کسی خواسته از کارتتون استفاده کنه و سه بار رمز دوم شما رو اشتباه وارد کرده مثلا زمان ورود به تلفنبانک یا هرجا که رمز دوم لازمه،
      تنها راه حل هم باید به عابربانک ملی مراجعه کنید و مجدد رمز دوم تنظیم کنید.

  3. محمد حلفی می‌نویسد

    باسلام چگونه اقساط وام متمرکز دیگران رو از همراه بام خود پرداخت کنم ؟
    باتشکر

    3
    2
    1. جواد درخشان می‌نویسد

      با سلام – شماره حساب تسهيلات شخص ديگري را ميخواهم اضافه كنم. اما شماره حساب هشت رقمي است. درصورتيكه سامانه با ده رقم فعال ميشه. لطفا راهنمايي فرماييد

      11
    2. ناجح می‌نویسد

      سلام
      از طریق کارت به کارت ابتدا با مراجعه به سایت بانک ملی شماره کارت تسهیلات متمرکز را دریافت کرده انگاه با استفاده از خود پرداز یا سامانه بام نسبت به پرداخت اقساط متمرکز به صورت کارت به کارت اقدام نمایید .

      1
      5
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی