رده بررسی با دلارهای خود در قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز شرکت کنید

با دلارهای خود در قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز شرکت کنید

بررسی

با طرح «ارزش سپهر» بانک صادرات

نویسنده: رده
15 آبان 1395
به گزارش رده، سال‌هاست که باز کردن حساب قرض‌الحسنه برای بیشتر افراد مترادف با امکان شرکت در قرعه‌کشی و بردن جایزه شده است. حالا بانک صادرات قرعه‌کشی روی حساب‌ها را به سطح جدیدی برده و با طرح «ارزش سپهر» برای سپرده‌های ارزی نیز قرعه‌کشی و جایزه در نظر گرفته است.
 

ارزش سپهر چیست؟

ارزش سپهر یکی از طرح‌های باشگاه مشتریان بانک صادرات است. برای شرکت در این طرح باید در بانک صادرات حساب ارزی داشته باشید. به همین منظور اگر حساب ارزی ندارید می‌توانید به شعب ارزی این بانک مراجعه کنید برای خودتان حساب ارزی افتتاح کنید. برای شرکت در قرعه‌کشی نوع حساب فرقی ندارد. یعنی حساب شما می‌تواند قرض‌الحسنه پس‌انداز، جاری و یا سپرده کوتاه‌مدت باشد.
باقی داستان هم دیگر برایتان آشناست. بابت مانده‌حسابتان امتیاز می‌گیرید و هرقدر امتیازتان بیشتر باشد شانس برنده شدنتان هم بیشتر می‌شود.
 

امتیازها چگونه محاسبه می‌شود؟

امتیازی که بابت مانده موجودی می‌گیرید برحسب نوع حسابی که دارید متفاوت است.
نوع حساب نحوه محاسبه امتیاز امتیاز
قرض‌الحسنه جاری ارزی معادل ارزی هر 100 هزار تومان مبلغ میانگین ماهانه حساب 1.5
قرض‌الحسنه پس‌انداز ارزی معادل ارزی هر 100 هزار تومان مبلغ میانگین ماهانه حساب 1.1
کوتاه‌مدت ارزی معادل ارزی هر 100 هزار تومان مبلغ میانگین ماهانه حساب 0.2
 
 
 

تا کی می‌توان حساب باز کرد یا افزایش موجودی داد؟

زمان پایان طرح 30 دی‌ماه 1395 است. البته هرقدر که زودتر حساب بازکرده باشید طبیعی است که امتیاز بیشتری هم جمع کرده‌اید.
 

امتیازات‌ها را کجا ببینم؟

با عضویت در باشگاه مشتریان بانک صادرات می‌توانید امتیازات خود را ببینید و در جریان اطلاعات بیشتر درباره سایر طرح‌های بانک قرار بگیرید.
 

قرعه‌کشی چه زمانی است؟ و جوایز آن چیست؟

22 قرعه‌کشی بهمن‌ماه 95 خواهد بود. درمجموع 23 جایزه برای برندگان در نظر گرفته شده است که به 3 نفر کمک‌هزینه 100 میلیون تومانی خرید منزل مسکونی و به 20 نفر دیگر هریک 5 میلیون تومان کمک‌هزینه سفر جهانگردی داده خواهد شد.
 

شعب ارزی را از کجا پیدا کنم؟

بهترین راه برای این کار سر زدن به بخش شعب سایت بانک صادرات در آدرس زیر است:
نام شهر خودتان را وارد کنید و تیک ارزی را بزنید تا شعب ارزی شهر خود را مشاهده کنید. با واردکردن اطلاعات منطقه می‌توانید جستجوی خود را محدودتر هم بکنید.
 

مثلث ارزش نگهداری ارز در بانک

بسیاری از افراد را می‌شناسیم که حتی اگر هم شده چند صد دلاری برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری خریده‌اند و در منزل دارند. اما داشتن حساب ارزی برای بسیاری از افراد ناشناخته است. افتتاح یک حساب ارزی و سپردن این پس‌انداز به بانک جدای از برطرف کردن نگرانی امنیتی نگهداری آن در منزل می‌تواند هم برای شما سود سپرده‌گذاری داشته باشد و هم در طرح‌های این‌چنینی شانس برنده شدن در قرعه‌کشی را برایتان داشته باشد.
 

بانک‌ها وارد بازار ارز می‌شوند

چند وقت پیش بود که بانک مرکزی به بانک‌ها مجوز تبدیل ارز برای مردم را داد تا آن‌ها هم بتوانند در کنار صرافی‌ها چنین سرویس‌هایی را به مردم ارائه کنند. حالا که بانک‌ها گسترهٔ بیشتری برای فعالیت در بازار ارز دارند مناسب است که طرح‌های بیشتری برای آشنایی و تشویق مردم برای افتتاح و سپردن ارز به آن‌ها نیز تعریف و اجرا کنند. بدین‌صورت پس‌اندازهای ارزی مردم که مبلغ بالایی هم هست به‌تدریج می‌تواند وارد سیستم بانکی و مالی کشور شده و امکان تأمین مالی ارزی تجارت‌ها بهتر و بیشتر فراهم شود.
 
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. سمیه می‌نویسد

    خیلی ممنون از اطلاع رسانی

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد